Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש !

ואיך אתה הולך להיפטר מה 208 ?

C4 דיזל במחיר אטרקטיבי,לא הייתי שולל.

פשוט המחיר שלובינסקי הצמידו לה,,,הזויי.

אבל במחיר של 119k דיזל,זה היה נחטף

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעריך שאפשר להפטר מה 208 במחיר שחיטה כלשהוא.

אנשים לא בדיוק ששים לקנות דיזל מחוץ לפורום: גם בגלל המחיר וגם בגלל ההרגל.

וגם 208 דיזל : מכיר כאלו עם החלפות מרובות של מיכל אוריאה, חיישן NOX וכו'... למה לסבך אדם מן היישוב בנורות תקלה.

ואם כבר טסלה: יש בקטלוג C4 חשמלית בלבד אבל המחיר והעדר שקע טעינה בחניון של החבר הורידו אותו מיד מזה. פשוט יקנה כנראה משהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, save כתב:

אני מעריך שאפשר להפטר מה 208 במחיר שחיטה כלשהוא.

אנשים לא בדיוק ששים לקנות דיזל מחוץ לפורום: גם בגלל המחיר וגם בגלל ההרגל.

וגם 208 דיזל : מכיר כאלו עם החלפות מרובות של מיכל אוריאה, חיישן NOX וכו'... למה לסבך אדם מן היישוב בנורות תקלה.

ואם כבר טסלה: יש בקטלוג C4 חשמלית בלבד אבל המחיר והעדר שקע טעינה בחניון של החבר הורידו אותו מיד מזה. פשוט יקנה כנראה משהו אחר.

ל-C4 החשמלית יש מע׳ הנעה שלא מתאימה לדגם. הם משתמשים במע׳ ההנעה היחידה שיש ל-PSA בינתיים למכוניות פרטיות, עם מנוע 136 כ״ס וסוללה 45 קוט״ש שמישים (50 קוט״ש ברוטו). זו מערכת הנעה שעובדת טוב ל-208 החשמלית ולאופל קורסה החשמלית בסגמנט B,
https://ev-database.org/car/1583/Peugeot-e-208
אבל למכונית משפחתית כמו ה-ë-C4 (סגמנט C, והיא נחשבת משפחתית בכל המקומות שסיטרואן מוכרת, כמו אצלנו) זו כבר לא סוללה מספיקה. טווח כביש מהיר של פחות מ-250 ק״מ כבר קצר מדי, גם ביחס למתחרים בסגמנט, שלכולם יש טווח מעל 300 ק״מ ובד״כ מעל 350 -- סוללות של 60-70 קוט״ש ברוטו. יש ל-PSA גם סוללה של 75 קוט״ש לשימוש ברכבים מסחריים, כמו הג׳אמפי החשמלי, אבל ייתכן שהיא גדולה מדי פיסית (ה-C4 החדש הוא לא דגם חשמלי ייעודי, ומן הסתם זה גרם לפשרות בתיכנון).
בכל אופן, סביר מאד שזה דגם זמני -- תוך שנתיים כבר אמורות להיות מוכנות הפלטפורמות החשמליות החדשות הייעודיות של Stellantis שכל המותגים שלהם ישתמשו בהן -- ואני צופה לו בהתאם סחירות גרועה. המחיר בהחלט מוגזם, אם כי הנסיון שלי מדלקיות הוא שלובינסקי מוכרים אותן מחתחת למחיר הרשמי באופן די קבוע. הנירו החשמלית גם מתומחרת מוגזם ביחס לאיוניק 5 ולקונה החשמלית, אבל עדיין עיסקה יותר טובה לדעתי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, galbh כתב:

קצת להכניס אור לשרשור הזה (לפחות עבורי). האימפריה של מאסק הצליחה לספק לי רכב 7 ימים בדיוק מאז ההזמנה (היה ביטול). עכשיו אני יכול להתפנות להפטר מה-208 הנבלה. ביי ביי PSA ולובינסקי לא נפגש יותר לעולם.

 

מבקש התנצלות מראש מאנטי-מעריצים אם יש פה כאלו.

