Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלמוביל טרייד אין - אי החזרת מקדמה - חוויה אישית שלילית. עדכון - התקבל זיכוי


IsraelR
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אבקש לציין לפני שמטרת הפוסט היא שיתוף של חוויה שלילית מאוד שלי בכלמוביל טרייד אין,

 

אני חבר בקארספורום מעל לעשור, מחשיב את עצמי כאחד שמבין דבר אחד או שניים על רכבים ויודע לבחון לקנות רכבים,

 

הסיפור שלנו מתחיל בחודש יולי, חודש שבו מישהו/י החליט להוסיף מעט פלפל לחיי והחליט שבחודש אחד או יותר נכון במהלך שבוע וחצי נחווה גניבה של הרכב הראשון וטוטל לוסט אכזרי של הרכב השני שלנו בשילוב עם מעבר דירה,

 

לאור הקריסס הזה, החלטתי לראשונה בחיי לגשת ולבדוק את המלאי במספר סוכנויות טרייד אין מפורסמות,

 

לאחר בדיקה באתר של כלומוביל טרייד אין, שמתי עין על אחד הרכבים שנראה על פניו עם נתונים טובים ויד פרטית ובתאריך 1.8 התקשרתי לכלמוביל על מנת להבין היכן הרכב נמצא משום שמידע זה לא מצויין באתר,

נציגת שירות חביבה בשם אריקה אמרה שלא ניתן להגיד בטלפון היכן הרכב נמצא וניתן לשריין את הרכב על ידי תשלום מקדמה של 1000 שקלים שיחוזרו במידה ולא ארצה את הרכב ללא שום תנאי מוקדם, כך גם מצויין במסמך שקיבלתי, לאחר שיחה עם נציג בסניף בשם תמיר מסניף נתניה, שילמתי את המקדמה וחיכיתי שהרכב יגיע לסניף.

 

לאחר 5 ימים 5.8 בשיחה עם תמיר, הובטח לי שהרכב צריך להגיע תוך יום/יומיים,

לצערי באותו יום לאחר חשיפה ממושכת בגן המשחקים לילד מאומת, 2 ילדי נכנסו לבידוד ביחד איתנו( נכנסו למרות שאנחנו מחוסנים מתוך אחריות לשאר), באותו יום הודעתי כך לתמיר ואמרתי לו שכרגע אני משעים את חיפוש הרכב משום שלאחר הבידוד אנחנו עוברים דירה + שיפוץ וכרגע נסתדר עם רכב אחד, בשיחה תמיר הבטיח שאני אקבל המקדמה בהקדם,

 

בתאריך 11.8 בשיחה עם השירות לקוחות, נאמר לי שעליי לדבר עם הנציג בסניף ושלא ניתן לקבל שירות לקוחות אלא רק הזמנות בשירות לקוחות של כלמוביל, שלחתי לתמיר הודעה אם יש צפי להחזר, תמיר רשם שההחזר יגיע עד חודש מיום הביטול,

 

בתאריך 13.9 - התקשרתי + שלחתי הודעה לתמיר - ללא מענה

 

בתווך ניסיתי גם דרך אמון הציבור, נפתחה "תביעה" בנושא, כרגע ללא מענה מצד כלמוביל.

 

שלחתי הבוקר 26.9 כמעט חודש וחצי לאחר הביטול הודעה לתמיר , אני מחכה לתשובה,

 

בפן האישי אני מאוד מאוכזב, הלכתי למקום שיש לו "אבא ואמא" כמו שאומרים ואני מקבל שירות זהה למגרש מכוניות בנתניה, מניח את הסיפור שלי פה על מנת שמי שיחפש בעתיד פידבק על כלמוביל טרייד אין יידע.

 

מקווה שכלמוביל יתעשתו ויחזירו את המקדמה, מבטיח לעדכן בפוסט במידה וכך יהיה.

