Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטנו לבחור משלוחי  ירקות מאחת החברות כמו נוי השדה, מוצרים יבשים נמשיך במשלוחים מהסופרסל ונבדוק כדאיות לעבור לאחת מהמתחרות שלהם.

המידע והעיצות המועילות שנתתם , עזרו לנו ובלי ספק לרבים אחרים גם שהנושא כל כך טריוויאלי.

תודות לכל המגיבים .

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

 

לפני כחצי שנה עברתי משופרסל לחצי חינם, מזמין מצרכים (כולל בשר) , עד כה סבבה+ בהשוואה לשופרסל, אבל מחפש תחליף , יש להם הגבלה למינימום משלוח של 500 ש"ח ומבחר שמרגיש קצת דל בהשוואה לשופרסל, מצד שני, המשלוח מגיע עם קירור ראוי (מוצרי חלב לא נפוחים) והשליחים לא באים בתחושה של "עושים לך טובה".

 

ירקות האישה מזמינה מנוי השדה או שקופצים לירקן בסביבה לקנייה, מנק' מבט שלי כל המשלוחים נראים לי עייפים מדי., גם מחנויות מתמחות וגם מהסופרים.

עריכה אחרונה על ידי GAD57
פורסם

אני לא מת על ירקות, אבל אשתי אוהבת את המשלוח של משק חביביאן.

לא זול ואתה גם לא לגמרי שולט במה בדיוק מגיע (בסיס קבוע וחלקים משתנים בהתאם לעונה).

אבל הכל טרי טרי, ברמה שגם בסוף השבוע הירקות עדיין מרגישים טריים.

https://www.havivian.co.il/index.php?route=information/information&information_id=5

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

כי היום הירקות עוברים התעללות, התהליך שהם עוברים די הזוי.

אולי יש לכל רשת קמעונאית - מרכז חלוקה משוכלל וכל מיני חירטוטי הייטקס אבל לרוב מדובר בסניף רגיל שפשוט עובד מינימום אוסף את המצרכים במקומך. במוצרים יבשים - אין כל כך בעיה שניראת לעין.

מה כבר יכול להיות - מוצר שנשבר/התקלקל במהלך האיסוף/הנסיעה, וגם הוא לא רגיש לתוקף קצר.

לעומת זאת ירקות - מהרגע הקטיף יש "טיימר" שהמוצר לא יהיה מוצר שאפשר למכור על המדף (למרות שלרוב דוחפים לנו אותו בסל הקניות - להוציא רקובים.. חח..)

בדר"כ התהליך מאוד פשוט

קטיף->קירור אצל החקלאי->איסוף על ידי משאית קירור למרכז חלוקה->הכנסה לקירור במרכז החלוקה->חלוקה לסניף של מרכז החלוקה->הובלה על ידי משאית קירור לסניף->הכנסה לקירור בסניף עצמו->הוצאה לרצפת הסניף.

אני ספרתי 5 פעמים שמכניסים ומוציאים מקירור, הבדלי טמפרטורה, שינוע בארגזים, מזיקים במהלך השינוע מחקלאי על לשולחן הצרכן - משפיעים המון על הירקות ואתם מרגישים את זה.

 

מה ההמלצה שלי?

 

לבחור חקלאי קרוב או חברה בסגנון שהבאתי בהודעה הקודמת שלי - לרוב אתם תחסכו כמה קירורים בדרך לשולחן שלכם.

עדיף חקלאי שקרוב אליכם פיזית והגידולים גם כן.

  • מעניין 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעה, ד ו ד כתב:

החלטנו לבחור משלוחי  ירקות מאחת החברות כמו נוי השדה, מוצרים יבשים נמשיך במשלוחים מהסופרסל ונבדוק כדאיות לעבור לאחת מהמתחרות שלהם.

המידע והעיצות המועילות שנתתם , עזרו לנו ובלי ספק לרבים אחרים גם שהנושא כל כך טריוויאלי.

תודות לכל המגיבים .


לא טריויאלי בכלל, וכבר היו כמה שירשורי קיטורים בנושא בעבר.

הזמנתי בעבר גם מנוי השדה וגם מפארמרים, בשניהם איכות טובה מאוד וכמעט אין פיספוסים. כרגע אני בהפסקה איתם כי ב"חורף" הירקות בירקניה סבירים. לקראת הקיץ האיכות צוללת ואז כנראה אחזור להזמין.

חסרונות: כמובן מחיר, קשה לתכנן במדוייק כמויות ואז צריך השלמות בירקניה/סופר.


 

חזיר דיזל

פורסם

הבעיה בשוק (כמעט כל שוק בארץ) זה שאין כמעט חניה לידו.

אז לחנות רחוק/להגיע בתחב"צ כדי לעשות סיור/לאכול שם זה אחלה.

 

אבל כדי לקנות 10 קילו ירקות ולהתחיל לסחוב פחות בקטע.

 

ואני לא יכול ללכת עם עגלת שוק,

עוד לא הגעתי לגיל המינימלי 😅

.

פורסם
Just now, om2 כתב:

עוד לא הגעתי לגיל המינימלי 😅

כשאתה מתיישב או קם מהכיסא, אתה מוציא קולות?!

 

ברכותיי הגעת לגיל..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני כשעה, חולגי כתב:

אף אחד/ת כאן לא הולך/ת לשוק ?

(הפסד שלכם !)


אסתכן ואומר שלרוב האנשים בארץ אין שוק במרחק סביר מהבית. ולהתחיל להסתובב שעות בשוק פעם בשבוע כמו שהיו עושות אמהותינו... למי יש זמן.

 

לפני 19 דקות, om2 כתב:

לא. עדיין לא.

עדיין צעיר


אין גיל מוקדם מדי להתחיל! פה בגבעתיים חבר'ה בני עשרים מסתובבים עם עגלת שוק בגאון. אתה יכול גם להתחיל לשתות סודה ולאכול מלפפונים בחומץ, שמעתי שזה עוזר לקצר את הפז"ם.

חזיר דיזל

×
×
  • תוכן חדש...