Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Wey Coffee01 - מהירות נסיעה על חשמל טהור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, רועי5 כתב:

מתעניין קצת פחות ודי בצדק אגב

אז הם טועים. אפילו מיצובישי, חברה עם ניסיון ומוניטין הרבה יותר גבוהים נכשלה באאוטלנדר phev שלה, עם דגנרציה לא סבירה שעוברת על הסוללה. ואג ופורד נכשלו בתיבות הדו מצמדיות וגם של יונדאי לא הייתה להיט והרשימה עוד ארוכה , והכל מחברות עם הרבה יותר מוניטין וניסיון.

לפני 29 דקות, רועי5 כתב:

גם טסלה די חדשה בתחום, אין לה היסטוריה ארוכה במיוחד, די להיפך, היא גם מייצרת בסין ( אם כי אין לה תדמית סינית, זה נכון

ה 3 חדשה יחסית, אבל לפחות היה לה את ה s שהוכיחו שהם שורדות מאות אלפי ואפילו מליון קילומטר ומעלה וכמובן בתצורה הרבה יותר טובה של רכב חשמלי מלא (כמו שגם רשמתי, לא הייתה לי בעיה כזאת גם ברכב סיני), וכמובן שהייצור שלה בסין הוא במפעל שברשותה ופיקוחה (היצרנית המערבית היחידה אני חושב שהשיגה אישור לעשות את זה).

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם

נראה לי שיש פה התבלבלות בין Wey, תת מותג מ 2016 ו החברה שמייצרת את כלל הרכבים שפעילה בסין מ 1984.

Great Wall Motor Co., Ltd. (GWM)[1] is a Chinese privately owned automobile manufacturer headquartered in Baoding, Hebei. Founded in 1984, it is currently the eighth largest automobile manufacturer in China, with 1.281 million

sales in 2021.

The company produces and sells vehicles under its own branding, such as GWM, Haval, WEY, TANK, POER, ORA. It also produces electric vehicles under some of the previously listed brandings, including dedicated EV brands such as ORA.

 

Named after the Great Wall of China, the company is China's largest producer of sport-utility vehicles (SUVs) and pick-up trucks.[2] In 2021, it was the third largest Chinese plug-in electric vehicle manufacturer in the Chinese market, with 4% of market share, selling under brand names such as Ora and Haval.[3]

 

לא מדובר להבנתי בחברה שצצה אתמול.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם (נערך)

הבעיה היא לא מתי נולדה החברה,  אלא מה מוניטין האמינות שלה, ואין כזה, ויותר חשוב מתי נולדו כל הרכיבים של הקפה(ויש הרבה מהם) ומה מוניטין האמינות שלהם. נכון להיום, אין נתונים לא על זה ולא על זה.

 

יש הבדל בין בניית רכבים למדינות עולם שלישי לבניה לשוק המערבי.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם

מסכים, אני אישית כנראה מהמר על הרכב תחת ההנחות:

  1. שיש תכנון ורצון רציני לקבל אחיזה באירופה ומכוונים גבוה והלקוחות באירופה פחות סלחנים למותג.
  2. שיש אחריות ל 5 שנים או 160,000 ק"מ, זה לדעתי הרף הכי גבוה לרכב בנזין/פלאג אין. 
  3. שהמחיר האטרקטיבי הוא נגזרת של ההימור,( לדעתי יבסססו את ה 01 ואז יעלו את המחיר וישווקו את ה 02 במחיר מעט נמוך יותר). 
  4. שהמציאות החדשה של העלויות של רכבים כחלופה פשוט לא משתלמת, לפחות לאחד כמוני שנהיגה למשרד זה 150 ק"מ, איוניק 5, 250,000 ש"ח, ספורטאז פלאג/פיז'ו 3008 250,000 ש"ח, סורנטו פלאג, 322,000 ש"ח, ראב 4 פלאג, 270,000, וולוו XC60,  צפונה מ 400,000 ש"ח, X3  פלאג, סביב 450,000 ש"ח וכו... ברור שאם מנתקים את ההימור של מותג חדש ואמינות, התמחור הוא ממש נמוך אז זה או להמר שיש פה הזדמנות ולהיות early adaptor ולהנות מחלון התמחור או לחילופין אולי זה להיכוות עם רכב פחות אמין, כיון שאנחנו בתקופה שבו המידע זורם לכל עבר וזה לא שנות ה 90, מאוד מהר קל לזהות אם מוצר וכל מוצר הוא להיט או ממש בעייתי אני מקווה שזה יהיה צד המטבע החיובי יותר. לא ננסה, לא נדע. 
  • אהבתי 1

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם
לפני 21 שעות, Uri-G כתב:

.

 

ומאתיים מכוניות זה לא כמויות, כמעט חצי ,סביר להניח, הלך לבעלי/עובדי חברה ובני משפחותיהם בהנחות, והם גם יקבלו יחס שונה במוסך , ורק השאר לפרטיים. לא רואה התנפלות על הרכב וזה לא בגלל שהוא לא נותן תמורה טובה.

לטעמי אתה טועה, אם הייתה רואה את התור והצפיפות באולם....

לא נראה לי שהם היו בני משפחה.

פורסם
לפני 7 שעות, yossiam כתב:

3. שיש אחריות ל 5 שנים או 160,000 ק"מ, זה לדעתי הרף הכי גבוה לרכב בנזין/פלאג אין. 

לגבי רכבי פלאג-אין, אם אתה מתכוון לאחריות לסוללה, אז זה די סטנדרטי. ב-MG EHS זה 5 שנים או 150,000 ק"מ, בוולבו 5 שנים או 160000 ק״מ,
,בסקודה זה 7 שנים או 150,000 ק"מ, בנירו פלוס פלאג-אין כנ״ל, ובפיז׳ו 8 שנים או 160,000 ק"מ.

פורסם

התכוונתי שיש אחריות 5 שנים מלאה על הרכב או 160,000 ק״מ, למשל בטסלה זה 4 שנים או 80,000 על הרכב ו 8 שנים על סוללה ומנוע לדעתי.

טויוטה, קיה וכו...לדעתי נותנים על הרכב 3 שנים.

 

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

×
×
  • תוכן חדש...