Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג חדש


Leon
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי שעוד מעט מסתיים לו הנהג החדש אומר שהוא עדיין לא בטוח בעצמו ובנהיגה שלו בערים הגדולות (ועל זה אני מעריך אותו שאין לו אגו מנופח כמו שיש לכולם שחושבים שהם יכולים לעשות הכל)

לצערו הוא לא הצליח לקבל מספיק ניסיון נהיגה בכבישים עם הרבה נתיבים ונהיגה בעיר גדולה,

והוא הרהר איתי אם אפשר עדיין להשתמש בשלט נהג חדש שהוא עוד מעט חייב להוריד.

אני אמרתי לו שאי אפשר כי זה לא חוקי, אבל חוץ מהתשובה הזאת לא יכלתי להביא לו תשובה משמעית

אז ככה כמה שאלות לי אליכם(בשביל הידע האישי שלי ובשביל לעזור לחבר שלי):

1) למה באמת אסור לינסוע עם שלט נהג חדש כשאתה לא (הכוונה היא גם להרגשה, ז''א אולי אתה כבר לא נהג חדש אבל אתה מרגיש כמו אחד בגלל חוסר ניסיון)

2) מה קורא לאנשים שעושים את זה

3) ואם אסור לו אז איזה עוד פתרונות אפשר להציע לו שלא יפחד מהערים הגדולות

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אני יכול להציע שייסע בכביש בין עירוני שהוא יחסית ריק.

בהתחלה אפילו שיהיה נוסע, ואח"כ שינהג.

 

(נניח - אתה תנהג הלוך והוא ינהג חזרה..).

 

הכל לאט לאט, ובהדרגה אני מאמין שהוא יקבל ביטחון.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מה הבעיה להגיד שאח שלו הקטן נהג חדש?

אתה חושב שכל ההורים מורידים כל תחילת נסיעה את השלט?

פורסם

אני רק יודע שלנהוג עם שלט של נהג חדש כאשר אתה לא אחד כזה זו עבירה.

אני בטוח שמקבלים קנס בלי נקודות על זה אבל אני לא סגור על הסכום, לפי מה שאני יודע זה 150 ש"ח.

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם
אני רק יודע שלנהוג עם שלט של נהג חדש כאשר אתה לא אחד כזה זו עבירה.

אני בטוח שמקבלים קנס בלי נקודות על זה אבל אני לא סגור על הסכום, לפי מה שאני יודע זה 150 ש"ח.

אם אתה נהג חדש ואין לך שלט מאחורה: 250 ש"ח קנס ללא נקודות.

את אתה נהג ותיק (מעל שנתיים רישיון) ואתה שם שלט של נהג חדש מאחורה: 100 ש"ח קנס ללא נקודות.

פורסם

אכן - הקנס לנהג שאינו חדש אבל נוסע עם שלט הוא 100 ש"ח ללא נקודות. תמיד אפשר לנסות את התירוץ של "חברה שלי נהגה אתמול ושכחה להוריד את השלט". לא יועיל לא יזיק.

 

 

אבל יש שאלה יותר חשובה - למה הוא חושב שמישהו מתייחס לשלט הזה, ועוד לטובה?

לדעתי אם יש בכלל התייחסות כזו היא רק לרעה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תראה, אם השלט נותן לו ביטחון שיהיה...

בתור הכרות טובה מאוד עם מערכת אכיפת החוק לא נוטים לתת דוחות לנהג ותיק שהולך עם השלט, אבל על ההפך מקפידים.

 

אני אישית לא ממש מתייחס לשלט נהג או שלטים אחרים (כגון: "תזהר, בעלי עצבני"-טוב, בכל זאת הוא נתקע עם קונפה כמוך לכל החיים...).

 

אבל שוב אם זה פסיכולוגית נותן לו בטחון ולו טיפה אז זה שווה את זה ושיישאר עם זה עד שייקבל ביטחון.

 

או לחילופין (וזה הפתרון העדיף)! שייקח עוד כמה שיעורי נהיגה אצל מורה, קורס נהיגה מתקדמת או סתם יסתובב יותר עם ההורים עד שירגיש בטוח.

פורסם

בחיים לא שמעתי שנתנו קנס למישהו שהוא לא נהג חדש ונהג עם השלט, זאת עברה אני יודע, אבל בחיים לא יאכפו אותה.

 

ובקשר לחברך, שינהג עוד קצת עם ההורים, או ילך לעשות איזה קורס נהיגה מתקדמת

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

למה, מתייחסים לשלט

בגלל שאם אתה רואה ''נהג חדש'' אז אתה תדע שאין מה לצפות ובכל שניה הוא יכול להביא אותה ביציאה ותזהר ממנו ז''א לא תתקרב אליו יתר על המידה

ובתור נהג זה הרבה יותר נוח ליראות את הפנסים די רחוקים ממך ולא צמודים ולוחצים אלייך

אז תחשוב איך זה בערים גדולות

 

ד''א תודה על העצות אני עוד היום יעביר לו אותן

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
למה, מתייחסים לשלט

בגלל שאם אתה רואה ''נהג חדש'' אז אתה תדע שאין מה לצפות ובכל שניה הוא יכול להביא אותה ביציאה ותזהר ממנו ז''א לא תתקרב אליו יתר על המידה

ובתור נהג זה הרבה יותר נוח ליראות את הפנסים די רחוקים ממך ולא צמודים ולוחצים אלייך

אז תחשוב איך זה בערים גדולות

 

ד''א תודה על העצות אני עוד היום יעביר לו אותן

אני לא יודע איפה אתה גר... אבל בישראל זה לא כך...

