Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יכול להיות שקיה קרניבל החדש היא המכונית הכי חשובה של השנים האחרונות


פבל
 שיתוף
עוקבים 34

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, 123770 כתב:

אם כבר החידוש בדור הזה בארץ שהביאו את גירסת הדיזל החסכונית יותר.

מקווה שבאמת הטעות במפרט וכן מביאים ב8 מקומות

אכן גם לדעתי,
כיום חלק לא קטן מהקרניבלים\קרייזלר\טראוורס שנכרו במדינה נמכרו לציים (ואני לא מדבר על הסיינה שנראה לי לכולם לפרטי),
ושם הדיזל ידבר חזק בחסכון בדלק,
משום מה נראה לי שמכירות הקרניבל יעלו השנה...ורובם המוחלט יהיה דיזל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הזווית שלי על קרניבל: הדור היוצא הוא אחת משלוש-ארבע המכוניות הכי טובות בישראל.   מכיוון שמכונית טובה לא נמדדת ב-0-100, או התנהגות כביש, לא בתא מטען ולא בפוזה - היא נמדדת בלמלא באופן הטו

מאוחר מדי, הדלקתי את עצמי על לעשות את זה   *מתנצל מראש על המצב הקוסמטי של הרכב, הוא של אשתי ואני לא מתערב לה.   גובה המדרכה ביחס לגובה הפגוש (בתמונה הראשונה אפשר לראות דוגמה מצוינת ל-I

זה השם של הקטגוריה - full-size minivan. שתכלס זה הגיוני, כי לא-מיני ואן זה מרצדס טרנספורטר או פורד טרנזיט, שהרבה יותר גדולים גם מקרניבל מן הסתם.   כתבתי שם - בדיוק את זה הם פיצחו, שאנשים מ

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 16 שעות, vadim6385 כתב:

 

לא הבנתי מה הם פיצחו שם בדיוק.

 

היה מיניוואן ונשאר מיניוואן, רק הוסיפו לו קצת פלסטיקים שחורים שייראה כאילו לא מחכה לך חשבון של 5 ספרות אחרי שניסית להיכנס לשטח.

 

עוד אוטו שמנסה להיות יענו ג׳יפ מגניב וזה בתקציב נמוך.

 

מצד שני אני מעדיף לחזור לתקופה שניסו להציף את השוק במיניוואנים - לפחות היה לזה קהל יעד מוגדר, ולא כמו היום, שכל דבר מנסה להיות קרוסאובר - מלאדה עד למבורגיני.

 

אני חושב שפספסת את כוונת המשורר (קיה). מי שרוכש מיניוואן, עושה זאת כתוצאה מצורך (צריך להוביל הרבה נוסעים+מטען בנוחות) או כי בא לו. מה שקיה מנסה לעשות בדור החדש של הקרניבל זה להפוך אותו ליותר מעוצב, מגניב ונחשק....ובשוק הרכב העולמי, זה אומר להכניס נגיעות עיצוביות של SUV.

 

לפני 14 שעות, קריאטיב אגרסיב כתב:

 

נראה אותך מדבר על שימושיות משוגעת כשאתה מחפש חניה ברחוב צפוף, ברכב של 2 מטר רוחב ולמעלה מ5 מטר אורך. שימושיות בעיני היא החכמה להיות גם וגם. גם 7-8 מקומות וגם קומפקטי, גם כביש וגם שטח, גם תא מטען גדול וגם מושבים, גם עממי וגם יוקרתי, נראה יקר אבל עולה זול, אני יכול עוד להמשיך אבל כבר הבנת את הפואנטה: השילוב בין כל העולמות.

 

הקרוסאוברים הקומפקטיים לא הפכו סתם כך ללהיט, אף אחד לא מתלהב לדחוף את המשפחה שלו בשורה השלישית של כל קומפקטי כזה (סיקורי הרכבים ביוטיוב מלאים תיאורים מצחיקים של כתבי רכב יוצאים החוצה מהשורה השלישית). כל אחד אוהב מרחב ושפע. אבל גם אם זכית למשפחה מרובעת ילדים, ביומיום אתה לא מתנהל עם כולם, ולכן אתה לא לסחוב לכל מקום את הבהמה המגודלת הזאת.

