Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, efraimc כתב:

timur2008 לא שלחת קישור

 

תודה

Please help me choose!

₪ 241.53 60%OFF | UTRAI Power Bank 22000mAh 2000A Jump Starter Portable Charger Car Booster 12V Auto Starting Device Emergency Car Battery Starter

https://a.aliexpress.com/_v6sSMH

עריכה אחרונה על ידי timur2008

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

במחיר כזה הייתי כבר קונה בארץ. אני מניח שפות"ש לא צריך להתניע רכבים עם הדבר הזה על בסיס יומיומי, אלא להחזיקו לשעת חירום. קניה בארץ לא תהיה חתול בשק (בכל זאת, רשת כמו אוטו דיפו או חברת דלק ישראלית מייבאת מוצרים באיזה שרשרת אספקה מוכרת) ותגבה את המוצר באחריות.

 

דרך אגב, כאשר לפני מספר שנים נזקקתי להתנעה על ידי שירות החילוץ המכשיר שהביא המחלץ היה גנרי לגמרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אגב אני רואה שיש מכשירים שהם גם בוסטר להתנעה וגם קומפרסור מישהו התנסה עם כזה דבר עולה למעלה מ400 שח בחול

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

 אני מעדיף , בגלל שימוש מאוד מוגבל אם בכלל לקנות גנרי בעל אפיון ומחברה מוכרת וכל שנתיים שלוש להתחדש עם דגם חדש. שנתיים שלוש זו תקופה שכל הבוסטרים הגנריים שהיו לי החזיקו מעולה והועברו לבני משפחה. הבוסטרים המוכרים מחברות מובילות מאוד יקרים וגם בערוב ימיהם הרוכשים אותם, מנסים בגלל העלות הגבוהה לנצל את שארית האנרגיה  וזה לא תמיד בהצלחה. ממליץ בהחלט על גנרי, אם הרכב שלכם מטופל ומוחזק סביר, כנראה שלא תזדקקו בכלל לבוסטר. את תרגולי ההתנעה כנראה תבצעו רק על רכבי השכנים. זו דעתי.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

בנאדם פרטי מה יש לו לעשות עם בוסטר?

מצבר מחזיק בממוצע 3 שנים .

שתתקע בלי המצבר. כנראה הבוסטר שלך יהיה בין שנתיים ולא טעון. והסוללה שלו פרוקה. וכל הזמן נמצא בחום ברכב ובסכנת התלקחות.

רציתי גם לקנות אבל לא יהיה לי שימוש בו אז לא קניתי.

פורסם (נערך)

רכישת בוסטר לא שונה במהות מקניית ביטוח לבית ולכלי רכב, ודוגמא טובה היא ביטוח רפואי לנסיעות, הרי אפשר להחליט שלעולם לא תזדקק לו. יש בנמצא על המדף  המון פתרונות מענינים ל-מקרים נדירים, ורבים מצטידים בהם כי נוח להרגיש בטוח, כך נמצא גם בוסטר בידי רבים. יש רבים שמכים על חטא שלא ביטחו עצמם במיוחד שבהיבט עלות תועלת קבלת ההחלטה ההגיונית מאוד קלה.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

אז ככה,

אני מתנדב בידידים,

אני נפגש כל יום בכמה הנעות,

גם רכב עם מצבר חדש, קורה ששכו אורות דולקים, או השד יודע מה,

ואז האוטו לא מניע,

להרבה אנשים יש בוסטר גנרי לחלוטין, הם אומרים לי ניסיתי להניע איתו והוא לא מניע,

אני מסתכל על הבוסטר מדובר בבוסטר של 2 שקל שאני לא יודע אם קורקינט הוא יהיה מסוגל להניע,

העיקר שיש להם בתא כפפות בוסטר,

תקחו בחשבון שמי שלא דואג לתחזק את הבוסטר (לדאוג שיהיה טעון) שלא יחזיק בכלל,

השירות של ידידים הוא חינמי לחלוטין במס' 1230 ללא כוכבית, ברוב חלקי הארץ יגיעו אליכם בערך תוך חצי שעה,

אז כשאתם קונים בוסטר תבררו אצל חברים מה הוא שווה,

 

הבוסטר משולב קומפרסור, ברוב המקרים מדובר בקומפרסור חלש מאוד,

שלוקח לו למלאות צמיג ברכב סטנדרטי מ0 ל30 בערך רבע שעה,

 

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

או ששוכחים אורות, או לא מניעים את הרכב מספר ימים (לדוגמא בנסיעה לחול).

לאחר ששכן הציל אותי לפני כשנתיים, קניתי בוסטר והשתמשתי כבר 3 פעמים מאז. 

לפי המלצות כאן, קניתי בוסטר שיומי 70mai

והוא עובד מעולה. 

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
בתאריך 29.5.2022 בשעה 11:19, Super_T כתב:

יש בוסטרים של NOCO גם ב-KSP אם תרצה לקבל מושג לגבי המוצר.
אני מחזיק מוצר שלהם שעובד מעולה, קניתי בעקבות המלצה בפורום בשרשור אחר למרות שאני עם רכב חדש,

התניע כמה פעמים רכבים של חברים בלי שום בעיה ובאופן מיידי, מה שכן, הדגמים שבארץ לא זולים.

יש לא מעט חלופות באייס/הום-סנטר ודומיהם..

https://www.alexsander.co.il/product/15520/noco-gb40

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...