Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופי הנסיעה היא 10 ק"מ עירוני עם הרבה סיבובים וכשתי ק"מ בין ערוני (כל צד), הרכב מלא ב5 מבוגרים 

חשוב לי בלימה שהרכב לא יחליק בסיבובים ואני חושב גם על החורף

גודל הצמיג הוא 195/55/R15 

ואני מתלבט בין סוגי הצמיגים האלו

צמיג מישלין 195/55R/15 85V ENERGY SAVERr

קנדה KR-20A

דונלופ DZ101

פלקן FKN ZE310

גוד יאר EFFIGRIP PERF

האם יש צמיגים מומלצים אחרים?

אשמח לעזרה לכוון את עצמי 

תודה

 

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

זו שאלה של היצע, מחיר וארץ ייצור.

ככלל, מישלין מתייבשים בנסועה נמוכה וחבל לקנות אותם ברכב שנוסע מעט כי הם עולים יותר. ואם כבר מישלין אז פרימסי4.

 

אני חושב שברוב המידות יש איזון מושלם בין מחיר לתמורה הגבוהה, בדגם 

Goodyear efficientgrip Performance 

אבל יש לוודא שהוא לא מייצור טורקי.

 

Falken נותנים תמורה טובה למחיר שהוא יותר נוח, כמעט תמיד.

פורסם

שלום,

אם לרכב שלך נדרש קוד מהירות V, הייתי קונה Falken ze310 או Kleber HP4.

 

גודייר או מישלין עם קוד מהירות V עולים משמעותית יותר.

https://tires4u.co.il/compare?diameter=5&aspectRatio=13&width=17

אני לא מוצא לנכון לשלם את המחירים האלה לאופן השימוש ברכב שלכם.

משום מה, באתר היבואן של גודייר אין את הדגם Effigrip perfomance במידה שלך.

https://itire.co.il/mobile/search.php?searchBy=tier&searchNow=1&width=195&height=55&koter=15

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על העזרה

מהתייעצות עם כמה פנצ'ריות עולה שאין טעם להשקיע בצמיגים ומספיק לי צמיג סיני

אבל אני לא שלם עם זה ועוד לא החלטתי

לפני 13 שעות, vladclar כתב:

אם לרכב שלך נדרש קוד מהירות V

אין התייחסות ברישיון לקוד מהירות 

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם (נערך)

הרכב שלך מלפני 2008? פנצ'ריה  מייעצת את מה שהכי רווחי למכור מבחינתם.

תקנה זוג Falken ze310 או Kleber HP4 ( אפשר גם עם קוד מהירות H), ולא סיני. ההפרש במחיר לא גדול,  במרחק העצירה כנראה שכן.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 6 שעות, vladclar כתב:

הרכב שלך מלפני 2008? פנצ'ריה  מייעצת את מה שהכי רווחי למכור מבחינתם.

תקנה זוג Falken ze310 או Kleber HP4 ( אפשר גם עם קוד מהירות H), ולא סיני. ההפרש במחיר לא גדול,  במרחק העצירה כנראה שכן.

מאחורה יש לי זוג קלבר מהדגם שציינת  מידה דומה (195/60/15), ואני מאוד מרוצה מהן.

אומנם טיפה רועשות אבל לא משהו שאי אפשר לחיות איתו.

פות"ש, אל תתקין סיני. ההפרש בינו לבין פלקן (הצמיג הכי טוב במחיר הכי נמוך) לא כזה גדול. חפש לדעתי מבחנים בגוגל לראות פחות או יותר מי נגד מי ומה הדירוג של כל אחד, וככה תוכל להחליט מה מתאים לך. אבל לא סיני.

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
לפני 9 דקות, טרט כתב:

נברר על הצמיגים

הרכב עלה לכביש  ב09/2008, למה זה חשוב?

זה מסביר מדוע לא רשמו ברישיון הרכב מה קוד עומס ומהירות הנדרשים. ועדיין, אם על המדבקה (על שלדת הרכב / מכסה מיכל דלק/ תא הכפפות ) רשום מה הקוד הנדרש, הייתי נצמד לו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 22.8.2021 בשעה 07:56, פריג'י כתב:

Falken נותנים תמורה טובה למחיר שהוא יותר נוח, כמעט תמיד.

במקרה הזה, מסתבר, הם גם נותנים את אחד המוצרים הכי טובים בכללי, והכי טוב בבלימה ברטוב. הייתה לי שיחה דומה עם מישהו לפני כמה חודשים והתעקשתי שהוא יתקין "צמיגים נורמליים ולא את השיט החוסך דלק הזה". אבל הוא שלח לי לינק למבחן הזה והמיר אותי. אז כיום, אם זה לא רכב ספורטיבי או עם נטיה ספורטיבית או סתם בנאדם שרוצה את הכי הכי - ה-ZE310 הם לגמרי ההמלצה הגורפת שלי.

 

בתאריך 22.8.2021 בשעה 22:51, טרט כתב:

מהתייעצות עם כמה פנצ'ריות עולה שאין טעם להשקיע בצמיגים ומספיק לי צמיג סיני

מהתייעצות עם כמה פנצ'ריות עולה שהם מרוויחים הכי הרבה מצמיגים סיניים. אתה, הרכב שלך והבטיחות שלך, לא מעניינים אותם.

 

לפני 34 דקות, vladclar כתב:

אם על המדבקה (על שלדת הרכב / מכסה מיכל דלק/ תא הכפפות ) רשום מה הקוד הנדרש, הייתי נצמד לו.

אפשר כמובן גם להתקין צמיגים עם קוד מהירות ועומס גבוהים יותר. בטבלה הזו יש הסבר.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

אני התלבטתי לאחרונה בין  Goodyear EfficientGrip Performance לבין ZE310 .

הנחה של 12% שקבלתי על Goodyear  דרך הייטקזון שכנעה אותי לבחור בהם .

אני רואה לפי המבחן שZE310 לא מצטיין בנוחות וגם זה שיקול

פורסם

לא רשום בשום מקום משהו על קוד עומס 

מה עדיף קוד עומס גבוה או נמוך

בינתיים הצמיגים עברו טסט ועכשיו אני יותר מיושב לבחור צמיג נורמלי ולא מה שכל צמיגיה דוחפת

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

מבחינת עומס, עדיף את מה שהכי קרוב למצב בשטח. כלומר אם אנחנו מדברים על הרומסטר שבסמלון, המשקל הכולל שלה נע (בהתאם לגרסה) בין כ-1,660 לכ-1,730 ק"ג. לכן, מבחינת קוד עומס הייתי משתדל ללכת על בין 79 (437 ק"ג) לבין 84 (500 ק"ג - כדי לתת לעצמך קצת מרווח טעות). מבחינת קוד מהירות - T או U (שמסמלים 190 ו-200 קמ"ש בהתאמה) יתאימו לרומסטר ולמהירות המרבית שלה שעומדת על 171-184 קמ"ש בהתאם לגרסה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

אז ככה

 הגירסה היא סטייל TDI 

ויש לי רכב מלא באנשים (5) זה בערך 500 ק"ג כולל ציוד קטן 

והרכב יכול להגיע חופשי ל 180 קמ"ש (לא שאני עושה את זה)

 

עריכה אחרונה על ידי טרט

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

הנתונים שהבאתי נלקחו מהמפרט של הרכב. המשקל הכולל הוא משקל עצמי פלוס משקל העמסה מירבי מותר.

המהירות המרבית היא המהירות המרבית. בסבירות גבוהה מאוד, הרכב שלך לא יכול לנסוע יותר מהר מזה. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...