 

הנתונים של 2020 מדברים בעד עצמם: בעוד נירו, ראב 4, ספורטאז', טוסון, אאוטלנדר, קודיאק, מכרו סביבות 5000 יחידות כל אחת, קיה קרניבל מכר 328 יחידות. אם הדגם החדש ימכור 600 יחידות, זאת תהיה הצלחה מטורפת עבורו. 

 

אני לא חושב שמי שרוכש קרניבל, שוקל באמת קודיאק או 5008 או SUV 7 מושבים אחר. מדובר ב"חיה" שונה לגמרי. אם כן, מוטב יעשה אם ישקול ברצינות את הסורנטו.

אגב, 2020 אינה שנת מכירות מייצגת במקרה של הקרניבל (סוף דגם, קורונה). בסגמנט שלו (מיניוואן), הוא מוביל כבר כמה שנים ברציפות.

 

לפני 13 שעות, daniel204 כתב:

הפספוס הכי גדול בקרניבל החדש הוא שאין אופציה ל8 מקומות.

יש לי מכר עם 2016 חיכה להחליף לדגם החדש ועכשיו הרכב נפסל מבחינתו.

 

לישראל ניתן לייבא קרניבל בתקינה אירופאית או אמריקאית (הקודם הגיע בתקינה אמריקאית).

הדגם החדש מגיע בתקינה אירופאית שנותנת שני דברים:

חסרון- אין סידור סידור של 8 מושבים, אבל הגישה לשורה השלישית עוד יותר נוחה.

יתרון- דגם דיזל (שאין בתקינה האמריקאית).

 

לפני 11 שעות, hans כתב:

קצת קיבלתי דיסוננס מהכותרת. כו-לה עדכון מצועצע של דור 3 (שאני מאוד מחבב).

 

 

 

הבעיה שאתה...טועה. מדובר בדגם חדש לגמרי ולא עדכון של הקודם.

מצועצע או לא, עניין של טעם.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שאופנת ה-SUV היא ניצחון הטיפשות על הפונקציונאליות

לפני 16 שעות, קריאטיב אגרסיב כתב:

 

נראה אותך מדבר על שימושיות משוגעת כשאתה מחפש חניה ברחוב צפוף, ברכב של 2 מטר רוחב ולמעלה מ5 מטר אורך. שימושיות בעיני היא החכמה להיות גם וגם. גם 7-8 מקומות וגם קומפקטי, גם כביש וגם שטח, גם תא מטען גדול וגם מושבים, גם עממי וגם יוקרתי, נראה יקר אבל עולה זול, אני יכול עוד להמשיך אבל כבר הבנת את הפואנטה: השילוב בין כל העולמות.

 

הקרוסאוברים הקומפקטיים לא הפכו סתם כך ללהיט, אף אחד לא מתלהב לדחוף את המשפחה שלו בשורה השלישית של כל קומפקטי כזה (סיקורי הרכבים ביוטיוב מלאים תיאורים מצחיקים של כתבי רכב יוצאים החוצה מהשורה השלישית). כל אחד אוהב מרחב ושפע. אבל גם אם זכית למשפחה מרובעת ילדים, ביומיום אתה לא מתנהל עם כולם, ולכן אתה לא לסחוב לכל מקום את הבהמה המגודלת הזאת.

 

הנתונים של 2020 מדברים בעד עצמם: בעוד נירו, ראב 4, ספורטאז', טוסון, אאוטלנדר, קודיאק, מכרו סביבות 5000 יחידות כל אחת, קיה קרניבל מכר 328 יחידות. אם הדגם החדש ימכור 600 יחידות, זאת תהיה הצלחה מטורפת עבורו. 

 

הקרוסאוברים הקומפקטים לא יותר מרווחים ממקבילותיהם מקטגוריות יותר פרקטיות, כמו מכוניות הסטיישן או מיקרוואנים. הם פחות מרווחים. 

העובדה שהם להיט זה ניצחון הטיפשות על הפונקציונאליות.

 

הקרניבל היא וואן בתחפושת של SUV, והיא בכלל בקטגוריה אחרת.

בארץ, למי שמסתובב בגושי הערים, זה רכב גדול ומאוד מסורבל, ככה שהוא פחות נפוץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לקרוא לאופנה טפשות.

אנשים קונים נעליים אלגנטיות ופחות נוחות רק בשביל הנראות.

זו טפשות?

לא בהכרח, זה יותר ויתור על דבר אחד (נוחות) תמורת דבר אחר (יופי, מראה אופנתי, מעמד חברתי וכו').

