Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים 

אני לפני קניית פיקאסו 7 מקומות בשנתון 2016, עברתי הרבה בחיפוש פה בפורום ונשמע די טוב, אבל קצת נסוגתי לאחור ממה ששמעתי מקרוב משפחה על הרכב (אין לו את הרכב) הייתי רוצה לשמוע ממי שמחזיק אותו או שמכיר אישית אם היו לו תיקונים, הוצאות אחרות ובאיזה סכומים, זה יעזור לי מאד לקבל החלטה. תודה רבה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לך כאן שרשור שלי לגבי תחזוקת C4 פיקאסו (אמנם 2017, אמנם הדגם הקצר - אבל זה אותו רכב בסופו של דבר).  מוזמן לקרוא.

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למנוע 1.2 ליטר יש בעייה עם רצועת התזמון.  דורש טיפולים תכופים יותר לרכב, והחלפות תכופות יותר (כל 60K) של רצועת התזמון.

 

המנועים המומלצים הם 1.6 בנזין או הדיזל.

 

בכל מקרה, בשנת 2016 המנוע המדובר (1.2) לא רלוונטי לפיקאסו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שלום לחברים מרגיש שאני חייב לשתף ב"ה קניתי את הרכב (וגם ירדתי מרכב אחר שחשבתי לקנות) הכל בזכות חברי הפורום המיוחד הזה. תודה ל@dani666  ןלכל מי שכתב על הרכב. אשמח לשמוע טיפים לתחזוקה מונעת לרכב הזה 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הקפד על טיפולים בזמן ועל שמוש בשמן בתקן הנדרש.

 

אם תגיד היכן אתה גר - יוכלו להמליץ לך על מוסכים.

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ועוד דבר קטן.  קופסת האחסון הענקית שבין המושבים הקדמיים ניתנת לשליפה בקלות ואז יש מעבר גדול באמצע הרכב בין המושבים הקדמיים והאחוריים.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 8 שעות, dani666 כתב:

הקפד על טיפולים בזמן ועל שמוש בשמן בתקן הנדרש.

 

אם תגיד היכן אתה גר - יוכלו להמליץ לך על מוסכים.

אני גר בנתיבות. לגבי השמן תוכל בבקשה לכתוב מהו או קישור לקניה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לגבי השמן, אתה צריך שמן בצמיגות 5W30 ושעומד בתקן B71 2297.  יש בודדים כאלה בארץ והם לא זולים.

 

לגבי מוסך - אני מחיפה, אין לי מושג לגבי נתיבות.  מקווה שאחרים ידעו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לגבי הנורות, במיוחד של פיליפס שאצלי מחזיקות מלא זמן. כדאי לבדוק האם יש צרכן חשמל שכדי לחבר אותו התעלקו על הפיוז של הנורות בצורה מרושלת.

אצלי הנורות לא נשרפו שנים, לאחר התקנת מצלמת דרך הן התחילו להישרף ובקצב מהיר. הלכתי למתקין אחר שחיבר את המצלמה בצורה מקצועית ומאז שקט בגזרה 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש לי כזו (אמנם 2017 ו5-מושבית (״הדגם הקצר״)), אבל כפי שכתב @dani666 , זה בדיוק אותו רכב חוץ מזה שה-7 מושבי ב-15 ס״מ יותר ארוך; מע׳ ההינע וכל שאר המכלולים זהים. אחרי כ-43000 ק״מ, לא היתה לי שום תקלה.
תקפיד על טיפולים שנתיים (או יותר תכופים, אם הנסועה שלך גבוהה יותר).
מבחינת היצרן והיבואן, מירווח הטיפולים הוא 20000 ק״מ, גם בארץ, אבל כאן בפורום מעדיפים 15000. לא יודע אם זה נחוץ, אבל אני ממילא לא מגיע לזה בשנה, אז מירווח הזמן קובע. בשנים הראשונות טיפלתי במוסך מורשה יבואן כדי לצמצם בעיות במימוש אחריות (*), אבל כיון שבינתיים הם תמיד היו מקצועיים והעלויות סבירות, ממשיך איתם (ובתור מורשה יבואן, יודע שישתמשו בחומרים הנכונים).

(*) חוקית לא צריך, אבל אני מעדיף להיות חכם מצודק.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...