Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למעט תא מטען ומרווח מאחור הספייס פחות חזקה, יותר רועשת ובעלת התנהגות כביש פחות טובה.

אבל אמינה מאוד וחסכונית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
1 minute ago, yulianx said:

למעט תא מטען ומרווח מאחור הספייס פחות חזקה, יותר רועשת ובעלת התנהגות כביש פחות טובה.

אבל אמינה מאוד וחסכונית.

כע הוא לא הגדיש שחשוב לו דלק בגלל זה שאלתי אם הוא חשב עליה

פורסם
בתאריך 17.7.2021 בשעה 00:54, BlaBels כתב:

רכב לאישה, נסיעה של 30-40 דקות בבוקר וחזרה בערך בכביש בין עירוני, לא מתפשרים על מערכות בטיחות.

 

נתחיל שלא מתפשרים על בטיחות ופיקנטו זה לא הולך באותו משפט. בכלל כל רכב בגודל מתחת לרכב משפחתי רגיל בהגדרה לא יתמודד היטב עם תאונה (חוץ מהסמארט שיש לו כלוב ריסוק רציני). מבחני ריסוק לא לוקחים בחשבון הבדלים במשקל ומבנה בין שני רכבים שמתרסקים זה לתוך זה.

 

כמו כן חצי שעה על כביש מהיר זה יותר המרחב של רכבי סלון מפנקים ולא סופרמיני.

 

הייתי שוקל משהו קצת יותר "ברמה" כמו איזה רכב סלון די גדול ומרווח בן שנתיים-שלוש עם כמה שיותר אביזרי בטיחות.

האתר שלי: long.co.il

פורסם

איזה רכב סלון בן שנתיים היית מציע ב90  אלף?

פיקנטו היא מיני, יש לא מעט סופר מיני מעולים שמספקים נסיעה שקטה,נוחה וזריזה לצד אבזור טוב, ומן הסתם יהיו חדשים מאשר רכב סלון.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פותח השרשור אם יש לך 90 אש''ח. למה לא לקנות i20 או rio ב0 ק''מ.

רובוטי דו מצמדי עם מנוע טורבו מספקים חווית נסיעה מאוד נעימה.

לא כל כך יודע איך הן מבחינת מערכות בטיחות ברמות גימור הנמוכות.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

האמת שi20 באמת רכב לא רע.

 

נהגתי כמה פעמים בכאלה מהשכרת רכב וזה מרגיש טוב יחסית למחיר שלו.

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

פורסם

מצרף לך את המבחן שביצעתי ליונדאי :

מיני מבחן i20

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, GABIUBOGI כתב:

פותח השרשור אם יש לך 90 אש''ח. למה לא לקנות i20 או rio ב0 ק''מ.

רובוטי דו מצמדי עם מנוע טורבו מספקים חווית נסיעה מאוד נעימה.

לא כל כך יודע איך הן מבחינת מערכות בטיחות ברמות גימור הנמוכות.

I20 מתחילה ב105 כמובן שבדקתי אותה.. הבעיה היא שגם הדגם המתחיל לוקה בחסר במה שקשור לבטיחות ולכן צריך עוד לעלות.

פורסם (נערך)

מצרף לך מאתר מוטודיל ביד 2 0 ק''מ אתה מקבל i20 ב95 אלף עם כל מערכות הבטיחות.

Screenshot_2021-07-19-05-33-25-175_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2021-07-19-05-33-15-454_com.android.chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני 7 שעות, GABIUBOGI כתב:

פותח השרשור אם יש לך 90 אש''ח. למה לא לקנות i20 או rio ב0 ק''מ.

רובוטי דו מצמדי עם מנוע טורבו מספקים חווית נסיעה מאוד נעימה.

לא כל כך יודע איך הן מבחינת מערכות בטיחות ברמות גימור הנמוכות.

אפשר גם איביזה סטייל במחיר דומה.

נמכרת עכשיו ב-96 אלף ש"ח במבצע של חבר.

מה שכן, מתיחת פנים צפויה בקרוב והדגם מתוח הפנים יגיע כבר עם מערכת מקורית לתיקון סטייה מנתיב ולא מובילאיי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דווקא יצא לי לנסוע בפיקנטו החדשה מספר פעמים, הגיר היה נוח ולא הרגשתי משהו חריג או שלילי בעניין. באופן כללי זה רכב מצוין, נוח וחסכוני והעלויות השוטפות נמוכות ביחס לשוק שזה לא פחות חשוב.

×
×
  • תוכן חדש...