Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יכול להיות שקיה קרניבל החדש היא המכונית הכי חשובה של השנים האחרונות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חלקכם אולי כבר ראה בשבוע שעבר שהדור החדש של קיה קרניבל נחת בישראל.

אז אני חושב שבניגוד לתגובה הראשונית של "נו, אז...?" כדאי שנשים לב טוב טוב להשפעה שלו על עולם הרכב בשנים הקרובות, כי יכול להיות שהוא הולך להפוך אותו - שוב - על הראש. 

הסתקרנתם? תוכלו לקרוא עוד כאן: https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3596/חדשות/יכול-להיות-שקיה-פיצחה-את-

 

MAIN-קיה-קרניבל-2021.jpg

קיה-קרניבל-2021-3.jpgקיה-קרניבל-2021-2.jpg

קיה-קרניבל-2021-1.jpgקיה-קרניבל-2021-4.jpg

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא יודע אם אפשר לקרוא לדבר הזה מיניוואן, אין בו שום דבר שהוא מיני.

מדובר בחתיכת מפלצת משפחתית שגם עולה המון.

ולחשוב שאני בתור ילד העברתי את הזמן בתוך רנו סניק קומפקטית ומרווחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו בעבודה קרניבל דור שלישי.

בניגוד לדור השני הזוועתי שסבל מאיכות ירודה, הקרניבל דור שלישי הייתה הקיה הראשונה שראיתי שלא הרגישה כמו רכב זול ולא נעים.

להיפך, הנסיעה והשהייה בה ממש נעימה. נותנת הרגשה של מכונית סלון.

הסעתי איתה נוסעים, נכים, לקחתי מטענים, והיא ממש כמעט מושלמת. יש מנוע חזק אבל היא לא עושה חשק ללחוץ בכלל (למרות שאני נהג שכן לוחץ בדרך כלל).

היא מוכיחה את עצמה בכך שמגיעים ליעד אחרי נסיעות של מאות קילומטרים רעננים לגמרי.

 

אישית אני מעדיף את העיצוב של הדגם היוצא, אולי כי הוא מאוד הוגן במה שהוא משדר. ככל הנראה העיצוב שלו הועתק מטויוטה סיינה.

 מראה "קשוח" לרכב שלא נועד לשימוש שלא על הכביש לא עושה לי את זה, אבל אני יודע שאני במיעוט.

 

מקווה ששאר האיכויות של הרכב הזה לא נפגעו.

 

 

  • אהבתי 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, פבל כתב:

חלקכם אולי כבר ראה בשבוע שעבר שהדור החדש של קיה קרניבל נחת בישראל.

אז אני חושב שבניגוד לתגובה הראשונית של "נו, אז...?" כדאי שנשים לב טוב טוב להשפעה שלו על עולם הרכב בשנים הקרובות, כי יכול להיות שהוא הולך להפוך אותו - שוב - על הראש. 

 

לא הבנתי מה הם פיצחו שם בדיוק.

 

היה מיניוואן ונשאר מיניוואן, רק הוסיפו לו קצת פלסטיקים שחורים שייראה כאילו לא מחכה לך חשבון של 5 ספרות אחרי שניסית להיכנס לשטח.

 

עוד אוטו שמנסה להיות יענו ג׳יפ מגניב וזה בתקציב נמוך.

 

מצד שני אני מעדיף לחזור לתקופה שניסו להציף את השוק במיניוואנים - לפחות היה לזה קהל יעד מוגדר, ולא כמו היום, שכל דבר מנסה להיות קרוסאובר - מלאדה עד למבורגיני.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצוב הפנים נשאר מכוער כמיטב המסורת של קיה, בעיצוב החוץ רואים שהם השתדלו להפוך את הקופסה המלבנית למשהו שמזכיר פורד אקספלורר. ג'יפון זה לא יהיה כי מדובר בתפלץ, תחושה שאתה נוהג באוטובוס. לחובבי הז'אנר שמוכנים לשלם מחיר התחלתי של 250K על הדבר הזה.

 

ועוד משהו: הכותרת הזאת נכנסת בקלות לטופ 5 של הכותרות הכי דרמטיות שקראתי.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, shachar187 כתב:

לא יודע אם אפשר לקרוא לדבר הזה מיניוואן, אין בו שום דבר שהוא מיני.

זה השם של הקטגוריה - full-size minivan. שתכלס זה הגיוני, כי לא-מיני ואן זה מרצדס טרנספורטר או פורד טרנזיט, שהרבה יותר גדולים גם מקרניבל מן הסתם.

