Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר קנה C4 , 2015 עם המנוע המשודרג THP165 : החיפוש היה פשוט: למצוא רכב מטופל בזמן, עם היסטוריה מלאה ומירב התקלות האפשרויות. ועל זה הלכנו.

מצאנו אחד שנסע 100K , החליף מיכל דלק, סלילים, אטם, מכסה שסתומים, שרשרת תזמון, ממיר קטיליטי, חגורת נהג, מסך עליון , שסתום טורבו, צינוריות וכו' (הכל נעשה במוסך היבואן מסכן) ועליו קפצנו. מחיר טוב (המוכר כבר היה מיואש מהרכב). זה לא מתאים לכל אחד. יש כאלה שלא אמליץ להם ללכת על רכב יד2 כזה.

עריכה אחרונה על ידי save
  • מעניין 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 16 דקות, save כתב:

מצאנו אחד שנסע 100K , החליף מיכל דלק, סלילים, אטם, מכסה שסתומים, שרשרת תזמון, ממיר קטיליטי, חגורת נהג, מסך עליון , שסתום טורבו, צינוריות וכו' והכל ביבואן ועליו קפצנו. מחיר טוב (המוכר כבר היה מיואש מהרכב). זה לא מתאים לכל אחד. יש כאלה שלא אמליץ להם ללכת על רכב יד2 כזה.

לפי דעתי היה יותר פשוט לרשום,מה לא הוחלף :D

וזה האכזריות של "משחק סכום 0",צד אחד יקלל,יהיה מיואש/צד שני יכול להיות שעשה עסקת חייו.
אף אחד לא טוען שכל צרפתי יגמור אותו דבר,וכל פחמנוע אסייתי לעולם לא ייראה מוסך,ללא ספק יש מרכיב לא קטן של "מזל" ברכישת רכב,אבל ללא ספק אצל "צרפתיות" צריך יותר מזה,ובטח לא יזיק ללטף,לדבר איתו,לעשות כל מני טקסים פולחניים לפני כל הנעה....וכן מומלץ שיהיה לך לב חזק.

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, lanosforce כתב:

 

אני עם THP156 ואני בודק פעם בשבוע שמן, מים, כל הפוליז עדיין קיימים ביחד עם הרצועה - נושא תפילה מרי הקדושה - עוצם עיניים בזמן שלוחץ על הסטארט. 

כנ"ל כאן, עם ה-156. לקחתי את הרכב עם נזילות מכל חור אפשרי ב106 אלף קמ', יישרתי קו בנדיבות ואחרי 7 אלף קמ נוספים הכל בסדר. 

 

כמובן שקניתי בזול וממש לא מפריע לי "לזרוק לפח" כסף על טיפול במנוע אחרי ש"חסכתי" כ-50 אלף שקל לעומת יפנית מקבילה.

 

לפני שעתיים, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

לפי דעתי היה יותר פשוט לרשום,מה לא הוחלף :D

לפי הסיפור מה שלא הוחלף זה כנראה שמן ;)

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה כל כך כדאי לרכוש רכב עם כ"כ הרבה תיקונים? נשמע כמו רכב "יום שני" לפי כמות התקלות. מי שמניח כי לאחר כ"כ הרבה תיקונים הכל יהיה טוב מתעלם משני דברים:

הראשון הוא השפעת כשלים קודמים על כשלים מצפים. כלומר, (לדוגמה) תקלה בשרשרת שמשפיעה על מרימי השסתומים ועל משאבת הבלם. אז יופי, השרשרת הוחלפה אך חלקים אחרים בדרך להתפגר.

השני ובלי להעליב, הוא רמת המכונאי הישראלי. רכב עם כל כך הרבה תיקונים במוסכים מקומיים מן הסתם יהיה מאולתר בברגים קודחים/אזיקונים/איזולירבנד ושאר צרות עקב עבודה לא ממש איכותית.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש לא מן הסתם, לא חסר מוסכים מקצועים שמתקנים כמו שצריך.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, edward כתב:

לפי הסיפור מה שלא הוחלף זה כנראה שמן ;)

 אז אתה מאשים בעקיפין בחוסר מקצועיות את לובינסקי רחמנא ליצלן :shock:

 

לפני שעתיים, save כתב:

החיפוש היה פשוט: למצוא רכב מטופל בזמן, עם היסטוריה מלאה ומירב התקלות האפשרויות. ועל זה הלכנו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנחת העבודה היא שהרכב יוצא מפס הייצור עם מחלות .השאיפה להעמיס אותן כמה שאפשר על יד1 ולא יד2. אני מכיר את רשימת הכשלים הנפוצים וזה בדיוק מה שחיפשנו בהיסטורית טיפולים. שמן היה ולא בחוסר , אפילו פרפלו בטעם טוב. בלמים הרכב שתה כמו מים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, edward כתב:

כמובן שקניתי בזול וממש לא מפריע לי "לזרוק לפח" כסף על טיפול במנוע אחרי ש"חסכתי" כ-50 אלף שקל לעומת יפנית מקבילה.

