Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמור להגיע

מחכה לו

מאמין שיהיה להיט

 

עולם 7 מקומות חשמלי ריק והEQB מגיע בול במקום בתמחור מתאים

בבנזין המחיר מעולה אך המנוע מביש לסמל (400,000 שקל למנוע 1.3 לא יכול ללכת ביחד), חשמלי אמור לפתור את העניין 

פורסם
לפני 52 דקות, אליהו שבת כתב:

אמור להגיע

מחכה לו

מאמין שיהיה להיט

 

עולם 7 מקומות חשמלי ריק והEQB מגיע בול במקום בתמחור מתאים

בבנזין המחיר מעולה אך המנוע מביש לסמל (400,000 שקל למנוע 1.3 לא יכול ללכת ביחד), חשמלי אמור לפתור את העניין 

יש הערכה למחיר? ראיתי שה eqc מתחיל מ 290 ומיד מזנק ל 350 ברמה הבאה. 

56A9FDA2-3ADA-4EC3-9BF8-321B90644D01.png

פורסם

אני לא יודע איפה ראית את המחירים האלה ל- EQC אבל באתר מרצדס המחיר ההתחלתי הוא 499,900 ש"ח.

EQA מתחיל ב- ב-299,900 ש"ח.

לפי האתר של מרצדס GLB בכלל לא משווק בישראל כרגע כך שאי אפשר לדעת מה הפער בינו לבין GLA. אם היה מחיר היה אפשר להבין מה הפער בין דגמי הבנזין ולהעריך בזהירות שהוא יהיה דומה גם בין הדגמים החשמליים.

פורסם

הבנזין משום מה ירד מהאתר

מאמין השיווק שלו פסק

משום מה הוא גם למכירה ביד 2 לא מעט ישר אחרי הרכישה, מעניין מה הגורם לכך

על פניו מרצדס 7 מקומות 0 ק"מ (או רכבי הדגמה/יד 2) ב330 אלף שקל אמור להיות להיט, הבעיה היא עניין המנוע 1.3 כנראה.

אם כל הכבוד למרצדס לא אמור להיות בחזית מנוע של רנו 1.3, לא משנה כמה הוא טוב.

https://www.mercedes-benz.co.il/mercedes_models/glb/glb-250/

 

פורסם
לפני 16 שעות, Mike808 כתב:

אני לא יודע איפה ראית את המחירים האלה ל- EQC אבל באתר מרצדס המחיר ההתחלתי הוא 499,900 ש"ח.

EQA מתחיל ב- ב-299,900 ש"ח.

לפי האתר של מרצדס GLB בכלל לא משווק בישראל כרגע כך שאי אפשר לדעת מה הפער בינו לבין GLA. אם היה מחיר היה אפשר להבין מה הפער בין דגמי הבנזין ולהעריך בזהירות שהוא יהיה דומה גם בין הדגמים החשמליים.

לקחתי ממחירון רכב חדש של yad2. הציעו לימיבואן מקביל eqb ב 380אלף . נשמע לי יקר.

דיברצי גם עם יבואן מרצדס. אין כרגע תוכנית להביא eqb

פורסם
לפני 10 דקות, אליהו שבת כתב:

איזה יבואן מקביל יש לו במלאי?

אין מצב שכלמוביל יתמחרו שום גרסה בפחות  מזה

במלאי בישראל במאי. אבל מדובר ברכב שאינו 0 קמ. לדעתך 380 לרכב שכבר נסע , נניח פחות מ 10,000קמ בגרמניה זו עסקה משתלמת? אני לא חושב

פורסם
לפני 8 דקות, אליהו שבת כתב:

אל סמך מה אתה לא חושב?

בא נמתין למחיר בארץ בפועל, לא מחיר קטלוג.

 

אבל לא יהיה כזה בישראל בחצי שנה הקרובה. לפחות לפי איש המכירות בכלמוביל

פורסם
לפני 40 דקות, אליהו שבת כתב:

אז לא...

מי שקונה בגלל שאין במלאי זה כבר לא עניין של מחיר

 

זה לא רכב שצריך אלא רכב שרוצים

לא נכנס לדיון פילוסופי אבל תמיד יש עניין של מחיר. אני פשוט מחפש רכב 7 מקומות שהוא או חשמלי או דיזל ונמצא איפשהו מעל קודיאק ומתחת ל 400,000. חדש או יד שניה מהשנתיים האחרונות. במקרה נתקלתי ב eqb

פורסם

אתך לגמרי ובדיוק באותו עניין.

ועדיין ימתין בסבלנות שיגיע מיהבואן, או שהמחיר יהיה אטרקטיבי או שאז יהיה מחיר יותר זול ליבואן מקביל.

מי שרץ לקנות לפני זה פשוט משלם מחיר יקר יותר.

ראה ערך אוטומקס.

 

בתמחור נכון יש מצב שזה נותן פייט לטסלה Y כאילו 7 מקומות, בדקתי את הרכב פיזית, ביזיון לקרוא לו 7 מקומות, בקושי חתולים נכנסים מאחור.

×
×
  • תוכן חדש...