Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלמוביל טרייד אין - אי החזרת מקדמה - חוויה אישית שלילית. עדכון - התקבל זיכוי


IsraelR
שימו לב! השרשור הזה בן 888 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 28 דקות, MiniMiz3r כתב:

לא הבנתי רק איפה התיקון?

טעות - העברת הפיצוי ל"רכישת הרכב הבא" ואי מענה הולם במשך תקופה ארוכה.

תיקון - החזרת הכסף לפות"ש.

לא כל תיקון צריך להיות עם פיצוי.

 

לפני 24 דקות, Shaike.Zam כתב:

אתה כנראה לא הבנת. החברה לא טעתה, היא ניסתה שיטת מצליח.

השימוש ב"שיטת מצליח" רומז על זה שכל מה שקרה היה בכוונה תחילה מתוך מחשבה שהוא יוותר.

היות ואנחנו לא יודעים מה המניעים שעומדים מאחור המעשה, אם בכלל ישנם, אני לא בטוח שהנחרצות הזו נכונה.

 

שוב, אני לא בא להגן על אף אחד, זו לא המטרה וזה לא מעניין אותי. אני רק מציין שאני חושב שאולי אנחנו לא יודעים את הכל ואולי יש מקום לתת להם להנות מהספק.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מיני, בכל מקרה, הברדק נמצא במחלקת הכספים ואלה מנותקים מהלקוח ומקטינים ראש.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, פבל כתב:

תיקון - החזרת הכסף לפות"ש.

 

 

נדמה לי שאנחנו חלוקים לגבי הגדרת המילה "תיקון". אני לא רואה כאן שום תיקון, אני רואה חברה שהחזיקה כספים של לקוח לכאורה בניגוד לחוק והחזירה לו אותם ללא שום ריבית והצמדה. הייתי מגיש נגדם תביעה קטנה רק בשביל הספורט, למרות שהכסף הוחזר. מה שהם לא יתקנו בעצמם, יתקן בית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שהשופט יבעט לך בתחת כל-כך חזק שתחשוב פעמיים לפני כל ישיבה בשירותים. 

 

אגב, אם אתה כזה 'אבו עלי', למה שלא תלך לשם, תשלם מקדמה, תבטל, ואז תדרוש את הכסף חזרה, ותתבע על ריבית.

אל תהיה גיבור על אחרים, בוא, תיישם על הזמן והכסף שלך. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, MiniMiz3r כתב:

הייתי מגיש נגדם תביעה קטנה רק בשביל הספורט, למרות שהכסף הוחזר. מה שהם לא יתקנו בעצמם, יתקן בית המשפט.

בדיוק הנקודה שלי. למה? למה הסיפור לא יכול להיסגר לשביעות רצונם של שני הצדדים אם מישהו לא נדפק או נענש? במיוחד אם לא ברור שזה נעשה בכוונה תחילה?

סתם תוהה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טל בר לב 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"לראות שהרכב עבר טיפולים מסודרים, איזה מוסך טיפל, בזמן..."

-שוט של סוניק עם טאסה חסרה :LOL: 

  • מצחיק 6

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, פבל כתב:

למה הסיפור לא יכול להיסגר לשביעות רצונם של שני הצדדים אם מישהו לא נדפק או נענש? במיוחד אם לא ברור שזה נעשה בכוונה תחילה?

 

תביא לי 1000 שקל. אני אחזיר לך בדצמבר. מה אכפת לך? אתה הרי לא נדפק מזה. אולי אתה אוהב לחלק הלוואות ללא ריבית לחברות הגדולות ביותר בישראל, אני פחות.

בלי קשר אם זה בכוונה או לא (לי אישית אין כמעט ספק שזה בכוונה, אם היו רוצים להחזיר את המקדמות בצורה מסודרת לאנשים, היה להם כבר תהליך מסודר לזה ו"טעויות" כמו התירוץ שהם מסרו לא היו יכולות להתרחש, מה גם שמדובר בשיטה שחוזרת על עצמה כבר עשרות שנים), זו התנהגות שצריך להוקיע וכן, להעניש. לחברה עצמה אין שום אינטרס לתקן את עצמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני כשעה, פבל כתב:

אחרי שחברה כלשהי (ולא משנה כרגע אם זה הוט, כלמוביל, או הפוסיקאט) עושה טעות, מתנצלת ומנסה לתקן

אולי זה בגלל שיותר מדי פעמים חברות כלשהן עושות טעויות ומתקנות רק אחרי שקמה צעקה ?

