Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדת קילומטראז' בקיה נירו 2018 1.6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Nakamichi כתב:

אם להיות פילוסופי, הדוגמא הזאת לדעתי זאת אחת הרעות החולות של החברה.

אתה לוקח מקרה נדיר מאוד, שיכול תיאורטית לקרות למישהו תמים,  ועליו אתה פותח פתח לכמות גדולה פי לא יודע כמה של רמאים. 

כי קומבינות וזיופים תמיד יהיו וגם אם תחיל אינספור הגבלות, מי שצריך ימצא פירצות וידע להסתדר.

 

 

אבל בן אדם תמים שקנה בפירוק לוח שעונים ליונדאי גטס 2004 ב 200 שקל ויש לו עכשיו 20 אלף ק"מ פחות ממה שהיה (שזה כבר לא מעניין את אף אחד באוטו הזה) יצטרך להביא אישורים ובדיקות מוסך שזה עוד כסף ועוד טרחה. 

 

 

פורסם
לפני כשעה, motior כתב:

אגב, באתר carzone זה מוצג באופן מאוד ברור:

image.thumb.png.2dae273940c43ef36e5c6fc3bd16e556.png

אני מנסה להתחבר לקארזון אבל מופיעה לי הודעה יש לנו בעיה בשרת

יש דרך אחרת להתחבר?

  • מבאס 1
פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

כמו שכתבתי בכמה דיונים קודמים בנשוא, מניעת הקלדת ק"מ נמוך יותר ממה שהיה בשנה שעברה תהווה מכשול לאנשים תמימים שהחליפו סט התנעה או לוח שעונים למשומשים מרכב עם פחות קילומטרים. 

 

 

באותו המעמד מעמד ההחלפה יתכבד המוסך או הגוף שהחליף לעדכן את הק"מ 

ע"פ חוק הוא ינפיק תעודה המאשרת את ההחלפה, הק"מ בעת ההחלפה התחייבות שהלקוח החדש עודכן בהתאם.

קל ופשוט 

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 6 שעות, ExeAction כתב:

ובכל זאת מתארים פה שהמגרש הגדול באמת לא התעסק בזה, והרמאות אצל הקטן.
אגב, מה זה האתר הזה https://meshumeshet.com?
אני יכול להשתמש בו כדי להבין אם שיחקו עם הקילומטרז' ולהתגונן מהמצב הזה?

לפני כמה שנים משרד התחבורה פתח את מאגר הרכבים שלו בAPI.

ניתן למצוא את כל הפרטים פה https://www.gov.il/he/departments/dynamiccollectors/private-and-commercial-vehicles

מה שאתר משומשת עשה זה להנגיש את המידע וגם לאפשר לאנשים להגיב עם תמונות ופרטים נוספים.

ק"מ ניתן לראות באתר משומשת אבל לפעמים זה לא מעודכן ממש טוב.

 

ניתן לקבל את הפירוט המלא של הק"מ ממשרד התחבורה אבל אני לא יודע איך עושים את זה אבל בוודאות ניתן לקבל את המידע הזה.

לא בטוח שיתנו למישהו שהוא לא בעל הרכב את המידע הזה.

מה שכן, אני חושב שצריכים לפרסם את הפירוט של הק"מ בתוך הקובץ של הAPI ככה ירדו כמויות העקיצות..

להלן לינק לAPI 

https://data.gov.il/dataset/shinui_mivne

 

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 11 שעות, שחר 1 כתב:

אתה יכול לראות שגם ברכב הזה היתה קומבינה עם בוחן.

הטסט בעיקרון בכלל בספטמבר, אבל בוצע פתאום "מבחן רישוי" ב4 לאפריל, שבו דווח קילומטראז' שונה, ותאריך תוקף הרישיון נשאר ספטמבר 2024...

יצא לי לראות כמה כאלה בעבר ביד2 ותהיתי מה הסיפור של זה (טסט בוצע חצי שנה לפני התוקף), זה ישר היה נראה לי חשוד ופסלתי את הרכב בלי אפילו להתקשר.. אתה חושב שזה חייב להיות רמאות? אין מצב תכלס שזה משהו לגיטימי נכון?