 

 

 

  • מבאס 3
  • מעניין 6

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי לא מזמן איזה עניין עם KSP שהם התנהלו לא בסדר (אחרי הזמנה מסויימת), היה בינינו פינג פונג דרך המייל ובשלב מסויים (כשאמרתי בשורה התחתונה מה אני דורש, ובצדק) הם הפסיקו לענות לי למיילים ונשארתי תקוע.

 

פתחתי במקביל תלונות דרך המועצה הישראלית לצרכנות ודרך הרשות להגנת הצרכן. מדובר בשני גופים שונים.

 

מס' ימים לאחר מכן חזרו אלי טלפונית מKSP והכל טופל לשביעות רצוני. ממליץ לך לנסות את אותה הדרך.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלל ברזל - לא משלמים שקל על רכב שלא רואים. במצב כזה אני מבקש להעביר אותי לסניף שהרכב נמצא בו, ונוסע לראות אותו בעצמי. אגב, מוזר מאוד שלא אמרו לך איפה הרכב נמצא - נורה אדומה בוהקת! בסוכנויות טרייד אין, אומרים איפה הרכב ואתה יכול לבחור בין לנסוע עצמאית לבין לשלם 500-1000 ש"ח כדי שיביאו את הרכב לסניף קרוב אלייך.

לעניינך - לשלוח מכתב רשום עם דרישה להחזר תוך 14 יום, אם לא תוגש תביעה קטנה על הסכום +הוצאות +ריבית והצמדה.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה באמת מוזר.

לאחרונה התעניינתי ברכב מאצלהם והנציגה שאלה אותי איפה אני גר ואמרה לי שהרכב נמצא בסניף מסויים ואני יכול או להגיע לשם או לנייד את הרכב לסניף ליד הבית.

 

אני גם ממש מקווה שתקבל את הכסף חזרה. אף פעם לא הבנתי למה כולנו מקבלים תמיד בשלוות נפש את העובדה שאת הכסף לוקחים עכשיו ומייד ומחזירים אחרי 30 יום. וזה סבבה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לילה טוב וחג שמח,

 

לי היה עם כלמוביל עניין מוזר של חוסר גילוי אם רכב עבר תאונה או לא (אמרו לך לבדיקה)- מה שאדם פרטי לרוב היה מציין, אחרת זו הסתרת מידע מהותי.

 

לעניין הכסף- לעולם לא משתתף במשחק הזה של לשלם כדי שיביאו את הרכב ועוד לחכות לטוב ליבם להחזר.

 רוצים למכור- תתאמצו, לא? לא צריך.

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Nakamichi כתב:

אף פעם לא הבנתי למה כולנו מקבלים תמיד בשלוות נפש את העובדה שאת הכסף לוקחים עכשיו ומייד ומחזירים אחרי 30 יום. וזה סבבה.

בלי להתייחס לסיפור הרלוונטי, באמת מוזר.

העברה בנקאית כהחזר ללקוח זה משהו שאני מבצע לפחות פעם בשבוע בתוך 2 דק' כשאני ליד המחשב, ללא 30 יום.

 

  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי בסכומים גדולים הכסף לא שוכב בחשבון בנק, אלא משמש להוצאות אחרות, והם נותנים זמן של חודש כדי שיהיה מספיק זמן לגייס את הכסף, ובסכומים קטנים זה פשוט נגרר אחרי הסכומים הגדולים.

בלי להתייחס לסיפור הספציפי שזה כנראה בגלל החגים וחוסר בימי עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בחיים לא הייתי משלם כסף רק בשביל לראות רכב למכירה. זה כמו לשים את הביצים שלכם בידיים של הסוכנות ולקוות שלא ילחצו חזק.

 

אם הכסף אמור להיות מוחזר בלי שום תנאי, הוא לא צריך להמסר למכתחילה.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, yuvk כתב:

אם הכסף אמור להיות מוחזר בלי שום תנאי, הוא לא צריך להמסר למכתחילה

נו נו.

הכל עניין של ביקוש והיצע.

יש לי חנות למוצרי תינוקות. ניתן להזמין עגלה לפני הלידה, לתת משהו על החשבון. ניתן גם לבטל ואני מחזיר את הכסף בלי דמי ביטול.

