Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
  • קיה ספורטאז' 1.6 דיזל URBAN אוטו' - 174,900 ₪
  • קיה ספורטאז' 1.6 טורבו URBAN אוטו' - 169,900 ₪
  • קיה ספורטאז' 1.6 טורבו TOP אוטו' - 179,900 ₪
  • קיה ספורטאז' 1.6 טורבו EX אוטו' - 184,900 ₪
  • קיה ספורטאז' 1.6 טורבו PREMIUM אוטו' - 194,900 ₪

בסוף 195 אלף זה לגרסה הכי יקרה.

והדיזל זול יותר מהטוסון דיזל בייבוא מקביל.

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בדגם היוצא 170K היה המחיר לגרסה הבכירה ואילו עכשיו לזולה ביותר. עצוב. קיה הצטיינו ב-VFM. לא בטוח שזה המצב עכשיו.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא הבנתי מה עלה, מחיר המשומשות או מחיר החדשות?

מה בא קודם? הביצה או התרנגולת?

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מחירים מדכאים. מראה על מגמת השוק פה.

בתור אחד שהיתה לו ספוראטז 2016 ...לא ממש אהבתי אותה אבל במחיר של משפחתית (שקורולות עוד עלו 117 ופחות) הספורטז היתה מאובזרת לגמרי ועם מערכות בטיחות שלמכוניות יקרות ממנה ב60 אלף שקל לא היו.

פורסם
לפני 3 שעות, itsik170 כתב:
  • קיה ספורטאז' 1.6 דיזל URBAN אוטו' - 174,900 ₪
  • קיה ספורטאז' 1.6 טורבו URBAN אוטו' - 169,900 ₪
  • קיה ספורטאז' 1.6 טורבו TOP אוטו' - 179,900 ₪
  • קיה ספורטאז' 1.6 טורבו EX אוטו' - 184,900 ₪
  • קיה ספורטאז' 1.6 טורבו PREMIUM אוטו' - 194,900 ₪

בסוף 195 אלף זה לגרסה הכי יקרה.

והדיזל זול יותר מהטוסון דיזל בייבוא מקביל.

אפשר למחוק מהרשימה את דגמי הטופ וה ex. אין אותם במלאי בכלל. 

מחירים לא הגיוניים לרכב עם מנוע צמא לדלק שממש לא מתאים לימים של כמעט 8 שקל לליטר. 

המתנתי שיגיע (אפילו נרשמתי ברשימת הממתינים, אבל לא טרחו אפילו להתקשר...). 

אז שישאר בסוכנות. 

המצב היחיד שיגרום לי להחליף את הספורטאז' הנוכחי בכזה חדש הוא הדגם ההיברידי במחיר שובר שוק. 

אבל לאור תמחור הבנזין, זה לא יקרה. 

  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

ישראלים עדיין לא קלטו שמנועי הטורבו בנזין האלה זה עבודה בעיניים 

אם כבר עדיך אטמוספרי 

מה גם המחירים הזויים ולפי מה שאני מבין ההיברידי יעלה סביב ה220 230 

רק בגירסה ההיברידת תיהיה הרכב הנכון לקניה 

.

  • אהבתי 1

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
לפני 8 שעות, farkash7 כתב:

לא הבנתי מה עלה, מחיר המשומשות או מחיר החדשות?

מה בא קודם? הביצה או התרנגולת?

 

המחירים עולים כי המיסים עלו, וגם החשמל באירופה שילש את מחירו, והמחירים של המוצרים המיוצרים באירופה נוסקים.

 

לגבי המיסים - המיסים על כלי הרכב ההברידים סיבסדו את כל שאר הדגמים - לא עוד.

פורסם
לפני 12 שעות, yuvalganim כתב:

ממש יקר.

ממש מכוער.

בדיוק הסיבות שהוא יהיה להיט פה.

ותודה לשוק הליסינג


לטעמי בליסינג הוא ממש לא יהיה להיט - מחיר יקר מידי (כן גם השווי שימוש משפיע), מנוע צמא מידי (גם כאן מרבית החברות כבר מגבילות בדלק\קלומטרג', ומנסות להיות ירוקות ודוחפות פלאג אין).
בדיוק כמו הטוסון החדש שממש לא מככב.

פורסם

כן ו לא,
שווי שימוש גבוה מידי, ומיצוב הרכב בדרגה גבוה יגרום לכך שהרבה מצורכי הליסינג יעדיפו פלאג אין כזה או אחר לטובת ההנחה (1000 ש"ח ברוטו),
והחברות עצמם שלא שמחות לשלם חשבונות דלק מנופחים.

פורסם

היבואן כבר הראה שהוא יודע להיכנס חזק לשווקי הליסינג.

נותן מחיר יקר לשוק החופשי ומחיר נמוך לליסינגים.

ככה ממלאים את המדינה במכוניות מכוערות ובזבזניות בדלק.

והמדינה? נהנית מכל העולמות

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

אני לא יודע עד כמה אתה מחובר לחברות גדולות ומה שקורה בשוק הליסינג (מבחינת הצרכנים - משתמשי הרכב),
אבל העולם שם משתנה,
יש הגבלות על דלק וקלומטרג' בלא מעט מהחברות,
חברות מחפשות הרבה רכבים היברדים,
יש משמעות לנראות (רכבים בלבל גבוה ניתנים בדרך כלל לבכירים בלבד ולא כמו פעם שהכל היה פתוח לכולם)

יש קנסות על החזרות מוקדמות (אנשים חושבים פעמיים אם לקחת רכב ובהתאם גם על המחיר),

צריכת דלק גבוה של רכב מסוג מסויים תשפיע על המחיר לעובד.

פורסם

הדיזל מוצע רק ברמת הגימור הבסיסית. הנה עוד אופציה הלכה 😞

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...