Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני קונה לטווח ארוך, כך שלי זה פחות משנה סחירות/שמירת ערך.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אי שם, ב-2012, התחדשנו ב-206+ חדשה מהיבואן.

וכאשר אנשים עוד היו משוכנעים ש-הסוזוקי האלטו ב-60000 הייתה המכונית הכי זולה, אז הפיגיו הזו, ב 10K יותר, על הכביש, הייתה מציאה.

 

מדובר במנוע 1400 הכי פשוט ו-וותיק של הקנוצרן, ללא שום טורבו, גיר רגיל, 2 חלונות חשמל , [כפתורים ממוקמים בין הכיסאות! ], מראה חשמלית אחת, ובקיצור, לא אפרט כאן את כל רשימת האבזור[או החוסר בו], כי המחיר הנמוך די הצדיק את זה. אפילו הצלחתי להשלים עם האבזור המקומי שהותקן ברכב, [שגם נשר לפני זמנו] בדמות סופית אגזוז, ניקלים במראות ובידיות של הרכב, מהדוד עלי.

 

תקלות? היו. 

 

מיום קבלת הרכב, המזגן סבל מיותר ניתוקים, מאשר עבודה.

סבלתי ככה כמה שבועות, והרבה פעמים במוסך,[בחום הקיץ האילתי], עד שהגיע פתרון ממרכז לובינסקי, בדמות "ריליי" שמעקב את ניתוק המדחס וגורם לירידת טמפרטורה [מבורכת], בתוך הרכב.

והנה פלא, המזגן פתאום חזר מעולם המתים, ואפילו הציג 2.6 מע" בטריס. במקום 19 מקודם. המזגן פתאום היה מקפיא, כבר קירר כמו רכבי דיזל. 

אבל..

ככל שהזמן עבר, הגיעו צרות, שלא ניתן היה לפתור.

 

למשל, תקלה מעצבנת מאוד, כאשר המנוע בסר"ק, ניוטראל, עם טמפ" חיצונית גבוהה, היו זיופי מנוע קשים. ללא נורת מנוע. הרבה בדיקות, ובדיקות ושום דבר. בסוף האשימו את המזג האוויר באילת. אבל בסוף נורת המנוע, כן נדלקה והרכב נסע לאט מאוד. כי הגז לא הגיב כמעט. באותו יום הצלחתי להגיע הביתה בקושי.

יום למחרת, היה עוד יום מוסך, וכרגיל לא מצאו שום דבר.

עוד תקלה מעצבנת, כשהיו נועלים את הרכב, הדלת האחורית ימנית נשארת פתוחה. למה? ככה. לא מצאו את הבעייה.

בהתחלה נבהלתי, למה מד החום מטפס עד 110 מע". אבל מהר מאוד הבנתי שזה  תקין. לאומת רכבים אחרים שמד החום לא זז מהאמצע, כאן זה מראה נכון. זו לא תקלה.

 

המנוע המשיך לגמגם, לא הסכים "להתרגל" לחום האילתי, ובאחת הנסיעות בכביש 12 בעלייה, הדליק את הנורה ההיא,[הכתומה של המנוע], והרכב שוב הפסיק להגיב לדוושה. הצלחתי להסתובב ולחזור הביתה.

לא חזרתי למוסך יותר. השארתי אותו בחנייה, עד שמכרתי אותו. 8000 ק"ם, והרבה מתחת למחירון.

זה היה 206ּ+ 1400, אטמוספרי, עם מעט כ"ס [ללא טורבו] , גיר רגיל, שלכאורה אמור היה להיות אמין. 

אז קניתי, ניסיתי, ניכוותי, למדתי לקח לפעם הבאה, ועברתי הלאה...

 

 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, lanosforce כתב:

איכשהו - הרושם שאני מקבל הוא גם שמקצינים את הדברים. 

 

לא כל תקלה, לא כל בלאי זה ישר למוסך וישר משבית נסיעה. 

אני חושב שתכלס קניתי את הרכב שלי למשל, עם שרשרת טיימינג שכבר היתה במצב לא אופטימלי ורק אחרי שנה ממש התחילה להרעיש. 

נסעתי עם טרמוסטט חצי פתוח איזה שלושה חודשים עד שהגיע האחד שהזמנתי בדואר - ולא קרה שום דבר בזמן הזה. 

