Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיחזור שמן מנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 26.7.2021 בשעה 17:59, tribel כתב:

השמן מתחיל להלבין אחרי שעומד במצב שאתה מתאר בוקי.

 

אחרי כמה זמן ?

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני שעתיים, רוןS כתב:

אחרי כמה זמן ?

אין זמן קבוע.

תלוי בלחות באוויר, השמן סופח אליו מים מהאוויר.

אני גר באזור מושבי עם הרבה לחות.

בכל אזור זה שונה.

פורסם
בתאריך 26.7.2021 בשעה 17:18, Buki כתב:

... לדעתי לא קורה לשמן כלום כל עוד הפקק סגור ...

הנזק נוצר ברגע שהפקק נפתח.  השתמשת בליטר אחד, חדר למיכל ליטר אויר.

תלוי ברמת הלחות באויר ובכמות שחדרה.

אם תפוגה של מיכל אטום היא 5 שנים, התפוגה של מיכל שנפתח קצרה יותר, או

כמו שטריבל כתב "אין זמן קבוע"

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 1 דקה, רוןS כתב:

חדר למיכל ליטר אויר

אני מכיר את התאוריה הזאת, אין לי אפשרות להתווכח על זה כי לא ראיתי בשום מקום שום הסבר מדעי עד כמה הליטר אוויר הזה הורס את השמן, אני גם לא ראיתי שמן שמלבין אחרי שעומד ככה עם ליטר אוויר בפנים כמה שנים. 

 

אז אני אומר בפשטות, אני לא יודע. אשמח לראות סימוכים או התייחסות של יצרן השמנים לנושא, אם מישהו יכול לצרף. 

 

 

פורסם

ברוב הרכבים גלון שמן שוכב בקרנק שנה לפני שמחליפים.  למרות שהמנוע לא אטום הרמטית והשמן לא מאוחסן

בטמפרטורה קרירה הוא מחזיק מעמד די יפה במשך השנה הזו.

סתם רעיון.

 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

אוקיי, הקישור הזה מסכם את זה.

שנה מפתיחה (בתנאי אחסון נוחים).

5 שנים ללא פתיחה.

תודה לכל העונים.

נחפש הזדמנות להגיע להרצליה (איפה עמדת הריקון נמצאת בדיוק?).

פורסם

עמדת הריקון נמצאת במרינה בהרצליה.

 

אבל אני שוב חוזר, זה יכול לעזור לידידים.

כי אומנם זה לא האידאלי לשים שמן בן 5 שנים ברכב.

אבל במקרה חירום כמו שנגמר השמן, עדיף את זה מאשר כלום 

אם תרצה למסור לידידים תוכל להגיד לי (או בפרטי) מאיזה עיר אתה ואנסה להשיג לך את המספר של המנהל האיזורי שם.

 

 

 

  • אהבתי 1

.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 22.7.2021 בשעה 11:32, avargel כתב:

למחזר?

 

שמן חדש, לא?

תרום אותו למי שזה כן מתאים לו

מה לגבי מיכל פלסטיק של שמן לאחר שתוכנו רוקן למנוע? אפשר למחזר פלסטיק כזה במיכל הכתום?

×
×
  • תוכן חדש...