Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 פיקאסו


yoni_84
שימו לב! השרשור הזה בן 777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

אני מעוניין לרכוש סיטרואן C4 פיקאסו 2016  (בנזין 5 מקומות) בשל היותו סופר מרווח (3 מושבים נפרדים מאחורה) ומחירו השפוי עבורי.

בשנים האחרונות אני נוהג על הונדה גאז ישנה , וכמעט שלא ראה מוסך למעט טיפולים.

מעולם לא היה לי רכב צרפתי , ושמעתי קצת חוות דעת שליליות על רכב זה, איזה שהיא תקלה נפוצה במערכת הדלק. אשמח לשמוע דעות עליו מבחינת אמינות ועד כמה הרכב הזה רואה מוסך.

 

יוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זאת לא הונדה ג'אז מבחינת עלות אחזקה והזדקנות רכיבים פריפריאלים. המנוע עצמו אמין, אך מספר רכיבים דורשים החלפה כל 100k ק"מ לערך( בא נאמר בטווח של 80k עד 120k ק"מ). 

 

בשנתון הזה (2016) הייתה בעייה בייצור של מכסה השסתומים שנטה להתעוות עם הזמן ודרש החלפה. סביר להניח שכבר הוחלף. כמו כן, הממיר הקטליטי נמנה על החלקים מעלה שדורשים החלפה( אין מה לשקול חליפי, לא יחזיק יותר מדי - רק מקורי). חלקים נוספים שידרשו החלפה: 

- הסלונואיד של מערכת תזמון שסתומים

- פורק של מגדש הטורבו

 

שום צורך בהחלפת חלק לא תשבית אותך. הגיר האוט' אמין מאד. 

 

בסה"כ, זאת רכישה מעניית, כי אתה קונה מכונית משפחתית מאד מוצלחת בסכום נמוך יחסית, שמתאזן עם עלות האחזקה היותר גבוהה מהג'אז שלך. 

 

המנוע עצמו מצויין, חזק עם זמינות כח רב בסל"ד נמוך, ואם נוהגים רגוע הוא גם מאד חסכוני. 

 

חשוב להקפיד על שימוש בשמן בתקן של היצרן וכדאי להחליף כל 10k ק"מ או פעם בשנה. 

 

כדאי להעדיף מכונית מיד פרטית שטופלה במוסך מורשה יבואן או מתמחה( "גבע" למשל). 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה חיפוש לרכב זה ותמצא שהוא לא מציאה מבחינת אמינות. זה מתבטא במחיר ה"שפוי" כפי שהצגת. אז שומר כספו ובריאותו ירחק.

תגדיר מה התקציב שלך ונמליץ בהתאם עפ"י נסיונינו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה על התגובות.

התקציב הוא 50 אלף לכל היותר.

חשוב לנו שיהיה מקום ל3 כסאות בטיחות , תא מטען סביר(עדיף האצבק בגלל הנוחות) ולא רכב ארוך מידי (בגלל בעיות חניה באזור מגוריי). הפיקאסו ענתה על כל אלו, בגלל זה שאלתי עד כמה היא רואה מוסך כדי לבדוק את הפרמטר האחרון מבחינתי שהוא כמובן אמינות לצורך נסיעות יום יומיות  קצרות לעבודה ולמסגרות ולנסיעות משפחתיות לטיולים. מעדיפים גיר אוטומט רגיל ולא רובוטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

@yoni_84 אתה יכול לראות כאן שרשור שלי לגבי הרכב הנ'ל -

 

 

יתן לך קצת הבנה לגבי עלויות (אם כי אני מטפל במוסך מורשה יבואן - אתה יכול להוזיל אם תטפל במוסך רגיל) ואמינות.

 

לדעתי, ואני קניתי את הרכב מעל למחירון בזמנו) - רכב מעולה וללא תחרות למטרה שלה הוא נוצר (רכב משפחתי מרווח) ועם אמינות סבירה.  (וכן - היו לי גם טויוטות ויונדאי.  אני יכול להשוות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yoni_84 כתב:

בגלל זה שאלתי עד כמה היא רואה מוסך כדי לבדוק את הפרמטר האחרון מבחינתי שהוא כמובן אמינות לצורך נסיעות יום יומיות  קצרות לעבודה ולמסגרות ולנסיעות משפחתיות לטיולים. מעדיפים גיר אוטומט רגיל ולא רובוטית.

מבחינת גיר, כל 100 אלף צריך לרענן שמן וחוץ מזה הגיר אמין מאוד.

 

מבחינת מנוע, הוא אמין אבל זה רק בתנאי שמטפלים ברשימה של נקודות בזמן. רוב הרכבים שתפגוש לא מטופלים והבעלים שלהם פשוט נוסעים עד שהם לא מתפוצצים.