וזה מה שאני טוען כל הזמן,הצרפתיות חביבות על אנשים עם לב חזק,שיודעים לקחת רכבים אחרי השמדת ערך,ואיך להתייחס לרכב ואיך להתמודד עם כל צרות האפשריות.
אני מדבר על קונה מצוי,כמו רוב העמך שלא בפורומים,וקונה את זה מניילון,או יחסית חדשה,וכן בחוץ אין מודעות לצרות של פיורטק,ולמוסכי דילר ממש לא מזיז,אחרי שיצאו מ"רצון טוב" יש פרנסה בשפע.
הזדמנויות תמיד יהיו,בדיוק כמו עוד כמה שנים,עם כל "המתקפת הסינית של EV" יהיו פה הרבה הזדמנויות לקנות "בימבות חשמליות" לי ולחברים שלי,בגרושים גם אחרי שנצטרך לטפל בסוללות או בעיות אחרות ויעברו השמדת ערך טוטאלית :D 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איכשהו - הרושם שאני מקבל הוא גם שמקצינים את הדברים. 

 

לא כל תקלה, לא כל בלאי זה ישר למוסך וישר משבית נסיעה. 

אני חושב שתכלס קניתי את הרכב שלי למשל, עם שרשרת טיימינג שכבר היתה במצב לא אופטימלי ורק אחרי שנה ממש התחילה להרעיש. 

נסעתי עם טרמוסטט חצי פתוח איזה שלושה חודשים עד שהגיע האחד שהזמנתי בדואר - ולא קרה שום דבר בזמן הזה. 

נסעתי עם בולם זעזועים דולף אלוהים יודע כמה זמן עד שהגעתי לגבע והוא מצא את זה בגלל שביקשתי ממנו לבדוק פשוט הכל ברכב. 

 

בכמה ימים האלה שהשרשרת הרעישה גם נסעתי עם פולי קראנק עקום! והרכב תכלס נסע כמו חמאה. 

והתברר גם כשהחליפו אותו שהיה חסר לי גומי על הפולי של משאבת המים - זה באמת היה מזל גדול שנתפס בזמן - גם, ע"י גבע. 

 

ועכשיו אני נוסע עם מכסה שסתומים שמתחיל לתת סימני עייפות. 

 

ואם אתם חושבים שזה בהכרח היה שונה בחלק מהטויוטות שהיו לי - לא, עם האוונסיס לקראת המכירה שלה - היה כל כך הרבה בלאי והרכב סה"כ נסע בסדר גמור - היו שם דברים שאם לא היו אומרים לי לא הייתי מודע אליהם אפילו. 

 

כן - במקרה של פותח השרשור היה כשל במנוע - כשזה קורה מאוד לא נעים. 

כשל במנוע גם היה לי ברכב קוריאני - שלוש פעמים! 

ואני גם יכול לתת דוגמא של קרוב משפחה שהלך לו מנוע במיצובישי לנסר - איזו כוויה נפשית זה עשה לו - כי לפני כן כל הרכבים שלו היו צרפתיים - למען האמת הלנסר החליפה C5 דור ראשון שהפגינה "אמינות מושלמת" 

 

אחרי כמה שנים שאני מטפל בהרבה מהדברים ברכבים שלי בעצמי - אני לא מאמין במושג הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבעל הבית שלי יש 508 165 שקנה יד 0 ב2017 (הדגם 2016), הוא נסע איתה כ-50 אלף ק"מ בשנה, הרכב עם 250 אלף קמ, עם 3 תקלות מחוץ לתחום הסביר (ובהרבה רכבים, גם יפניים, בק"מ כזה מחליפים הרבה יותר חלקים..) - שסתום הטורבו, בפעם השניה שנדלקה התקלה כבר הוחלף הטורבו עצמו, והממיר הקטליטי (שעוד לא הוחלף..)

מבחינת רמת הרכב, אי אפשר להשוות לשום יפנית בגזרת המחירים האלה, או בקטגוריה של משפחתית בינונית גדולה

עריכה אחרונה על ידי EliC25
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

50 אלף בשנה עם 508? הוא היה צריך לקנות מסחרית דיזל וואט דה פאק אקסקיוז מיי פרעאנץ'

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החליף אותה בל"ק

לפחות אין ירידת ערך..

אגב הוא עושה את ההחלפות האלו כל 4 שנים ועד כה היו רק רכבים 'עממיים' בגזרת ה100-180 אלף שח - פאביה, סופרב, מזדה 6, B4 מונדאו..

עריכה אחרונה על ידי EliC25
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yulianx כתב:

הכוונה אכן ליד 2, חדשות הם עולות אותו דבר כמו המתחרות.

וזו הבעיה גם.

בתור רוכש רכב חדש לא שווה לי לקנות אותן.

אם אני רוצה אירופאית אני אקנה משהו מקונצרן VAG, אצלהם הסחירות טובה והרכבים שומרים יותר טוב על המחירון מאשר צרפתיות.

גם עליהן יש סטיגמות מסוימות, אבל לא ברמה של הצרפתיות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אקנה את הרכב הטוב ביותר לתקציב, בטח אם אני משלם סכומים גבוהים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני קונה חדש גם אכפת לי מה יהיה לי למכור עוד כמה שנים, בייחוד כשאני מחליף רכב אחת ל-3-4 שנים בדרך כלל.

הארונה הוכיחה את זה יפה מאוד.

מהרושם שקיבלתי, ל-VAG יש שוק נהדר והרכב נמכר תוך פחות משבוע מעל המחירון המשוקלל. לא רע בהתחשב בזה שהרכב היה עם קילומטראז' יחסית גבוה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...