Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 בעיה של אכילת דלק בהונדה crv 2007 בערך 40 ליטר נוסע 280 קמ (עירונית) 1-7 יוצא

הרכב שלי עם 165k מטופל כל 10,000קמ במוצרים הכי איכותיים עשיתי עכשיו טיפול החלפתי שסתום pcv החלפתי פלאגים החלפתי פילטר דלק שיושב בתוך המיכל דלק עלה לי 1000₪ בחברה הוספתי תוסף דלק הכי טוב שקיים בשוק 150 שקל 280ml 

לפני כמה חודשים ניקתי גם מיצערת לא מצליח לפתור את הבעיה :~(

תודה מראש למגיבים

 
פורסם

נסיעה עירונית+ מזגן+ מנוע 2.0 וגיר אוטומטי = צריכת דלק גבוהה.
אין כאן שום דבר חריג ואין צורך לחפש תקלות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 4 שעות, save כתב:

זה נשמע נורמלי לגמרי לרכב ולשימוש שכזה .
הונדה סיוויק אותו שנתון עשיתי מעורב 1:10




 

לפני הבעיה הרכב היה צורך 1-8.3 בעירוני עם מזגן

לפני שעתיים, vladclar כתב:

נסיעה עירונית+ מזגן+ מנוע 2.0 וגיר אוטומטי = צריכת דלק גבוהה.
אין כאן שום דבר חריג ואין צורך לחפש תקלות.
 

לפני הבעיה הרכב היה צורך 1-8.3 בעירוני עם מזגן

פורסם
לפני שעה, shimi_hakmon כתב:

לפני הבעיה הרכב היה צורך 1-8.3 בעירוני עם מזגן

 

מתי זה לפני הבעיה? בתקופת הסגרים? אז הייתה הרבה פחות תנועה אז ברור שצריכת הדלק הייתה יותר טובה.

פורסם
לפני 8 שעות, eladts כתב:

 

מתי זה לפני הבעיה? בתקופת הסגרים? אז הייתה הרבה פחות תנועה אז ברור שצריכת הדלק הייתה יותר טובה.

הנסיעה הייתה רגילה באותה דרך ועם אפילו יותר פקקים כי היו מחסומים ביציאה ובכניסה לעיר והרכב נוסע בדיוק לכניסה לעיר בכל יום 

לפני שעה, save כתב:

איך אתה מודד צריכה ? בתחנת דלק ומחלק במרחק הנצבר?

מתדלק פול מאפס קמ ובפעם הבאה זאני מתדלק פול מחלק את הקמ שנסעתי במספר הליטרים שתידלקתי עשיתי בדיקה באותה תחנת דלק אותה משאבה שבשני הפעמים איך שקפץ הידית הוצאתי מבלי לדחוף עוד דלק ככה שיהיה מדוייק 

פורסם
בתאריך 30.4.2021 בשעה 09:49, save כתב:

מדידה טובה. ואתה רוצה להפוך עולמות כדי למצוא ירידה של 10% ?

ביום שישי תידלקתי שוב פול ועשיתי בדיקה נסעתי 292.2 קמ ונכנס למיכל 49.727 ליטר

זאת אומרת שהרכב אכל 1-5.87 הרכב אוכל 45% יותר ממה שצריך

בתאריך 30.4.2021 בשעה 10:11, mcaspi כתב:

תבדוק שוב שהפלאגים מתאימים.

החלפתי פחאגים חדשים לפני 500 קמ בטיפול ובדקתי שהם מתאימים בדיוק לדגם מנוע 

פורסם

אם אתה נוסע הרבה נסיעות קצרות ועם מזגן ופקקים ורגל כבדה על הגז אז הרכב יעשה גם 1 ל-7 וזה תקין.

בכל זאת יש לך מנוע 2.0 מיושן בודי כבד. ביום טוב אתה תעשה 1 ל-10.

לא יודע למה אתה מצפה זה לא רכב חסכוני בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...