Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

בעקבות ירידת המחירים של המשומשות החשמליות חושב שוב לקנות אחת. איך הן מבחינת נוחות נסיעה?

האם קיימות כבר חשמליות בנות שנתיים שלוש שהן במצב סביר? 

 

תודה

  • רעיון גרוע 1
פורסם

יש כבר מגוון של חשמליות בנות שנתיים שלוש: ג'ילי, טסלה, MG ZS EV ועוד. יש לך בד"כ שמונה שנים או 150,000 ק"מ אחריות על הסוללה.

לגבי ג'ילי, רכב שקט ומרווח, נסיעה נוחה ונעימה.

פורסם

הבעיה בחשמלית בת שנתיים היא שכרגע הרבה מוכרים רוצים מחיר שקרוב מדי לרכב חדש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

הכותרת שלך מדברת ספיציפית על חווית הנסיעה בג׳ילי, אבל לפי הפוסט שלך עצמו אתה מתכוון לחשמליות באופן כללי? אם כן, זה בוודאי שקיימות ובמצב מצוין, למה רק סביר? מה התקציב שלך?

 

 

עריכה אחרונה על ידי robertf
  • מעניין 1
פורסם

המוכרים ביד2 חיים בסרט הודי, ראיתי שלשום 460 בת שנה עם 19K, אחרי תאונת פגוש אחורי ב162 אלף. (3 אלף פחות מחדש...)

 

לגבי הרכב עצמו - נהדר, הנסיעה שקטה מאוד (למרות שזה ככה בכל חשמלי), גם מכבישים משובשים הרכב לא מתרגש במיוחד.

קצת קשה למצוא תנוחת ישיבה טובה לנהג כי ההגה קטן ולא יוצא מספיק החוצה.

מערכת המולטימדיה בינונית מינוס כי אין android auto ונגני ה mp3/bt לוקים בחסר, גם הרדיו שזה רכיב מאוד בסיסי, חסר פונקציות כמו RDS.

יש גם יותר מדי כוח, כל לחיצה בריאה על הדוושה גורמת לסחרור צמיגים, אפילו בלי מצב ספורט (לא ציפית לזה בצמיגים כל כך רחבים)

בניגוד לחשמליים אחרים, קל מאוד להגיע לטווח הנסיעה המוצהר (460), יש רכבים שבקושי רב מגרדים 80% ממה שרשום בברושור.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לפני שעה, NINJMNKY כתב:

המוכרים ביד2 חיים בסרט הודי, ראיתי שלשום 460 בת שנה עם 19K, אחרי תאונת פגוש אחורי ב162 אלף. (3 אלף פחות מחדש...)

 

מערכת המולטימדיה בינונית מינוס כי אין android auto ונגני ה mp3/bt לוקים בחסר, גם הרדיו שזה רכיב מאוד בסיסי, חסר פונקציות כמו RDS.

 

באמת שלא מצליח להבין את ההיגיון הסיני במולטימדיות הללו..

תקעו "פלזמה" ענקית באמצע, הכל טוב ויפה. 

אבל

כשיש תפריטים וסמלונים מיקרוסקופיים, לך תתחיל לחפש את הפעלת המזגן, ובחלק מהם את הרגנרצייה, או עוד פונקציות שימושיות בסגנון.

חלק ניכר מהמסך אמור לשמש לשיקוף או בחירת מוסיקה, שירים וכו...

והעיקר מדבקת ה- "BOSE" שמתנוססת על הרמקולים, הם לא שכחו...

אפילו מע" ה-CONNECTED של כלמוביל, לפחות בנושא הזה לפחות, היא פנינה אמתית.

 

אולי כאן היצרן שם דגש על "שקט בנהיגה" ?

זה לא מה שביקש פותח הנושא מלכתחילה?

פורסם
לפני 6 שעות, robertf כתב:

הכותרת שלך מדברת ספיציפית על חווית הנסיעה בג׳ילי, אבל לפי הפוסט שלך עצמו אתה מתכוון לחשמליות באופן כללי? אם כן, זה בוודאי שקיימות ובמצב מצוין, למה רק סביר? מה התקציב שלך?

 

 

שאלה מצוינת. כותרת יותר מדויקת כנראה תהיה מחפש חשמלית בתקציב של 100 פלוס יד שנייה.

