Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז 2015 מאבד מים גם לאחר תיקון


lior00
שימו לב! השרשור הזה בן 870 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב

יש ברשותי רכב פרטי

שברולט קרוז שנת 2015

לפני כ חודש וחצי הלכתי למוסך מורשה של שברולט

ביצעו בדיקה שארכה כ 15 דקות (לא נראה לי בדיקת לחץ מים עם משאבה)

טענו שיש נזילות

ב 2 צינורות 

ובעיה במשאבת המים 

אמרו מראש שאין התחייבות שזה יפתור את הבעיה

העלות עלתה 3,000₪ (חלקים מקוריים)

כבר יומיים לאחר הטיפול שמתי לב שהרכב ממשיך לאבד מים אבל בתדירות טיפה יותר נמוכה.

 

שהגעתי למוסך אחרי שבוע וחצי, 

המוסכניק טען שהוא לא רואה בעיה 

ולאחר וויכוח קטן איתו אחרי כמה דקות הוא אומר שאולי גם המיכל עיבוי בעייתי ויש לו נזילת מים. 

אבל שוב!

אין התחייבות שזה יפתור את הבעיה

כל הסיפור היה נראה לי חובבני שאין התחייבות לשום תיקון, ושזה סיפור של זלילת כסף מכיוון שכל פעם מחליפים חלק אחד ואז אם לא עוזר עוד חלק (ובתחושה שלי גם לאחר החלפה של מיכל עיבוי עדיין הרכב יאבד מים וזה ייגרר לחלק נוסף)

אז אמרתי לו תודה והלכתי

אשמח לעצות

ובכלל אם זה נשמע הגיוני שככה מוסכים מורשים מתנהגים במצב שרכב מאבד מים?

שאין התחייבות

ושהבדיקה הראשונית לא נותנת להם תמונה רחבה על איפה הבעיה נקודתית ולא כללית?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  1. בדיוק ,חלק ידוע לשימצה גם אצלי אחרי המיכל עיבוי זה היה המקום השני שגרם לחוסר מים איטי החלפתי לבד כרגע תקין
  2. תבדוק גם מיכל עיבוי שלא סדוק ונוזל ממנו
  3. יש לך שתי אפשרויות 1 בצד הימני של מכסה מילוי השמן יש חלק פלסטיק ששיך למערכת הקירור אצלי ברכב נזל וממנו היה לי חוסר מים צריך לבדוק בלחץ כשיש/ מים ולראות אם הנזילה שם . אופציה 2 נזילת שמן ממכסה השסתומים יש שם אטם גומי שאולי יבש וגורם לעיבוי שמן עשן ריח וכו אבל לפי מה שאתה אומר חסר מים אז ללכת לאפשרות...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, netanel1014 כתב:

למוסכניק רציני יש יכולת לבדוק נזילה ע"י בדיקה בלחץ עם משקפיים ופנס מיוחדים שמאתרים את המי קירור. בקיצור, לך למוסך אחר.

מוזר שאתה אומר "מוסכניק רציני"

והלכתי למוסך מורשה כי מבחינת ההיגיון הם אמורים להיות עם ידע גבוה בנושא.

הוא כן עשה בדיקה עם פנס רגיל כשהוא הרים את הרכב אבל ללא משקפיים

כנראה שהוא באמת לא רציני

 

זה עד עכשיו מצחיק אותי

שעל כל חלק שהוא החליף/התכוון להחליף בעתיד הוא הדגיש

1 אין התחייבות שזה ימנע את הבעיה

2 אי אפשר לדעת בוודאות שזה מקור התקלה

3 מערכת המים היא מסורבלת מאוד

 

 

אקבל את הצעתך.

ואבדוק שבוע הבא על מוסך שיבצע בדיקה איכותית

עריכה אחרונה על ידי lior00
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לשמוע את זה עולה לי הלחץ דם, לדעתי זאת חוצפה ממדרגה ראשונה לשמוע ש"אין התחייבות" במוסך מורשה, לנוכח הכסף שהם דורשים ועוד יותר לנוכח העובדה שמדובר על תקלה נפוצה שהם אמורים לזהות מקילומטר, כפי שעשה shlo66

  • אהבתי 2

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yairw כתב:

רק לשמוע את זה עולה לי הלחץ דם, לדעתי זאת חוצפה ממדרגה ראשונה לשמוע ש"אין התחייבות" במוסך מורשה, לנוכח הכסף שהם דורשים ועוד יותר לנוכח העובדה שמדובר על תקלה נפוצה שהם אמורים לזהות מקילומטר, כפי שעשה shlo66

גרוע יותר מזה שאין התחייבות 

זה שהבעיה לא תוקנה!

