Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 פיקאסו


yoni_84
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, yoni_84 כתב:

בהמשך לדיון, האם יש לכם המלצה על רכב עם מקום ל3 כסאות בטיחות בספסל האחורי (נראה לי שרצוי 3 מקומות נפרדים אם קיימת חיה כזו), אמין ולא ארוך מידי (בשל בעיות חניה בסביבתי)? אשמח לכיוונים בקטגוריה זו (מיני ואן?).

עלה לנו רעיון אולי לחשוב על רכב של 7 מקומות ולא להשתמש ב2 המושבים האחרונים שאיננו צריכים כדי שיהיה תא מטען סביר.

למשל אופל זאפירה או קיה קארנס בשנתון ישן יחסית.

אל תתקרב לאופל זאפירה - חבר שלי נפל בפח הזה (למרות הסתייגותי), תקלות אין סופיות, בסוף מכר למוסכניק במחיר אפסי.

אני רואה שאתה עדיין מחפש רכבים מרווחים (יחסית) שאין להם שוק. צריך להבין שיש סיבה לכך ולא הייתי ממליץ.

האפשרויות העומדות הן:

- להתפשר על רכב משפחתי עם התאמת כסאות הילדים.

- רכב מרווח טוב ואמין בתקציב שלך עם התפשרות על השנה או הקילומטרז (לא יותר מ 150000).

אני חוזר ומזהיר לטובת כיסך ובריאותך לא להתפתות ל "מציאות".

עריכה אחרונה על ידי Basko
מידע נוסף
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כמו בכל רכב, אם קונים בזהירות ומטפלים במוסך שמכיר את הרכב לא יקרה שום דבר. יש מלא רכבים כאלה על הכביש (כולל הרכב שלי שהוא בכלל בן עשר) ושום דבר עוד לא התפוצץ. 

 

יש לי היסטוריית טיפולים מהיום הראשון ואני יכול להעיד שלמרות שאכן הוחלפו לא מעט דברים ברכב לא מדובר במשהו משוגע במיוחד. 

 

בנוסף אם מישהו קונה פחנוע יפני ומצפה לאמינות מפליגה הוא עשוי להתאכזב, אין רכב בלי תקלות. בהתחלה ניסיתי גם אני לבחור משהו אמין, סחיר, וכדומה וכל מה שיצא מזה זה רכב מעפן שלא נהניתי להשתמש בו.

 

בקיצור, תבחרו רכב לפי מה שמוצא חן בעיניכם, תטפלו בו בזמן ובחלפים איכותיים ויהיה לכם אחלה.

עריכה אחרונה על ידי edward
  • רעיון טוב! 1

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Basko כתב:

אני חוזר ומזהיר לטובת כיסך ובריאותך לא להתפתות ל "מציאות".

סיטרואן עם מנוע THP165 שמטופלת לפי הספר, היא לא "צרעת" - האמינות טובה בסך הכל, אך האחזקה יקרה מהממצע לאור העובדה שאורך החיים של חלקים מסויימים דורש החלפה סביב ה-100K ק"מ. 

משאבת מים יש להחליף בכל מכונית, מה שייחודי כאן הוא הקטליזטור (עם אורך חיים קצר יחסית) והסלנואיד של הטורבו (לא רציני). יש גם את הפורק של הטורבו, שאם מחליפים יזום לחלק משופר של BMW (ואפשר להחליף בקלות בבית - 3 ברגים), אז מקבלים חלק שיחזיק לכל החיים בעלות נמוכה מאד. 

 

אז כן, צריך להבין כדי לא להיות מופתע, אך מי שמודע יהנה ממכונית משפחתית משובחת בעלות כוללת נמוכה. זה לא ה-THP156 בימיו הראשונים שלא משנה איך תתחזק אותו הוא יוציא לך את המיץ. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 8 שעות, Gavrik כתב:

@miatanc אתה מוזמן לפרט לי אילו תקלות יש בסיטרואן שהרכב נעצר.

לא מכסה שסטומים, לא ממיר קטלטילי, לא פורק טורבו, לא סלנואיד VVT... כל אלה תקלות שידליקו נורת מנוע אבל הרכב ימשיך בנסיעה. בדיוק כמו במאזדה או ביונדאי.

אולי הרכב לא יעצר אבל זה תקלות מאוד יקרות במקרה הטוב, אי אפשר להשוות את זה לבלאי של בולמים למשל או מראות לא מתקפלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אלפיה? סלנואיד מקורי אמור לעלות מקסימום 300 שקל בחנות חלפים ולהחליף אותו זה עבודה פשוטה ונגישה יותר מלהחליף מצת.

אי אפשר להשוות לבלאי של בולמים או מראות? בבקשה... בולמים 2000 ש"ח לרבעיה, מראות אם צריך להחליף זה גם קרוב ל2000, מולטימדיה... גם כמה אלפי שקלים, תיקון מכסה שסטומים דוקה משהו שיש גם למאזדה 3 ועולה כמה מאות שקלים לפי מה שראיתי בקבלות.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, miatanc כתב:

ומה עם טיימינג?  צינור טורבו? מכסה שסתומים? וזה חוץ מבלאי מואץ שהרכבים האלה סובלים מהם.

טיימינג זה בהתאם למצב של השרשרת, אם שומעים רעשים בהנעה, להחליף. 

