Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יכול להיות שקיה קרניבל החדש היא המכונית הכי חשובה של השנים האחרונות


פבל
 שיתוף
עוקבים 34

פוסטים מומלצים

לפני 29 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

נראה אותך מדבר על שימושיות משוגעת כשאתה מחפש חניה ברחוב צפוף

לא הבנת. או שציטטת את החלק הלא נכון. התכוונתי לקונספט של עיצוב "שטח" - שהוטמע כאן בצורה הכי טהורה שלו, פשוט עיצוב. בלי הגבהת הגחון ובלי הקטנת תא הנוסעים בגלל תא מנוע גדול.

יתרה מזו, אורך של 5 מטרים ורוחב של 2 מטרים זה לא כל כך גדול במונחים של היום. ההבדל באורך בין הקרניבל לסופרב הוא 28 ס"מ או עוד 14 ס"מ מלפנים ומאחור כשמדברים על חניה. ואני לא חושב שיש איזשהו וויכוח על מי משני הרכבים האלה שימושי יותר. 

 

לפני 6 דקות, daniel204 כתב:

הפספוס הכי גדול בקרניבל החדש הוא שאין אופציה ל8 מקומות.

האמת שגם לי היה מאוד מוזר לראות את זה. במיוחד לאור העובדה שדגם כזה קיים, וזה עוד יתרון על פני כל האאוטלנדר/סורנטו/5008/קודיאקים למיניהם. 

אני אברר מול היבואן, יכול להיות שהייתה טעות במפרט או שאולי הם כן מציעים את הגרסה הזו בהזמנה אישית או משהו.

 

לפני 4 דקות, Daniel.K כתב:

מעניין למה רוב הרכבים בקטגוריה הזאת נשארים עדיין עם מנועים בזבזניים ולא איזה היברידי משוכלל (להוציא את הסיינה החדשה) יש לזה סיבה ? הרי דווקא לרכבים כאלה יש שפע של מקום לסוללות ואחת הבעיות היא צריכת הדלק המפרזת אז מה באמת הסיפור ?

כי רוב הרכבים האלה מיועדים לארה"ב, שם הצרכנים פחות מודאגים בינתיים מזיהום/מחירי דלק. 

אבל, לא רק הסיינה מגיעה בתצורה היברידית, גם לקרייזלר פסיפיקה יש גרסת PHEV

  • אהבתי 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הזווית שלי על קרניבל: הדור היוצא הוא אחת משלוש-ארבע המכוניות הכי טובות בישראל.   מכיוון שמכונית טובה לא נמדדת ב-0-100, או התנהגות כביש, לא בתא מטען ולא בפוזה - היא נמדדת בלמלא באופן הטו

מאוחר מדי, הדלקתי את עצמי על לעשות את זה   *מתנצל מראש על המצב הקוסמטי של הרכב, הוא של אשתי ואני לא מתערב לה.   גובה המדרכה ביחס לגובה הפגוש (בתמונה הראשונה אפשר לראות דוגמה מצוינת ל-I

זה השם של הקטגוריה - full-size minivan. שתכלס זה הגיוני, כי לא-מיני ואן זה מרצדס טרנספורטר או פורד טרנזיט, שהרבה יותר גדולים גם מקרניבל מן הסתם.   כתבתי שם - בדיוק את זה הם פיצחו, שאנשים מ

תמונות שפורסמו בשרשור

קיבלתי קרניבל מודל 2020 לסופ"ש ארוך שבו נהגתי מעל 1000 ק"מ. למרבה ההפתעה הרכב לא הרגיש בכלל כמו אוטובוס והרכב הזה הקטין את הסלידה שהייתה לי מקוריאניות. יכולת ההטענה בכלל לא נתפסת והיא גאונית בעיניי. גם כשכל המושבים בשימוש יש מלא מקום.

 

הרכב חזק מאוד, גררתי רוב הזמן קרוואן במשקל 1.4 טון ולא הרגשתי לרגע מחסור בכוח. הפתיע מאוד.

 

@קריאטיב אגרסיב - נהגת על הרכב?

כאמור, לא מרגיש כמו אוטובוס כלל. 