 

האם באמת המקרה של שרשור זה היה נפתר אם לא היה מועלה בפני הציבור ?  ואם כן - אחרי כמה זמן, ובאיזה מאמצים של הלקוח הנפגע ?

להזכירך @פבל, הדיון מתחיל ככה -

"...וניתן לשריין את הרכב על ידי תשלום מקדמה של 1000 שקלים שיחוזרו במידה ולא ארצה את הרכב ללא שום תנאי מוקדם, כך גם מצויין במסמך שקיבלתי

...

לאחר 5 ימים 5.8 בשיחה עם תמיר, הובטח לי שהרכב צריך להגיע תוך יום/יומיים,

לצערי באותו יום לאחר חשיפה ממושכת בגן המשחקים לילד מאומת, 2 ילדי נכנסו לבידוד ביחד איתנו( נכנסו למרות שאנחנו מחוסנים מתוך אחריות לשאר), באותו יום הודעתי כך לתמיר ואמרתי לו שכרגע אני משעים את חיפוש הרכב משום שלאחר הבידוד אנחנו עוברים דירה + שיפוץ וכרגע נסתדר עם רכב אחד, בשיחה תמיר הבטיח שאני אקבל המקדמה בהקדם

...

בתאריך 11.8

...

בתאריך 13.9

...

שלחתי הבוקר 26.9 כמעט חודש וחצי לאחר הביטול הודעה

..."

 

עד ש -

"חזר אליי לפני כמה ימים מנהל שירות של חברת כלמוביל שלקח את הבעיה על אחריותו,

לאחר בדיקה הוא מצא שנרשם זיכוי לרכב הבא במקום זיכוי לחברת האשראי, הוא שינה את אופי הזיכוי והיום בשעה טובה קיבלתי את הזיכוי"

 

מצטער, אבל אם זה הולך כמו ברווז, מגעגע כמו ברווז, שוחה כמו ברווז - זה כנראה ברווז.

 

הניסיון של לקוחות בארץ (והאמת - לא רק כאן) הוא ניסיון הברווז.  וזה כמעט תמיד ברווז ולא משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי dani666
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, MiniMiz3r כתב:

תביא לי 1000 שקל. אני אחזיר לך בדצמבר. מה אכפת לך? אתה הרי לא נדפק מזה.

בכיף, תגיד לאן להעביר. 

 

לפני 3 דקות, MiniMiz3r כתב:

אולי אתה אוהב לחלק הלוואות ללא ריבית לחברות הגדולות ביותר בישראל, אני פחות.

אני מניח שזה ברור מאליו, אבל ברור שלא. אבל אני גם נמצא בשוק העבודה כבר איזה 20 שנה ויודע איך חברות מתנהלות, ולפעמים דברים נגררים הרבה יותר זמן ממה שאנחנו חושבים שזה אמור, ולפעמים קורות טעויות. 

 

לפני 4 דקות, MiniMiz3r כתב:

לי אישית אין כמעט ספק שזה בכוונה,

בסדר גמור, אני פשוט לא מסכים עם השיפוט הנחרץ והחד משמעי הזה. 

לא אומר שאתה טועה, רק אומר שאולי כן יש מקום לקצת ספק.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, פבל כתב:

ולפעמים קורות טעויות. 

 

בהחלט. ולחברות צריכה להיות מוטיבציה לתקן טעויות ולמנוע מהן לקרות שוב.

מה המוטיבציה של כלמוביל למנוע ממקרה כזה להשנות, או גרוע מזה, להפוך את זה לפרקטיקה מקובלת ומעוגנת בנהלים פנימיים? הרי במקרה הגרוע, ואחרי שעות רבות של נסיונות שווא להשיג אותם מצד הלקוח, הם פשוט יחזירו את הכסף בערכו הנומינלי (כלומר הפסד ריאלי ללקוח), וכשהוא יתלונן על זה בפורום באינטרנט יבואו אנשים ויגידו "אבל היו חגים", "טעויות קורות", "אבל הם תיקנו" וכו'.

 

הייתי מוכן לתת להם להנות מהספק אם זו לא הייתה פרקטיקה מקובלת בענף כולו, אבל בוא לא נתעלם מהמציאות.