נסעתי עם בולם זעזועים דולף אלוהים יודע כמה זמן עד שהגעתי לגבע והוא מצא את זה בגלל שביקשתי ממנו לבדוק פשוט הכל ברכב. 

 

בכמה ימים האלה שהשרשרת הרעישה גם נסעתי עם פולי קראנק עקום! והרכב תכלס נסע כמו חמאה. 

והתברר גם כשהחליפו אותו שהיה חסר לי גומי על הפולי של משאבת המים - זה באמת היה מזל גדול שנתפס בזמן - גם, ע"י גבע. 

 

ועכשיו אני נוסע עם מכסה שסתומים שמתחיל לתת סימני עייפות. 

 

ואם אתם חושבים שזה בהכרח היה שונה בחלק מהטויוטות שהיו לי - לא, עם האוונסיס לקראת המכירה שלה - היה כל כך הרבה בלאי והרכב סה"כ נסע בסדר גמור - היו שם דברים שאם לא היו אומרים לי לא הייתי מודע אליהם אפילו. 

 

כן - במקרה של פותח השרשור היה כשל במנוע - כשזה קורה מאוד לא נעים. 

כשל במנוע גם היה לי ברכב קוריאני - שלוש פעמים! 

ואני גם יכול לתת דוגמא של קרוב משפחה שהלך לו מנוע במיצובישי לנסר - איזו כוויה נפשית זה עשה לו - כי לפני כן כל הרכבים שלו היו צרפתיים - למען האמת הלנסר החליפה C5 דור ראשון שהפגינה "אמינות מושלמת" 

 

אחרי כמה שנים שאני מטפל בהרבה מהדברים ברכבים שלי בעצמי - אני לא מאמין במושג הזה.

הנה כל הסיפור בקליפת אגוז. יש לך אוטו צרפתי, כבר לא צעיר במיוחד, גם יש לו ברזומה לא מעט קילומטראז', יש לו מנוע "מקולל" ( אפילו יותר מהפיורטק שמכונה "נבלה" ע"י "מבינים" כאן ), בקיצור "קטסטרופה" על ארבעה גלגלים. אתה שוטח כאן ותבורך על כך, ספר טיפולים מקיף מאז שהוא אצלך והפלא ופלה, לא מצליח לזהות רזומה קשה באופן מיוחד, גם לא בלאי יוצא דופן לגיל ולקילומטראז', גם לא יחסית למלאכי השרת מהמזרח. ועם כל זה ההתייחסות שלך כלפיו היא כאל "זבל צרפתי" מצוי, אתה נושא תפילה כל פעם שאתה מניע אותו מתוך ציפיה בלתי נמנעת לקריסה כללית שמשום מה מבוששת, הביטוי " מרד אלור " הפך לשגור אצלך כמו בוקר טוב, ובאופן כללי כל מי שקורא את שאתה כותב לא יכול להמנע מהתחושה שאתה משדר סוג של אזהרה, עם הומור ובכיף, אבל אזהרה : אל תתקרבו. גם אתה במקום אחר, לזכרוני, הצהרת שיותר בצרפתיות אתה לא נוגע, בשבילך רק יפניות, בעוד כאן במצוטט אתה מספר לנו למה אין באמת בסיס לאבחנות הללו של אמינות על פי מוצא. אשר לפיורטק לי אין נסיון, למעט ב 208 הרובוטי אצל בתי שלא גילה שמץ מתכונות ה"נבלה" המדווחות כאן, משך חמש שנים והרבה מעל 100K ק"מ, אבל אוטו אחד לא מייצג אלא את עצמו. מצד שני הפניקה שהשתלטה כאן מייצרת באופן בלתי נמנע את הרושם שמדובר במגיפה שלא פוסחת על אף מנוע, למרות שמבדיקה שטחית ולפחות כאן בשירשור, מדובר בשיח נוקב, מיואש ומייאש, אבל כזה שמייצג נסיון של הרבה פחות חברים ממה שנדמה, לי לפחות. מכל מקום ולפי מה שאני קורא כאן, יחסו של היבואן לאלו שכן נתקלו בבעיות שיצרה החגורה הנזכרת, אינו פחות ממחפיר, וגרוע מכך מבחינתו, יריה ברגל ממאג.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן קשה לעקוב אחרי "טלנובלות" בקשר לפיורטק,אחד הנושאים החמים בפורום,שיש במקביל כמה דיונים עם אלפי הודעות,ולא פרופורציונלי מה שקורה בחוץ,האנשים פשוט לא מודעים,ומי שעם בעיות שותק ומתקן כנראה.אחד האחרונים ששיתף את החוויה,עדכן איך פתר את הדילמה.....וקנה טסלה מיד :D

 

2022-01-02_20-27-45.thumb.png.1953f4a589da1ba6032a4467cc4f9879.png

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשרות העמודים הם לא מעשרות/ מאות בעלי רכבים, אלא בעקבות דיון שהתפתח בעקבות זה.