אתה בקלות יכול להיפטר מה208: פשוט תציע לקונה המאושר לשבת לידך בטסלה בפתיחה מ0-100 חח.

  • מצחיק 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, hwgeek כתב:

אתה בקלות יכול להיפטר מה208: פשוט תציע לקונה המאושר לשבת לידך בטסלה בפתיחה מ0-100 חח.

קודם שיסגר לי הפה שנשאר פתוח אחרי 2 ניסיונות מאתמול 🤣

העברתי ל- chill mode לטובת שלמות המשפחה

לפני 3 שעות, PinkDolphin כתב:

ל-C4 החשמלית יש מע׳ הנעה שלא מתאימה לדגם. הם משתמשים במע׳ ההנעה היחידה שיש ל-PSA בינתיים למכוניות פרטיות, עם מנוע 136 כ״ס וסוללה 45 קוט״ש שמישים (50 קוט״ש ברוטו). זו מערכת הנעה שעובדת טוב ל-208 החשמלית ולאופל קורסה החשמלית בסגמנט B,
https://ev-database.org/car/1583/Peugeot-e-208
אבל למכונית משפחתית כמו ה-ë-C4 (סגמנט C, והיא נחשבת משפחתית בכל המקומות שסיטרואן מוכרת, כמו אצלנו) זו כבר לא סוללה מספיקה. טווח כביש מהיר של פחות מ-250 ק״מ כבר קצר מדי, גם ביחס למתחרים בסגמנט, שלכולם יש טווח מעל 300 ק״מ ובד״כ מעל 350 -- סוללות של 60-70 קוט״ש ברוטו. יש ל-PSA גם סוללה של 75 קוט״ש לשימוש ברכבים מסחריים, כמו הג׳אמפי החשמלי, אבל ייתכן שהיא גדולה מדי פיסית (ה-C4 החדש הוא לא דגם חשמלי ייעודי, ומן הסתם זה גרם לפשרות בתיכנון).
בכל אופן, סביר מאד שזה דגם זמני -- תוך שנתיים כבר אמורות להיות מוכנות הפלטפורמות החשמליות החדשות הייעודיות של Stellantis שכל המותגים שלהם ישתמשו בהן -- ואני צופה לו בהתאם סחירות גרועה. המחיר בהחלט מוגזם, אם כי הנסיון שלי מדלקיות הוא שלובינסקי מוכרים אותן מחתחת למחיר הרשמי באופן די קבוע. הנירו החשמלית גם מתומחרת מוגזם ביחס לאיוניק 5 ולקונה החשמלית, אבל עדיין עיסקה יותר טובה לדעתי.

צריך לקחת בחשבון שהטווחים המוצהרים לא מתקרבים לעולם האמיתי.

טווח מוצהר 300-350 ק״מ בטח יתן בסביבות 200 ק״מ.

 

אצלי רכב ״עיקרי״ ויחיד כרגע ולכן חייב טווח סביר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, PinkDolphin כתב:

ל-C4 החשמלית יש מע׳ הנעה שלא מתאימה לדגם. הם משתמשים במע׳ ההנעה היחידה שיש ל-PSA בינתיים למכוניות פרטיות, עם מנוע 136 כ״ס וסוללה 45 קוט״ש שמישים (50 קוט״ש ברוטו). זו מערכת הנעה שעובדת טוב ל-208 החשמלית ולאופל קורסה החשמלית בסגמנט B,
https://ev-database.org/car/1583/Peugeot-e-208
אבל למכונית משפחתית כמו ה-ë-C4 (סגמנט C, והיא נחשבת משפחתית בכל המקומות שסיטרואן מוכרת, כמו אצלנו) זו כבר לא סוללה מספיקה. טווח כביש מהיר של פחות מ-250 ק״מ כבר קצר מדי, גם ביחס למתחרים בסגמנט, שלכולם יש טווח מעל 300 ק״מ ובד״כ מעל 350 -- סוללות של 60-70 קוט״ש ברוטו. יש ל-PSA גם סוללה של 75 קוט״ש לשימוש ברכבים מסחריים, כמו הג׳אמפי החשמלי, אבל ייתכן שהיא גדולה מדי פיסית (ה-C4 החדש הוא לא דגם חשמלי ייעודי, ומן הסתם זה גרם לפשרות בתיכנון).
בכל אופן, סביר מאד שזה דגם זמני -- תוך שנתיים כבר אמורות להיות מוכנות הפלטפורמות החשמליות החדשות הייעודיות של Stellantis שכל המותגים שלהם ישתמשו בהן -- ואני צופה לו בהתאם סחירות גרועה. המחיר בהחלט מוגזם, אם כי הנסיון שלי מדלקיות הוא שלובינסקי מוכרים אותן מחתחת למחיר הרשמי באופן די קבוע. הנירו החשמלית גם מתומחרת מוגזם ביחס לאיוניק 5 ולקונה החשמלית, אבל עדיין עיסקה יותר טובה לדעתי.

