Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ושוב , כל הכבוד למוסכי פורד שהראו פה יכולת אלתור והחליפו לאנשים למנגנון שרשרת ממנוע דומה. זה התלבש בול במקום הרצועה+ עדכון תוכנה ושרד יופי. כמובן הלקוח שילם. 

גם פיג'ו צריכה אולי לשקול לתכנן קיט שרשרת מתאים . נקודת רווח מובטחת. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 42 דקות, galbh כתב:

יש במשפחה של אשתי מאזדה 2 2009 שנרכשה יד 00 ועוברת בין בני משפחה. תסע גם עוד 10 שנים. VFM מהיותר גבוהים שראיתי.

הייתה לי מאזדה 2, 2008 

 

דרגש על גלגלים, פלסטיק של כתר בכל מקום, צפוף, לא חסכוני ולא דורש טיפול מיוחד. 

 

הפלוס הגדול של הרכב שהוא זריז עם שלדה טובה ואפשר גם להנות איתו מדי פעם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, galbh כתב:

יש במשפחה של אשתי מאזדה 2 2009 שנרכשה יד 00 ועוברת בין בני משפחה. תסע גם עוד 10 שנים. VFM מהיותר גבוהים שראיתי.

לא רשמתי שאף אחד לא מחזיק רכב לתקופה ארוכה כזאת.

בדרך כלל אנשים לא מחזיקים לתקופות כאלו.

 

 

גם אם רצועה מדור 2/3 יתפוררו, העיקר שזה לא יקרה לפני מועד החלפתם.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, rev-Match כתב:

הייתה לי מאזדה 2, 2008 

 

דרגש על גלגלים, פלסטיק של כתר בכל מקום, צפוף, לא חסכוני ולא דורש טיפול מיוחד. 

 

הפלוס הגדול של הרכב שהוא זריז עם שלדה טובה ואפשר גם להנות איתו מדי פעם. 

אני עדיין עם מאזדה 2 2008 שנרכשה לפני כ-4 שנים, כרגע על 220,000 קמ עליה בלי עין רעה 😅

התקלה הכי גדולה שהייתה לי עד כה זה הרדיאטור שמת בגיל 10 מבלאי טבעי של החומר נראה שזה תופעה נפוצה לדגם הנ"ל.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 היום זה לא היה קורה.

רגולציות הזיהום דחפו את כל היצרני לרכבים עם צילנדרים דקיקים (אם בכלל כי כבר יש מנועים בלי צילינדר ובמקומו שכבת חומר דקה) בוכנות דקיקות ופתרונות טכנולוגיים מורכבים.

אורך החיים של מנועים היום הוא בין 100 ל160 אלף קילומטר.

היחידים שיוצאים דופן הם מאזדה, שמצליחים לכולל ניסים ולעמוד ברגולציות עם טכנולוגיה גאונית. (Skyactive והעלאת יחס הדחיסה) או טויוטה שעושים או מנועי בנזין חלשים בצורה קיצונית כמו בקורולה החדשה או מערכות היברידיות שגם שם יש צורך להחליף סוללה כל מספר שני.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעלים שמח של גרנדה פונטו 2007 :-), בבעלותי מאז 2010.

אצלי הטיימינג אפילו החזיק מ2012 עד לתחילת 2021 והיה במצב כחדש בעת ההחלפה.... שילמדו הצרפתים מFIX IT AGAIN TONY 🤣

*זו לא המלצה לדחיית החלפת הטימינג, כניראה אצלי ב2012 קיבלתי רצועה חדשה ישר מהתנור של היצרן ולא רצועה בת כמה שנים על המדף, גם עקבתי אחרי המראה שלה כל שנה עד להחלפה.

 

עריכה: אכן הרגולציות דחפו לכל הבעיות הנ"ל, לא הייתי מסתכן להחזיק רכבים מהשנים האחרונות ל10 שנים כמו עם הפונטו הפשוטה.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.12.2021 בשעה 17:14, eyalkar כתב:

 

ברשותי פיג'ו 206 1.4 אוט' מודל 2006 (אוקטובר 2005) - בת 16 שנים.
רק פעם אחת כשלה במבחן מעשי לרכב (טסט) בשנת 2017
הסיבה - נזילה ממיכל הדלק + נורה קדמית ימנית לא במקום (פיזור אור).