 

תאמין לי שכמעט אף אחד לא מתייחס לזה, ואם כן אז רק בצורה מזלזלת ולרעה...

 

נכון שיש מיעוט שמתחשב כשהוא רואה את השלט "נהג חדש", אבל הרוב לא ממש מתייחסים או שמים לב אליו, ככה שאולי מלבד העזרה ה"נפשית" לחבר שלך, השלט לא ממש יעזור...

 

הכי טוב שהוא יתחיל לאט לאט, כלומר יסע לערים הגדולות בשעות שאין בהן הרבה עומס, או שלא ייכנס למקומות עמוסים ואז יתקדם בהדרגה...

פורסם

אכן מתייחסים לשלט, אבל מצד שני גם לא מצפים להרבה מנהגים וותיקים, כמה וכמה פעמים יצא לכם לראות מישהי נוסעת לאט וכשעקפתם אותה ראיתם שזאת אישה מבוגרת שכ"כ צמודה להגה שנוהגת עם החזה שלה.

 

דווקא כאשר אני רואה את השלט של "נהג חדש" אני יודע להיזהר כי אולי זה איזה ילד קטן מחוצקן ששומע מוזיקה בווליום שבירח שומעים אותו והוא נוסע כמו משוגע וחותך אנשים בכביש על ימין ועל שמאל כי אתמול הוא ראה "מהיר ועצבני".

 

כמו שאמרו פה, סע איתו, תשרה עליו ביטחון, זה מאוד מרגיע שיושב מישהו לידך ונותן לך פידבק LIVE ומתקן אותך כאשר אתה עושה טעויות. (אל תשכח לתמוך בו, לא רק להגיד לו מה רע!)

תתחילו לאט לאט, אין ברירה אחרת.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

לא חושב ששוטר יעשה לו משהו,

אבל השלט הזה לא יגרום לאנשים להיות יותר אדיבים ונחמדים כלפיו...

זה לא אומר שהם יתנו לו להשתלב או לא יחתכו אותו :mm_mad:

 

 

אבל אם זה עוזר לו לבטחון הייתי מייעץ לו לשים.. אחרי הכל זה סך הכל 100 שקל ולא נראה לי גם שייתנו לו דו"ח על זה

פורסם

אם לא אכפת לו לבזבז קצת כסף, אז שיקח איזה 2-3 שיעורי נהיגה עם מורה ושיסע עם המורה בכבישים הכי קשים בשעות הכי קשות. כשאתה יושב עם מורה אתה הבן אדם הכי רגוע בעולם כי אתה יודע שאם תעשה משהו לא נכון המורה יתקן.

בקשר לשלט "נהג חדש" זה עוזר בידיוק כמו כפכף לשחקן כדורסל. לא שמין על זה בכלל. כמה פעמים הייתי עוצר ברמזור אדום בירידה והיו עוצרים כל כך קרוב מאחורה שזבוב לא יעבור שם. השלט גורם רק לאנשים לזלזל בך.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אם הוא לא בטוח בנהיגה שלו, אז שלו יסע. לשים שלט נהג חדש לא נותן כלום, ולא פותר אותך מכלום.

שיתחיל בקטנה, שיקח שיעור נהיגה או שתיים, שיסע למגרשי חנייה ריקים ויתאמן על בלימות, חניה, עצירה וכ"ו. אח"כ שיתחיל לסוע קצת בעיר, שיצא לכבישים מהירים ואפילו שיקח קורסי נהיגה (שגם ככה מומלצים בלי שום קשר למצב הנהג \חדש או לא).

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
אם לא אכפת לו לבזבז קצת כסף, אז שיקח איזה 2-3 שיעורי נהיגה עם מורה ושיסע עם המורה בכבישים הכי קשים בשעות הכי קשות. כשאתה יושב עם מורה אתה הבן אדם הכי רגוע בעולם כי אתה יודע שאם תעשה משהו לא נכון המורה יתקן.

בקשר לשלט "נהג חדש" זה עוזר בידיוק כמו כפכף לשחקן כדורסל. לא שמין על זה בכלל. כמה פעמים הייתי עוצר ברמזור אדום בירידה והיו עוצרים כל כך קרוב מאחורה שזבוב לא יעבור שם. השלט גורם רק לאנשים לזלזל בך.

 

אתה צודק ב- 100%.

השלט הזה רק מזיק. אני מחכה ליום בו אני יוכל להעיף את השלט הזה מהאוטו.

×
×
  • תוכן חדש...