Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יכול להיות שקיה קרניבל החדש היא המכונית הכי חשובה של השנים האחרונות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סוג של תשובה מבית טויוט
ה - גרסת וודלנדס מוגבהת לסיינה.

אמנם לא מראה אגרסיבי וג'יפוני כמו בקרניבל אבל עדיין ניסיון להפוך אותה ליותר אטרקטיבית בפני קהלים חובבי שבילים.

2022-toyota-sienna-woodland-special-edition-front-view.thumb.jpg.00194ad7b16cc9441d27ea55f809667d.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 8 שעות, evc כתב:

 

ומה תגיד על בעלי משפחות שצופפו את משפחתם במחלקת תיירות של מודל 3 פרפורמנס שעולה 260 - 280 אלף ₪ עם צמיגי 20 אינצ' ומתלים מונמכים ומוקשחים ומרווח גחון של אסימון ושאין בתכלס יותר מדי מה לעשות איתה בישראל מחוץ למסלול, כשיכלו באותו המחיר לרווח את משפחתם בנוחות של מחלקה ראשונה בקרניבל או סורנטו, הראשון אמנם מוגדר כמיניוואן והשני כג'יפון אבל שניהם אין ספק מרווחים ושימושיים בהרבה ממודל 3 (וגם די חסכוניים אפילו בגירסת דיזל או היברידי או phev בהתאם לדגם כך שגם יתרון החסכון ברכב החשמלי לא כזה גדול)?

 

 

ואת אלו שקונים גולף GTI או A-CLASS או A3 אתה כן מבין? כל אחד והשיקולים שלא. יש כאלו שפרקטיות מדורגת אצלם אחרי הנאה\עיצוב\צריכת דלק וכו וכו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פעם דחפתם את טסלה לכל חור אפשרי ? 

בכל דיון וכל שרשור מזכירים ש "אבל במחיר הזה יכולת לקנות מכונית חורכת אספלט וגם לא תשלם הרבה על מילוי המיכל"... 

 

מה לא מובן שלכל אחד יש בחירות והעדפות שונות בחיים, זה ש X אוהב קולה, לא גורר ש Y גם כן אוהב קולה. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי חולה רכב#1
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. ויש בחירות מטומטמות והעדפות שגויות בחיים, שעושים מתוך בורות, טמטום או סתם חוסר מחשבה.

 

בשביל זה יש פורום, שאפשר לבחון את סוגיות באופן ענייני, ממספר נקודות מבט, ולא לסכם כל מחלוקת ב-שכל אחד יעשה מה שטוב לו.

 

כי

1. אנשים לא יודעים מה שהם... לא יודעים. אז ללמוד משהו חדש משנה את הבחירה שלך.

2. אנשים הרבה פעמים לא יודעים מה טוב בשבילם. כאן טוב ללמוד מניסיונם של אחרים.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אבל לא צריך להשוות תפוחים לתפוזים. 

 

קרניבל מתחרה בסיינה ופסיפיקה. 

 

לא במודל 3, לא ב GTI וכו'

 

קרניבל מיועד להסעת 7 אנשים בנוחות, במרווח גדול, מנוע חזק ותא מטען אדיר גם כשכל המושבים בשימוש. 

 

דרך אגב, ההגדרה שנתתי פוסלת לגמרי את קודיאק, סורנטו סנטה פה ודומיהם מכיוון שהם קטנים משמעותית ביחס למינוואנים מבחינת מרווח.

 

אז תשווה את הרכב למתחריו. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, falou כתב:

נכון. ויש בחירות מטומטמות והעדפות שגויות בחיים, שעושים מתוך בורות, טמטום או סתם חוסר מחשבה.

 

בשביל זה יש פורום, שאפשר לבחון את סוגיות באופן ענייני, ממספר נקודות מבט, ולא לסכם כל מחלוקת ב-שכל אחד יעשה מה שטוב לו.

 

כי

1. אנשים לא יודעים מה שהם... לא יודעים. אז ללמוד משהו חדש משנה את הבחירה שלך.

2. אנשים הרבה פעמים לא יודעים מה טוב בשבילם. כאן טוב ללמוד מניסיונם של אחרים.