תבדוק שוב. ה C4 מקביל ל 2008 החשמלית, נתוני הטווח של שתיהן אינם שונים בהרבה מאלו של ה 208 והקורסה החשמלית. בכל מקרה מדובר בטווח בינוני לסגמנט, לא מהמשובחים, גם לא מהגרועים. ל  C4, לפחות לפי מה שאני קורא, מקדם גרר עדיף מה שנותן לה יתרון בטווח על האחרות. גם לא שמעתי על התוכנית ל" חסל "  את האוטו בעוד שנתיים, אבל טוב שישנם אלו שיודעים לחדש לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.12.2021 בשעה 01:05, galbh כתב:

קצת להכניס אור לשרשור הזה (לפחות עבורי). האימפריה של מאסק הצליחה לספק לי רכב 7 ימים בדיוק מאז ההזמנה (היה ביטול). עכשיו אני יכול להתפנות להפטר מה-208 הנבלה. ביי ביי PSA ולובינסקי לא נפגש יותר לעולם.

 

מבקש התנצלות מראש מאנטי-מעריצים אם יש פה כאלו.

 

 

WhatsApp Image 2021-12-23 at 11.46.47.png

תבטיח לעדכן בהמשך כמה ירידת ערך ספגת, עלויות תיקונים וכמובן על היחס החם מהאימפריה של אלון... 

 

דרך אגב, 

אין לי שום בעיה עם טסלה פשוט אני חושב שהתגובה שלך לפיורטק חסרת פרופורציה והרכישה היא מהקלאסיקה של קניות רגשיות. 

 

בעבר, בתור סטודנט אכלתי חרא עם פיאט פונטו שרוקנה לי חלק בלתי מבוטל מהחסכונות, תיקנתי מכרתי ולמדתי לעשות ש.ב על רכבים פר דגם ולא יצרן. זה לא גרם לי לקנות רכב חדש, רק דגם מוצלח יותר בתקציב קצת יותר גדול. 

 

 

 

 

Screenshot_20211225-130430_WhatsApp.jpg

עריכה אחרונה על ידי rev-Match
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רועי5 כתב:

תבדוק שוב. ה C4 מקביל ל 2008 החשמלית, נתוני הטווח של שתיהן אינם שונים בהרבה מאלו של ה 208 והקורסה החשמלית. בכל מקרה מדובר בטווח בינוני לסגמנט, לא מהמשובחים, גם לא מהגרועים. ל  C4, לפחות לפי מה שאני קורא, מקדם גרר עדיף מה שנותן לה יתרון בטווח על האחרות. גם לא שמעתי על התוכנית ל" חסל "  את האוטו בעוד שנתיים, אבל טוב שישנם אלו שיודעים לחדש לי.

