Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 12 דקות, rev-Match כתב:

גם הבחור עם הds5 לא מעדכן וחבל. 

מה רצית שיעדכן? המצב משתנה כל הזמן. @lanosforce

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למה לא לנסות להגיע לסוכנויות הרכבים הגדולות(טריידמוביל, אוטוסנטר,אלבר וכו') ולשאול בכמה הם מוכנים לקנות את הרכב בלי שום טריידאין?

לבדוק לא עולה כסף ומי שרוצה למכור את הרכב אני מציע לו בחום לעשות את זה...

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, galbh כתב:

שכל אחד יעשה את השיקולים הכלכליים שלו אם לתקן, למכור, לקנות יד2, להזמין מאזדה או טסלה.

 

@Fluffyאם תרצה שלח לי הודעה בפרטי ואספר לך בכמה מתחת למחירון הרכבים האלה נרכשו כשהיו בני שנתיים ובאחריות ולא מתיישנים בני 5-6 אחרי החלפת מנוע ואחרי שהתגלו פניו האמיתיות של המנוע הנ״ל. לדעתי 6K מתחת למחירון זה חלום יפה. מקווה בשבילך שאני טועה.

 

מסכים עם החלק המודגש, מחילה אם ירדתי לפסים אישיים.

שים לב שבהתייחסות אליי אתה אוטומטית מניח שאני לא יודע באיזה מחירים הרכבים האלה נסחרים ואתה כן. אני מזכיר לך שכמו שאתה קנית צרפתיה מזדקנת יד שניה גם אני עשיתי את אותו דבר, כדאי להבא להתנסח בצורה פחות מזלזלת ומתנשאת.

 

בכל מקרה הקקטוס שלי נקנתה לפני 10 חודשים ב4K מתחת למחירון בגלל שהיא הייתה לפני טיימינג.

הרכב שלי עם falken בני שנה + מנוע עם טיימינג חדש ואחריות + קלאץ׳, ברקסים וממיר קטילטי שהוחלפו לפני 2000 ק״מ. אני בכלל מאמין ש6K מתחת למחירון זה התרחיש הפסימי אבל נגלה עוד חודשיים.

'06 Daihatsu Sirion > '72 1302 VW Beetle > '94 Renault Twingo > '02 Fiat Punto HGT > '14 Suzuki Alto > '74 1300 VW Beetle + '15 Citroen C4 Cactus

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Fluffy כתב:

 

מסכים עם החלק המודגש, מחילה אם ירדתי לפסים אישיים.

שים לב שבהתייחסות אליי אתה אוטומטית מניח שאני לא יודע באיזה מחירים הרכבים האלה נסחרים ואתה כן. אני מזכיר לך שכמו שאתה קנית צרפתיה מזדקנת יד שניה גם אני עשיתי את אותו דבר, כדאי להבא להתנסח בצורה פחות מזלזלת ומתנשאת.

קבל התנצלות זאת לא הייתה הכוונה.

שלחתי לך הודעה פרטית

לפני 43 דקות, Jeka88 כתב:

למה לא לנסות להגיע לסוכנויות הרכבים הגדולות(טריידמוביל, אוטוסנטר,אלבר וכו') ולשאול בכמה הם מוכנים לקנות את הרכב בלי שום טריידאין?

לבדוק לא עולה כסף ומי שרוצה למכור את הרכב אני מציע לו בחום לעשות את זה...

תודה, בהחלט אעשה את זה כשיהיה לי פתרון תחבורה חלופי. לצערי הפג׳ו כרגע רכב יחיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, rev-Match כתב:

נעלמו מפה כמה שרשורים מאוד מעניינים בנושא אחזקת רכב בדיוק בגלל נימה מזלזלת מבעלי מאזדה 3/ אלטו/ יונדאי וכו'