פיג'ו 207 1.6 אוט' מודל 2012 - בת 9 שנים,
לא כשלה במבחן מעשי לרכב (טסט)  במהלך כל התקופה.   

היתה לי במשך שמונה שנים קורולה 96, אפס תקלות אבל לעבור איתה טסט היה סיוט בכל פעם!

 

הds עד עכשיו כנראה העבירה אותי ואת הבעלים הקודם כל לאקרדה אפשרית אז תן לי קצת להנות שעברתי איתה טסט בתעופה 😜

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, lanosforce כתב:

היתה לי במשך שמונה שנים קורולה 96, אפס תקלות אבל לעבור איתה טסט היה סיוט בכל פעם!

 

הds עד עכשיו כנראה העבירה אותי ואת הבעלים הקודם כל לאקרדה אפשרית אז תן לי קצת להנות שעברתי איתה טסט בתעופה 😜

מענין. יחסית לרכב לא צעיר עם קילומטראז' מכובד, שכבר כולם "יודעים" שכל יום שאינו מוסר נפשו לבורא ( פרינס 1.6 ו 156 סוסים מוכי שחין ) הוא עוד יום  של נס, ובהתחשב בשיתוף המבורך שאתה משתף את החברים כאן בכל בורג שלא משתחרר או מראה שנשברה ( ולא באשמת היבואן/יצרן ) לקרוא לו "מאכיל לאקרדות" זה קצת מוזר. אחת משתיים, או שאתה מסתיר את התקלות הרציניות באמת ונותן לנו את הזוטות, או שהקורולה פינקה אותך באופן כזה מרשים שאפילו מחסור בלחץ אויר באחד הצמיגים הוא סוג של "לאקרדה" עבורך.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.12.2021 בשעה 18:11, Fluffy כתב:

מקפיץ ומצטרף לסטטיסטיקה 😓

 

קקטוס 2015, אטמוספרית, עברה החלפת טיימינג יזומה (ללא התפוררות) ב87K וכרגע עומדת על 99K ק״מ.

אצלי פחות משנה, אתמול בעמידה ברמזור נדלקה נורת שמן + נורת STOP עם התקלה הבאה במסך:

 

IMG_7016.thumb.jpg.b5de695aaedfc78bdc3d5caabf28582f.jpg

 

נגררה אחר כבוד למוסך גבע, למיטב הבנתי הם מנסים כל מיני דברים קטנים מסביב (החלפת שמן/יוניט/פילטר) בשביל לראות אם הבעיה ״נפתרת״ אבל בהתחשב בהיסטוריה המפוארת פה בשרשור ובטון של יוסי אני מאמין שזה הולך לכיוון החלפת מנוע.

 

הקקטוס שלי דרך אגב לא אכלה גרם שמן אחרי הטיימינג - ככה שרכב שעבר החלפה ולא אוכל שמן זה לא ערובה לכלום. המנוע הזה רעה חולה ונראה שבמוקדם או במאוחר כל אותם מנועי דור ראשון יאכלו אותה (בין אם מטיימינג או תקלה משביתה אחרת כמו משאבת השמן שתיקון שלה עולה כמו מנוע חדש).

 

 

נשמע בדיוק כמו התקלה שהיתה לי ורשמתי עליה בשרשורפלצת השני על רצועת הטיימינג הטבולה... גם לי היה קקטוס 2015 אטמוספרית שתוחזקה כיאות ויום אחד נדלקה המנורה הנ"ל.

לאחר בדיקות נמצא שהבעיה במשאבת שמן המנוע שלא יכלה להחזיק לחץ שמן בטורים נמוכים - עלות החלפת המשאבה, כאמור, היא כמו עלות החלפת מנוע... בדיקת הרצועה ואגן השמן לא העלו פירורים או בעיה שהגיעה מהרצועה.

