Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבים- מה ההבדל בין וו U לוו J?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

די בטוח שזה אותו דבר, היינו הך. יש גדלים שונים לקרס אבל מבחינת הצורה, הכוונה זהה.

בלאו הכי רוב המגבים מגיעים עם שלל מתאמים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אלא אם זה משיקולי עצלות - תקנה בתחנות דלק, אותו הכסף, אותה הסחורה (היה ביילו משהו כמו 20 שקל למגב, פעם אחרונה שבדקתי, די דומה גם באלונית).

 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

טוב לדעת. ועדיין אם אני קונה מחנות שקיבלתי עליה המלצות בALI פעם הבאה אוכל לקנות רק מילוי בגרושים בעוד שהרבה מגבים שנמכרים כאן בנויים בצורה שלא מאפשרת החלפה של פס הגומי בלבד

פורסם
לפני שעתיים, tza כתב:

טוב לדעת. ועדיין אם אני קונה מחנות שקיבלתי עליה המלצות בALI פעם הבאה אוכל לקנות רק מילוי בגרושים בעוד שהרבה מגבים שנמכרים כאן בנויים בצורה שלא מאפשרת החלפה של פס הגומי בלבד

אם אתה לא מתכנן להחזיק את האוטו מהיבואן עד לגריטה אז בשביל החלפה של 80 שקל פעם בשנתיים זה שיקול זניח.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 13 דקות, Night Driver כתב:

זה שיקול זניח.

בשבילך.

 

יש גם את ההנאה שבלעשות לבד וגם אצלי הם ממש לא מחזיקים שנתיים בגלל שאני לא טורח לנקות ידנית את השמשה כשהיא מלוכלכת ועם הזמן המגב נפגם. העצלות שווה לי "השקעה" של ₪5~ לזוג פסי גומי חדשים.

תכלס אני נהנה להחליף ברגע שהניגוב כבר לא 100%. אבל אצלי קיבלתי את הרכב עם מגבים שאפשר להחליף רק את פס הגומי  כך שלא הייתי צריך להחליף מגבים לכאלה שמתפרקים, וכעת ההזמנה לחבר שגם רוצה אבל במגבים שלו לא ניתן לפרק את פס הגומי.

פורסם

לפני שאתה מחליף קח צמר גפן או נייר סופג טבול באלכוהול ונקה את הלהב. הוא יחיה עוד שנה בשקט.

 

אני גם שונא מגבים לא טובים ומשאיר בד"כ לבונהעולם לשטוף את האוטו.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בתאריך 1.2.2022 בשעה 16:10, YoJ כתב:

די בטוח שזה אותו דבר, היינו הך. יש גדלים שונים לקרס אבל מבחינת הצורה, הכוונה זהה.

בלאו הכי רוב המגבים מגיעים עם שלל מתאמים.

 

צדקת.

קיבלתי תשובה מהמוכר: U hook and J ook are same.Just some people call J and some people Call U ...

×
×
  • תוכן חדש...