אולי כי מיותר ? כי זה מאוד אישי ותלוי מי הבעלים, מה האופי,כמות הנסועה השנתית שלו, סגנון נהיגה שלו, הבנה שלו בתחום מבחינת עלויות/אפשרויות טיפול/תיקון.....
10 אנשים עם אותו רכב בדיוק,תגיע ל-10 תוצאות שונות !
אני בעלים גאה של פחמנוע אסייתי PHEV נטול שיק אירופאי, נוסע מעל 40K ק"מ שנתית, אם אפרסם פה עלויות TCO שלי, יגידו אני על כדורים/חי בסרט/לא מבין כלום...רמז, זה מאוד זול, אבל זה בגלל צורת שימוש שלי והבנה שלי, לכן מה זה יעזור אם אני אפרסם, אפילו שרמזתי על כמה דברים בדיונים על רכב שלי.
ללא ספק מצחיק אותי לראות שכל דיון על 1.2 פיורטק הופך לדיון לוהט של מאות עמודים מפוצצים אמוציות, מלא "אזהרת מסע"...שאני בתור אחד שעובד בתחום, כל היום במוסכים שונים, לא פותח מכסה מנוע אף פעם,רק לצורך מילוי מים לוישרים אם כבר, רק טיפולים מסננים/נוזלים סטנדרטיים כל 15K, משלם (מעכשיו) לחברים (לא מאמין בחינם,כמו שאני לא עובד בחינם) עכשיו שיצאתי מאחריות.
אני יודע למה אנשים אוהבים את המנוע הזה, אם נתעלם מהמגרעות שלו ,שזה פאק ברמת תכנון הנדסאי, כי בסה"כ כאשר מנוע תקין, הוא מאוזן, יש לו זמינות כח לא רע כבר מסל"דים יחסית נמוכים, וגם חסכוני בדלק...וכמובן שהצרפתיים נחשבים נוחים יותר, ולרובם קסם להם הסטייל שלהם, ובגלל סחירות לא משהו, לרוב נתפס בתור VFM מעולה.
כמובן בחוץ, רוב המוחלט של בעלים של רכבים כאלו אין להם שמץ, על מה אתם כותבים פה,כ ל השרשורי דיכאון,נבואות זעם, למוסכי דילר ממש לא מעניין מה אתם כותבים פה (מניסיון) , ואנשים ממשיכים לקנות בלי סוף (סחירות זה אף פעם לא היה הצד החזק של צרפתיות בתקופות רגילות) כי כנראה השיקולים שלהם שונים משלכם.
וכל הכבוד ל- Fluffy, זאת הדרך להתמודד עם הבאסה, גם אני חושב באותה דרך, מזמן הפסקתי להתעצבן מפאקינג "חפץ", לכן מנסה תמיד לקנות משהו ולתמחר "סיכונים" אפשריים, ואם נפלתי, חותך הפסד וממשיך הלאה....לשרוף זמן/להתעצבן/לשאול מיליון שאלות רטוריות "למה" זה פשוט בזבוז זמן מיותר ולא בריא.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

אני בעלים גאה של פחמנוע אסייתי PHEV נטול שיק אירופאי

כי אתה לא עשוי מהחומר הנכון (-:

אתה חושב שאיכפת לי מהמנוע ?! אני מתנייד בשיק ! גם אם אצטרך לרתום 2 חמורים לרכב,עדין אני אראה שיקי ממך.

שהתגייסתי לחיל האוויר בשנת 1993 אמרתי להם שאני מוכן לשרת רק בטייסת של מיראז'ים ! הסתכלו עלי כמפגר.

לך תבין אנשים !

  • מצחיק 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@קיורטוש אוטומוטיב

שירשורי סיכום/אחזקת רכב הם בהחלט לא מיותר אלא ההפך הגמור.

הם נותנים אינדקציה לעלויות כמו ביטוח, טיפולים, עלות תקלות.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

מה רצית שיעדכן? המצב משתנה כל הזמן

וואלה אתמול דווקא הבחור עדכן - היה לו מזל ועבר טסט בריצה אחת. בחיי. 

 

בכלל לעבור טסט עם צורפתיה בת 7 במכה אחת - זה מרגיש ככה 

 

 

  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yulianx כתב:

@קיורטוש אוטומוטיב

שירשורי סיכום/אחזקת רכב הם בהחלט לא מיותר אלא ההפך הגמור.

הם נותנים אינדקציה לעלויות כמו ביטוח, טיפולים, עלות תקלות.

