Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 58 דקות, lanosforce כתב:

בכלל לעבור טסט עם צורפתיה בת 7 במכה אחת - זה מרגיש ככה 

 

ברשותי פיג'ו 206 1.4 אוט' מודל 2006 (אוקטובר 2005) - בת 16 שנים.
רק פעם אחת כשלה במבחן מעשי לרכב (טסט) בשנת 2017
הסיבה - נזילה ממיכל הדלק + נורה קדמית ימנית לא במקום (פיזור אור).

פיג'ו 207 1.6 אוט' מודל 2012 - בת 9 שנים,
לא כשלה במבחן מעשי לרכב (טסט)  במהלך כל התקופה.   

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, yulianx כתב:

ראשית אין צורך בטיפול כול 10 אלף, הוראות הן 15 או שנה.

להגיע ל150 אלף ק״מ יקח לי באזור ה 10 שנים, אני לא אחזיק רכב כול כל הרבה זמן.

בנוסף ברכב חדש יש כבר רצועה מדור 3.

 

אני ב140 אלף קונה רכב שניראה מעולה, זריז, נוח במקרה של ה2008 ( לא יודע איך המוקה).

 

 

ההוראות גם אמרו להחליף רצועת כל 160K או 10 שנים ואז שונו...

זה שברכב החדש יש רצועה מדור 3 לא אומר שהיא לא תתפורר בדיוק כמו הרצועה מדור 1(ראה מקרה רצועה דור 2 בשרשור המקביל  לגבי הסיטרואן C4 פיקאסו משנת 2019 שכביכול הייתה אמורה לתקן את ההתפוררות של רצועה דור 1)

אני הייתי בין היותר מחמירים מבחינת טיפולים ועדיין ה308 שלי(באמת שהוא היה אחלה רכב עד הבעיות..) אכלה שמן בצורה מטורפת ואני שמח שהצלחתי להיפטר ממנה לפני שנהיה לי אורגן נורות בלוח השעונים.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסיטרואן לא יודעים בדיוק אם זה דור שני, בקבוצת פייסבוק של הקקטוס היה קקטוס 2018 עם רצועה ישנה. 

בעל הרכב לא ידע לומר איזה דור יש לו.

לגבי ההוראות החלפת הטיימינג זה שונה כאמור, טיפולים לא.

 

לגבי דור 3 ימים יגידו..

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yulianx כתב:

אני ב140 אלף קונה רכב שניראה מעולה, זריז, נוח במקרה של ה2008 ( לא יודע איך המוקה).

 

 

אבל לא קנית קקטוס חדשה. קנית אותה אחרי כמה שנים טובות אחרי שהיא אכלה את רוב ירידת הערך. וזה די מובן למה. 


 

ציטוט

 

בקבוצת פייסבוק של הקקטוס היה קקטוס 2018 עם רצועה ישנה. 


 

 

הסיטרואן עם הרצועה המתפרקת הייתה משנת 2019. האם יכול להיות בפועל שהיא מייצור מאוד מוקדם של 2018? אולי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.11.2021 בשעה 10:04, yulianx כתב:

קונים רכב אמין אבל מבאס או כזה שמעלה חיוך אבל יכול להתגלות כבעייתי.

 

אם הסטטיסטיקה ידועה מראש ומעדיפים להתעלם ממנה רק בגלל שהרכב "כייפי" (כל עוד הוא לא במוסך), לדעתי מדובר בטמטום וזה בסדר, גם אני פעם דגלתי בגישה הזו (רכשתי פיאט) ; להיות היום על הכביש כרוך בכ"כ הרבה עצבים, כך שעל ביקורים מיותרים במוסכים רצוי ואפשר לוותר.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • אהבתי 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, davemustaine87 כתב:

 

אבל לא קנית קקטוס חדשה. קנית אותה אחרי כמה שנים טובות אחרי שהיא אכלה את רוב ירידת הערך. וזה די מובן למה. 


 

 

הסיטרואן עם הרצועה המתפרקת הייתה משנת 2019. האם יכול להיות בפועל שהיא מייצור מאוד מוקדם של 2018? אולי. 

קניתי את הקקטוס ב 39 אלף, יכולתי לקנות רכב אמין אחר, לא עשיתי זאת. מקווה שלא אצטער  בעתיד.

מעבר לזה, קקטוס חדשה הייתה עם 5 שנות אחריות.

את הקקטוס קניתי יד שניה בגלל מגבלת תקציב, לא בגלל שפחדתי לשלם סכום גבוה עבור סיטרואן/פיגו.

לפני 21 דקות, ALÞћÃ כתב:

 

אם הסטטיסטיקה ידועה מראש ומעדיפים להתעלם ממנה רק בגלל שהרכב "כייפי" (כל עוד הוא לא במוסך), לדעתי מדובר בטמטום וזה בסדר, גם אני פעם דגלתי בגישה הזו (רכשתי פיאט) ; להיות היום על הכביש כרוך בכ"כ הרבה עצבים, כך שעל ביקורים מיותרים במוסכים רצוי ואפשר לוותר.