 

מכונית שמטופלת לפי הספר, עם שמן בתקן היצרן, לא תסבול מבלאי מואץ. 

 

עלות האחזקה היקרה מתקזזת עם מחיר רכישה נמוך יחסית. 

לפני 8 דקות, Gavrik כתב:

למה אלפיה?

מי שמתעקש להחליף במוסך 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי באותה הסירה לפני שנתיים: נולדה ילדה שלישית, ניסיתי לדחוס שלושה מושבי בטיחות לגולף עם מומחה בחנות בראשון וראיתי שזה לא עובד. חיפשתי רכב שיכיל שלושה מושבי בטיחות בתקציב מוגבל והפיקאסו הקצרה היתה הבחירה ההגיונית.

קניתי אחת בטרייד מובייל שהיתה יד ראשונה פרטית עם קילומטראז' לא גבוהה מודל 2016.
מאז עברו שנתיים, עשיתי שלושה טיפולים במוסך מורשה, ראיתי שהם מכירים את הרכב ויודעים לעבוד עליו. היתה תקלה אחת (הפורק של הטורבו).

 

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורק של הטורבו זה שסתום מפלסטיק שיושב במקום נגיש מאוד על 3 ברגים, ומקורי של פיירבורג גרמניה עולה 100 שקל בעליאקספרס. קניתי, החלפתי בעצמי בעשר דקות. לא להתרגש יותר מידי.

 

אגב השסתום שירד מהרכב עדיין עבד אחרי עשר שנים.

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שאין לו ידים טכניות שייקח בחשבון שאת כל מה שרשום כאן הוא יחליף במוסך וזה יעלה לו לא מעט, הרבה יותר מרכב יפני מקביל.

כמו כן הרכב גם לא נותן שקט מירבי, הוא דורש צומי מוגבר.

לכן במחיר הנכון ובידיעה של הנ"ל זה רכישה מושכלת ומצויינת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@אליהו שבת זה לא נכון אתה מוסר מידע מוטעה ולא מבוסס, אני מטפל אצל גבע או אורן החלפות\טיפולים פשוטים לא עולים שקל יותר מרכב יפני, פעם אחרונה החלפתי תושבת מנוע אצל גבע התושבת עלתה לי 250 ש"ח לתושבת מקורית והעבודה עוד 150 ש"ח.
החבר שקנה מאזדה 3 צריך להחליף תושבת ברכב שלו קיבל הצעת מחיר ממוסך שהוא סומך עליו ל900 ש"ח עבודה + חלק מקורי, יותר מפי 2 מהמ שעלתה לי ההחלפה ברכב צרפתי.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את אורן ויוסי לא מהיום, שני חברים הוגנים וישרים וכמובן סופר מקצועיים.

תושבת מנוע מקורית של פיקאסו רק עלות החלק מעל אלפייה

וזה לא המחלות של הרכב, שסתום טורבו יעלה שם 1500 שקל וכן הלאה.

היה לי פיקאסו ואני מכיר את הרכב מקרוב.

 

יש כאן חבר פורום שיש לו את המנוע המושמץ 156 כ"ס, אממה יש לו ידיים זהב בתחום והתיקונים שלו עולים פרוטות לעומת אחרים שלא לדבר שכמעט שילמו לו על הנבלה במקום שהוא ישלם עליה... אך זה לא מעיד על הכל, כ95% מחברי הפורום על כל תקלה ילכו למוסך ויתקנו שם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, אליהו שבת כתב:

מכיר את אורן ויוסי לא מהיום, שני חברים הוגנים וישרים וכמובן סופר מקצועיים.

תושבת מנוע מקורית של פיקאסו רק עלות החלק מעל אלפייה

וזה לא המחלות של הרכב, שסתום טורבו יעלה שם 1500 שקל וכן הלאה.

היה לי פיקאסו ואני מכיר את הרכב מקרוב.

 

יש כאן חבר פורום שיש לו את המנוע המושמץ 156 כ"ס, אממה יש לו ידיים זהב בתחום והתיקונים שלו עולים פרוטות לעומת אחרים שלא לדבר שכמעט שילמו לו על הנבלה במקום שהוא ישלם עליה... אך זה לא מעיד על הכל, כ95% מחברי הפורום על כל תקלה ילכו למוסך ויתקנו שם.

 

 

לפני שעתיים, edward כתב:

הפורק של הטורבו זה שסתום מפלסטיק שיושב במקום נגיש מאוד על 3 ברגים, ומקורי של פיירבורג גרמניה עולה 100 שקל בעליאקספרס. קניתי, החלפתי בעצמי בעשר דקות. לא להתרגש יותר מידי.

 

אגב השסתום שירד מהרכב עדיין עבד אחרי עשר שנים.


@אליהו שבת ראה את ההודעה שציטטתי של אדוארד, 100 שקל עלות חלק לשסטום טורבו ולא 1500. לא יודע מאיפו אתה מביא את המספרים הללו אבל זאת הגזמה פראית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה המחיר אצל גבע כולל עבודה, אולי תקבל כמה שקלים הנחה אך זה המחיר.

זה בדיוק מה שאמרתי שמי שמתקן רק במוסך, וזה כמעט כולם לא יעלה לו 100 שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...