IMG_20210409_152417.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, shachar187 כתב:

לא יודע אם אפשר לקרוא לדבר הזה מיניוואן, אין בו שום דבר שהוא מיני.

 

כי זה עדיין לא וואן מסחרית בגודל מלא, כמו טרנזיט או ספרינטר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 דקות, RBRB כתב:

למרבה ההפתעה הרכב לא הרגיש בכלל כמו אוטובוס

בדיוק, רציתי לכתוב גם את זה אבל שכחתי. 

נהגתי בקרניבל, בסיינה ובקרייזלר טאון & קאנטרי ורק הסיינה הרגישה גמלונית וספינתית במיוחד. הקרניבל והקרייזלר הרגישו פשוט כמו מכוניות.

 

לפני 8 דקות, RBRB כתב:

יכולת ההטענה בכלל לא נתפסת והיא גאונית בעיניי.

וזה עוד לא הרכב הכי פרקטי - לקרייזלר (וגם לדודג' המקביל) יש מנגנון קיפול מושבים לתוך הרצפה - תוך בערך דקה אתה עובר ממצב מונית שירות להעברת 3000 ליטר של סחורה או שיט מאיקאה. *זה* באמת גאוני.

 

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קיבלתי דיסוננס מהכותרת. כו-לה עדכון מצועצע של דור 3 (שאני מאוד מחבב).

 

השינוי הגדול כבר התרחש בדור השלישי - המעבר ממעין חיקוי של mpv שלא סגור על עצמו למיניוואן אמיתי בסגנון אמריקני + מנוע תואם. ממה שאני רואה בתמונות, דור 4 הוא מתיחת פנים. אותם מנועים וכיו"ב.

 

בכל הקשור לפרקטיות - אין תחרות לתצורה הזאת, עד כה הספקתי להעביר במינוואן קטן בהרבה (אס מקס) חפצים מגוחכים בגודלם, כיף גדול.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור למה אין אופציה ל 8 מושבים. 

בחול בהחלט יש, ואפילו אפשר לסובב את הכסאות בשורה האמצעית לאחור. 

 

לדעתי החולשה הכי גדולה שלו - אין גרסה היברידית. 

בכל מקרה, לא נראה לי שזה הולך למתן את מגמת המעבר ל SUV.

  • רעיון טוב! 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה קיים גם בגרסאות של 9 ו-11 מושבים.

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/קיה-חושפת-את-קרניבל-2021-החדש-בשוק-הבית

עריכה אחרונה על ידי TDI
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקוריאה יש אופציה לעוד שורה ואז יש גרסה עם 11 מושבים.

 

בדור הראשון של הסאנגיונג רודיוס בארץ היתה אופציה ל-4 שורות מושבים (9 מקומות), אבל בדור השני הציעו רק 7 מקומות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, itsik170 כתב:

בקוריאה יש אופציה לעוד שורה ואז יש גרסה עם 11 מושבים.

 

אם כבר מיניבוס, אז למה לא עוד שורה...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר החידוש בדור הזה בארץ שהביאו את גירסת הדיזל החסכונית יותר.

מקווה שבאמת הטעות במפרט וכן מביאים ב8 מקומות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, קריאטיב אגרסיב כתב:

 

נראה אותך מדבר על שימושיות משוגעת כשאתה מחפש חניה ברחוב צפוף, ברכב של 2 מטר רוחב ולמעלה מ5 מטר אורך. 

 

 

להלן נתונים על מרצדס S קלאס החדשה ועל קיה קרניבל (לקוחים מאתר icar) 

 

מרצדס: 

אורך: 528.9 ס"מ,   רוחב : 195.4 ס"מ, גובה: 150.3 ס"מ. 

 

קרניבל:

אורך 515.5 ס"מ,  רוחב: 199.5 ס"מ, גובה: 177.5 ס"מ.

 

לפי ידיעתי ישנה כמות מכובדת מאוד של S קלאסים במדינה הקטנה הזאת ואני לא רואה שהבעלים שלהם מתלוננים על חניה. 

מה גם שלא כל הרוכשים גרים בעיר צפופה/ דלה בחניות (תל-אביבים צאו מהבועה כבר, יש גם צפונים בארץ הזו שלא חסר להם חניה ). 