 

להלן רשימה (חלקית):

 

1. לבדוק טיימינג כל 5 שנים או 100 אלף.

2. לבדוק נזילות מאטם מכסה שסתומים.

3. לבדוק בית טרמוסטט כל 5 שנים או 100 אלף.

4. לבדוק גומיות שסתומים כל 100 אלף.

5. לבדוק סולנואיד VVT.

6. לבדוק נזילות ממשאבת ואקום.

7. להחליף שמן כל 10 אלף קמ מקסימום בתקן יצרן. 

8. להחליף נורות הצתה לאירידיום כל 30 אלף.

9. לפרק ולבדוק שסתום טורבו כל כמה שנים. להחליף אם רואים בלאי.

9. לטפל רק במוסך שמכיר את המנוע. זה יכול להיות מוסך של צרפתיות או מוסך במוו לבחירתך.

 

אם שומרים על התנאים לעיל הרכב ייסע וייסע, ותהנה ממנו. אם לא, תבקר במוסך, תוציא סכומים הרבה יותר גבוהים ותספר לכולם שזה רכב נבלה לא אמין.

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אתה נראה לי מדבר על ה 156 כס.

 

הוא מדבר על ה 165 כס.  יש הבדלים גדולים. 

 

לגבי שמן גיר (מדבר על ה 6 הילוכים).  בררתי בזמנו בשני המוסכים המומלצים לצרפתיות בפורום.  בשניהם התשובה היתה שאין כל צורך להחליף שמן גיר.  מניח שיש להם מספיק ניסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yoni_84 כתב:

ראשית תודה על התגובות.

התקציב הוא 50 אלף לכל היותר.

חשוב לנו שיהיה מקום ל3 כסאות בטיחות , תא מטען סביר(עדיף האצבק בגלל הנוחות) ולא רכב ארוך מידי (בגלל בעיות חניה באזור מגוריי). הפיקאסו ענתה על כל אלו, בגלל זה שאלתי עד כמה היא רואה מוסך כדי לבדוק את הפרמטר האחרון מבחינתי שהוא כמובן אמינות לצורך נסיעות יום יומיות  קצרות לעבודה ולמסגרות ולנסיעות משפחתיות לטיולים. מעדיפים 

מאזדה 3 או טויוטה קורולה (לא רובוטית!!) יענו על הדרישות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, edward כתב:

סיטרואן c4 פיקאסו זה רכב בכמה רמות מעל מאזדה 3. אפשר להתרשם מכך בנסיעת מבחן וממבט חטוף במרחב האחורי של הרכב.

מה שכתבת נכון, הבעייה היא האמינות עם מה שכרוך : כסף, זמן ועגמת נפש. כדי לא להכנס לפינות אלה, נא לעשות שיעורי בית בנושא זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיבה לחשוב שהמנוע 165 כ"ס יהיה לא אמין עם שגרת טיפולים מסודרת, אז לא ברור מה הבעיה לרכוש רכב כזה.

 

מאזדה 3 סבירה מאותו שנתון תעלה כ-70 אלף שקל, לעומת התקציב של ה-50 שבהחלט מספיק לקנות פיקאסו במצב טוב.

 

הוא גם צריך להוסיף 20 אלף שקל וגם לקבל רכב פחות נוח, פחות מאובזר ויותר קטן והכל בשם האמינות כביכול. 

עריכה אחרונה על ידי edward
  • רעיון טוב! 1

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי הצעה לפיקאסו כזו 2016  בקילומטראז נמוך מ100,000.

ראיתי היסטוריה מלבד טיפולים במוסך מורשה הרכב הרכב מבלה על נורת תקלה במנוע או תקלות מולטימדיה כמעט בכל שנה ללא קשר לטיפול ובאחת הפעמים אף נגרר לצורך החלפת שסתום לחץ טורבו ומשאבת דלק. לא יודע אם זה מקרה מייצג....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, edward כתב:

אין סיבה לחשוב שהמנוע 165 כ"ס יהיה לא אמין עם שגרת טיפולים מסודרת, אז לא ברור מה הבעיה לרכוש רכב כזה.

 

מאזדה 3 סבירה מאותו שנתון תעלה כ-70 אלף שקל, לעומת התקציב של ה-50 שבהחלט מספיק לקנות פיקאסו במצב טוב.

 

הוא גם צריך להוסיף 20 אלף שקל וגם לקבל רכב פחות נוח, פחות מאובזר ויותר קטן והכל בשם האמינות כביכול. 

ההצעה שלי לשנתון המתאים לתקציב של 50,000. תקבל שנתון נמוך יותר בהתאם.

 בניהול סיכונים מחושב כלכלי ולא רגשי, מציע לא להתעסק עם ה"מציאה" הזאת הנקראת פיקאסו C4.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...