Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני לפני טיפול 145K. אני הולך לבצע את הטיפול במוסך מורשה כללי [לא משרד התחבורה].

מאחר והוא מחזיק שמן בדרך כלל יורול 5W30 שהוא קונה בעסקה במחיר טוב. 

בעל המוסך הוא מכר טוב, הוא אמר לי שאין שום בעיה שאביא את השמן וגם את החלקים אם אני רוצה ויעשה הכל לבקשתי. 

 

1. מה השמן המומלץ  לרכב הזה?

עד עכשיו הייתי שם קסטרול אדג 5W40. הבנתי שאין צורך בו ואפשר גם מוטול שהוא מעולה, וגם אפשר 5W30.

בספר רכב רשום 5W30 עם כל מיני סוגי תקנים. בחברה לפי מפרט טיפולים שפורסם בעבר באתר של מאיר  רשום ב5W40.

אז אני מודה  הלכתי קצת לאיבוד - אודה להצעות מאנשים שמכירים היטב את הרכב ומטפלים בו באהבה.

2. סט רפידות וצלחות קדמיים - מה מומלץ ?

מחפש באיכות טובה שיעשה את העבודה, ינשך טוב במחיר שפוי.

 

פורסם
לפני 8 שעות, Matan1515 כתב:

שלום לכולם,

אני לפני טיפול 145K. אני הולך לבצע את הטיפול במוסך מורשה כללי [לא משרד התחבורה].

מאחר והוא מחזיק שמן בדרך כלל יורול 5W30 שהוא קונה בעסקה במחיר טוב. 

בעל המוסך הוא מכר טוב, הוא אמר לי שאין שום בעיה שאביא את השמן וגם את החלקים אם אני רוצה ויעשה הכל לבקשתי. 

 

1. מה השמן המומלץ  לרכב הזה?

עד עכשיו הייתי שם קסטרול אדג 5W40. הבנתי שאין צורך בו ואפשר גם מוטול שהוא מעולה, וגם אפשר 5W30.

בספר רכב רשום 5W30 עם כל מיני סוגי תקנים. בחברה לפי מפרט טיפולים שפורסם בעבר באתר של מאיר  רשום ב5W40.

אז אני מודה  הלכתי קצת לאיבוד - אודה להצעות מאנשים שמכירים היטב את הרכב ומטפלים בו באהבה.

2. סט רפידות וצלחות קדמיים - מה מומלץ ?

מחפש באיכות טובה שיעשה את העבודה, ינשך טוב במחיר שפוי.

 

היצרן מבקש שמן מנוע בצמיגות 0W-30 בתור עדיפות עליונה. רק אם אין ברירה אז לעבור ל 5W-30 ואם אין את הצמיגות הזאת אז יש עוד אופציות. אבל בתור עדיפות ראשונה ל 0W-30. אז מדוע אתה מדבר על צמיגויות אחרות? לקרובת משפחה שלי יש סוויק 2016, שם היצרן בפירוש מבקש צמיגות 0W-20. למה ללכת על משהו אחר?

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

תשמע סיבכת אותי

אני ראיתי בעבר בשגרת טיפולים באתר של הונדה (בעבר היה גישה לשם) בפירוש היה רשום 5W40.

שמתי את זה שנתיים, לא זכור לי שהיה משהו חריג.

אח"כ חשבתי 5W30 כי זה הכי נפוץ.. 

בספר רכב יש כמה אופציות בניהן 5W30

ו5W40 לא מופיע

×
×
  • תוכן חדש...