Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רצועה טבולה--באילו מכוניות?


אליה
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בהמשך לשירשורפלצת על הפיורטק של PSA,

באילו עוד מכוניות ישנה רצועת טיימינג שמקבלת שימון? ומה הוראות ההחלפה באותם הדגמים?

מעניין איך השרידות במכוניות אחרות..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כזו בפורד קונקט?

מישהו כתב כך איפשהו בשירשורפלצת הראשון של הפיור-טק.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והן היו אמינות שם?

אולי זה רק אני אבל כל קונקט שאני נתקל בו בכביש מפריח ענני פיח בקטע קיצוני.. יש איזו בעיה של תיזמון אצלם? או שפשוט באיזור ירושלים אנשים יותר מזניחים בתחזוקה?😝

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, אליה כתב:

אולי זה רק אני אבל כל קונקט שאני נתקל בו בכביש מפריח ענני פיח בקטע קיצוני..


לא רק אתה. התיאור שלך קולע מאוד.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם היו בעיות עם הרצועה בפורד אבל למיטב ידיעתי אלו היו בעיות אחרות ולא התפוררות וסתימת מעברי שמן.

בפורד הרצועה בעיקר הייתה נקרעת או שהשיניים היו נתלשות, אגב גם באקובוסט זה עיקר הבעיות עם הרצועה.

 

בפיורטק הבעיות האלו דווקא לא קורות אלא יש בעיה אחרת והיא בעיה של זיהום השמן בשבבים.

 

אגב שאלה לנושא... למיטב ידעתי פילטר השמן הוא הרכיב הראשון שמקבל שמן אחרי משאבת השמן, איך יוצא בפיורטק ששסטום VVT נסתם משבבי רצועה אם הפילטר שמן אמור לסנן אותם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפילטר שמן לא יושב באגן השמן... 

הבעיה שהשבבים מגיעים לאגן השמן ושם רק הרשתית מגינה. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, menir1 כתב:

כן, במנוע דיזל 1.8 שהיה בקונקט. 

לא הייתי מודע לזה, עכשיו אני מבין את הצורך שהיה בהחלפת המנוע הזה. אם אני זוכר נכון זה היה באזור ה-250 אלף ק"מ. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, menir1 כתב:

הפילטר שמן לא יושב באגן השמן... 

הבעיה שהשבבים מגיעים לאגן השמן ושם רק הרשתית מגינה. 

 

הפילטר שמן לא יושב באגן אבל משאבת השמן שואבת את השמן מהאגן ומעבירה אותה לפילטר שמן ואחרי הסינון בפילטר השמן ממשיך לשאר רכיבי המנוע.

אז איך יוצא ששסטום vvt מזדהם משבבים?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המסנן שמן לא מתוכנן לחסום שבבים אלא מזהמים שיש בשמן (פיח, וכד'). במסנן שמן יש שסתום מעקף, כאשר המסנן סתום מאוד בלכלוך או היה בשימוש במכונית במשך זמן רב, אז השמן לא יוכל לזרום מהר כמו קודם. כתוצאה מכך, לחץ יתר נוצר במערכת. שסתום מעקף משמש להפחתת הלחץ. במקרה זה, השסתום נפתח ושמן המנוע מתחיל להסתובב סביב מחסנית המסנן, וכך השבבים יכולים לעבור את המסנן. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...