כך שהמשפט שאמרת הינו חסר תכלית וחסר כל הגיון.

לפני 6 שעות, קריאטיב אגרסיב כתב:

. שימושיות בעיני היא החכמה להיות גם וגם. גם 7-8 מקומות וגם קומפקטי, גם כביש וגם שטח, גם תא מטען גדול וגם מושבים, גם עממי וגם יוקרתי, נראה יקר אבל עולה זול, אני יכול עוד להמשיך אבל כבר הבנת את הפואנטה: השילוב בין כל העולמות.

 

- קומפקטי מגיע לרוב ע"ח מרווח. 

- יכולות שטח ונימוסי כביש יכולים להגיע באמצעות כלי עזר יקרים מאוד ולכן מחיר הרכב יהיה בהתאם.

אולם, למרות התקנות מערכות יקרות כאלו רכב אשר מיועד נטו לכביש יפגין לרוב נימוסי כביש יותר טובים. 

- עממי (אני מניח שרכב ממותג עממי) ויוקרתי יגיעו רק עם מחיר לא עממי.

 

 

ציטוט

הקרוסאוברים הקומפקטיים לא הפכו סתם כך ללהיט, אף אחד לא מתלהב לדחוף את המשפחה שלו בשורה השלישית של כל קומפקטי כזה (סיקורי הרכבים ביוטיוב מלאים תיאורים מצחיקים של כתבי רכב יוצאים החוצה מהשורה השלישית).

 

זהו עניין אשר נידן פעמים רבות בפורום והמסקנה היא שזהו עניין סובייקטיבי, אשר אינו בהכרח קשור לגורם כזה או אחר. 

 

ציטוט

כל אחד אוהב מרחב ושפע. אבל גם אם זכית למשפחה מרובעת ילדים, ביומיום אתה לא מתנהל עם כולם, ולכן אתה לא לסחוב לכל מקום את הבהמה המגודלת הזאת.

 

רכב זה עניין יקר, אבל פעמים רבות אנשים יעדיפו להישאר עם רכב 1 בזבזן מאשר להתפשר על רכב נחות ממנו משמעותית ולקנות עוד רכב קטן לנסיעות. 

 

ציטוט

הנתונים של 2020 מדברים בעד עצמם: בעוד נירו, ראב 4, ספורטאז', טוסון, אאוטלנדר, קודיאק, מכרו סביבות 5000 יחידות כל אחת, קיה קרניבל מכר 328 יחידות. אם הדגם החדש ימכור 600 יחידות, זאת תהיה הצלחה מטורפת עבורו. 

 

קרובת משפחה אמרה שקרניבל לא נראה סקסי מספיק בתצורתו הקודמת (2018) ולכן העדיפה לקנות קודיאק בגלל שהוא יפה בעיניה (צפוף, אבל יפה). 

אני מקווה שהיא תשתכנע הפעם מהעיצוב של הקרניבל המחודש. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי חולה רכב#1
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 30 דקות, חולה רכב#1 כתב:

קרובת משפחה אמרה שקרניבל לא נראה סקסי מספיק בתצורתו הקודמת (2018) ולכן העדיפה לקנות קודיאק בגלל שהוא יפה בעיניה (צפוף, אבל יפה).

עניין של טעם, אי אפשר להתווכח על זה. מה שכן, הקודיאק זול יותר ב-30-50 אלף שקל,

תלוי אילו גרסאות אתה משווה - שיקול לא פחות מהותי.

לפני 7 שעות, קריאטיב אגרסיב כתב:

נראה אותך מדבר על שימושיות משוגעת כשאתה מחפש חניה ברחוב צפוף

מוותר מראש ונכנס לחניון מוסדר בתשלום. הזמן שלי שווה יותר,

והבהמות האלה זוללות הכי הרבה דלק במצב של זחילה עירונית... 🤪

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, TDI כתב:

הרכב הזה קיים גם בגרסאות של 9 ו-11 מושבים.

 

לדעתי אחד הדברים שחסרים היום בשוק הרכב.

רכב שלא מרגיש ונראה כמו מסחרית, עם 9 מקומות. או יותר.

למעט רודיוס (בשנות 2008-2010 בערך) יש חלופות נוספות?

Today is a great day!

Just like every day...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...