פורסם
לפני שעה, mrmiki1234 כתב:

אלה קצת ירדו מהעץ.. לא?

https://www.yad2.co.il/s/c/294ibjdt

לא באמת.

 

לפני 8 שעות, yossiaviel כתב:

באמת שלא מצליח להבין את ההיגיון הסיני במולטימדיות הללו..

תקעו "פלזמה" ענקית באמצע, הכל טוב ויפה. 

אבל

כשיש תפריטים וסמלונים מיקרוסקופיים, לך תתחיל לחפש את הפעלת המזגן, ובחלק מהם את הרגנרצייה, או עוד פונקציות שימושיות בסגנון.

חלק ניכר מהמסך אמור לשמש לשיקוף או בחירת מוסיקה, שירים וכו...

והעיקר מדבקת ה- "BOSE" שמתנוססת על הרמקולים, הם לא שכחו...

אפילו מע" ה-CONNECTED של כלמוביל, לפחות בנושא הזה לפחות, היא פנינה אמתית.

 

אולי כאן היצרן שם דגש על "שקט בנהיגה" ?

זה לא מה שביקש פותח הנושא מלכתחילה?

 

מבחינתם לדחוף כמה שיותר פונקציות למערכת, להוריד כמה שיותר כפתורים פיזיים, כי זה יותר הייטק, יותר מגניב. ולעזאזל השימושיות. 

לפחות למזגן יש עדיין קצת כפתורים פיזיים.

 

לגבי המולטימדיה נדמה לי שזה בגלל הסנקציות של ייצוא לסין, הרי אין AA בלי גוגל ואי אפשר לייצא גוגל אז...

מיטב היצרנים הסיניים סובלים מאותה בעיה ועוקפים אותה עם חנויות אלטרנטיביות.

(זה לא תירוץ, אבל כרגע אצל כל הסיניים יש בדיוק את אותה הבעיה עם carplay+AA)

 

בנוסף לגבי הגילי, יש smart pilot אבל הוא מזעזע על גבול הלא שמיש, עדיף להשתמש בבקרת שיוט אדפטיבית.

ויש יחסית הרבה אנשים שמדווחים על בעיות בממיר מתח AC, לא כזה נורא, עדיין אפשר להטעין ב DC עד שמזמינים \ מחליפים את החלק.

אצלי יש בעיה עם ה TPMS והזמינו אותי למוסך בעוד שלושה שבועות אז כנראה שזמינות חלקים לא הכי טובה.

oh well

עדיין רכב נהדר, בסופו של דבר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לפני 5 שעות, NINJMNKY כתב:

לא באמת.

 

 

מבחינתם לדחוף כמה שיותר פונקציות למערכת, להוריד כמה שיותר כפתורים פיזיים, כי זה יותר הייטק, יותר מגניב. ולעזאזל השימושיות. 

לפחות למזגן יש עדיין קצת כפתורים פיזיים.

 

לגבי המולטימדיה נדמה לי שזה בגלל הסנקציות של ייצוא לסין, הרי אין AA בלי גוגל ואי אפשר לייצא גוגל אז...

מיטב היצרנים הסיניים סובלים מאותה בעיה ועוקפים אותה עם חנויות אלטרנטיביות.

(זה לא תירוץ, אבל כרגע אצל כל הסיניים יש בדיוק את אותה הבעיה עם carplay+AA)

 

בנוסף לגבי הגילי, יש smart pilot אבל הוא מזעזע על גבול הלא שמיש, עדיף להשתמש בבקרת שיוט אדפטיבית.

ויש יחסית הרבה אנשים שמדווחים על בעיות בממיר מתח AC, לא כזה נורא, עדיין אפשר להטעין ב DC עד שמזמינים \ מחליפים את החלק.

אצלי יש בעיה עם ה TPMS והזמינו אותי למוסך בעוד שלושה שבועות אז כנראה שזמינות חלקים לא הכי טובה.

oh well

עדיין רכב נהדר, בסופו של דבר

אין שם AA בכלל??

פורסם

מוכרי היד 2 החשמליות עדין חושבים שאנחנו בעיצומו של משבר , מחיר של רכב משומש קרוב להחריד למחיר של חדש בסוכנות .

