Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת שמן מוגברת


אחד אפס אחד
שימו לב! השרשור הזה בן 807 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעה, tu3s כתב:

מצד אחד אתה טוען שהמנוע גמור ומצד שני אתה שואל אם נשללו נזילות.
בשביל לאמת את מצב המנוע צריך מוסכניק ישר , ליפט לבצע בדיקה היקפית של נזילות ובדיקת קומפרסיה למנוע.
פותח השרשור - סע למוסך , פה לא תמצא תשובות.

תקרא עוד פעם תבין. ובפורמים שום תשובה היא לא ודאית והכל כאן זה בערבון מוגבל.
אז כל שאלה שישאלו תענה לך למוסך. נסגור את הפורום. הכל זה בגדר השערה וניסיון לעזור/לתת כיוון. 

 

  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא עבר ליסינג,

אבל יתכן שאותם הגורמים שגורמים לזה בליסינג גרמו לזה במנוע הנוכחי.

 

אפשר לשנות צמיגות גם נגד הוראות היצרן?

 

בנוסף מישהו מכיר באופן אישי את המנוע הנוכחי,

הבנתי שהמנוע שלו הוא כמו של הטויוטה יאריס, שהוא דגם נפוץ יותר ולכן יתכן שיש עליו יותר מידע.

מעניין אותי לדעת אם זה בעיה גורפת,

ואם יש למישהו מה לתרום מנסיונו האישי.

חוץ מלהעיף אותו הלאה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 28.1.2022 בשעה 21:02, m&t כתב:

אם הרכב עבר ליסינג אז המצב דיי נורמאלי, תשנה צמיגות לחצי סינטטי 10W30 המצב ישתפר, בהצלחה.

איך הצמיגות הקרה תשנה יותר מדי? ההפך אם כבר שישאר עם5w אבל הצמיגות החמה אולי 40.

אבל גם זה לא הייתי ממליץ כי זה לא פתרון, ליטר ב1000 קילומטר זה המון ואתה צריך לבדוק את הדברים שכתבתי בתגובה המוקדמת יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני שעה, אחד אפס אחד כתב:

בספר רכב כתוב 0W30,

במוסכי טויוטה שמים משום מה 0W30.

השאלה אם להוסיף ל10W30 לא יאמץ את המנוע יותר מידי?

במנוע של היאריס היצרן ממליץ 0-20 בארץ משתמשים ב 5-30.

יש במנוע הזה VVT שתלוי בצמיגות ולא אמורים לשים שמן בצמיגות שאין הוראה להשתמש בה.

תאבחן מה הבעיה ותחליט אם כדאי לתקן, תיקוני קסם שכנראה לא יעבדו יוצרים בעיות נוספות. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוורסו אתה יכול לשים גם 10W30 הוראות יצרן, תבדוק.

0W20 לא מתאים לארץ זה שמן דליל מאוד מאוד ש לא תמיד כדאי לשים. (אין לך פה אפס מעלות ובקיץ 20 זה טמפרטורה לא ריאלית).

בכל אופן, על פניו וורסו בת 12 שנה עם מעל 150 אלף על השעון  0W20 זה ביג NO.

תבדוק.

עריכה אחרונה על ידי m&t
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי שוב בספר רכב,

אכן כתוב 0W20,

כתוב ששינוי בשמן גורם צריכה נוספת של דלק,

ואי התנעה בקור  של 30-.

 

האם שינוי בצמיגות הקרה במקום 5 להשתמש ב10 אכן יעיל,

מישהו ניסה את זה על הרכב שלו.

לפני 7 שעות, m&t כתב:

(אין לך פה אפס מעלות ובקיץ 20 זה טמפרטורה לא ריאלית)

יש קשר בין זה ל 0W20?????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הטיוטות היבואן ממליץ 5w30 בתקן acea c2

סינטטי מלא או טכנולוגיה סינטטית

השמנים שהיבואן משתמש הם לא הכי טובים

יש הרבה יותר טובים

חשוב לשים לב לתקן ולאיכות השמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אין קשר בין צריכת שמן לתקינה ורוב השמנים שנמכרים כבר עומדים בתקינה של היצרן.

 

 

יש בעיה שדורשת התערבות מכנית שמן לא יפתור אותה.

אתה מחפש את הבעיה במקום הלא נכון.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 807 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...