Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יכול להיות שקיה קרניבל החדש היא המכונית הכי חשובה של השנים האחרונות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, פבל כתב:

דור חדש לחלוטין, פלטפורמה חדשה, טכנולוגיות חדשות וכו'.

חדש חדש אבל היברידי (או אפילו השקר שהוא mild hybrid) אין.

מה.

ראיתי את התירוץ לגבי האמריקאים. לא תיאוריה הגיונית לדעתי.

מה.

אני מסתכל על התאריך. 2021.

מה.

לא מדבר אפילו על אופציה לחשמלי או חשמלי עם מאריך טווח... היברידי או PHEV. משהו. שיהיו אלקטרונים שרצים.

מה.

 

  • רעיון טוב! 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האמת? לא יודע. באמת. זה גם לא שאין להם, לסורנטו החדש יש גרסת PHEV. 

באמת לא יודע. 

mild-hybrid זה קשקוש שנועד לפייס את כל הגרטות באירופה, אז זה ברור למה אין באמריקה. אבל הייבריד נורמלי? אולי יהיה בהמשך.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו, די חשוב.

לא מצוין כושר הגרירה של הדגם החדש, הנתון לא קיים במפרט.

מקווה מאוד שהוא לא הלך בדרכה של הפסיפיקה - איסור התקנה גורף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אבל אל תשכחו שהיצע המיניוואנים ירד כמעט ל-0 בשנים האחרונות. בסופו של דבר קונים מה שיש ומה שיש זה בעיקר ג'יפונים. 

עריכה אחרונה על ידי MasterOfOlympus
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, David32 כתב:

ראיתי את התירוץ לגבי האמריקאים. לא תיאוריה הגיונית לדעתי.

 

לא תירוץ ולא תיאוריה - זה נאמר גם לי היום במקרה לגמרי על ידי מנהלים בטלקאר עצמה.

קיה היצרנית מאפשרת ליבואן לבחור או תקינה אירופית או תקינה אמריקנית - לא גם וגם. 

בתקינה האמריקנית יש 8 מושבים

בתקינה האירופית יש דיזל

אלו העובדות או ה"מה", עכשיו נדבר על ה"למה"

בתקינה האמריקנית אין דיזל כי זה מנוע שמאוד לא מבוקש ונפוץ שם לכתחילה ואחת כמה וכמה במיניוואנים

בתקינה האירופית אין מושב שמיני מכיוון שזה מושב שניתן לניתוק והסרה, ולכן אין לו עיגונים בטיחותיים מסויימים הנדרשים באירופה. 

 

אצל היבואנית בחרו בדיזל על פני 8 מושבים, להערכתם כנראה שיהיה ביקוש לדיזל ולא ל-8 מקומות.

עשו טעות? בחרו נכון? בשביל זה אנשים מקבלים שם ערימות של כסף ומחליטים מה שמחליטים על סמך הנתונים והתחזיות שלהם, אם הם טעו הם יפסידו והם לא אוהבים להפסיד. 

 

מנועי הייבריד ופלאג אין הייבריד באמת מתמיהים בהיעדרם, בטח כאשר זה יכל להיות פקטור מאוד מאוד מעניין בישראל שבה אין מיניוואן היברידי (בארצות הברית הטויוטה סיינה מגיע כך). 

יכול רק לשער שהנעה כזו תגיע מתישהו, אבל כרגע כאשר היצרנית צריכה לחלק את מנת הסוללות וההנעות החלופיות שלה, היא מתעדפת סגמנטים יותר רגישים או שבהם זה מבוקש יותר. 

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, falou כתב:

ֿאבל בו נרד למכוניות של 5 אנשים.

מי שיש לו 2 ילדים ומעדיף SUV על מיניוואן, מעדיף פוזה על הנוחות שלו ושל משפחתו, ושל שימושיות הרכב.

פעם ראשונה ששכרתי סניק בחו״ל, לא הבנתי מה הקטע של לעשות מגאן גבוהה. היינו שני גברים ברכב. נראה לי סתם מיותר.

בפעם השנייה היינו זוג עם תינוקת, ואז נפל לי האסימון, כמה הרכב הזה נוח.