אני נוקט בגישה של להמתין ולתת לשוק לעשות את שלו, לחץ ההלוואה מצד אחד, וגובהה הריבית יורידו את מחירי המשומשות , למוכרים לא תהיה ברירה כאשר כל יום מצטרפים עוד ועוד רכבים להיצע.

תעיף מבט בגיילי על היצע הרכבים מודל 2023 , מה שיפה הוא מגוון התירוצים של המוכרים ... קנינו במטרה למכור ביוקר אבל השוק התהפך אז קיבלנו רכב מהעבודה בהפתעה ולכן נמכור רכב בן חודשים , אמה מה אתה תשלם לנו מחיר של חדש מהיבואן.... 

  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני כשעה, mrmiki1234 כתב:

אין שם AA בכלל??

אין.

יש שיקוף דרך אפליקציה חיצונית בשם QDLink, גם לאייפון וגם לאנדרואיד. אני פחות מתחבר לזה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בתאריך 14.3.2023 בשעה 13:44, mrmiki1234 כתב:

שאלה מצוינת. כותרת יותר מדויקת כנראה תהיה מחפש חשמלית בתקציב של 100 פלוס יד שנייה.

את שני הדברים הכי חשובים לא כתבת:
1) צורה וגודל מבוקש של רכב;
2) איזה טווח אתה צריך (טווח בכביש מהיר הוא כ-20% פחות והטווח הרשמי WLTP משולב, שזה מה שמופיע במפרטים)
בנוסף,
3) האם אתה צריך טעינה מהירה
4) האם תוכל להתקין עמדה בבית, או שיש לך עמדה בעבודה

אם אתה צריך טווח כביש מהיר של 250 ק״מ או יותר, לא, אין כמעט כאלה בנות שנתיים, ועל מה שיש מבקשים 130 אלף פלוס על נסועה סבירה, לא 100 פלוס.
אם מספיק לך טווח כביש מהיר של כ-210-230 ק״מ, וגודל של סופרמיני, אז יש את הרנו זואי ZE40 (קיימת בשוק החל מ-2018). אפשר למצוא כאלה עם עודף מ-100K ש״ח ונסועה נמוכה, והיתה החשמלית הכי נמכרת באירופה כ-10 שנים.
יש לה טעינה מעמדות ציבוריות של 22kW, יותר מכל חשמלית אחרת נפוצה (גם מעמדות ביתיות כאלה אם יש לך אספקת חשמל מתאימה), כך ששעת טעינה מוסיפה 110 ק״מ של טווח, אבל קח בחשבון, אין לה טעינה מהירה, אז לא מתאימה למי שעושה נסיעות בין עירוניות ארוכות לעיתים נפוצות (עד 200 ק״מ הלוך+חזור אין בעיה), אם הוא לא יכול לעצור לטעינת ביניים.

פורסם
בתאריך 15.3.2023 בשעה 09:56, CX25GTI כתב:

מוכרי היד 2 החשמליות עדין חושבים שאנחנו בעיצומו של משבר , מחיר של רכב משומש קרוב להחריד למחיר של חדש בסוכנות .

אני נוקט בגישה של להמתין ולתת לשוק לעשות את שלו, לחץ ההלוואה מצד אחד, וגובהה הריבית יורידו את מחירי המשומשות , למוכרים לא תהיה ברירה כאשר כל יום מצטרפים עוד ועוד רכבים להיצע.

תעיף מבט בגיילי על היצע הרכבים מודל 2023 , מה שיפה הוא מגוון התירוצים של המוכרים ... קנינו במטרה למכור ביוקר אבל השוק התהפך אז קיבלנו רכב מהעבודה בהפתעה ולכן נמכור רכב בן חודשים , אמה מה אתה תשלם לנו מחיר של חדש מהיבואן.... 

 

קודם זה היה בלמכור מעל למחיר שלצרכב חדש.

לאט לאט הם יורדים עד שיגיעו למחיר הריאלי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 37 דקות, itsik170 כתב:

 

קודם זה היה בלמכור מעל למחיר שלצרכב חדש.

לאט לאט הם יורדים עד שיגיעו למחיר הריאלי.

מה המחיר הריאלי? המחירון גם לא מעודכן

×
×
  • תוכן חדש...