Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 6 vs טסלה מודל 3


Jerusalem100
שימו לב! השרשור הזה בן 351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני כשעה, איצו כתב:

  אתה מוזמן לא להסכים לדעתם

על איזה דעה? זה לא מבחן רכב בכלל. בוא נתחיל להפנות לסרטוני טיקטוק על הטסלה והאיוניק, זה יהיה באותה רמה ולפחות לא טרחני.

לפני כשעה, איצו כתב:

כל אחד והדיל ברייקר שלו....

הדיל ברייקר שלי זה משחק במחיר הרכב תוך כדי זילזול באילו שקנו אותו אתמול ב 50 אל"ש יותר

אז אני רוצה להבין, אם תבוא לבחור רכב בעוד חצי שנה והיבואן/יצרן יוריד את מחיר האיוניק 6 בעשרים אלף שח, אתה תבחר לא לקנות אותו כי הפך ליותר זול או יותר גרוע תדע שהיצרן הוריד את מחיר הרכב בכל העולם ובארץ היבואן לא מוריד שקל אתה תבחר כן לקנות את הרכב. הגיון ישראלי במייטבו.

 

כדרך אגב, יבואן טויוטה הוריד את מחיר הראב 4 בעשרים אלף שח בזמן החלפת הראב 4 לנוכחי. כלומר, לא רק שהראב4 שודרג בצורה משמעותית לעומת הדגם  שהוחלף גם המחיר ירד בעשרים אלף שח. אני משום מה ישר הזמנתי נסיעת מבחן והתכוונתי לקנות ראב4 , כמה לא ישראלי מצידי, בסוף לא נרכש כי התנהגות הכביש שלו הייתה מזעזעת, אבל זה אני ומחיר הטסלה ירד ב 30 אלף שח.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Uri-G כתב:

על איזה דעה? זה לא מבחן רכב בכלל. בוא נתחיל להפנות לסרטוני טיקטוק על הטסלה והאיוניק, זה יהיה באותה רמה ולפחות לא טרחני.

אז אני רוצה להבין, אם תבוא לבחור רכב בעוד חצי שנה והיבואן/יצרן יוריד את מחיר האיוניק 6 בעשרים אלף שח, אתה תבחר לא לקנות אותו כי הפך ליותר זול או יותר גרוע תדע שהיצרן הוריד את מחיר הרכב בכל העולם ובארץ היבואן לא מוריד שקל אתה תבחר כן לקנות את הרכב. הגיון ישראלי במייטבו.

 

כדרך אגב, יבואן טויוטה הוריד את מחיר הראב 4 בעשרים אלף שח בזמן החלפת הראב 4 לנוכחי. כלומר, לא רק שהראב4 שודרג בצורה משמעותית לעומת הדגם  שהוחלף גם המחיר ירד בעשרים אלף שח. אני משום מה ישר הזמנתי נסיעת מבחן והתכוונתי לקנות ראב4 , כמה לא ישראלי מצידי, בסוף לא מרכש כי התנהגות הכביש שלו הייתה מזעזעת, אבל זה אני ומחיר הטסלה ירד ב 30 אלף שח.

מחירי הטסלה בדגמים מסוימים ירדו בהרבה יותר מ 30 אל"ש.

טויוטה עשו זאת פעם אחת וגם רק בהחלפת דגם.

כן, אני לא אקנה מוצר יקר ממישהו שמשנה את המחירים באופן דרסטי כל כמה חודשים.

לערך הרכב במכירתו כיד שנייה יש משמעות לא פחותה מעלותו כחדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, איצו כתב:

דיל ברייקר עבורי זה לטגן את הראש באוגוסט מהחום של גג פנורמי ללא כיסוי, או לבשל חמינדוס על המושבים השחורים מעור סינטטי ביולי.