וזה עוד לפני שדיברנו על נשים ונעלי עקב...

גם ברכבים הקונספט זהה.

אנשים מוותרים על יעילות בשביל להרוויח דברים אחרים.

כל אחד והעדפותיו הוא.

יהיו כאלו שלא יבינו את ההגיון בלקנות מיאטה מתבגרת במחיר מופרז. מה יש בה? היא קטנטונת ולא פרקטית?

(לא נראה לי שבאמת יש כאלה, אבל בעולם בו אופנת ג'יפונים שולטת, הכל יכול להיות... 😉)

  • אהבתי 1

Today is a great day!

Just like every day...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 דקות, GR8Day כתב:

 

אנשים קונים נעליים אלגנטיות ופחות נוחות רק בשביל הנראות.

זו טפשות?

 

 

אם זה בא על חשבון היכולת שלהם לתפקד - כן.

 

נעלי עקב אצל נשים - מקשיחות את שריר הרגל, ויוצרות רגל חטובה, ודוחפות את האגן קדימה, מה שמשדר מיניות. יש לזה תכלית.

מה אתה משדר עם SUV שנראה, קצת, כמו רכב שטח, אבל הוא לא?!

״אני משחק בנדמה לי ומרגיש הרפתקן״?!

 

אני אשמח לשמוע מה מרוויחים ב-SUV, כדי שיהיה לך טיעון מעשי (פונקציונאלי).

תסביר במה התצורה הזו עדיפה על תצורה של רנו סניק, לדוגמא, שהיא יותר מרווחת, עם רצפה שטוחה ומושבים מודולריים. שניתן לעבור בקלות (יחסית) מהמושב האקדמי לאחורי, ושהיא לא ארוכה יותר ממשפחתית מקבילה.

 

מה מרוויחים במיאטה, אני יכול להסביר. העירבוב שלך של רכב מקטגוריה שונה בדיון על פרקטיות למשפחה, דמגוגי.

במיאטה מרווחים ביצועים והתנהגות כביש. 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מראה.

לוק.

פוזה, בלשון העם.

אנשים כבר מזמן לא קונים ג'יפונים כדי שייראו כמי שיורדים לשטח. אולי כך האופנה התחילה, אבל היום אף אחד לא באמת חושב שחצי מהשכונה שלו מבלים בסופ"שים בערבה.

לא צריך יתרון פונקציונאלי בשביל להעדיף משהו, כמו שלנעלי עקב אין יתרון פונקציונאלי. היתרון שלהם גלום בנראות.

אם היום אופנתי להתלבש בצורה מסוימת, אנשים יעשו זאת.

אם אופנתי לקנות ג'יפון, אנשים יעשו זאת.

ועצם זה הוא הערך המוסף שלהם.

 

המיאטה הייתה בשביל להדגיש רכב שיש לו מעלות מאוד ברורות (התנהגות) לעומת חסרונות ברורים (פרקטיות).

כמו שאתה מבין שאנשים מוותרים על אחד בשביל השני, כך גם אנשים מוותרים על שימושיות בקרניבל (לפחות בקודמת) בכדי לקבל מראה של טראוורס.

ועכשיו גם הקרניבל מנסה להיראות כמו טראוורס/אקספלורר.

Today is a great day!

Just like every day...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה נראות משדר מיצובישי ASX, שנראה כמו אותה לבנה (brick) שיש לכולם?

תגיד פיז׳ו 2008/3008... אני איתך. אבל כל SUV משדר ״נראות״?!

לא חושב.

 

נעלי עקב יוצרות נראות שונה לאישה. זה ניכר, זה בולט, זה משרת פונקציה.

 

זה שהרבה אנשים נוהגים בטיפשות, במקום לפעול ביעילות, אני מסכים. זה עדיין לא הופך את זה ל-לא טיפשות. זו טיפשות נפוצה.

 

אני עדיין שואל, איזה יתרון יש ל-SUV?

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה יותר נוח לנהוג ברכב גבוה. 

קל יותר לראות קדימה מעבר לרכב שמולך, נוח יותר להיכנס ולצאת ממנו, נוח יותר להעמיס אותו, (הגובה עוזר) והוא פחות רגיש לפסי האטה / מדרכות.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, hans כתב:

כו-לה עדכון מצועצע של דור 3 (שאני מאוד מחבב).

