Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת בעלות לרכב עם תג נכה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

אני אמור למכור רכב שמשויך אליו תג נכה, אך אינו רכב המשלם אגרת רישוי מופחתת, דהיינו הרכב אינו של הנכה ולכן אינו זכאי לאגרה מופחתת.

האם גם במקרה זה ישנה הגבלה בדואר על העברת בעלות, או שמא רק כשיש אגרה מופחתת על הרכב?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

במקרה והרכב רשום על נכה, והוא מקבל גם אגרת רישוי מופחתת, אז הרכב "נעול".

הסיבה היא הגיונית, שכן אתה לא יכול למכור רכב בבעלות נכה שזכאי לאגרה מופחתת, לאדם שאין לו זכאות כזו (או שיש לו, אך עדיין לא משויכת לרכב הנ"ל).

לכן לפני מכירה, יש צורך לשלם הפרשי אגרה. מה זאת אומרת?

נניח כי האגרה היא 2,000 ש"ח, ושילמת אגרה לשנה בעלות מופחתת של 26 ש"ח.

אז אם אתה מוכר את הרכב אחרי חצי שנה לצורך הדוגמה, אז החישוב הוא כביכול חצי מה- 2,000 ש"ח, לכן אחרי חצי שנה צריך לשלם 1,000 ש"ח הפרשי אגרה.

 

למה כל ההקדמה הזו?

כדי להבין שכל עוד הרכב לא מקבל אגרת רישוי מופחתת, אין שום בעיה למכור אותו בדואר, שכן הוא לא "נעול" ומשלם אגרה מלאה ממילא.

גם מהניסיון האישי שלי אין צורך לבטל את התו לאחר המכירה כי זה קורה באופן אוטומטי במשרד הרישוי (ממה שאני חוויתי).

 

זה הכל, בהצלחה :)

 

עומר :-)

פורסם

אין בעיה להעביר בעלות לרכב עם תג נכה שמשלם אגרה רגילה התג מוסר מיד עם העברת הבעלות באופן אוטומטי.

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה ההבדל בין תג נכה שמשלם תשלום "רגיל" לבין אלה שמשלמים אגרה מופחתת?.

לא ידעתי שזה קיים, שיש תג נכה כזה ותג כזה.

 

אני יודע שיש רכב עם תג נכה שאתה יכול לקנות רכב בניכוי מס ותג נכה, שלא משפיע על עלות הרכב.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 43 דקות, ariel000 כתב:

מה ההבדל בין תג נכה שמשלם תשלום "רגיל" לבין אלה שמשלמים אגרה מופחתת?.

לא ידעתי שזה קיים, שיש תג נכה כזה ותג כזה.

אדם הזכאי לתג נכה מקבל תג עבור רכבו (הרכב הקבוע שלו) ועליו האגרה היא מופחתת (26 שקלים).

בנוסף זכאי לבקש תג נוסף כדי לשים ברכב של משפחה (אאל"ט - מדרגה ראשונה). הרכב הנושא את תג זה אינו זכאי לשום הנחה.

פורסם
לפני 15 שעות, אורח לרגע כתב:

אדם הזכאי לתג נכה מקבל תג עבור רכבו (הרכב הקבוע שלו) ועליו האגרה היא מופחתת (26 שקלים).

בנוסף זכאי לבקש תג נוסף כדי לשים ברכב של משפחה (אאל"ט - מדרגה ראשונה). הרכב הנושא את תג זה אינו זכאי לשום הנחה.

 

לא הבנתי.

 

לאדם X יש רכב בעל תו נכה, אשר רשום על שמו.

לאותו X יש ילד Y ולילד יש רכב.

הילד יכול להוציא תו נכה, על הרכב שלו, על שמו של הנכה?.

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם

הצמדת תו לרכב מסוים ככל שלא מדובר ברכב עם אגרה מופחתת אין הגבלה לניוד לכל רכב שהוא (ניתן לנייד באיזור הממשלתי האישי של בעל התו)

 

לפני 11 שעות, Ron Poh כתב:

הילד צריך לגור במרחק מסויים ממר X.

וכמובן ששימוש בתג רק כאשר מר X ברכב, שימוש לרע בתג כרוך בקנס כבד.

 

ממש לא. אתה מערבב בין שימוש ברכב נכה של ביטוח לאומי לבין שימוש בתו נכה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...