Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יכול להיות שקיה קרניבל החדש היא המכונית הכי חשובה של השנים האחרונות


פבל
 שיתוף
עוקבים 34

פוסטים מומלצים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הזווית שלי על קרניבל: הדור היוצא הוא אחת משלוש-ארבע המכוניות הכי טובות בישראל.   מכיוון שמכונית טובה לא נמדדת ב-0-100, או התנהגות כביש, לא בתא מטען ולא בפוזה - היא נמדדת בלמלא באופן הטו

מאוחר מדי, הדלקתי את עצמי על לעשות את זה   *מתנצל מראש על המצב הקוסמטי של הרכב, הוא של אשתי ואני לא מתערב לה.   גובה המדרכה ביחס לגובה הפגוש (בתמונה הראשונה אפשר לראות דוגמה מצוינת ל-I

זה השם של הקטגוריה - full-size minivan. שתכלס זה הגיוני, כי לא-מיני ואן זה מרצדס טרנספורטר או פורד טרנזיט, שהרבה יותר גדולים גם מקרניבל מן הסתם.   כתבתי שם - בדיוק את זה הם פיצחו, שאנשים מ

תמונות שפורסמו בשרשור

מבחינת הנאה, בעיקר מחפש תגובה מהירה לדוושת הגז וכח זמין, גם בעליות. נסעתי לא מעט על גרסת הבנזין 2016 בארה"ב (סדונה) , אז מכיר את תחושת הנהיגה וברור לי שלגרסת בנזין אין שום בעייה בפרמטרים הללו. בבירור עם הסוכנות, עוד לא הגיעה גרסת דיזל לנסיעות מבחן. אולי שווה לקחת את הסורנטו החדשה לסיבוב רק בשביל לקבל תחושה, הבנתי מקריאה פה שלגרסת הדיזל אותו מנוע (?) 
תבדוק עם הסוכנות שלך לגבי רכב הדגמה, כבר יש רכב הדגמה.
המנוע של הסורנטו והקרניבל זהים, אבל בסורנטו תיבת הילוכים כפולת מצמד (רטובים) כך שזה שונה. בכל מקרה, סורנטו דיזל עדיין לא הגיע לארץ.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, חולה רכב#1 כתב:

כנראה שהוא התכוון שלדיזל יש רעש במהירות עירונית יותר מהבנזין וזה יכול להפריע למי שרוב הנסיעות זה בעיר. 

למה הוא התכוון רק הוא יודע...  ¯/_(ツ)_\¯

 

לפני 22 שעות, אליהו שבת כתב:

תעשה נסיעת מבחן בשניהם ותבין

מנוע דיזל פחות נעים בעיר, פנינה מחוץ לעיר

 

תודה על ההסבר המפורט והמנומק. 👍

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, f31 כתב:

מנוע דיזל פחות נעים בעיר, פנינה מחוץ לעיר

מהם הדברים הספציפיים שכדאי לשים לב אליהם בתוך/מחוץ לעיר בהשוואה בין המנועים?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לחוות את אופי המנוע

מנוע דיזל פחות חובב האצות ובלימות רבות במהירויות נמוכות, נח לו להיות בסל"ד נמוך במהירות גבוהה.

מנוע בנזין פחות רגיש לעניין אך לרוב עם פחות כח זמין בהשוואה לדיזל בנסיעה מחוף לעיר, כאן במנוע בנזין הבריון של הקרניבל אין בעיה של כח אך יש צריכת דלק גבוהה (מאוד).

 

עריכה אחרונה על ידי אליהו שבת
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו אמירה כללית או ספיציפית לקרניבל, כי גם אני לא מצליח להבין את כוונת המשורר. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 5.5.2021 בשעה 17:07, Casper כתב:

תבדוק עם הסוכנות שלך לגבי רכב הדגמה, כבר יש רכב הדגמה.

קפצתי לסוכנות להתרשם, כרגע יש רכב דיזל אחד שמסתובב בין הסוכנויות, אמור להיות זמין לנסיעה עוד שבוע. דווקא בנזין אין בזמן הקרוב מאחר וכל הרכבים שהגיעו עברו לאולמות תצוגה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, אליהו שבת כתב:

לחוות את אופי המנוע

מנוע דיזל פחות חובב האצות ובלימות רבות במהירויות נמוכות, נח לו להיות בסל"ד נמוך במהירות גבוהה.

מנוע בנזין פחות רגיש לעניין אך לרוב עם פחות כח זמין בהשוואה לדיזל בנסיעה מחוף לעיר, כאן במנוע בנזין הבריון של הקרניבל אין בעיה של כח אך יש צריכת דלק גבוהה (מאוד).

