Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר חדש שנפ/Varta


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מאזדה 2 2014, מצבר רגיל, רכישה ברשת גדולה (לא קשה לנחש, זאת שתמיד יש בה מבצע "מיוחד", אבל המחיר זהה תמיד).

מה עדיף לדעתכם, שנפ, 12 חודשים, 430 שקל או Varta, 24 חודשים, 600 שקל?

לפני כשנתיים הייתי במרכז השירות של שנפ באזור, אחד הטכנאים אמר לי שכל המצברים שלהם זהים. לקחת תמיד את הזול ביותר. לא באמת יודע אם זה נאמר עם ביסוס.

עריכה אחרונה על ידי joyspeed
פורסם

איכות שונה לחלוטין בין ורטה/ בוש לבין שנפ.

תעשה חשבון כמה עולה לך מצבר לחודש. 

בשנפ שהמליצו לך 36 ש"ח לחודש מצבר, ב-ורטה 25 ש"ח לחודש. פתאום הזול הופך להיות יקר. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
Just now, discoTD5 כתב:

איכות שונה לחלוטין בין ורטה/ בוש לבין שנפ.

תעשה חשבון כמה עולה לך מצבר לחודש. 

בשנפ שהמליצו לך 36 ש"ח לחודש מצבר, ב-ורטה 25 ש"ח לחודש. פתאום הזול הופך להיות יקר. 

 

זה נכון בהנחה ואתה מניח שהמצבר מת ביום שנגמרת האחריות. זאת לא הנחה נכונה.

אם יש מכונאי רכב שהחליף בחייו מאות מצברים ויכול לקבוע באופן שיטתי שזה המצב, מילא.

מצבר השנפ שיש לי כרגע בן 3.5, ככה שלכאורה יחסית לVarta הוא חסך לי כסף. אבל ממקרה בודד גם אני לא יכול להסיק על הכלל.

מחפש את חוכמת ההמונים...

פורסם

זה שממליץ לך, ממליץ על המצבר בו הרווחיות שלו הכי גבוהה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

השנפ ברכב שלי מתקרב ל-5 שנים. אני מתלבט האם להחליפו החלפה מניעתית לפני החורף או להיות מוכן להתנעה עם בוסטר בבוקר גשום.

 

פות"ש - כמה זמן אתה מתכנן להחזיק עוד ברכב הזה? 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברכב שלי מצבר שנפ מעל 4 שנים אבל הרכב שנת 2015 עם 31000 ק"מ בלבד, האם יש משמעות רק לזמן או גם לנסועה (פחות מחזורי טעינה) ? מצטרף לשאלה האם רצוי כבר להחליף (מניע בנגיעה) או להמתין למותו ?

פורסם
לפני 10 שעות, sperial כתב:

השנפ ברכב שלי מתקרב ל-5 שנים. אני מתלבט האם להחליפו החלפה מניעתית לפני החורף או להיות מוכן להתנעה עם בוסטר בבוקר גשום.

 

פות"ש - כמה זמן אתה מתכנן להחזיק עוד ברכב הזה? 

אין כוונה למכור בקרוב, אבל אני לא באמת יודע אם במקרה הזה לא כדאי ללכת על שיטת לקנות הכי זול. נראה לי שזה יותר עניין של מזל מאשר עניין של איכות. כנראה שיש הבדל באיכות, אבל אם כל אחד מהמצברים החזיק עוד שנה מעבר לתקופת האחריות (זה לא מוגזם להניח את זה), אז אין סיבה לקנות את היקר.

אני לא מאמין בהחלפה מניעתית. יתקלקל, אחליף (למרות שביום הקלקול זה יהיה מעצבן). אם הקיים יחזיק לך עכשיו עוד חצי שנה, הפסדת חצי תקופת אחריות במידה ותחליף.

לפני 9 שעות, עודדון כתב:

ברכב שלי מצבר שנפ מעל 4 שנים אבל הרכב שנת 2015 עם 31000 ק"מ בלבד, האם יש משמעות רק לזמן או גם לנסועה (פחות מחזורי טעינה) ? מצטרף לשאלה האם רצוי כבר להחליף (מניע בנגיעה) או להמתין למותו ?

בד"כ מרגישים שהוא כבר לא מתניע במידי. הייתי ממתין. אולי יחזיק עוד שנה...

אצלי דווקא חוסר שימוש תדיר ברכב גרם לזה שהוא הרבה פעמים לא טעון ואז הגעתי לרכב עם מצבר ריק.

פורסם

מצברים מפירמה מסויימת יכולים להיות להם הבדלים במספר חודשי האחריות וזה מתבטא במחיר.

בין חברות שונות המצברים שונים כמובן.

אני הייתי לוקח את המצבר הזול וקונה בהפרש מטען מצברים, שישמור על טעינה גבוהה שתאריך את חיי המצבר מעבר לתקופות האחריות שמציעים לך וישרת אותך בכל מצבר שיהיה לך.

Noco Genius 2  או 5 אם אתה רוצה להוציא קצת יותר.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

תיקון: Noco Genius 2 זה למצברים עד 40אמפר, אז כדאי 5.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

וורטה או מותגי הבית (סטארטאפ, פאווראפ וכד'). כברירת מחדל אני לא קונה מצברים עם 24 חודשי אחריות, רק 12.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ורטה כחול איכותי יותר מהנסיון האישי שלי. מצד שני אתה לא זקוק למצבר חזק והרכבים מהסוג הזה מחזיקים עם מצברים עלומי שם וזולים שנים רבות. 

×
×
  • תוכן חדש...