אלו שלא שמים כלום על החשבון, 70% מהם לא באים לאסוף את ההזמנה.

יש לך מגרש בחיפה, והלקוח בראשל''צ. אתה משנע לו את הרעב חינם, והוא צריך לשים רק דמי רצינות. זה אפילו לא דמי רצינות. בתור לקוח לא הייתי סובל שינוע הרכב חינם למעני - יוצר מחויבות לא בריאה. מעדיף לנסוע רחוק ולא לתת מקדמה.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה פעמים מפורסמים רכבים עם נתונים טובים כדי למשוך לקוחות להגיע אליהם לסוכנות או להתקשר אליהם וככה הם "דגים" אותך.

כשאתה מגיע הם עונים לך בלי לחשוב יותר מידי או לבדוק שבדיוק הרכב נמכר.

הרבה פעמים מופיעים באתרים של הסוכנויות טרייד אין וגם ברכבים שהם מפרסמים דרך אתר יד 2.

אל תשכח גם את הזכויות שלך בתור לקוח בעסקה מקוונת.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקווה שיחזירו מהר, וככל הנראה יחזירו רק לא בזמן שציפית.

גופים גדולים מתנהלים בכבדות וכל עיסקה מטופלת בשרשרת מחלקות. זה מעצבן אבל זו עובדת חיים. 

מחלקת המכירות לא עוסקת בניהול הכספי, מרגע שתהתשלום נכנס לחברה כל הטיפול נעשה במחלקת הכספים וזו פועלת בדרך מסורבלת. עסק פרטי כמו החנות של תינוקי פועל הרבה יותר יעיל מגוף כמו כלמוביל/חברת חשמל/ חברת שקר כלשהו. 

לעיניינך, הפניה ביום שלישי יום לפני ערב החג, שבו ככל הנראה במחלקת הכספים היו באווירת חג/גשר/הדממה/מתכונת מצומצמת. ככל הנראה תטופל אחרי החג. לצער כולנו. ( לי יושב משלוח גדול במכס שנחת כבר ב 12 לחודש, אבל המכס לא עובד מלא ואני משלם דמי איכסון יומיים 😡 ).

 

באשר להתנהלות מחלקות כספים בארגונים שונים התהליך די דומה - 1 או 10 לחודש - משכורות, 15 לחודש מע"מ ומיסים,  5 או 20 לחודש - תשלומי ספקים. ויש בוודאי איזה תאריך אחר בחודש שבו מעבירים זיכויים (אחרי מסלול אישור/אימות שאכן יש לזכות/להחזיר) בתנאי שאושר זיכוי עד תאריך מסויים , למשל במקרים שאני מכיר חשבונית מאושרת לתשלום שתגיע עד ה25 לחודש תשולם במחזור בתשלום הבא בחודש העוקב 😔

 

למה? ככה.😠  ועם זה אנחנו מתמודדים, 

 

פות"ש = כלמוביל הוא גוף גדול ומסורבל, את כספך תקבל בוודאות, יש בידך מסמך התחייבות . מה שלא כתוב בו זה כמה זמן זה יקח. 

 

חג שמח.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי שכלמוביל יצרו קשר עם פות"ש והם מכירים את הנושא ומטפלים בו.

אם וכאשר הוא יחליט לעדכן, הוא יעדכן כאן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם יצרתי איתם קשר לפני בערך חודש בנוגע לשני רכבים שנראו מאוד מבטיחים
השרות הטלפוני שלהם הפנה אותי לסניף (פ"ת) שם הרכבים היו, נקבעה לי פגישה

אכן הרכבים היו נראים למראית עין במצב מצויין אבל המחיר שהם דרשו היה הזוי (לא הייתי מופתע כי המחיר פורסם במודעה)
מה שהפתיע אותי שהם לא היו מוכנים לרדת בשקל ומדובר על בערך 10% מעל המחירון!
בכל הנוגע להתנהלות שלהם הרושם שלי היה שהכל מאוד מקצועי ככה שהסיפור באמת מפתיע

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...