אגב תשים לב שבמשומשת זה לא מופיע (מופיע תאריך טסט של ספטמבר 2023), אבל באתר של משרד הרישוי כן מופיע "טסט" באפריל

לפני 2 דקות, whiterabbit כתב:

יצא לי לראות כמה כאלה בעבר ביד2 ותהיתי מה הסיפור של זה (טסט בוצע חצי שנה לפני התוקף), זה ישר היה נראה לי חשוד ופסלתי את הרכב בלי אפילו להתקשר.. אתה חושב שזה חייב להיות רמאות? אין מצב תכלס שזה משהו לגיטימי נכון?

אגב תשים לב שבמשומשת זה לא מופיע (מופיע תאריך טסט של ספטמבר 2023), אבל באתר של משרד הרישוי כן מופיע "טסט" באפריל

בעצם עכשיו שאני חושב על זה, יכול להיות שפשוט הרכב עמד בלי טסט חצי שנה... עדיין, כנראה רכב שהייתי מעדיף לדלג עליו

פורסם (נערך)

היות ומשרד האוצר מתכוון להטיל מס נסועה לרכבים חשמליים על בסיס קילומטראג' זאת הולכת להיות מכת מדינה.

 

בהתחלה לרכבים חשמליים בלבד כדי להעלים מס

אחר כך גם לרכבי בנזין ודיזל כי היכולת תהיה זמינה ו"חבל לצאת פרייאר"

ובתור בונוס - גם ידלגו על טיפולים מבוססי ק"מ כי עשינו כביכול רק 8,000 ק"מ בשנה

עריכה אחרונה על ידי talfisher
טעות כתיב
פורסם
לפני 11 דקות, whiterabbit כתב:

אין מצב תכלס שזה משהו לגיטימי נכון?

אחרי השביעי בוצעה דחייה לכל בעלי הרכבים בין תאריכים מסוימים, ולכן יש מצב שיש למישהו טסט באוקטובר והוא בכלל עשה בדצמבר..

ככה שיש לגיטימיות מסוימת וכו'

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 30 דקות, whiterabbit כתב:
לפני 30 דקות, whiterabbit כתב:

בעצם עכשיו שאני חושב על זה, יכול להיות שפשוט הרכב עמד בלי טסט חצי שנה

לא, כי במשומשת מופיע שבוצע טסט בספטמבר 2023.

 

לפני 18 דקות, DareDevil כתב:

אחרי השביעי בוצעה דחייה לכל בעלי הרכבים בין תאריכים מסוימים, ולכן יש מצב שיש למישהו טסט באוקטובר והוא בכלל עשה בדצמבר..

ככה שיש לגיטימיות מסוימת וכו'

זה לא המקרה פה, הטסט היה בספטמבר.

וגם דחיה מאוקטובר היא לא עד אפריל (נתנו חודשיים למיטב זכרוני).

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

לא עניתי ספציפית לגבי המקרה הנ"ל.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 43 דקות, שחר 1 כתב:

לא, כי במשומשת מופיע שבוצע טסט בספטמבר 2023.

 

זה לא המקרה פה, הטסט היה בספטמבר.

וגם דחיה מאוקטובר היא לא עד אפריל (נתנו חודשיים למיטב זכרוני).

התכוונתי בכללי, לא על המקרה הספציפי הזה

פורסם
לפני שעה, whiterabbit כתב:

טסט בוצע חצי שנה לפני התוקף

יתכן גם רכב שהורד מהכביש ע"י שוטר סייר-בוחן או ע"י ניידת בטיחות בדרכים (אחת האופציות היא לבצע טסט מחדש, מבלי שזה משנה מועד טסט מקורי)

פורסם
לפני 3 שעות, KipodYam כתב:

נדצה לי שאפשר לראות קמ כחלק מהיסטורית בעלויות קודמות, באתר ממשל זמין, אפשרי רק לבעל הרכב

תוכל להסביר איפה?

פורסם

הרבה יותר פשוט:

הסוחרמגיע למכון הטסטים לאחר ביצוע העבירה, מבקש יפה מהפקידה לעדכן ק”מ לק”מ ”הנכון” העדכני ללא ביצוע טסט (כי הוא בתוקף), היא מבצעת את זה אחרי בדיקת הבוחן בלוח השעונים, ומדווחת למשרד הרישוי. זו פרוצדורה מוכרת ונרשם בהיסטוריה כ’טסט’ כי מדווח ע”י מכון הטסטים, גם בלא ביצוע טסט.

  • מעניין 2

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...