Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלמוביל טרייד אין - אי החזרת מקדמה - חוויה אישית שלילית. עדכון - התקבל זיכוי


IsraelR
שימו לב! השרשור הזה בן 910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי שנגד דמי שיריון בטרייד- איך אתם רוצים לשריין רכב ממלאי עתידי שעדיין לא נימצא באף סניף?

אין למגרשים האלה כל כך הרבה מקום פנוי שכל פלוני יבוא ויגיד תביא לי רכב ליבדוק ללא דמי שיריון, סתם יטרטרו את המגרש.

 

לי אין כוח לחיפוש בפרטי עם כל הקומבינות והטירטורים בכל הארץ, מעדיף לעקוב אחרי חברת הטרייד שאני מכיר ולשריין אם יש משהו מעניין וליקנות אחרי בדיקה.

חברות גדולות לא צריכות לעשות בעיות בהחזר דמי השיריון, באמת מוזר ודיי מטומטם מצידם להיתעכב ככה ולעשות לעצמם שם רע בשביל כמה שקלים.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה בכלל לא קשור לפראייר או לא

אני לא יודע איזה רכב קנית

אבל כשתחפש רכב מבוקש שאין הרבה כמוהו בשוק, אתה תשלם  מעל מחירון גם מיד פרטית

ואני אומר את זה בתור אחד שחיפש במשך כמה חודשים כמה רכבים של אותו מותג

כולם מבוקשים אבל אין עשרות מהם למכירה

מהמעט שיש תוריד את אלה עם ה 150,000 קמ

ממה שנשאר תוריד את אלה שהם יד 3-4-5

ואם אתה לא מוכן לקנות רכב באיזה כפר נידח, ישארו ממש מעט

בטח שימכרו מעל המחירון

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

חזר אליי לפני כמה ימים מנהל שירות של חברת כלמוביל שלקח את הבעיה על אחריותו,

לאחר בדיקה הוא מצא שנרשם זיכוי לרכב הבא במקום זיכוי לחברת האשראי, הוא שינה את אופי הזיכוי והיום בשעה טובה קיבלתי את הזיכוי.

 

תודה רבה על כל התגובות.

עריכה אחרונה על ידי IsraelR
  • אהבתי 5

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שרשמו בתחילת השירשור, חברה כמו כלומביל לא תתעסק בלנסות לרמות אדם על 1000 שח.

כנראה שזה טעות אנוש ואני שמח בשבילך שהבלאגן הסתיים.

  • אהבתי 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, motizkn כתב:

כמו שרשמו בתחילת השירשור, חברה כמו כלומביל לא תתעסק בלנסות לרמות אדם על 1000 שח.

 

 

לא, בכלל לא. לא רק שזו שיטת מצליח, היא אפילו לא חדשה.

 

מומלץ לראות עד הסוף כדי לשמוע איך סמנכ"ל ב"חברה כמו כלמוביל" מדבר ללקוח בטלפון.

 

 

עריכה אחרונה על ידי MiniMiz3r
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, motizkn כתב:

כמו שרשמו בתחילת השירשור, חברה כמו כלומביל לא תתעסק בלנסות לרמות אדם על 1000 שח.

כנראה שזה טעות אנוש ואני שמח בשבילך שהבלאגן הסתיים.

 

מדוע? העובדים שם צדיקים גמורים? מה שונה כלמוביל מהוט? סלקום? או כל חברה אחרת? כלום.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Shaike.Zam כתב:

שיטת מצליח או טעות אנוש? מרגיש כמו שיטת מצליח

לפני 27 דקות, MiniMiz3r כתב:

לא, בכלל לא. לא רק שזו שיטת מצליח, היא אפילו לא חדשה.

מומלץ לראות עד הסוף כדי לשמוע איך סמנכ"ל ב"חברה כמו כלמוביל" מדבר ללקוח בטלפון.

לפני 10 דקות, Shaike.Zam כתב:

מדוע? העובדים שם צדיקים גמורים? מה שונה כלמוביל מהוט? סלקום? או כל חברה אחרת? כלום.

 

לא קשור למקרה ולא קשור לכלמוביל, ולא קשור לכסף אלא רק להרגשה של בעלי מקצוע שנובעת מתגובות כאלה.