אני לא יודע עד כמה בעיית משאבת שמן נפוצה, ובזמנו לא ידעתי עליה, ידענו שאם הרצועה לא התפוררה והוחלפה בזמן המנוע בטוח.

אם משאבת שמן זאת תקלה נפוצה הייתי לוקח דיזל או בנזין ולהוריד במחיר.

 

עדיין, לא הייתי מסתכל לכיוון סופר מיני ידנית עם 80 כ״ס.

רציתי רכב מעניין,זריז ונוח, זה מה שהקקטוס טורבו מספקת.

 

 

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני ״הגנתי״ על הקניה של ה-208 עד שהבנתי שנפלתי חזק.

יאמר לזכות הרכב שהוא שירת אותנו לא רע במשך 3 שנים ואם לא היה הולך מנוע לא הייתה החלפה על הפרק. למרות הוצאות התחזוקה הלא צפויות והבילויים במוסכים.

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיש פה הגנה, אין פה מי שמקבל רווח מקניה של רכב כזה, יש בעיה.

אבל לא לכולם, מי שלא סובל נהנה מרכב מצוין, מי שנופל לא מבסוט בלשון המעטה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yulianx כתב:

קניתי את הקקטוס ב 39 אלף, יכולתי לקנות רכב אמין אחר, לא עשיתי זאת. מקווה שלא אצטער  בעתיד.

מעבר לזה, קקטוס חדשה הייתה עם 5 שנות אחריות.

את הקקטוס קניתי יד שניה בגלל מגבלת תקציב, לא בגלל שפחדתי לשלם סכום גבוה עבור סיטרואן/פיגו.

מי שקונה רכבים יחסית חדשים,ב-40K שמן הסתם עבר "השמדת ערך" חייב לקחת בחשבון השוק מתמחר את הכל,ואם אמינות הדבר הכי חשוב לו,חבל על הבריאות/עצבים שלו.
מי שבאה בגישה שמעדיף להנות,רכב כיפי ולא משעמם של סבתאות,שיהיה מודע שיכול להתברר אחרי X זמן שזאת לא עסקה הכי טובה,או פשוט קניה הכי טובה שלו,כי מה לעשות יש מרכיב לא קטן של "מזל" בתחום הזה,מעבר לאיכות התחזוקה.
אבל לאור הדיונים האינסופיים,והמציאות העגומה,שאין יותר מדי ק"מ במנוע הזה,איך מרגיש בן אדם,שממיטב כספו (לרוב הלוואות,לא ליסינג) קונה רכב מניילון ב-140K עם תכנון להחזיק לפחות 10 שנים בשקט,בלי להחליף בדרך,ורצון עז ללטף אותו יום יום,לפנק אותו רק עם "פרודוקטים" הכי משובחים,איך הוא ירגיש עוד X זמן ?!?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הרבה מחזיקים רכב 10 שנים, מי שחושש או לא בטוח יש אופציות אחרות בשוק.

חוץ מזה, אף אחד לא יודע האם רצועה דור 2 תקטין משמעותית את בעיות ההתפוררות ואין שום מידע לגבי דור 3 שהיא חדשה מידי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסביר את זה כימית איזה בחור בפורום זר: אין אפשרות למנוע את ההתפוררות . משהו עם מולקולות של דלק וגומי על נגזרותיו, (הוא צלל דיי לעומק ואיבדתי אותו). יש אפשרות כמו בקרם אנטי אייג'ינג : להוסיף חומרים , לעכב טיפה את התהליך והחוכמה פה זה רק להחליף בזמן.   

מישהו שמע על תוסף חומצה היאלורונית שעובד  ?

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yulianx כתב:

לא הרבה מחזיקים רכב 10 שנים, מי שחושש או לא בטוח יש אופציות אחרות בשוק.

יש במשפחה של אשתי מאזדה 2 2009 שנרכשה יד 00 ועוברת בין בני משפחה. תסע גם עוד 10 שנים. VFM מהיותר גבוהים שראיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, save כתב:

הסביר את זה כימית איזה בחור בפורום זר: אין אפשרות למנוע את ההתפוררות . משהו עם מולקולות של דלק וגומי על נגזרותיו, (הוא צלל דיי לעומק ואיבדתי אותו). יש אפשרות כמו בקרם אנטי אייג'ינג : להוסיף חומרים , לעכב טיפה את התהליך והחוכמה פה זה רק להחליף בזמן.   

מישהו שמע על תוסף חומצה היאלורונית שעובד  ?

 

ולא חשבו על זה לפני שהחליטו לטבול אותה בשמן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שהמהנדסים ידעו שזה יתפורר. במיוחד אחרי הניסיון של פורד עם רצועה טבולה. פשוט לא חשבו שזה יגיע כל כך מהר. דרישות הזיהום הכריעו. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...