מי שרוצה לפרסם,לבריאות...לי אישית זה התחום האחרון שמחפש "חוכמת ההמונים" כי יש לי רפרנסים אחרים,בנוסף שאני עובד/מכיר את התחום.
- איזה אינדיקציה ביטוחית בכלל אפשר לקבל,כאשר מה שקובע בפרמיה זה "פרופיל/עבר ביטוחי" אישית של הנהג,ולא צריך לקרוא סיכומי אחזקה כדי לבדוק באיזה חברה שווה לבטח דגם מסויים,ומה העלויות.
- טיפולים ? רוב המוחלט של בעלי רכבים מושפעים מהפחדות,מעטים יודעים לתמחר סיכון "ויתור רצון טוב" או בכלל להבין איזה מוסך באמת מומחה ביצרן מסויים,ומה עלויות של חלפים ובאיזה דרכים ניתן לקנות,ומה עלויות עבודה או בכלל מה עלויות תקורה של מוסך (רמז,חיים במדינה יקרה,הכל יקר),אז מי שמחפש הכי זול אין מנוס מלעשות טיפול לבד,את רובנו (כולל אותי) לא מעניין...רוצים עזרה ספציפית בפורום ? אני ועוד הרבה אחרים שיש להם גישה לחומר טכני יכולים לעזור,ולא חסר עמותות/אנשים פרטיים שיעזרו להוזיל,אבל שוב פעם לתת אינדיקציה על עלות בצורה גורפת,על סמך סיכום של "פלוני" , לפי דעתי ממש לא רלוונטית,אבל שוב פעם אם מישהו רוצה לשתף,סבבה.
- עלות תקלות ??? תן עוד שנה שנתיים שהרכבים (מ-2015/6+) מציי רכב,בעלות פרטית ,יורו 6 יגיעו לשוק המשומשים בצורה גורפת,ויהיה להם קצת ותק של 6-7 שנים,אז יבינו עלויות באמת,וחלקם רק מתקנים "תסמינים" בלי לפתור שורש של הבעיה הרבה פעמים (ונתעלם מפאק הנדסאי),אז כל התחום של עלויות תחזוקה עם כל המערכות שהעמיסו על רכבים מודרנים יעבור שינוי,כמו שתחום של יכולת אבחון,תיקון עבר בשנים האחרונות  .... ככל שערך של הרכב יזלוג למטה אנשים ידהמו מחלק של עלויות :cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לדעת את סןג הביטוח,גיל הנהג ולהעריך בערך זה יצא לך.

מחיר עלות נקבע על ידי מוסך ולא פותח השירשור, ככה הקורא ידע כמה עולה כזה טיפול או תיקון.

אם תיקונים כלשהם ישתנו בעתיד, על ידי עידכון שירשור אחזקה הקןרא ידע זאת.

זה אגב תקף לכול רכב. שירשורי אחזקה הם אחד הדברים המועילים שיש לדעתי.

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שזה כבר לא שרשור אחזקה.

זה שרשור דכאון מהפאק הטכנולוגי שלקוח הקצה צריך להתמודד איתו לאחר שרכש את המוצר במיטב כספו.

 

ואני חוזר ושואל אותך שוב,האם היית קונה רכב ב 140K עם המנוע הזה ? סתם אני זורק,,,,אופל מוקה.

 

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני?

בהחלט.

שים לב שיש לי קקטוס.

 

אלא אם יש אופציות טובות יותר המוקה/2008

הייתי גם חושב על רכב עם dsg חדש.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל תסביר לי,למען השם ! איך אפשר להשכיב 140K על רכב עם מנוע שאתה יודע בוודאות שהוא צריך טיפול כל 10K ושהסיכוי שהוא יגיע ל 150,000 ק"מ ללא בעיות משמעותיות הוא לא גבוהה.

 

אני לא מבין את הרציונל,

 

והמוקה ניראת פצצה בלי שום קשר

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אין צורך בטיפול כול 10 אלף, הוראות הן 15 או שנה.

להגיע ל150 אלף ק״מ יקח לי באזור ה 10 שנים, אני לא אחזיק רכב כול כל הרבה זמן.

בנוסף ברכב חדש יש כבר רצועה מדור 3.

 

אני ב140 אלף קונה רכב שניראה מעולה, זריז, נוח במקרה של ה2008 ( לא יודע איך המוקה).

 

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...