הפתרון שלי היה - מכירת הרכב עם גילוי נאות. לאחר כשבועיים שהרכב פורסם נמצא קונה (פרטי) שקיבל הורדה נכבדת מהמחיר (שתואמת את התקלה...). סוחרים, אגב, ניסו להוריד מהמחירון עוד יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, גור אדם כתב:

 

נשמע בדיוק כמו התקלה שהיתה לי ורשמתי עליה בשרשורפלצת השני על רצועת הטיימינג הטבולה... גם לי היה קקטוס 2015 אטמוספרית שתוחזקה כיאות ויום אחד נדלקה המנורה הנ"ל.

לאחר בדיקות נמצא שהבעיה במשאבת שמן המנוע שלא יכלה להחזיק לחץ שמן בטורים נמוכים - עלות החלפת המשאבה, כאמור, היא כמו עלות החלפת מנוע... בדיקת הרצועה ואגן השמן לא העלו פירורים או בעיה שהגיעה מהרצועה.

הפתרון שלי היה - מכירת הרכב עם גילוי נאות. לאחר כשבועיים שהרכב פורסם נמצא קונה (פרטי) שקיבל הורדה נכבדת מהמחיר (שתואמת את התקלה...). סוחרים, אגב, ניסו להוריד מהמחירון עוד יותר.

 

מבאס לשמוע  😪 אכן אותה תקלה בדיוק. לחץ שמן נמוך בסרק אחרי שהמנוע מתחמם, נעלם כשהטורים עולים.

אשמח לדעת כאן או בפרטי אם זכור לך מחירון הרכב בעת המכירה ובכמה הוא נמכר עם התקלה

'06 Daihatsu Sirion > '72 1302 VW Beetle > '94 Renault Twingo > '02 Fiat Punto HGT > '14 Suzuki Alto > '74 1300 VW Beetle + '15 Citroen C4 Cactus

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Fluffy כתב:

אשמח לדעת כאן או בפרטי אם זכור לך מחירון הרכב בעת המכירה ובכמה הוא נמכר עם התקלה

המחירון היה באיזור 30 אאל"ט, נמכר ב-15... סוחרים הציעו 10 או פחות.

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזרה לחבר,

יש למישהו את הכתובת של עורך הדין שמתעסק עם התביעה הייצוגית?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, מלטבשי כתב:

עזרה לחבר,

יש למישהו את הכתובת של עורך הדין שמתעסק עם התביעה הייצוגית?

פרסמתי כאן.  עו״ד עידן איידן [email protected] 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.12.2021 בשעה 17:42, רועי5 כתב:

לקרוא לו "מאכיל לאקרדות" זה קצת מוזר. אחת משתיים, או שאתה מסתיר את התקלות הרציניות באמת ונותן לנו את הזוטות, או שהקורולה פינקה אותך באופן כזה מרשים שאפילו מחסור בלחץ אויר באחד הצמיגים הוא סוג של "לאקרדה" עבורך.

 

חס וחלילה - אפילו תיעדתי כאן כשהלכתי להחליף קיט טיימינג וגם התגלה פולי ראשי - עקום! ופולי משאבת מים ללא חצי מהגומי שאליו נדרך הקלאץ'. 

 

הקורולה פינקה אותי באמת ברמות כאלו שפעם אחת פתחתי פקק רדיאטור והאטם עם הקפיץ שלו נפל לתוך הדוד - הגעתי למוסך, קניתי פקק חדש והגעתי אליהם בשביל שיחליפו דוד עליון או רדיאטור - הביטו עליי מזור, אמרו לי סע לשלום. הקורולה נמכרה כשהפקק עדיין שוחה לו איפשהו בתוך הדוד העליון. 

 

נסעתי איתה על איילון ב100 ולא ידעתי שיש לי פאנצ'ר עד שניסיתי להזיז את ההגה - יום למחורת חוץ מגרמושקה קרועה - אין נזק. 

 

על הDS כבר היה צריך להפעיל דפיברלטור עם חוויות כאלה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...