לא הבנת מה שכתבתי. נכון שאין הבדל ענקי בטווח בין ה-208 ל-C4, אבל זו לא הנקודה. מה שהדגשתי הוא של-C4   יש טווח נמוך עבור

_מכונית משפחתית_  שמעצם הגדרתה משמשת (וודאי בארץ) בתור המכונית העיקרית למשפחה, זו שבה עושים את הנסיעות הארוכות. וזה ממש לא טווח ביניני לסגמנט, זה טווח נמוך. לכל המכוניות האחרות בסגמנט (Leaf, ID.3, Mégane E-Tech , נירו, Kia Soul, שברולט בולט, קופרה בורן) יש אופציה לסוללה של 60 קוט״ש לפחות, חוץ  מהבזיונות של מאזדה ולקסוס, וחלק מהקרוסאוברים הסיניים; וגם האחרונים עכשיו מתחילים להגיע עם סוללה גדולה (בד״כ 70 קוט״ש), כמו ה-ZS החדש, הסטיישן MG5 והג׳ילי גיאומטרי. גם מכוניות בסגמנט B כבר מזמן מגיעות עם סוללה 50 קוט״ש נטו לפחות (הזואי והקונה).
ולא אמרתי ש״יש תוכנית״ לחסל את הדגם, אמרתי שסביר שזה יקרה... הגירסה  החשמלית של ה-C4 לא ממש תחרותית כבר עכשיו,  וידוע ש-PSA עובדים על מכוניות חשמליות ייעודיות (ועבדו עליהן עוד לפני המיזוג של סטלנטיס, בשת״פ עם Dongfeng הסינית. למעשה, המאמץ הזה היה אחת הסיבות המשמעותיות ש-FCA בכלל היתה מעוניינת במיזוג).

(ובכוונה לא התייחסתי ל- e-2008. מבחינתי מי שמתעקש על קרוסאובר, מגיע לו 😀. )
 

לפני 20 שעות, galbh כתב:

צריך לקחת בחשבון שהטווחים המוצהרים לא מתקרבים לעולם האמיתי.

טווח מוצהר 300-350 ק״מ בטח יתן בסביבות 200 ק״מ.

כל מספרי הטווח שרשמתי מתייחסים לטווח כביש מהיר, ב-110 קמ״ש, לא לטווח רשמי לפי WLTP. הטווח הרשמי לא מעניין כמעט אף נהג פרטי רגיל, כי פחות או יותר כל המכוניות החשמליות המודרניות עושות 150 ק״מ בקלות במהירות עירוניות/פרבריות, ואין כמעט נהגים כאלה שנוסעים יותר ביוֹמְמוּת רגילה, במיוחד בארץ. כמובן, סיפור שונה לגמרי למי שנוסע הרבה לצורכי עבודה, במיוחד נסיעות לא מתוכננות מראש.
מה שהרבה יותר חשוב לנהג רגיל זה הטווח בכביש מהיר, שקובע את זמן הנסיעה ברוטו לנסיעות בין-עירוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, rev-Match כתב:

תבטיח לעדכן בהמשך כמה ירידת ערך ספגת, עלויות תיקונים וכמובן על היחס החם מהאימפריה של אלון... 

 

דרך אגב, 

אין לי שום בעיה עם טסלה פשוט אני חושב שהתגובה שלך לפיורטק חסרת פרופורציה והרכישה היא מהקלאסיקה של קניות רגשיות. 

 

בעבר, בתור סטודנט אכלתי חרא עם פיאט פונטו שרוקנה לי חלק בלתי מבוטל מהחסכונות, תיקנתי מכרתי ולמדתי לעשות ש.ב על רכבים פר דגם ולא יצרן. זה לא גרם לי לקנות רכב חדש, רק דגם מוצלח יותר בתקציב קצת יותר גדול. 

יש לי 4 שנות אחריות על הרכב ו-8 על מערכת ההינע סוללה מנוע וכו. מבטיח לעדכן.

על היחס החם מהאימפריה של לובינסקי עדכנתי מספיק. מעניין איך הם יתייחסו לרכב חשמלי עם סוללה גמורה עוד 7-8 שנים.

 

התגובה שלי לפיורטק ככה לדעתך. זכותך להגיב אחרת. אם אתה כבר נכנס לי לכיס רוצה צילומי עו״ש 3 חודשים אחורה?

אגב, לפני 3 שנים כשקניתי את הרכב עשיתי הרבה ש.ב. וכמו הרבה אחרים זה לא עזר.

עריכה אחרונה על ידי galbh
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, galbh כתב:

הנבלה נמכרה ב- 20 אלף ש''ח

מזל"ט לקונה המאושר 😅

  • מצחיק 2

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...