עריכה אחרונה על ידי MiniMiz3r
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, dani666 כתב:

אולי זה בגלל שיותר מדי פעמים חברות כלשהן עושות טעויות ומתקנות רק אחרי שקמה צעקה ?

צ'מע, אני כאמור לא בא להגן על אף אחד, וממש לא חושב שההתנהלות הזו נכונה או חכמה, או שאין שם מה לשפר. אחרת מן הסתם לא היה נפתח שרשור ולא היה דיון.

אין ספק שיש פה ערימה של החלטות שגויות/טעויות ולא מעט fuckups. ואין ספק שהדבר הזה צריך להיות מתוחקר ויש המון מה לתקן. 

כל מה שאני טוען (בלי שום ידע מקדים או ניסיון עם כלמוביל כלקוח, אולי רק קצת מההיכרות עם חלק משדרת הניהול) זה שלא בהכרח ניסו פה שיטת מצליח, אלא יכול להיות שסתם זרקו ז*ן או הקטינו ראש (שוב, גם זה לא תקין).

לפני 1 דקה, MiniMiz3r כתב:

מה המוטיבציה של כלמוביל למנוע ממקרה כזה להשנות

בפן הרומנטי/אידיאליסטי, הרצון לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך? בפן הפרקטי, הרצון שסיפורים כאלה לא יפורסמו?

אני מניח שברור לכולנו שעצם קיומם של סיפורים כאלה באינטרנט (על אחת כמה וכמה באתר כמו CF) פוגע בהם כלכלית יותר מאשר ריבית של חודשיים על 1000 שקל.

 

לפני 2 דקות, MiniMiz3r כתב:

הייתי מוכן לתת להם להנות מהספק אם זו לא הייתה פרקטיקה מקובלת בענף כולו, אבל בוא לא נתעלם מהמציאות.

אני לא שולל את זה. בכלל. לכן התחלתי באמירה ששם החברה לא משנה, מה שמשנה זה הקושי שלי "לבלוע" את ההכללה הזו וההעדפה לבחון כל מקרה/חברה לגופם.

ושוב, אני לא טוען שאף אחד לא נוקט בשיטת מצליח ושכולם רק במקרה טעו טועים נטעה בטעות. רק שואל האם הטוטאליות וגזירת הדין הרפלקסיבית הזו מוצדקת.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ברור שלא בטוח שמדובר על שיטת מצליח - אבל בהחלט מדובר על אפשרות כזו.  גם אם זה לא מובנה בנוהלי החברה באופן רשמי, עצם הצורה שהחברה מטפלת בבעיה כשהיא "נוצרת" מראה על מה שניתן לקרוא לו "נוהל לא רשמי".

 

אולי רק זרקו זין*, אולי רק הקטינו ראש, אולי.  אבל אם זו צורת הניהול בחברה (לאו דווקא זו שעלתה בשרשור זה) אז בהחלת ייתכן שזה נוהל לא מובנה ולא מפורש.

 

לא במקרה יש בחוקי הגנת הצרכן מספר מקומות  שבהם ניתן לדרוש פיצוי של 10,000 ש'ח ללא הוכחת נזק כלל (ומעבר לזה - ניתן לדרוש גם את הנזק עצמו כמובן).  זה בא כדי להפוך כל מני תרגילים ללא כדאיים לחברות  לצערנו רוב הצרכנים לא מודעים לזה מצד אחד, ושופטינו נוטים להקל על החברה ולא לפצות במלוא הסעד הנ'ל כשהן כבר נתבעות.  אולי הגיע הזמן להרחיב את זה גם למקרים שבהם חברה לא מטפלת בהחזרת כספים באותה מהירות שבה גבתה אותה.

 

* - מי שרוצה , שישים שם את ה * בעצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, dani666 כתב:

ברור שלא בטוח שמדובר על שיטת מצליח

זה לגמרי כל מה שאמרתי 🤷‍♂️ (אני שונא את האימוג'י הזה. למה הוא נראה כאילו הוא raising the roof?!)

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני מגיע למקרים כאלו יש לי מנטרה שמדריכה אותי לא רע:

"never attribute to malice that which is adequately explained by sheer stupidity".

הולך טוב יחד עם "ל2 דברים אין גבול - היקום והטיפשות האנושית. ואני לא בטוח לגבי היקום".

 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 888 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...