והוא הציע להחליף את המיכל עיבוי 

ששוב אומר בלי התחייבות ומבחינתו זה היה לגיטימי

שכפי שזה היה נראה גם אחרי המיכל עיבוי היה עדיין בעיה של מים 

ואז הוא היה אומר להחליף רדיאטור "ללא התחייבות שזה יפתור את הבעיה"

 

לפחות למדתי היום שהמושג הזה באמת מטומטם

הוא הצליח לגרום לי לחשוב שבעיה של איבוד מים לא ניתנת לגילוי ב 100% וזה יותר על בדיקות קצרות ונסיונות וללא התחייבות על כל "פיתרון"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות כאלה שיחשבו אחרת (שזה לגיטימי לא להתחייב),

אבל לדעתי ההליכה למורשה, במיוחד לאחר תום האחריות היא ה"מומחיות" שיש להם בדגם שלך, עם הכלים והידע לפתור בעיות ואפילו קשר ישיר עם יצרן במקרה הצורך,  על פני מוסך כללי שלא בהכרח מכיר את הדגם עם כלים ותוכנות כלליות וידע "כללי".

אם במורשה הולכים על הימורים וניחושים ללא התחייבות, היכן הערך המוסף שעליו אתה משלם?

 

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי אסטרה טורבו 2013 שזהה לקרוז טורבו. לרכב מחלות כרוניות במערכת קירור המים ואלה תקלות ידועות.

אצלי הוחלפו 2 מיכלי עיבוי סדוקים תוך שנה, פלאנג׳, משאבת מים ועוד.. 

יש לרכב עוד מגוון מחלות מלבד מערכת הקירור ואני ממליץ לך בחום להפטר ממנו לפני שיהפוך לבור ללא תחתית בתחזוקה. ספויילר - אצלי בסוף הלך מנוע גם עקב בעיה ידועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא פתחת שרשור לפני ששילמת 3000 ש"ח... לא מבין אתכם אנשים, שברולט קרוז רכב ששווה כמה היום בשוק (טוב השוק של היום מפגר אבל עדיין, 30K נניח?), למה ללכת למורשה ולשלם 10% מערך הרכב?

הוחלפו אצלי לאורך השנים לא מעט משאבות מים ברכבים בעבר, מעולם לא התקרבתי לסכומים כאלה. סבבה אז אני מטפל אצל חבר טוב שעושה לי מחירים טובים אבל עדיין, לא מאמין שכל מוסך נורמלי ייקח לך יותר מ 1500 על החלפת משאבת מים (ואני כנראה מגזים).

 

אבל בוא נעזוב את זה, אם היית פותח שרשור לפני כן היית מגלה מתוגובת כאן שיש למערכות הקירור בדגמים האלה של ה 1.4 טורבו של GM (שמשותף לקרוז, אסטרה, סוניק RS (יש לי כזו), מוקה, טראקס, אורלנדו ואולי עוד דגמים) מחלות ידועות כפי שכבר הזכירו פה:

מיכל עיבוי שנסדק (עלה לי אז 120 ש"ח והחלפה זה שטויות)

פלאנג' סדוק (עלה לי אם אני זוכר טוב 600 כולל עבודה)

 

ללכת ישר למשאבת מים ולשלם 3000 ש"ח למורשה (חצוף שאפילו דאג לכסתח את עצמו עם "לא מתחייב" מראש) זה פשוט בזבוז, כשדרך אגב לדעתי כל מוסכניק רציני מיד מבצע בדיקת לחץ הפוך ורואה בקלות יחסית מאיפה יש נזילות. וגם היה לוקח אחריות על התיקון ואם היית חוזר אליו לפחות היה מרגיש מחוייב להוציא את הרכב מאצלו כשהוא לא מאבד אפילו טיפת מים.

עריכה אחרונה על ידי yonisi
  • רעיון טוב! 1

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפזר טלק על המיכל עיבוי ותקווה שמשם הנזילה.

בכללי ממליץ להחליף מוסך לאחד רציני יותר, אפשר מורשה אבל אחד אחר כנראה עדיף..

מקווה שאכן מדובר בנזילת מים חיצונית ולא גרוע יותר, תפתח פקק למילוי שמן תראה שאין לך סימנים כמו של טחינה עליו..

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yonisi כתב:

חבל שלא פתחת שרשור לפני ששילמת 3000 ש"ח... לא מבין אתכם אנשים, שברולט קרוז רכב ששווה כמה היום בשוק (טוב השוק של היום מפגר אבל עדיין, 30K נניח?), למה ללכת למורשה ולשלם 10% מערך הרכב?