 

תפתח סקר כמה מבעלי הרכב פה (פיורטק) החליפו מנוע או צריכת שמן ברמה חריגה.

 

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מי כתב שיש תלונות של מאות....יש כמה דיונים עם אלפי הודעות בנושא,הדגשתי שזה לא פרופורציונלי מה שקורה במציאות,כי פיורטק סחורה חמה כרגע,ומוסכי דילר ממש לא מעניין אותם .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, MostlyWicked כתב:

מאוד מטריד מה שאני קורא כאן. אני קורא פה בפורום כבר כמה שנים, ותמיד, אבל תמיד, היו המלצות חמות על רכבים צרפתיים

 כנראה שאתה קורא קריאה סלקטיבית - היו אזהרות לגבי THP140 ו-THP156 כבר לפני עשור, כולל מידע מקיף על הכשלים. 

לפני כשעה, רועי5 כתב:

הנה כל הסיפור בקליפת אגוז. יש לך אוטו צרפתי, כבר לא צעיר במיוחד, גם יש לו ברזומה לא מעט קילומטראז', יש לו מנוע "מקולל" ( אפילו יותר מהפיורטק שמכונה "נבלה" ע"י "מבינים" כאן ), בקיצור "קטסטרופה" על ארבעה גלגלים

 דווקא הוא קנה את המנוע בוורסיה הכי עדכנית שלו, שרוב המחלות תוקנו ע"י היצרן בפס הייצור. 

לפני 7 שעות, Renaultrap כתב:

יתה לי C4 2009 במשך 9 שנים, אחרי שלוש שנות שרות בליסינג. היא נקנתה למרות מה שקראתי פה על צרפתיות היות ובכסף שהוצאתי עליה לא יכולתי לקנות יפנית בגילה. להוציא סיפורי אלטרנטור בגלל התקנת משופץ לא היה לי איתה ביקור במוסך שלא לטיפולים שגרתיים

דוגמא מצויינת לדגם צרפתי שבכל הקשור לאמינות, הוא מוצלח למדי. לאשתי דגם זהה שנת 2008 (יש לי שרשור מעקב עליו) כבר השנה התשיעית. עוברת חיים קשים, ואמינה למדי. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yossiaviel כתב:

אי שם, ב-2012, התחדשנו ב-206+ חדשה מהיבואן.

וכאשר אנשים עוד היו משוכנעים ש-הסוזוקי האלטו ב-60000 הייתה המכונית הכי זולה, אז הפיגיו הזו, ב 10K יותר, על הכביש, הייתה מציאה.

מדובר במנוע 1400 הכי פשוט ו-וותיק של הקנוצרן, ללא שום טורבו


למרות שזה בכלל לא קשור לנושא השירשור, אומנם מדובר באותו המנוע (לכאורה) אבל מערכת ההזרקה השתנתה עם השנים, ושם נעוץ החלקי העיקרי של הבעיות (ניתוק מדחס, סחיבה וכד'). כמובן שחלק גדול מהבעיות פתיר ע"י עדכוני תוכנה שהיצרן מספק בהתאם למידע שהוא מקבל מהמוסכים בכל העולם - אבל אין לי מושג מה עבר על האוטו שלך וזה גם לא רלוונטי לשירשור הזה.
אגב, בעוד הדגם הוותיק והאמין היה הזרקה חד נקודתית TBI אי שם בשנות ה 90 עד 2000, לאחר מכן הולבשו על המנוע מערכות הזרקה עם מצערת חשמלית וכמובן מזרקים שונים ופקדים שונים שמטרתם לדייק את המערכת ולצמצם זיהום אויר, כי זו למעשה המטרה מאחורי המערכות האלו.
בכל מה שקשור לאמינות, כל מה שקשור לדגם ספציפי יכול להיות גם קשור נקודתית לשנתון מסויים.
גם לימונים לא חסר, אצל כולם.
 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, save כתב:

הנחת העבודה היא שהרכב יוצא מפס הייצור עם מחלות .השאיפה להעמיס אותן כמה שאפשר על יד1 ולא יד2. אני מכיר את רשימת הכשלים הנפוצים וזה בדיוק מה שחיפשנו בהיסטורית טיפולים. שמן היה ולא בחוסר , אפילו פרפלו בטעם טוב. בלמים הרכב שתה כמו מים.