כל אחד יכול להביע את דעתו כמובן, אבל זה לא אומר שצריך לפסול בחירות אחרות רק כי אתה חושב אחרת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתחרה זה מה שמתאים בתקציב ומתאים לדרישות.

התקציב הוא נתון.

הדרישות משתנות.

 

מה שלא משנה, זה מה המיתוג של הרכב. זה לא משפיע על התכונות האובייקטיביות שלו.

 

 

 

לפני 3 דקות, Ranis7 כתב:

כל אחד יכול להביע את דעתו כמובן, אבל זה לא אומר שצריך לפסול בחירות אחרות רק כי אתה חושב אחרת

 

אני יכול לפסול כל בחירה, בהתייחסות לנימוק שלה.

אם נאמר שבוחרים בקרוסאובר קטן, בטענה שהוא יותר מרווח, אז.... זה פשוט לא נכון. וזה לא עניין של דעה, זה עניין של מדידה.

 

אם מאן דהוא חושב שרכב זה או אחר יפה, זה כבר עניין של טעם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Metronome כתב:

מצחיק.
כאמור מחזיק בקרניבל, הזמנתי וממתין ליוני לקבל את המודל 3 פרפורמנס. (בנוסף לקרניבל).
כמה שהן שונות, ובכל זאת מה שמשותף להן הוא ייחוד ספציפי / מאפיין ברור.
מכיר הרבה אנשים שרוכשים כך מכוניות - רוצים תחושה של תמורה ברורה.
מקסימום נוחות / מקסימום ביצועים / מקסימום שטח וכו׳

 

 

טוב אצלך הטסלה זה רכב שני אז הפרקטיות פחות משנה או לא משנה בכלל והיא בכל זאת רכב משפחתי ולא רכב על עם 2 דלתות (למרות שהביצועים הם של רכב על).

 

מעניין אותי איזה רכב חדש היית רוכש כעת, אם הוא היה משמש כרכב היחידי למשפחה שלך: קרניבל, סורנטו או מודל 3 פרפורמנס? (כולם כאמור נמכרים סביב 260-280 אלף ₪).

 

נראה לי שבמקרה שלך זאת דילמה לא פשוטה 😁

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת קשה, האמת שאילוץ הגרירה פוסל את הפרפורמנס, ובין סורנטו לקרניבל זה קל.

סורנטו לא נותן כלום.

אבל מה עם הגרירה בקרניבל החדש? לא מפורסם הנתון... גם הוא ייפסל.

בסוף באמת ניתקע עם איזה סורנטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yoav911gt2 כתב:

סוג של תשובה מבית טויוט
ה - גרסת וודלנדס מוגבהת לסיינה.

אמנם לא מראה אגרסיבי וג'יפוני כמו בקרניבל אבל עדיין ניסיון להפוך אותה ליותר אטרקטיבית בפני קהלים חובבי שבילים.

 

חובבי שבילים ומיניבוסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, Metronome כתב:

באמת קשה, האמת שאילוץ הגרירה פוסל את הפרפורמנס, ובין סורנטו לקרניבל זה קל.

סורנטו לא נותן כלום.

אבל מה עם הגרירה בקרניבל החדש? לא מפורסם הנתון... גם הוא ייפסל.

בסוף באמת ניתקע עם איזה סורנטו.

ניסיתי למצוא עבורך את הנתון הזה אבל משום מה אני לא מצליח ובכל החיפושים שלי בכלל לא מצאתי את הדגם החדש באף מאגר - אז אני חושד שאולי הוא בכלל לא נרשם במאגרים של משרד התחבורה עדיין. שלחתי שאלה ליבואן ואחזיר תשובה ברגע שתהיה לי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לא הבנתי איך זה פותר את הבעיה, שהרי אחרי 2-3 ס"מ של הצמיג שבולט עכשיו החוצה מבית הגלגל, מגיע בית הגלגל, והוא בגובה הפגוש.

ברגע שהגלגל מתחיל לעלות על המדרכה כל האוטו עולה איתו.

באמת אני צריך להסביר את זה, או שאתה מסתלבט? לצאת לצלם סרטון? 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...