 

נראה לי שאתה משווה לדיזלים ישנים מלפני 30 שנה ללא טורבו, לדיזלים מודרניים אין בעיות להאיץ.

ה"בעיה" היחידה שבנסיעות קצרות המנוע והDPF לא מגיעים לטמפרטורת עבודה בזמן.

 

הקרניבל זה בסופו של יום רכב משפחתי ולא C63 Coupé, אבל כוח לא חסר למנוע דיזל.

45 קג"מ בריאים שמפצים על הפחות כ"ס...

 

salad.jpg.2a056e11c496f2b8870532ea675d48c4.jpg

 

לפני 10 שעות, eg2000 כתב:

מהם הדברים הספציפיים שכדאי לשים לב אליהם בתוך/מחוץ לעיר בהשוואה בין המנועים?

 

כשמנוע דיזל קר, הוא נוכח... כשהוא מתחמם זה פוחת אבל הוא עדיין יהיה נוכח.

מבחינת כוח, לא נראה לי שיהיה לך חסר בדיזל. 😉

 

תבדוק בכללי אם זה באמת משתלם לך לקנות דיזל.

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כח לא חסר בדיזל בשום ספקטרום, אני אישית עברתי מבנזין פנינה לדיזל בנינה וכנראה לא אחזור יותר לבנזין (כנראה לחשמלית מלאה בהמשך)

אני לא מדבר על דיזל ישן אלא על דיזל דנדש, מנוע 2000 VAG

אך עדיין תאוצות בפנים העיר ממהירויות 0 שונים ממנוע בנזין

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 29 דקות, f31 כתב:

תבדוק בכללי אם זה באמת משתלם לך לקנות דיזל.

מבחינת צריכת דלק, אני מאמין שאני אחזיר את ההפרש תוך 3-5 שנים, קשה לי לדעת בדיוק. השאלה אם ישנן עלויות נוספות מעבר לדלק שכדאי להשוות או לקחת בחשבון (למשל סחירות, שאני מניח תהיה יותר גבוהה לדיזל).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 28.4.2021 בשעה 15:31, פבל כתב:

ניסיתי למצוא עבורך את הנתון הזה אבל משום מה אני לא מצליח ובכל החיפושים שלי בכלל לא מצאתי את הדגם החדש באף מאגר - אז אני חושד שאולי הוא בכלל לא נרשם במאגרים של משרד התחבורה עדיין. שלחתי שאלה ליבואן ואחזיר תשובה ברגע שתהיה לי.

 

בדקתי מול היבואן, לצערי לא סתם הנתון קשה לאיתור, הקרניבל החדש לא מורשה גרירה (?!). בכלל.ֿ

אז לא מספיק שמגוון המיניוואנים מצטצמם, גם הקרניבל עבר צמצם את עצמו בשימושיות - מ-8 מושבים, יכולת גרירה מעל 1.5 טון.  ל-7 עם אפס יכולת גרירה.

 

חבל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסובארו xv הרכבים שהגיעו בתקינה אמריקאית לא היו מורשים בגרירה למשך כמה חודשים עד שסדרו את זה עם התקינה.

יכול להיות שמאותה סיבה הקרניבל גם לא מורשה גרירה כרגע?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Metronome כתב:

בדקתי מול היבואן, לצערי לא סתם הנתון קשה לאיתור, הקרניבל החדש לא מורשה גרירה (?!). בכלל.ֿ

 

 

כנראה עוד לא העבירו תקינה כמו ש @123770 אמר, נתונים מחו"ל:

 

towing.PNG.2bc5bc27ee415bfa1b71eb7b628562c0.PNG

 

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Metronome כתב:

 

בדקתי מול היבואן, לצערי לא סתם הנתון קשה לאיתור, הקרניבל החדש לא מורשה גרירה (?!). בכלל.ֿ

אז לא מספיק שמגוון המיניוואנים מצטצמם, גם הקרניבל עבר צמצם את עצמו בשימושיות - מ-8 מושבים, יכולת גרירה מעל 1.5 טון.  ל-7 עם אפס יכולת גרירה.

 

חבל.

אוי שיט! סליחה שלא עדכנתי. חליתי לפני כמה ימים ואני עדיין לא 100% (גם לא 30%...)

כמו שנאמר לך, הקרניבל אכן לא מורשה גרירה. אבל אני חייב להגיד שאני לא לגמרי מבין מה הסיפור כי לפי מה שראיתי גם בתקינה אמריקאית וגם באירופאית, הוא מורשה לגרור 2,000 ק"ג. אז אני לא מבין על סמך הוחלט שאצלנו הוא לא יוכל לגרור.

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...