 

הייתה תקופה שנהגתי בפיאט מולטיפלה. אוטו מכוער טילים, אבל עד היום לא הייתה לי מכונית כל כך פרקטית כמו המולטיפלה הזאת. מוכן לשים כסף שהמולטיפלה לא רואה את הטסלה מודל Y ממטר בכל הקשור לפרקטיות. 

עריכה אחרונה על ידי MasterOfOlympus
  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, קרמבו כתב:

לא תירוץ ולא תיאוריה - זה נאמר גם לי היום במקרה לגמרי על ידי מנהלים בטלקאר עצמה.

קיה היצרנית מאפשרת ליבואן לבחור או תקינה אירופית או תקינה אמריקנית - לא גם וגם. 

 

אלו העובדות או ה"מה", עכשיו נדבר על ה"למה"

 

אני אחדד, 

אין לי אף תלונה כלפי טלקאר.

אלא לקיה.

הזוי בעיניי להוציא רכב חדש ב2021 על פלטפורמה חדשה (!!!!!) בלי אופציה להייבריד והכנה לחשמלי. 

גם בקאר אנד דרייבר מציינים את זה:

ציטוט

The Pacifica has an optional plug-in-hybrid powertrain and the new-for-2021 Sienna comes only as a hybrid, but we don't expect Kia to offer such a setup on the Carnival, at least not right away. 

מעבר לזה, אם לחפש בגוגל אפשר להגיע לאיזה מאמר בקוריאנית לגבי העיניין הזה, שם רשום שבכיר בקיה אמר ש*לא* יהיה הייבריד (והנעה כפולה, אבל זה לא מפריע לי)

[http://www.autocast.kr/newsView/atc202006120002]

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, קרמבו כתב:

 

 

אצל היבואנית בחרו בדיזל על פני 8 מושבים, להערכתם כנראה שיהיה ביקוש לדיזל ולא ל-8 מקומות.

עשו טעות? בחרו נכון? בשביל זה אנשים מקבלים שם ערימות של כסף ומחליטים מה שמחליטים על סמך הנתונים והתחזיות שלהם, אם הם טעו הם יפסידו והם לא אוהבים להפסיד. 

 

 

מעניין אם ניתן יהיה להוסיף מושב שמיני דרך מתקין מורשה של משרד התחבורה. 

כמו שעושים עם מיניבוסים להסעות.  

עריכה אחרונה על ידי חולה רכב#1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Metronome כתב:

מחזיק בדור היוצא (2019), לפי הדיון אני בין הבודדים שקנה ללא צורך אמיתי.
נקנה עם הולדת הילד השלישי, נוסעים בו רק חמישה, לכאורה אין בעיה להסתדר עם כל רכב משפחתי.

בפועל - הרכב פשוט אדיר בשימושיות - להוריד ולאסוף ילדים עם דלתות חשמליות ומעבר פתוח בשורה השנייה (שני כסאות קפטן) - זה פרייסלס.
לזרוק ציוד / עגלות / קורקינטים בלי חשבון - פשוט רכב מעולה לכל משפחה.

כאנקדוטה הוא החליף Q3, אשתי לא התלהבה מהתפלץ בהתחלה, אפילו נסתה להימנע מנהיגה בו עקב הגודל. המראה גם לא משובב אבל אחרי תקופה קצרה הוא הוטמע בשמחה, כיום זה הרכב שלה.

 

כבר ספרתי את זה, אבל אני מכיר מישהי שהחזירה Q7 ולקחה טויוטה סיינה, בדיוק בשביל אופי השימוש שציינת, והיתה מבסוטה חלאס.

כמו שניתן להבין, כסף לא היה העניין. העניין היה נוחות.

מה שכן, היא גרה בעמק הסיליקון, ככה שחנייה לא היתה שיקול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, קרמבו כתב:

לא תירוץ ולא תיאוריה - זה נאמר גם לי היום במקרה לגמרי על ידי מנהלים בטלקאר עצמה.

קיה היצרנית מאפשרת ליבואן לבחור או תקינה אירופית או תקינה אמריקנית - לא גם וגם. 

בתקינה האמריקנית יש 8 מושבים

בתקינה האירופית יש דיזל

אלו העובדות או ה"מה", עכשיו נדבר על ה"למה"

בתקינה האמריקנית אין דיזל כי זה מנוע שמאוד לא מבוקש ונפוץ שם לכתחילה ואחת כמה וכמה במיניוואנים

בתקינה האירופית אין מושב שמיני מכיוון שזה מושב שניתן לניתוק והסרה, ולכן אין לו עיגונים בטיחותיים מסויימים הנדרשים באירופה. 