אין דבר שיותר מוציא את האוויר מהמפרשים מאשר תגובות כאלה. כאשר אתם כותבים דברים כאלה אחרי שחברה כלשהי (ולא משנה כרגע אם זה הוט, כלמוביל, או הפוסיקאט) עושה טעות, מתנצלת ומנסה לתקן, המחשבה היחידה שעוברת בראש של נציגי חברה כאלה היא "אם הם בכל מקרה חושבים שזה סתם ניסיון לזיין לקוח שלא צלח, למה אנחנו בכלל משתדלים? אולי פשוט נתחיל באמת לנסות לזיין לקוחות". אני מבטיח לכם שחלק מהחברות/נציגים/בעלי מקצוע גם לוקחים את זה צעד קדימה ואשכרה מממשים את זה. 

אני יכול להעיד על עצמי, כשאני כותב מבחנים ו/או כתבות ומקבל תגובות כמו "זה מחמיא מדי, כמה שילמו לך?" זה מבאס בטירוף ומעלה תהיות על "למה בכלל לנסות?". 

 

תחשבו גם על זה בפעם הבאה שאתם קוטלים חברה שעשתה משהו לא בסדר ובסוף תיקנה.

*מיותר לציין שבחלק מהמקרים באמת מדובר בשיטת מצליח ושאר קומבינות, אבל הטוטאליות בה התגובות האלה מופיעות בכל סיפור כזה היא מוגזמת לדעתי.

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, פבל כתב:

תחשבו גם על זה בפעם הבאה שאתם קוטלים חברה שעשתה משהו לא בסדר ובסוף תיקנה.

 

לא הבנתי רק איפה התיקון? החברה משכה אותו במשך חודשיים ובסוף - בנאורותה הרבה - נאותה להחזיר לו את הכסף שלו, שלא הייתה להם שום זכות להחזיק בו מלכתחילה, אחרי אינספור פניות וטלפונים מצדו לנציגים שונים של החברה, שזכו להתעלמות. 

לתקן זה לא אומר להחזיר לו את מה ששייך לו אחרי כל כך הרבה זמן, עצבים וטרחה מצדו. למעשה, זו בדיוק ההגדרה של שיטת מצליח. וזה לגמרי הצליח להם. 

עריכה אחרונה על ידי MiniMiz3r
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, פבל כתב:

 

לא קשור למקרה ולא קשור לכלמוביל, ולא קשור לכסף אלא רק להרגשה של בעלי מקצוע שנובעת מתגובות כאלה.

אין דבר שיותר מוציא את האוויר מהמפרשים מאשר תגובות כאלה. כאשר אתם כותבים דברים כאלה אחרי שחברה כלשהי (ולא משנה כרגע אם זה הוט, כלמוביל, או הפוסיקאט) עושה טעות, מתנצלת ומנסה לתקן, המחשבה היחידה שעוברת בראש של נציגי חברה כאלה היא "אם הם בכל מקרה חושבים שזה סתם ניסיון לזיין לקוח שלא צלח, למה אנחנו בכלל משתדלים? אולי פשוט נתחיל באמת לנסות לזיין לקוחות". אני מבטיח לכם שחלק מהחברות/נציגים/בעלי מקצוע גם לוקחים את זה צעד קדימה ואשכרה מממשים את זה. 

אני יכול להעיד על עצמי, כשאני כותב מבחנים ו/או כתבות ומקבל תגובות כמו "זה מחמיא מדי, כמה שילמו לך?" זה מבאס בטירוף ומעלה תהיות על "למה בכלל לנסות?". 

 

תחשבו גם על זה בפעם הבאה שאתם קוטלים חברה שעשתה משהו לא בסדר ובסוף תיקנה.

*מיותר לציין שבחלק מהמקרים באמת מדובר בשיטת מצליח ושאר קומבינות, אבל הטוטאליות בה התגובות האלה מופיעות בכל סיפור כזה היא מוגזמת לדעתי.

 

אתה כנראה לא הבנת. החברה לא טעתה, היא ניסתה שיטת מצליח.

 

פותח האשכול לא וויתר והממשיך, בהרבה מקרים החברה מצליחה.

אין דבר שיותר מוציא את האוויר מהמפרשים מאשר חברות שמנסות להצליח לעבוד עלייך וכמה שזה עצוב והזוי, זה קורה הרבה בארץ שלנו.

  • אהבתי 1

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שיטת מצליח? מי מוותר על 1000 שח רק בגלל שקשה לטפוס את החברה?

אני לא מצדיק את ההתנהלות שלהם אבל עברנו כולנו תקופת חגים ארוכה מאד שבה חצי מהמשק לא עובד, ובתקופה הזו תמיד יש התעקבויות ודברים זזים לאט.