בעיות שגם אם מפריעות ורבים מעידים על כך שלא ,כולל חברים כאן בפורום, ניתן לפתור במאות בודדות של שקלים. לשדרג את המערכת המזעזעת של האיוניק 6 למערכת סבירה, לפי עדות שלך ,עולה מעל 20 אלף שח אצל היבואן. מחוץ לגבולות היבואן זה כבר נגיעה במערכת החשמל שהיא קריטית ברכב חשמלי.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא התנהגות של מחיר רכב, זאת התנהגות של JUNK BOND

דגם טווח (ק"מ) 0-100 קמ"ש (ש') מחיר השקה מחיר 2022 מחיר 2023 מחיר ינואר 2023 שינוי
מודל 3
RWD 491 6.1 179,754 224,659 242,746 205,609 37,137 -
AWD Long Rage 602 4.4 220,051 271,079 289,166 252,030 37,136 -
AWD Performance 547 3.3 251,401 298,932 319,525 289,166 30,359 -
מודל Y
AWD Long Rage 533 5 331,532 331,532 351,389 270,598 80,791 -
AWD Performance 514 3.7 363,469 363,469 383,043 308,843 74,200
לפני 2 דקות, Uri-G כתב:

בעיות שגם אם מפריעות ורבים מעידים על כך שלא ,כולל חברים כאן בפורום, ניתן לפתור במאות בודדות של שקלים. לשדרג את המערכת המזעזעת של האיוניק 6 למערכת סבירה, לפי עדות שלך ,עולה מעל 20 אלף שח אצל היבואן. מחוץ לגבולות היבואן זה כבר נגיעה במערכת החשמל שהיא קריטית ברכב חשמלי.

יש לך חשק לשמוע מוזיקה כשהראש שלך שורף והישבן מזיע?

לפחות היו נותנים איוורור למושבים כמו שיש ברכבים סינים וקוריאנים....

אתה תמצא הרבה תרוצים לטובת הטסלה (בעיקר כדי לשכנע את עצמך)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא שילם את מחירי ינואר 2023.

לפני 10 דקות, איצו כתב:

לך חשק לשמוע מוזיקה כשהראש שלך שורף והישבן מזיע?

לפחות היו נותנים איוורור למושבים כמו שיש ברכבים סינים וקוריאנים....

אתה תמצא הרבה תרוצים לטובת הטסלה (בעיקר כדי לשכנע את עצמך

נחמד שאתה מתעלם מתשובות שנותנים לך, תענוג של שיח. דבר איתי כשאתה נכנס למושבים המאווררים אחרי שהרכב שלך ישב 5 שעות בשמש הישראלית ולא תוכל לקרר אותו מרחוק דרך אפליקציה בטלפון 😀

לפני 13 דקות, איצו כתב:

ויוטה עשו זאת פעם אחת וגם רק בהחלפת דגם.

כן, אני לא אקנה מוצר יקר ממישהו שמשנה את המחירים באופן דרסטי כל כמה חודשים

הוא עשה את זה כבר מספר רב של פעמים במותג לקסוס שלו. כמו שאמרתי, חשיבה ישראלית במיטבה. מעלים את מחיר הרכב זה טוב מורידים מחיר רע, עצוב.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Uri-G כתב:

אף אחד לא שילם את מחירי ינואר 2023.

נחמד שאתה מתעלם מתשובות שנותנים לך, תענוג של שיח. דבר איתי כשאתה נכנס למושבים המאווררים אחרי שהרכב שלך ישב 5 שעות בשמש הישראלית ולא תוכל לקרר אותו מרחוק דרך אפליקציה בטלפון 😀

הוא עשה את זה כבר מספר רב של פעמים במותג לקסוס שלו.

שכנעת אותי.

לא אקנה לקסוס.

גם בשמש הכי חזקה, המושבים הלבנים והממוזגים  באיוניק (לא רק מאווררים) נעימים לישיבה תוך 3 דקות.

אתה גם יכול לקנות מושבים לבנים... אה כמה הם עולים?

חבל שאין מיזוג למושבים ברכב שעולה 290 אל"ש (נכון להיום.. לא יודע מה יהייה מחירו ביום ראשון)

אתה גם רואה החשבון של טסלה ישראל שאתה יודע מי שילם וכמה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהנה מלשלם יותר, בכיף ואתה עוד טוען שאני מנסה לשכנע את עצמי😀

 

כלומר אתה חייב לבן גם אם אתה לא אוהב(כמוני), חייב מאווררים, כלומר במינמום 260 אלף שח וגם אז 3 דקות. בטסלה יש קירור מרחוק כבר ב 194 אלף שח.

על איזה 290 אלף שח אתה מדבר?

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3  PERFORMANCE

חיב לבן גם אם אני לא אוהב.

חיב גם מסך שדרכו אני צריך לתפעל את המיזוג גם אם אני לא אוהב.