הוחלפו אצלי לאורך השנים לא מעט משאבות מים ברכבים בעבר, מעולם לא התקרבתי לסכומים כאלה. סבבה אז אני מטפל אצל חבר טוב שעושה לי מחירים טובים אבל עדיין, לא מאמין שכל מוסך נורמלי ייקח לך יותר מ 1500 על החלפת משאבת מים (ואני כנראה מגזים).

 

אבל בוא נעזוב את זה, אם היית פותח שרשור לפני כן היית מגלה מתוגובת כאן שיש למערכות הקירור בדגמים האלה של ה 1.4 טורבו של GM (שמשותף לקרוז, אסטרה, סוניק RS (יש לי כזו), מוקה, טראקס, אורלנדו ואולי עוד דגמים) מחלות ידועות כפי שכבר הזכירו פה:

מיכל עיבוי שנסדק (עלה לי אז 120 ש"ח והחלפה זה שטויות)

פלאנג' סדוק (עלה לי אם אני זוכר טוב 600 כולל עבודה)

 

ללכת ישר למשאבת מים ולשלם 3000 ש"ח למורשה (חצוף שאפילו דאג לכסתח את עצמו עם "לא מתחייב" מראש) זה פשוט בזבוז, כשדרך אגב לדעתי כל מוסכניק רציני מיד מבצע בדיקת לחץ הפוך ורואה בקלות יחסית מאיפה יש נזילות. וגם היה לוקח אחריות על התיקון ואם היית חוזר אליו לפחות היה מרגיש מחוייב להוציא את הרכב מאצלו כשהוא לא מאבד אפילו טיפת מים.

חד משמעית הייתי פתי

מכיוון שהייתי אצל 2 מוסכים 

והם אמרו לי ששברולט קרוז זה רכב בעייתי ואם נבצע תיקון זה יכלול לגרור לעוד בעיות כאלה ואחרות והם לא מוכנים להתעסק איתו.

אז אמרתי שהם כנראה "חאפרים" ומוסך מורשה יבצע את העבודה כמו שצריך

אז מבחינתי מה שהוא אומר זה קדוש

 

בשבוע הזה גיליתי שלא :)

 

אני חושב שאמכור את הרכב אולי לסוכנות רכבים

הרכב מאבד מים אבל בתדירות יותר איטית מלפני התיקון (הערכה של 40 יום עד שנגמרים כל המים שנמצאים על max)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה שהפורם ריק מתלונות של אנשים עם רכבים 

במזדותהיו נזילות מים וכו ולא מיהרו למכור בסיטרואן 

לא התחמם הגיר? ומיהרו למכור ? בגולף הגיר לא הולך? מיהרו למכור?

כל תקלה באוטו אתה ממהר למכור? glabh

להמשיך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, shlo66 כתב:

אני רואה שהפורם ריק מתלונות של אנשים עם רכבים 

במזדותהיו נזילות מים וכו ולא מיהרו למכור בסיטרואן 

לא התחמם הגיר? ומיהרו למכור ? בגולף הגיר לא הולך? מיהרו למכור?

כל תקלה באוטו אתה ממהר למכור? glabh

להמשיך?

כמו שרמתי הייתה לי אסטרה טורבו 2013 שזה דגם דומה למה ששאלו פה (במידה וטורבו). רכשתי את הרכב שהיה בן שנתיים וחצי באחריות והחזקתי אותו כ-3.5 שנים.

בתקופה הזאת החלפתי בולמי זעזועים קדמיים ואחוריים, הייתה נזילת שמן מהקולר שמן, הוחלפו מגוון חלקים במערכת קירור המים כפי שהוזכרו כאן - פלאנג׳, משאבת מים, 2 מיכלי עיבוי סדוקים בפחות משנה, ועוד..

וגולת הכותרת, ב 75,000 ק״מ נשברו 2 בוכנות במנוע כתוצאה מ-LSPI.

כל מה שרשמתי כאן בעיות ומחלות ידועות של הרכבים הנ״ל, עם דגש על מערכת הקירור ובוכנות מנוע שבורות (במנועי טורבו).

 

אז -

1. אני לא ממהר למכור,

2. כל מה שרשמתי מניסיון אישי שלי עם דגם דומה של אותו יצרן,

3. כן אמליץ לכל מי שעדיין מחזיק רכב כזה לשחרר אותו בהקדם לפני שיעשה לו בור עמוק בכיס

4. במידה ויש ספק על התחזוקה - הרכב טופל במוסך מורשה של אופל גם לאחר סוף האחריות. ו- ״בזכות זה״ המנוע שופץ בהשתתפות היצרן תחת ״רצון טוב״. מכרתי אותו זמן קצר מאוד לאחר השיפוץ

 

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 870 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...