Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת שמן מוגברת


אחד אפס אחד
שימו לב! השרשור הזה בן 814 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה יופי. דיאגנוזה בפורום וגם לא עולה שקל, "המנוע גמור". אפשר קצת למתן, ישנן סיבות נוספות לצריכת שמן מופרזת, כדאי לשקול אבחון מקצועי קצת יותר. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכל המגיבים.

 

רכבים שיש בהם צריכת שמן מוגברת,

עקב כשל תכנוני,

המנועים שלהם או הממירים שלהם נגמרים מהר יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרפת שמן הורסת ממירים.

מנועים - לא בהכרח, יכול להיות, זה סימן רע כשמסתכלים על רכב משומש ולא חכם ביודעין לקנות רכב עם בעיה כזו.

אבל, זה לא מחייב שמנוע עם צריכת שמן גבוהה גמור כי יש מספר סיבות, לפעמים זה נפתר או לפחות מוקטן משמעותית על ידי החלפת אטמים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, רועי5 כתב:

איזה יופי. דיאגנוזה בפורום וגם לא עולה שקל, "המנוע גמור". אפשר קצת למתן, ישנן סיבות נוספות לצריכת שמן מופרזת, כדאי לשקול אבחון מקצועי קצת יותר. 

אם אין נזילות המנוע גמור. לא אמרתי לו לזרוק את הרכב. 10 ליטר בין טיפולים זה מוגזם. ברור שיעשה בדיקה גם בלי שתגיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, ABSULUTT כתב:

אם אין נזילות המנוע גמור. לא אמרתי לו לזרוק את הרכב. 10 ליטר בין טיפולים זה מוגזם. ברור שיעשה בדיקה גם בלי שתגיד.

זה יכול להיות מהשסתומים ולא תראה שום נזילות ואם כן אין שום קשר למנוע גמור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתם מספידים מנוע סתם תנסה לחפש נזילות מכל חלק במנוע. מקום נפוץ זה האטם שסתומים וגם אם הוא לא נוזל לפחות אולי הוא נכנס לאחד הפלאגים.

 

אם בוודאות אין נזילה תבדוק את נוזל הקירור שלך אם הוא בצבע תקין ושלא חודר לשם שמן.

 

אולי זה גם המחזיר שמן בבוכנה שנסתם ותנסה לשים תוסף שמן איכותי שינקה (לא באפקטיביות גבוה אבל בשביל 50-60 שקל לתוסף שווה לנסות).

עד פה דברים שאתה בקלות יכול לבדוק ולעשות לבד.

 

במידה והכל לא עזר השלבים הבאים כבר יותר רציניים זה אולי אטם ראש מנוע או אולי הצטברות בוצה במחזיר שמן שעל הצילינדר או כל מיני בעיות רציניות יותר. שפותחים הכל אפשר לראות מה המצב ולדעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, ABSULUTT כתב:

המנוע גמור. אף אחד לא יודע עוד כמה הוא יסע. יכול להיות שנה ויכול להיות עשור.

נשללו נזילות?

באיזה צמיגות שמן משתמש?

מצד אחד אתה טוען שהמנוע גמור ומצד שני אתה שואל אם נשללו נזילות.
בשביל לאמת את מצב המנוע צריך מוסכניק ישר , ליפט לבצע בדיקה היקפית של נזילות ובדיקת קומפרסיה למנוע.
פותח השרשור - סע למוסך , פה לא תמצא תשובות.

עריכה אחרונה על ידי tu3s
  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 814 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...