Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

שאני מדליק את המזגן ברכב בדקה הראשונה יוצא ממש אוויר שחונק אותך עם ריח רע , לאחר דקה זה עובר ויוצא אוויר רגיל

אני מפעיל את המזגן לא במצב סיחרור, וחשוב שלהדגיש שהתופעה הזאת תמיד בלי קשר למזג אוויר בחוץ

חוץ מזה המזגן עובד פיקס , מוצא אוויר ללא בעיה ומקפיא טוב.

 

למה זה קורה? האם החלפה של פילטר יפתור את הבעיה? שוב זה רק בחצי דקה - דקה הראשונות של המזגן .

 

ועוד שאלה אני שם לב שאני מסובב את ההגה במקום, או במהירות נמוכה כמו ביציאה מהחניה או רוורס, יש רעש של נקישות מאיזור הגלגלים.

רעיון? רכב עבר טסט חלק לפני כמה ימים.

פורסם

תחליף מסנן מזגן ותראה אם הבעיה נפתרה, זה פשוט.

לגבי נקישות זה יכול להיות מערכת היגוי. אם היא הידראולית בשלב ראשון תבדוק שיש מספיק נוזל במיכל.

פורסם

הצטברות לחות \ עובש בתעלות.

בכל פעם שהמזגן פועל, בדקות האחרונות לפני הכיבוי תכבה את המדחס ותשאיר את המזגן לפעול על אוורור בלבד, זה ייבש את המערכת. (אגב, שים לב שבמזגנים החדשים בבתים זה גם עובד כך, כשאתה מכבה את המזגן הוא ממשיך לפעול עוד כשתי דקות)

  • אהבתי 1
פורסם

כנראה שיש לך פטרת על מעבה המזגן. 

ישנם תכשירים ייעודיים בצורת ספריי ע"מ לחסל את הפטרת, אך לתקופה מסוימת יישאר ברכב הריח של החומר. 

הדרך הכי טובה לדעתי היא חיסול הפטרת באופן טבעי, כלומר ע"י מניעת הצטברות של לחות שתביא להעלמות הפטרת בהדרגה. 

כ5 דקות לפני סוף הנסיעה עם מזגן דולק, כבה את המדחס( כפתור ac) והשאר את המאוורר דולק. 

כך שבכיבוי המנוע המעבה כבר התייבש ולאחר מספר ימים כבר תרגיש בשינוי. 

פורסם

תודה רבה אני אנסה כל יום בסוף הנסיעה להשאיר את המזגן דולק על אוורור ונעדכן 

 

לגבי ההגה זה הגה כוח חשמלי, ללא נוזל. עוד רעיונות? 

פורסם
לפני שעתיים, BMW F30 כתב:

תודה רבה אני אנסה כל יום בסוף הנסיעה להשאיר את המזגן דולק על אוורור ונעדכן 

 

לגבי ההגה זה הגה כוח חשמלי, ללא נוזל. עוד רעיונות? 

כנראה איזה חופש קטן בחיבורים כמו תפוח קצת שחוק,או אפילו חופש קטן במסרק ההגה עצמו.

אם עבר טסט לא הייתי דואג יותר מדי(כי כנראה עדיין במגבלות) אך אם זה מחמיר יש להיכנס למוסך לאבחון.

פורסם
לפני 46 דקות, tamir3000 כתב:

כנראה איזה חופש קטן בחיבורים כמו תפוח קצת שחוק,או אפילו חופש קטן במסרק ההגה עצמו.

אם עבר טסט לא הייתי דואג יותר מדי(כי כנראה עדיין במגבלות) אך אם זה מחמיר יש להיכנס למוסך לאבחון.

 

מצד שני בטסט ביקשו ממני רק לשחק קצת עם ההגה בצדדים 

הרעש הזה רק שמסובבים את ההגה ממש לא מכל תנועה קטנה 

פורסם
לפני 7 דקות, BMW F30 כתב:

 

מצד שני בטסט ביקשו ממני רק לשחק קצת עם ההגה בצדדים 

הרעש הזה רק שמסובבים את ההגה ממש לא מכל תנועה קטנה 

אוכל לזרוק הרבה אפשרויות להרבה כיוונים,אך קשה לאבחן רעשים ושיוכם בהתכתבות.

זה יכול להיות חופשים כפי שכתבתי או גם רעש מהצירייה בסיבוב.

אם זה ממש מפריע, רצוי שמישהו שמבין יבדוק את האוטו פיזית.

פורסם

קורה קבוע ברכבים פה בגלל עובש, אפשר להשתמש ברימון לניטרול ריחות ואז להחליף את הפילטר בחדש.

זה עוזר לכמה זמן אבל כל עוד לא תייבש את המזגן בסיום העבודה שלו זה יחזור.. אני מכבה אותו בערך דקה לפני שמגיע לבית, מכבה את ה AC ומשאיר אותו עובד על FULL POWER.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...