Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדת קילומטראז' בקיה נירו 2018 1.6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חצי שנה פחות או יותר אבא שלי מכר את הרכב לחברה בין הכי גדולות בארץ בעולם הרכבים. 

חברה שמתעסקת עם רכבי ליסינג ועוד. 

למה הוא מכר את הרכב לחברה? כי הרכב הגיע ל200k ואף אחד לא התקרב. 

נסענו למגרש (לא של סוחר רגיל אלא של חברה ענקית אם לא הכי גדולה בארץ). 

סגרנו עסקת טרייד מהירה (הפסדנו בערך 20k אחרי מיקוח רציני) ונפטרנו מהרכב. 

גיסי רצה לבדוק אם יש קונים וגילה שהרכב עבר דיאטה של מעל 60k. גם נתנו מספר יפה שיראה אמיתי. 

ראיתי את זה גם לפני כמה שנים ..לחבר שלי הייתה מאזדה 5 שמורה עם מערכת גז. 

הרכב נסע המון (מעל 250k) באה משאית נתנה לו מכה . 50 אחוז פגיעה וקיבל מחירון מהביטוח. אחרי שבוע הוא רואה את הרכב למכירה ביד 2 עם דיאטה רצינית. 

זה הרכב של אבי :

https://meshumeshet.com/c/41794201

הדברים ידועים. אבל כשראיתי את זה ממש בלייב זה פשוט נורא כמה נוכלות יש בתחום הזה.

  • מבאס 2
פורסם

החברות הגדולות לא מתעסקות עם כאלו רכבים אלא מוכרות אותם לסוחרים קטנים.

אני מנחש שהרכב לא אצל הסוחר הגדול שלו מכרתם את הנבלה.

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

וזה הצליח. הרכב כבר נמכר ללקוח מאושר...

עריכה : היכן אתה רואה שם קילומטראז' ?? אני לא מוצא (הכוונה בנתוני רכב, לא בהערות שהוספת)

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
לפני 7 שעות, סולל הדרך כתב:

אני מנחש שהרכב לא אצל הסוחר הגדול שלו מכרתם את הנבלה.

אכן, זה מופיע גם בהסטוריית הבעלויות על הרכב.

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם (נערך)

תגיש תלונה במשטרה ותחזור לעדכן כדי שנוכל להמר תוך כמה זמן היא תיסגר מחוסר עניין לציבור.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 3
  • מבאס 1
פורסם
לפני 31 דקות, llaavvii כתב:

 (בטוח לא החברות הגדולות).

הרכב עבר לסוחר נוסף (לפי היסטוריית הבעלויות), שהוא כנראה זה שהוריד את הקילומטראז'.

  • אהבתי 2

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

זה נפוץ מאוד רוב הסוחרים עושים את זה. זה הרווח שלהם. כמובן שמשנים גם ברישיון רכב בקומבינה בחסות בוחן.

 

פורסם

אין פה שום קומבינה עם בוחן
הרכב מגיע לרישוי ומקלידים את המספר שמופיע
אף אחד לא בודק מה היה המספר הקודם

זה פאק של משרד הרישוי שמאפשר להקיש כל ערך
1. הערך שהוקש לא יכול להיות נמוך מהערך הקודם

2. הערך החדש לא יכול להיות גדול ב 50K מהערך הקודם, אלא לאחר אישור ידני (טעיות הקלדה)
למדינה לא אכפת מהאזרחים
לא מאלו שחיו על הגדר ולא מאלו ששרדו ולא מאלו שסתם מנסים לחיות חיים נורמטיבים
תוסיפו לזה את הקומבינה של אובדן להלכה שזה רק פתח לרמאות וקיבלתם קוליפורמים מדינת קומבינה.

אגב, זה לא משהו שרק סוחרים עושים
גם מוכרים פרטיים יכולים לעשות את זה
לכן חשוב לבדוק עוד אידיקציות כמו רישום/קבלות ממוסכים ואצל המהדרין ששומרים תיעוד של כל הטסטים בהם מופיע בכל שנה הק"מ הנוכחי

  • אהבתי 8
  • מבאס 2
  • מעניין 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מצחיק אתה מה אתה חושב שהוא יחכה לטסט. אני יודע מצוין איך זה עובד. הבוחן משנה את הק''מ במחשב משרד הרישוי יש לו גישה. מקבל על זה כסף מהסוחר. מדפיסים רישיון חדש ומוכרים את הרכב. 

פורסם
לפני 19 דקות, סולל הדרך כתב:

גם מוכרים פרטיים יכולים לעשות את זה

יכולים אבל התסריט בו מוכר פרטי מזמין מכשיר שיכול לבצע את השינוי הזה, לומד להשתמש בו, דואג להעלמת ראיות כמו רישום ברישיון ומסתכן בזה שיעלו עליו וכל זה בשביל רכב אחד פעם בכמה שנים, הוא בוא נגיד תסריט מאוד מאוד לא נפוץ. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 41 דקות, סולל הדרך כתב:

אין פה שום קומבינה עם בוחן

אתה יכול לראות שגם ברכב הזה היתה קומבינה עם בוחן.

הטסט בעיקרון בכלל בספטמבר, אבל בוצע פתאום "מבחן רישוי" ב4 לאפריל, שבו דווח קילומטראז' שונה, ותאריך תוקף הרישיון נשאר ספטמבר 2024...

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

קרה לאבא שלי לפני עשור וחצי בערך. 

קנה ג׳מפי עם ק"מ סביר, אח"כ התברר שהרכב כבר חצה את החצי מיליון.  

אאל"ט זה היה סוחר שהתחזה לאדם פרטי.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...