 

אצל היבואנית בחרו בדיזל על פני 8 מושבים, להערכתם כנראה שיהיה ביקוש לדיזל ולא ל-8 מקומות.

עשו טעות? בחרו נכון? בשביל זה אנשים מקבלים שם ערימות של כסף ומחליטים מה שמחליטים על סמך הנתונים והתחזיות שלהם, אם הם טעו הם יפסידו והם לא אוהבים להפסיד. 

 

מנועי הייבריד ופלאג אין הייבריד באמת מתמיהים בהיעדרם, בטח כאשר זה יכל להיות פקטור מאוד מאוד מעניין בישראל שבה אין מיניוואן היברידי (בארצות הברית הטויוטה סיינה מגיע כך). 

יכול רק לשער שהנעה כזו תגיע מתישהו, אבל כרגע כאשר היצרנית צריכה לחלק את מנת הסוללות וההנעות החלופיות שלה, היא מתעדפת סגמנטים יותר רגישים או שבהם זה מבוקש יותר. 

ראיתי שיש טיוטה סיינה היברידית ביבוא מקביל

כך כתוב באתר בכל אופן... 

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיכאל רדמיני
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, MasterOfOlympus כתב:

 

הייתה תקופה שנהגתי בפיאט מולטיפלה. אוטו מכוער טילים, אבל עד היום לא הייתה לי מכונית כל כך פרקטית כמו המולטיפלה הזאת. מוכן לשים כסף שהמולטיפלה לא רואה את הטסלה מודל Y ממטר בכל הקשור לפרקטיות. 

 

ומה תגיד על בעלי משפחות שצופפו את משפחתם במחלקת תיירות של מודל 3 פרפורמנס שעולה 260 - 280 אלף ₪ עם צמיגי 20 אינצ' ומתלים מונמכים ומוקשחים ומרווח גחון של אסימון ושאין בתכלס יותר מדי מה לעשות איתה בישראל מחוץ למסלול, כשיכלו באותו המחיר לרווח את משפחתם בנוחות של מחלקה ראשונה בקרניבל או סורנטו, הראשון אמנם מוגדר כמיניוואן והשני כג'יפון אבל שניהם אין ספק מרווחים ושימושיים בהרבה ממודל 3 (וגם די חסכוניים אפילו בגירסת דיזל או היברידי או phev בהתאם לדגם כך שגם יתרון החסכון ברכב החשמלי לא כזה גדול)?

 

כפי שציינו לאנשים שונים העדפות שונות, לעיתים קרובות לא "הגיוניות" אלא "רגשיות" ו"אנוכיות".

 

דווקא היתרון של מרווח הגחון של ג'יפונים על פני מיניוואנים ועל רכבים משפחתיים הוא חשוב בג'ונג'ל העירוני לצורך חניות מול מדרכות ועל מדרכות בלי שפשוף הפגוש או מפתן הדלתות (ולא הבנתי איך עליה באלכסון על מדרכה ברכב משפחתי/ מיניוואן עוזרת כפי שכתבו כאן- למה מרווח הגחון גדל פתאום?)

 

למודל y ספיציפית אין גם את היתרון הזה שכן הסוללות בתחתית המרכב משאירות לה מרווח גחון של רכב משפחתי רגיל.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, evc כתב:

דווקא היתרון של מרווח הגחון של ג'יפונים על פני מיניוואנים ועל רכבים משפחתיים הוא חשוב בג'ונג'ל העירוני לצורך חניות מול מדרכות ועל מדרכות בלי שפשוף הפגוש או מפתן הדלתות (ולא הבנתי איך עליה באלכסון על מדרכה ברכב משפחתי/ מיניוואן עוזרת כפי שכתבו כאן- למה מרווח הגחון גדל פתאום?)

 

 

לג׳יפונים אין מרווח גחון עם יתרון משמעותי על מיניוואנים, ואין בעיה לעלות עם כל רכב על מדרכה (בתור נהג לשעבר של WRX, פיאט קופה, קליאו ספורט, פורשה קאיימן...). ובו נגיד ככה, איפה שרכב רגיל לא יכול לעלות על המדרכה, אתה לא אמור להיות על המדרכה. אבל אולי חלק מהתדמית שקרוסאוברים מעודדים זה ״אני כזה אדם שכולם על הזין שלי ואני חונה איפה שבא לי?!״

סתם, סתם...