ולמנוע המטומטם הזה קוראים אמין בשרשור הזה.

אני קניתי מהיד1 אצלו היה 0 תקלות חוץ מריקול על מיכל דלק ומסך צבעוני (אקסלוסיב) 

את הלקרדה אכלתי עם תוספות :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון אתה צודק . אכלת לקארדה. גם אני אכלתי לא מעט דגים והמסקנה שלי היתה טיפה שונה : לא לקנות מנוע צעיר ומבטיח .

זה לא ימנע דיונונים שיצוצו אבל זה יצמצם את כמות השרצים. 

הציטוט שלי היה על מנוע thp165 . נכון שהמנוע שוייף אבל כל שמסביב מתפרק וחלוד .זה עדיף מהמצב ההפוך. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, yulianx כתב:

זה ממש לא מן הסתם, לא חסר מוסכים מקצועים שמתקנים כמו שצריך.

לא חסר מוסכים לא מקצועים שמתקנים לא בדיוק כמו שצריך, מההתרשמות שלי רוב המוסכים הם כאלה.

לפני 15 שעות, save כתב:

הנחת העבודה היא שהרכב יוצא מפס הייצור עם מחלות .השאיפה להעמיס אותן כמה שאפשר על יד1 ולא יד2. אני מכיר את רשימת הכשלים הנפוצים וזה בדיוק מה שחיפשנו בהיסטורית טיפולים. שמן היה ולא בחוסר , אפילו פרפלו בטעם טוב. בלמים הרכב שתה כמו מים.

אני חייב להודות כי אף פעם לא חשבתי על קניית רכב בצורה כזו, נשמע (פחות או יותר) הגיוני...

 

רק היייתי רוצה לסייג כי לעצמי לא הייתי קונה רכב כזה כי אני לא ממש סומך על המוסך/מוסכניק ישראלי וגם כי זה גורם להרגשה של קניית מנחוס שכל הזמן מחכים לתקלה הבאה בו.🤔

 

ד"א, אחרי כמה זמן הופיעו הכשלים הנפוצים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מידע מדוייק, אני יכול להעיד שאצלי אכילת השמן התחילה ב80 אלף ק"מ והיא עלתה כל הזמן עד שזה הגיע לאיזר ה700 מ"ל לאלף ק"מ.

 

יש רכבים שהתחילה שם אכילת השמן ב60 אלף ק"מ ויש כאלה שאומרים שהם עברו גם 120 אלף ק"מ.

 

מה שכן ע"פ נתוני רוב האנשים שנתנו מידע פה בפורום זה לא שאלה של אם תהיה צריכת השמן אלא מתי, לרוב זה קורה אחרי החלפת רצועת התזמון.

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Haim_gds כתב:

ד"א, אחרי כמה זמן הופיעו הכשלים הנפוצים?

 

לפני 26 דקות, Jeka88 כתב:

אין מידע מדוייק, אני יכול להעיד שאצלי אכילת השמן התחילה ב80 אלף ק"מ והיא עלתה כל הזמן עד שזה הגיע לאיזר ה700 מ"ל לאלף ק"מ.

אלה לא הכשלים שדיברו עליהם.

החליף מיכל דלק, סלילים, אטם, מכסה שסתומים, שרשרת תזמון, ממיר קטיליטי, חגורת נהג, מסך עליון , שסתום טורבו, צינוריות וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, רועי5 כתב:

הנה כל הסיפור בקליפת אגוז. יש לך אוטו צרפתי, כבר לא צעיר במיוחד, גם יש לו ברזומה לא מעט קילומטראז', יש לו מנוע "מקולל" ( אפילו יותר מהפיורטק שמכונה "נבלה" ע"י "מבינים" כאן ), בקיצור "קטסטרופה" על ארבעה גלגלים. אתה שוטח כאן ותבורך על כך, ספר טיפולים מקיף מאז שהוא אצלך והפלא ופלה, לא מצליח לזהות רזומה קשה באופן מיוחד, גם לא בלאי יוצא דופן לגיל ולקילומטראז', גם לא יחסית למלאכי השרת מהמזרח. ועם כל זה ההתייחסות שלך כלפיו היא כאל "זבל צרפתי" מצוי, אתה נושא תפילה כל פעם שאתה מניע אותו מתוך ציפיה בלתי נמנעת לקריסה כללית שמשום מה מבוששת, הביטוי " מרד אלור " הפך לשגור אצלך כמו בוקר טוב, ובאופן כללי כל מי שקורא את שאתה כותב לא יכול להמנע מהתחושה שאתה משדר סוג של אזהרה, עם הומור ובכיף, אבל אזהרה : אל תתקרבו. גם אתה במקום אחר, לזכרוני, הצהרת שיותר בצרפתיות אתה לא נוגע, בשבילך רק יפניות, בעוד כאן במצוטט אתה מספר לנו למה אין באמת בסיס לאבחנות הללו של אמינות על פי מוצא. אשר לפיורטק לי אין נסיון, למעט ב 208 הרובוטי אצל בתי שלא גילה שמץ מתכונות ה"נבלה" המדווחות כאן, משך חמש שנים והרבה מעל 100K ק"מ, אבל אוטו אחד לא מייצג אלא את עצמו. מצד שני הפניקה שהשתלטה כאן מייצרת באופן בלתי נמנע את הרושם שמדובר במגיפה שלא פוסחת על אף מנוע, למרות שמבדיקה שטחית ולפחות כאן בשירשור, מדובר בשיח נוקב, מיואש ומייאש, אבל כזה שמייצג נסיון של הרבה פחות חברים ממה שנדמה, לי לפחות. מכל מקום ולפי מה שאני קורא כאן, יחסו של היבואן לאלו שכן נתקלו בבעיות שיצרה החגורה הנזכרת, אינו פחות ממחפיר, וגרוע מכך מבחינתו, יריה ברגל ממאג.

 

אכן כן - יש המון אמביוולנטיות 

מצד אחד הרכב עצמו איכותי ברמה שמבחינתי קובעת רף מאוד גבוה. 

מצד שני בהרבה התנעות אני תוהה לעצמי האם היא סוף סוף תפתיע אותי? - כן, נכון, זה קיים ואי אפשר להתכחש לזה למרות שהשכל הישר יודע שזה לא באמת נכון - יש גם לב.

 

הקטע המצחיק הוא שבו זמנית המוח והלב אוהבים את הרכב הזה - מאוד!  ובו זמנית שניהם מפוחדים. 

 

למה אני משדר להתרחק מזה? - כי זה לא לכל אחד - במקרה שלי לא מדובר רק במנוע אלא גם ברכב נדיר שכל פגיעה קטנה בו בקלות יכולה להגמר או באלפי שקלים או בטוטלוס. האם הרכב הבא שלי יהיה "רק יפני"? זה קולו של היגיון שמדבר ממני ומוח שמתחנן לפעמים להקשבה - אני משתדל ללכת עם הלב - בפעמיים האחרונות שעשיתי את זה - נשאר לי טעם טוב בפה ורצון לעוד למרות הקשיים שחוויתי. יש דברים שהייתי רוצה לחזור עליהם שוב. 

 

אז אני פורק עצבים, מתחים ופחדים - אבל לפחות אני מרגיש שאני חי כמו שאני רוצה לחיות ולא כמו שההיגיון מכתיב לי. 

 

לגבי מנוע הפיורטק הזה והרצועה והכשלים שלה - כאן אני באמת מבין לליבם של אלו שנכוו. 

מדובר כאן ברכבים שאמורים להיות לחלוטין רכישה הגיונית וכלכלית, ומי שנכווה מזה - אני מבין את הכאב ואת הסלידה. 

 

ועדיין - אם אני חוזר לרגע ל508 VS קורולה עם הפרשי מחירים שיכולים להאמיר על 30K שקלים - מה היתה בוחר? 

רכב איכותי יותר שמועד ליותר פורענות 

או את הרכב שישרת אותך יותר ויגרום לך לחשוב מהר יותר על חלום מוטורי? 

 

הייתי בשני הצדדים של המטבע - אני יודע מה התשובה שלי לשאלה הזו.

 

והיא לא חד משמעית :-P

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...