דור חדש לחלוטין, פלטפורמה חדשה, טכנולוגיות חדשות וכו'. גם המנועים שונים (3.5 "סמארטסטרים" שהחליף את ה-3.3 "למבדה"), אם כי העברה של מנועים מדור לדור זה לא משהו נדיר בימינו (כל דגמי VAG, כל דגמי PSA כדוגמא זריזה).

(גם אני מאוד מחבב את הדור הקודם).

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. פבל, זאת הכותרת לכתבה שהכי לא הסכמתי איתה. כל כך לא הסכמתי שטרחתי וחיפשתי (אין לינק בתחתית) את השרשור הפורום כדי להביע את מחאתי. 
אז אם המטרה הייתה למשוך אנשים לפורום. שאפו..

2. עכשיו לנימוק: הרכב הזה לא המציא כלום. הוא נראה דומה מאוד לטרווארס ולגמרי מתחרה בו, בעשור האחרון קטגוריית הפול סייזים התחלקה תמיד לאלו שמעוצבים יותר כג'יפ (פעמים רבות עדיין עם 4X2) לאלו שבסגנון היותר מסורתי. 
אם יש מישהו שעשה מהפך כזה זה השברולט אפלנדר אי שם ב2006 (לא סגור על השנה), מאז השוק התפתח והתרחב, והעיצוב השתנה בהתאם אבל לא באמת מהפך.

3. לגבי סוגיית הגודל: כמי שנוהג הרבה מאוד במכוניות כאלו  וגר באיזור אורבני צפוף מאוד - הפער בין מציאת חניה לטיוטה קורולה לשברולט טרווארס קשור בעיקר ללמידה של יכולת תמרון... (כל כך הרבה פעמים נכנסתי לחניה שנהג עם I30 פסל לפניי בשל חוסר מיומנות...)
 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, חולה רכב#1 כתב:

קומפקטי מגיע לרוב ע"ח מרווח. 

 

 

אולי לא הסברתי טוב את עצמי. הכוונה שלי היתה שגם אדם שיש לו משפחה ברוכה, ביומיום לא מתנהל עם כולם כל הזמן, ואז תכלס הוא סתם מתנייד עם מיניבוס, עם עלויות נלוות של דלק, צפיפות בכבישים (עזוב חניה, גם ההתנהלות בכביש היא קשה).

 

לכן קשה לי לקרוא לזה שימושיות.

לפני 3 שעות, falou כתב:

מה אתה משדר עם SUV שנראה, קצת, כמו רכב שטח, אבל הוא לא?!

״אני משחק בנדמה לי ומרגיש הרפתקן״?!

 

אני אשמח לשמוע מה מרוויחים ב-SUV, כדי שיהיה לך טיעון מעשי (פונקציונאלי).

 

זה ממש לא כמו שאתה מתאר. יש לו יתרונות מובהקים בעליה על מדרכות, סתם מכשולים, נהיגה בשטח רך (אם זה רכב השכרה או חברה אז גם שטח קשה לא נפסל...) כניסה ויציאה נוחים, תנוחת נהיגה גבוהה ושולטת, שדה ראיה.

 

לזה אפשר להוסיף גם תא מטען גדול, ויכולת העמסה שאין בפרייבט, כאשר המושבים שטוחים.

לפני 12 דקות, yosy b כתב:

הפער בין מציאת חניה לטיוטה קורולה לשברולט טרווארס קשור בעיקר ללמידה של יכולת תמרון... (כל כך הרבה פעמים נכנסתי לחניה שנהג עם I30 פסל לפניי בשל חוסר מיומנות...)

 

ועם רכב ארוך ורחב אתה משלם ביוקר על כל חתיכת פינוק ומרחב. כל תימרון כזה בחניה צפופה מקצר לך את החיים בכמה שנים, ואז אתה מגלה שחסר לך בדיוק 10 ס"מ... אתמול אגב פורסם וידאו של נהג הסעות שיצא מדעתו באמצע תימרון כשחסמו אותו, זה וידאו מהסוג שלא חשבתי שנראה בארץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

זה ממש לא כמו שאתה מתאר. יש לו יתרונות מובהקים בעליה על מדרכות, סתם מכשולים, נהיגה בשטח רך (אם זה רכב השכרה או חברה אז גם שטח קשה לא נפסל...) כניסה ויציאה נוחים, תנוחת נהיגה גבוהה ושולטת, שדה ראיה.