 

למה באלכסון?

אתה לא רק מגיע באלכסון, אתה מגיע עם גלגל מסובב לכיוןן המדרכה, כך הגלגל פוגש את המדרכה לפני הפגוש. 

 

אם נחזור לטקסט שהתחיל את הדיון:

 

בתאריך 26.4.2021 בשעה 17:55, קריאטיב אגרסיב כתב:

הקרוסאוברים הקומפקטיים לא הפכו סתם כך ללהיט, אף אחד לא מתלהב לדחוף את המשפחה שלו בשורה השלישית של כל קומפקטי כזה (סיקורי הרכבים ביוטיוב מלאים תיאורים מצחיקים של כתבי רכב יוצאים החוצה מהשורה השלישית). כל אחד אוהב מרחב ושפע. אבל גם אם זכית למשפחה מרובעת ילדים, ביומיום אתה לא מתנהל עם כולם, ולכן אתה לא לסחוב לכל מקום את הבהמה המגודלת הזאת. 

 

 

הקרוסאוברים לא הפכו ללהיט כי יש בהם יותר מקום, אם זו היתה הסיבה, מיניוואנים היו שולטים. יש בהם יותר ׳מרחב ושפע׳, בתוספת שטח שמשות גדול עם יכולת של הזאטוטים לראות מה קורה בחוץ (במקום להיות קבורים בתוך המושב האחורי), לאחסן חפצים, מרווח בגישה למושב האחורי לצרכי תפעול כסאות בטיחות וילדים (רצפה שטוחה עם תקרה גבוהה), ועוד.

 

אני לגמרי מבין שמישהו בוחר רכב שנראה לו יפה יותר, גם על חשבון הפרקטיקה. אסתטיקה זה גם חשוב בחיים. אבל שלא יסיפרו לי שהבחירה ב-SUV היא בחירה פרקטית. סטיישן ומיניוואנים יותר פרקטיים.

והאמת, שלא יספרו שזו בחירה אסתטית, כשקונים משהו כמו קודיאק או טוסון (דור קודם) או כל לבנה מתנייעת אחרת.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק.
כאמור מחזיק בקרניבל, הזמנתי וממתין ליוני לקבל את המודל 3 פרפורמנס. (בנוסף לקרניבל).
כמה שהן שונות, ובכל זאת מה שמשותף להן הוא ייחוד ספציפי / מאפיין ברור.
מכיר הרבה אנשים שרוכשים כך מכוניות - רוצים תחושה של תמורה ברורה.
מקסימום נוחות / מקסימום ביצועים / מקסימום שטח וכו׳

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Metronome כתב:

מחזיק בדור היוצא (2019), לפי הדיון אני בין הבודדים שקנה ללא צורך אמיתי.
נקנה עם הולדת הילד השלישי, נוסעים בו רק חמישה, לכאורה אין בעיה להסתדר עם כל רכב משפחתי.

אם אני לא טועה, הדור הקודם הוצע למכירה בארה"ב גם בגרסה של 5 מושבים, אשכרה נתקלתי ברשת בזוג אמריקני עם תינוקת שבחר במכונית הזאת...

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, פבל כתב:

זה בגלל'שתה חובבן.

נעמדים במקביל למדרכה, מסובבים את כל ההגה לצד שלו ועולים באלכסון. אפשרי עם כל אוטו סטנדרטי (לא סופר קארס וכאלה).

 

לא הבנתי איך זה פותר את הבעיה, שהרי אחרי 2-3 ס"מ של הצמיג שבולט עכשיו החוצה מבית הגלגל, מגיע בית הגלגל, והוא בגובה הפגוש.

 

או שאולי בראש העין עושים מדרכות ממש גבוהות, לא יודע, אני רק יודע שכשאני עומד עם הרכב ליד המדרכה, סף בית הגלגל (וסף הפגוש הקדמי) נמוכים יותר מהמדרכה עצמה.

עכשיו אין לי סיבה לעלות על מדרכות, אז אני גם לא מנסה לעשות את זה, אבל גם אם הייתי צריך, אז לא ברור לי איך זה אפשרי למדרכה בגובה כזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...