Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סריקת ה- QR על תעודת הקורונה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצאתי תעודת קורונה (חיסונים) מאתר משרד הבריאות. ניסיתי לקרוא את ה- QR שמופיע על התעודה אך זה לא עושה כלום. מה שקיבלתי על המסק זה אוסף חסר פשר של אותיות וספרות. האם כך זה אמור להיות או שקריאת הקוד אמורה להוביל למשהו שניתן להבין?

פורסם (נערך)

למיטב זכרוני, היתה אפליקציה אחרת שיודעת לקרוא את המידע הנ"ל (אמור להיות מוצפן, כדי שלא יהיה קל לזייפו).

עריכה : אם אני זוכר נכון, מדובר באפליקציית רמזור, שם קיים אפשרות לפרופיל עסקי (אינני יודע כיצד לקרוא לזה בדיוק) בכדי לקבל אפשרות לקריאת ה-QR של תו ירוק

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

נסה לסרוק את הקוד בעזרת אותה אפליקציה
אבל היום כבר אין תו ירוק ואין בה צורך.

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
לפני 15 דקות, dinnnn כתב:

נסה לסרוק את הקוד בעזרת אותה אפליקציה
אבל היום כבר אין תו ירוק ואין בה צורך.

מה הכוונה? תעודת הקורונה משמשת כאישור על ההתחסנות. נאמר לי שאותה יש להציג בכניסה למדינות אחרות, איך אין בה צורך?

פורסם

טוב נראה שהיא השתנתה מהפעם האחרונה שיצא לי להיכנס לאפליקציה
אבל אני בטוח שבמדינה אחרת הם רק יחפשו לראות התאריכי חיסון שלך ולא יסרקו את התו הירוק שלך (די בטוח שאין להם גישה למאגרי המידע של כול מדינה ומדינה מי התחסן ומי לא דרך אפליקציה של כול מדינה.)

  • אהבתי 1

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
לפני 15 דקות, avz כתב:

מה הכוונה? תעודת הקורונה משמשת כאישור על ההתחסנות. נאמר לי שאותה יש להציג בכניסה למדינות אחרות, איך אין בה צורך?

אם זה לאירופה אז יש אפליקציה greenpass. תעלה לשם את תעודת ההתחסנות וזה סריק (זו מילה?) במידת הצורך. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 43 דקות, avz כתב:

אשמח להסבר.

להצפין אומר שאתה יכול לקחת משהו - להפוך את התוכן שלו ללא קריא למי שאין לו את המפתח הצפנה - ובסוף לפענח אותו חזרה לתוכן המקורי.

זה אחלה להודעות כמו בוואטסאפ בהצפנה מקצה לקצה.

מצד שני אם התוכן ידוע ואתה רק רוצה לאמת אותו - אתה חותם - לוקח את הטקסט שאתה מאשר שמקורי ומעביר אותו בפונקציה שמייצרת חתימה.

את החתימה אפשר בקלות לוודא שנכונה אבל קשה לזייף (יש כל מני סיבות מתמטיות)

 

כשאתה רוצה לאשרר משהו - לרוב אתה חותם אותו. לא מצפין את התוכן.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 51 דקות, avz כתב:

מה הכוונה? תעודת הקורונה משמשת כאישור על ההתחסנות. נאמר לי שאותה יש להציג בכניסה למדינות אחרות, איך אין בה צורך?

 

בכניסה למדינות אחרות אתה לא צריך את התו הירוק, אתה כן צריך תעודת קורונה:

 

image.thumb.png.d2ea86ff50102b1fe5d51958173745ab.png

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, dinnnn כתב:

די בטוח שאין להם גישה למאגרי המידע של כול מדינה ומדינה מי התחסן ומי לא דרך אפליקציה של כול מדינה.

נכון, אין להם גישה למאגרי המידע. מאידך, יש שימוש בתקן שנקבע באיחוד האירופי וכל מדינה שמשתמשת בתקן הנ"ל יכולה לסרוק את קוד ה-QR ולקבל גישה לתוכן

מאידך, עליתם על טעות שלי - אמנם השאלה היא בנוגע לתעודת קורונה, אך אני התייחסתי בתשובתי הקודמת לתו ירוק (מתנצל על הטעות).

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
לפני כשעה, guya72 כתב:

מאידך, עליתם על טעות שלי - אמנם השאלה היא בנוגע לתעודת קורונה, אך אני התייחסתי בתשובתי הקודמת לתו ירוק (מתנצל על הטעות).

במחשבה שניה (או שלישית או רביעית), כנראה שלא טעיתי.

האפליקציה שקוראת QR של תו ירוק אמורה לקרוא גם QR של תעודת קורונה שהונפקה בחו"ל (בתנאי שהשתמשו בתקן של איחוד אירופי).

ההבדל הוא רק בתוכן המידע בתעודה, לא בתקן של ה-QR.

פורסם
לפני 11 שעות, guya72 כתב:

במחשבה שניה (או שלישית או רביעית), כנראה שלא טעיתי.

האפליקציה שקוראת QR של תו ירוק אמורה לקרוא גם QR של תעודת קורונה שהונפקה בחו"ל (בתנאי שהשתמשו בתקן של איחוד אירופי).

ההבדל הוא רק בתוכן המידע בתעודה, לא בתקן של ה-QR.

 

המידע בתו הירוק לא רלוונטי למדינות זרות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

המידע בתו הירוק לא רלוונטי למדינות זרות

לא מדובר על התו הירוק. מדובר על תעודת קורונה. בתעודה זו רשומים מועדי ההתחסנות.

×
×
  • תוכן חדש...