 

 

אני לא אכנס לעד כמה דוחה המנהג לעלות על מדרכות, היכן שרכב לא אמור לעלות, אבל כל רכב עולה על מדרכה.

שטח רך... גם כל רכב עושה, וזו דרישה איזוטרית.

כניסה ויציאה נוחים, כמו גם תנוחת נהיגה, יש גם במיניוואן.

 

אתה דיברת על איכות חיים של מרווח פנים, בזה יש למיניוואן יתרון. מוחץ.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, falou כתב:

איזה נראות משדר מיצובישי ASX, שנראה כמו אותה לבנה (brick) שיש לכולם?

תגיד פיז׳ו 2008/3008... אני איתך. אבל כל SUV משדר ״נראות״?!

לא חושב.

 

נעלי עקב יוצרות נראות שונה לאישה. זה ניכר, זה בולט, זה משרת פונקציה.

 

זה שהרבה אנשים נוהגים בטיפשות, במקום לפעול ביעילות, אני מסכים. זה עדיין לא הופך את זה ל-לא טיפשות. זו טיפשות נפוצה.

 

אני עדיין שואל, איזה יתרון יש ל-SUV?

אני ממש מחבב את המראה של הasx, במיוחד מלפנים. לדעתי הוא אחד הנאים בקטגוריה. דווקא את ה2008 אהבתי פחות מההתלהבות הרווחת לגביו.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעוד מראה זה עניין של טעם, התנהגות הכביש שלו מחורבנת, והגימור מכרה פחם בפנים לא נעים ופשוט מכוער.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

תנוחת נהיגה גבוהה ושולטת, שדה ראיה.

שדה הראיה לא תלוי בגובה שלך ביחס לכביש (זה נידון כאן כבר עשרות אלפי פעמים) אלא לגובה שלך ביחס לדשבורד. 

ולמה - ועל מה - תנוחת נהיגה צריכה "לשלוט"?

 

לפני 8 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

לזה אפשר להוסיף גם תא מטען גדול, ויכולת העמסה שאין בפרייבט, כאשר המושבים שטוחים.

ברנו סניק/סיטרואן פיקאסו (קצרות כמובן) יש תא מטען גדול ב-50% מכל SUV בגודל שלהן.

ומושבים אפשר להשטיח ליטרלי בכל רכב עם דלת חמישית מאז שאני זוכר את עצמי - זה שעם ישראל עד לאחרונה שמר אמונים לתצורת הסדאן ורק לאחרונה גילה את יתרונות הדלת, לא אומר שזה ייתרון ששמור לג'יפונים. 

 

לפני 17 דקות, yosy b כתב:

1. פבל, זאת הכותרת לכתבה שהכי לא הסכמתי איתה. כל כך לא הסכמתי שטרחתי וחיפשתי (אין לינק בתחתית) את השרשור הפורום כדי להביע את מחאתי. 
אז אם המטרה הייתה למשוך אנשים לפורום. שאפו..

אני יודע שזה שנוי במחלוקת, ואני מניח שאתה יודע גם שלרוב אני מאוד נגד זה, אבל לפעמים... במיוחד באייטם על רכב תכלס די משעמם כמו מיניוואן, צריך להוציא את התותחים הכבדים (בינתיים נראה שזה עבד 😜)

 

לפני 35 דקות, yosy b כתב:

הרכב הזה לא המציא כלום. הוא נראה דומה מאוד לטרווארס ולגמרי מתחרה בו,

הטראוורס דווקא הלך בכיוון ההפוך, הדור הנוכחי נראה הרבה יותר מיניוואני מאשר הקודם, שפשוט נראה כמו SUV מגודל.

 

לפני 36 דקות, yosy b כתב:

אם יש מישהו שעשה מהפך כזה זה השברולט אפלנדר אי שם ב2006

האמת שאתה צודק לגמרי, לא חשבתי עליו. אבל כנראה שהוא הגיע מוקדם מדי, כשהעיצוב הזה עדיין לא היה דרישת סף כ"כ משמעותית כמו שהיא היום. הוא גם הפסיק להימכר מהר מאוד (הוא יוצר בסך הכל ארבע שנים) והיה כשלון די טוטאלי. אני בטוח שזה לא בגלל העיצוב אלא בגלל דברים אחרים, אגב, שלא ישתמע שאני חושב שהוא ירד מההיצע בגלל העיצוב.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...