עריכה אחרונה על ידי איצו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, איצו כתב:

האגדה על עלות נמוכה מהסיבה של חוסר יבואן לטסלה היא בסוף סיפור טוב ותו לו.

גם האופרציה בישראל צריכה להרוויח.

 

לא, האופרציה בישראל צריכה לכסות את ההוצאות (אני מאמין שהרוב זה המוסך). איפה טסלה רושמת את הרווח (ומזה נגזר המיסוי לצרכן) תלוי בעיקר בשיקולי מס חברות וכו, של טסלה העולמית.

ברמה הפרקטית, המחירים של טסלה בארץ דומים מאד למחירים באירופה + המיסוי הישראלי. טסלה כמובן רוצה להרוויח אבל ממה שאני לפחות רואה, הרווחיות שלה דומה בכל העולם, אין שום יחס שונה לישראל, ובתרבות הצריכה הישראלית זה ייתרון גדול...

שאר היבואנים יכולים להתחזר הרבה יותר (לתחושתי, אין באמת נתונים) פשוט כי הצרכן הישראלי מאפשר את זה. אין מה לבוא בטענות ליבואנים, אלא לצרכנים. היבואן יכול להיות "הוגן" אבל לא באמת חייב, ואם הלקוחות עומדים בתור, מה כבר יש לצפות?

בקיצור, המחירים של טסלה בארץ משקפים תרבות צריכה אירופאית/אמריקאית, כלקוח של טסלה זה לדעתי ייתרון גדול 

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נסכים שהם כולם מרוויחים יפה מאוד בשנים האחרונות.

מספיק לקרוא את הדוחות הכספיים של חלק מהיבואנים כדי לראות שאף על פי שהמכירות ירדו - הרווחים עלו.

לגבי טסלה, לא יודע מה הריווחיות של החברה המקומית.

מה שאני כן יודע, שתימחור מוצר אינו רק לפי עלויות התשומות שלו אלא גם ובעיקר למחירי מוצרים מקבילים בשוק.

בסוף, כל צרכן צריך לעשות את חשבות עלות התועלת שלו.

כלכלה אינה מדע וצרכנים אינם מתנהגים באופן  הגיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, איצו כתב:

מה שאני כן יודע, שתימחור מוצר אינו רק לפי עלויות התשומות שלו אלא גם ובעיקר למחירי מוצרים מקבילים בשוק.

בסוף, כל צרכן צריך לעשות את חשבות עלות התועלת שלו.

 

מחיר המוצר נקבע לפי כמה שהלקוחות מוכנים לשלם.

מודל 3 (פרפורמנס) בגרמניה עולה קצת יותר מ BMWi4 (הגרסה הרגילה). בארץ ה BMW עולה 50% יותר. בגרמניה יש תחרות, בארץ ל i4 יש תור של ממתינים קרוב לשנה, אנשים מוכנים לשלם וליבואן של BMW אין שום סיבה לחשוב על מחיר.

טסלה לא משחקת את המשחקים האלה, הרצון שלה להגדיל כמות מכירות כמה שיותר ביחד עם הלחצים התחרותיים שהיא חווה, באירופה ובסין באים לביטוי גם בירידת מחיר פה.

יש לזה מחיר תדמיתי די כבד, כי בארץ בקושי משווים אותה לאיוניק 6, וה BMW זו בכלל ספרה אחרת. תכלס לא נראה לי שזה מטריד שם מישהו

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/sjyhvxgrh

מתוך הכתבה: "לשם השוואה, טסלה המאוד-רווחית בפני עצמה, מרוויחה לפי אותן הערכות כ-6,700 דולר על רכב."

גם אם המספרים שם לא 1:1, כל התיאורים על מכירה ישירה, בחירה בין קונפיגורציות מוגבלות וכו' מובילים לכך שבסוף החברה רווחית מאוד, והיא עושה את זה תוך שמירה על מחירים תחרותים מאוד עם מוצר מצויין.

 

אפשר לכתוב מה שרוצים, בסוף זו חברת הרכב עם השווי הכי גבוהה בעולם.

לדעתי האישית המבחן האמיתי יהיה בעוד שנתיים שלוש, עם כושר ייצור הרבה יותר גדול ופחות הייפ. או שהם יהפכו למפלצת בסדר גודל של טויוטה, או שהם יפסידו את המכנסיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...