Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי שאריות חרקים על הפגוש שמסרבים לרדת, נקודות אדומות קטנות (מצורפת תמונה). השתמשתי ב Meguiar's Bug & Tar Remover לא עזר. ניסיתי גם להשאיר על האזור מטלית מיקרופייבר עם מים כדי לרכך ואז לנסות להסיר ללא הצלחה. אפילו חטאתי וניסיתי לגרד אחת מהנקודות עם המטלית בכוח...

יש למישהו רעיון אחר איך אפשר להסיר אותן? תודה!

 

image.thumb.jpeg.fb8287a6f70b368227d2211fdd8138f1.jpeg

 

פורסם
לפני שעתיים, Krip כתב:

לכל חברה כמעט יש מסיר חרקים.. אני אישית משתמש ב onr מדולל, עושה עבודה מעולה

 

כן, ניסיתי את זה של Meguiar's שקראתי עליו ביקורות טובות ולא ממש הזיז לשאריות החרקים שם, מרגיש שהן כמעט חלק מהצבע. onr נחשב יותר אגרסיבי?

פורסם (נערך)

מים חמים..?

אולי פלסטלינה?

עריכה אחרונה על ידי Michazzz

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

תנסה אלכוהול. אם לא יעזור תנסה טיפה נוזל כלים ואם לא אז פלסטלינה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
בתאריך 4.8.2022 בשעה 18:36, car9203 כתב:

היי,

יש לי שאריות חרקים על הפגוש שמסרבים לרדת, נקודות אדומות קטנות (מצורפת תמונה). השתמשתי ב Meguiar's Bug & Tar Remover לא עזר. ניסיתי גם להשאיר על האזור מטלית מיקרופייבר עם מים כדי לרכך ואז לנסות להסיר ללא הצלחה. אפילו חטאתי וניסיתי לגרד אחת מהנקודות עם המטלית בכוח...

יש למישהו רעיון אחר איך אפשר להסיר אותן? תודה!

 

image.thumb.jpeg.fb8287a6f70b368227d2211fdd8138f1.jpeg

 

נסה את זה אולי

https://www.google.com/search?q=top+bumper+bugs+removal&rlz=1C1GCEB_enIL853IL853&oq=top+bumper+bugs+re&aqs=chrome.1.69i57j33i160l3j33i15i22i29i30j33i22i29i30l2.15631j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8&safe=active&ssui=on#kpvalbx=_iOzxYpTrMY-klwTPwIrQAw17

 

ואם יש לך בבית שמן חודר WD40 תנסה

https://www.charmcitycirculator.com/clean-bugs-off-car-with-wd40/

 

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...