אני לא הייתי מסיק ממקרה בודד אחד בתקופת החגים שזה שיטת מצליח ובטח שמדובר ביבואן ראשי שיש לו הרבה יותר מה להפסיד מחברת ליסינג.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, motizkn כתב:

מה שיטת מצליח? מי מוותר על 1000 שח רק בגלל שקשה לטפוס את החברה?

 

 

א) לא צריך לוותר, צריך רק למשוך את הלקוח מספיק זמן כדי שה-1000 ש"ח האלה (כפול כמות ה"מקדמות" הפתוחות באותה נקודת זמן) יניבו לחברה רווח, הרי ברור שזה נכנס לתזרים שלהם והם משתמשים בכסף הזה כמו כל כסף אחר.

ב) קשה לתפוס את החברה זה אנדרסטייטמנט רציני

ג) אתה כותב "אני לא מצדיק את ההתנהלות שלהם" ומיד בהמשך אותו משפט מצדיק את ההתנהלות שלהם. כמדומני, תקופת החגים לא התחילה ב-5 לאוגוסט ולא הסתיימה ב-3 לאוקטובר.

 

לפני 9 דקות, motizkn כתב:

אני לא הייתי מסיק ממקרה בודד אחד בתקופת החגים שזה שיטת מצליח ובטח שמדובר ביבואן ראשי שיש לו הרבה יותר מה להפסיד מחברת ליסינג.

 

זה לא מקרה בודד אחד וזה לא בתקופת החגים. זו שיטה סדורה שכל החברות הללו נוקטות בהן, כבר שנים רבות (התחקיר שצירפתי לעיל הוא מ-2010, ואותו משנה למנכ"ל הוא היום מנכ"ל באחת החטיבות של שלמה סיקסט).

 

צריך להבין, כל עוד החברה לא "נענשת" על זה שהיא מחזיקה כספי לקוחות שלא כדין, אין שום סיבה שהיא תפסיק לעשות את זה. להחזיר ללקוח את הכסף ששייך לו, באיחור של חודשיים, בלי שום סנקציה או פיצוי, זה לא תיקון. זו שיטת מצליח פר אקסלנס.

עריכה אחרונה על ידי MiniMiz3r
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יכול להיות שיהיו כאלו שיתיאשו ויוותרו.

 

אבל גם אם לא, ברגע שה-1000 ש"ח אצלם בכיס, הלקוח הרבה יותר נח לשכנוע לקנות את הרכב שביקש לראות, או רכב אחר שיציעו לו.

  • אהבתי 1
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי בתגובה, חגים, סיבה סבירה לעיכוב. בטח כשפונים לנציג ערב חג וזה האחרון כבר "על הדלת בדרך הביתה לחופש" .

אבל בגופים הגדולים כמו כלמוביל, הכל נופל על מחלקת הנח"ש/כספים. ואלה פועלים "על אוטומט" אם לא נאמר במפורש להחזיר ללקוח הם "מזכים את הכרטיס" כמו שאמר לפות"ש אותו נציג, הם רשמו זיכוי עבור הרכב הבא. 

יש לי סיפור די דומה עם חברה שמייצרת שערים וגדרות, הזמנתי יחד עם השכן על מנת שהמראה של השערים יהיה תואם, כל אחד שילם בכרטיס אשראי שלו את חלקו היחסי. עד כאן הכל טוב. אחר כך התברר שמגיע לי זיכוי של 500 שקל. מרגע זה הנהלת החשבונות הצליחה לשבש את מה מה שאפשר. במקום לזכות אותי בכרטיס שלי הם רשמו זיכוי לכרטיס השני. מכיוון שזו גם עסקה בתשלומים, במקום להוריד 500 שקל מהתשלום האחרון (כבר שולמו 3 מהתשלומים) הם החליטו לפזר את הסכום על יתרת התשלומים. ופקידת הנהלת החשבונות מציעה לי ברוב טוב לבקש מהשכן שיחזיר לי את ה 500 שקל.🥴😡

 

זה לא שיטת מצליח זה "ראש קטן" אצל אנשי הנהלת חשבונות בארגונים גדולים.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, zaf כתב:

כתבתי בתגובה, חגים, סיבה סבירה לעיכוב

 

איזה חגים?? על מה אתה מדבר?? הוא ביקש לקבל את הכסף חזרה ב-5 לאוגוסט, ערב ראש השנה היה ב-5 לספמטבר! אולי אם היו מחזירים לו את זה בפברואר היית מתרץ את זה בחנוכה וקריסמס?

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...