 

לפני 42 דקות, vadim6385 כתב:

היה מיניוואן ונשאר מיניוואן, רק הוסיפו לו קצת פלסטיקים שחורים שייראה כאילו לא מחכה לך חשבון של 5 ספרות אחרי שניסית להיכנס לשטח.

כתבתי שם - בדיוק את זה הם פיצחו, שאנשים מחפשים רק את העיצוב של "רכב שטח" והיכולות לא מעניינות אותם. אז הם עשו מיניוואן, בלי אף אחת מהפשרות שעשו רכבים כמו 5008/אאוטלנדר/סקודיאק/וכו' כדי "להפוך לג'יפונים".

זה על פניו אידיוטי וחסר תועלת, אבל נראה שהם זיקקו את ה"דרישה" לקרוסאוברים לבסיס הכי בסיסי שלה, והטמיעו אותה ברכב שמציע אשכרה שימושיות משוגעת.

 

לפני שעתיים, amosbmw כתב:

הסעתי איתה נוסעים, נכים, לקחתי מטענים, והיא ממש כמעט מושלמת.

בול. אני מת על המיניוואנים העצומים האלה. הם לא רק יכולים פחות או יותר הכל, גם יש להם מנועים בהמות שלא מתביישים ברמזור ליד משפחתיות חזקות למיניהן.

לפני 7 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

הכותרת הזאת נכנסת בקלות לטופ 5 של הכותרות הכי דרמטיות שקראתי.

אני משתדל לא להתדרדר לרמות ה"לא תאמינו..." אבל עדיין צריך שתיכנסו לקרוא את הכתבות 😅

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקרניבל הקודם היה רכב מדהים בעיניי. 

 

אני מאוד מקווה שהעיצוב החדש יגנוב לקוחות מקודיאק ודומיו, שיחוו מה זה מוביל נוסעים אמיתי. 

 

 

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פבל כתב:

זה על פניו אידיוטי וחסר תועלת, אבל נראה שהם זיקקו את ה"דרישה" לקרוסאוברים לבסיס הכי בסיסי שלה, והטמיעו אותה ברכב שמציע אשכרה שימושיות משוגעת.

 

נראה אותך מדבר על שימושיות משוגעת כשאתה מחפש חניה ברחוב צפוף, ברכב של 2 מטר רוחב ולמעלה מ5 מטר אורך. שימושיות בעיני היא החכמה להיות גם וגם. גם 7-8 מקומות וגם קומפקטי, גם כביש וגם שטח, גם תא מטען גדול וגם מושבים, גם עממי וגם יוקרתי, נראה יקר אבל עולה זול, אני יכול עוד להמשיך אבל כבר הבנת את הפואנטה: השילוב בין כל העולמות.

 

הקרוסאוברים הקומפקטיים לא הפכו סתם כך ללהיט, אף אחד לא מתלהב לדחוף את המשפחה שלו בשורה השלישית של כל קומפקטי כזה (סיקורי הרכבים ביוטיוב מלאים תיאורים מצחיקים של כתבי רכב יוצאים החוצה מהשורה השלישית). כל אחד אוהב מרחב ושפע. אבל גם אם זכית למשפחה מרובעת ילדים, ביומיום אתה לא מתנהל עם כולם, ולכן אתה לא לסחוב לכל מקום את הבהמה המגודלת הזאת.

 

הנתונים של 2020 מדברים בעד עצמם: בעוד נירו, ראב 4, ספורטאז', טוסון, אאוטלנדר, קודיאק, מכרו סביבות 5000 יחידות כל אחת, קיה קרניבל מכר 328 יחידות. אם הדגם החדש ימכור 600 יחידות, זאת תהיה הצלחה מטורפת עבורו. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקרניבל לא מתחרה בכל הרכבים שציינת שהם 5/7 מושבים והיא 8.

הקרניבל זה פול סייז כמו שרשמו האחרים מקסימום מיד סייז. לכן זה לא נכון בדיוק להשוות את המכירות של הרכבים האלו לדעתי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפספוס הכי גדול בקרניבל החדש הוא שאין אופציה ל8 מקומות.

יש לי מכר עם 2016 חיכה להחליף לדגם החדש ועכשיו הרכב נפסל מבחינתו.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין למה רוב הרכבים בקטגוריה הזאת נשארים עדיין עם מנועים בזבזניים ולא איזה היברידי משוכלל (להוציא את הסיינה החדשה) יש לזה סיבה ? הרי דווקא לרכבים כאלה יש שפע של מקום לסוללות ואחת הבעיות היא צריכת הדלק המפרזת אז מה באמת הסיפור ?

  • מעניין 1
:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...