Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Michelin PilotSport S5, מישהו שמע או ראה?


Fraysa

פוסטים מומלצים

לפני 17 שעות, hunter22 כתב:

מחזק לגבי הקונטי ספורט 7, החלפתי לפני כחצי שנה בערך בהמלצת המקום אחרי מישלן 4s שהרגיש לי שהתייבשו מהר מדי (חונה בעיקר בחניה מקורה). בנתיים מרגיש לי טוב על הרכב 

 

הזמנתי היום סט כזה לאוטו (פיגו 3008), מאמין שלא אתאכזב  (מאוד אוהב את הסחורה של קונטי והביקורות על הדגם הזה ממש טובות)

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום
לפני 7 שעות, Fraysa כתב:

אני כמעט בטוח בוודאות שהצמיגים המקוריים הם Runflat

שלך 2016, לא?

כי לפחות ב-17' ו-18' לא היה ראנפלאט מהחברה (אצלי לפחות הגיעו PSS שנשחקו די מהר בלי התגרות מיוחדת מצידי).

אני בנתיים עם סט שני של PS4, מאחורה כבר PS5, מבחינתי משלב כמה תכונות ביחד כולל זמינות אז שומר להם אמונים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, 2016.

 

אני לא יודע מה היו הצמיגים המקוריים (אני יד שנייה והבעלים הקודם החליף את הסט המקורי כבר), אז כנראה שאתה צודק.

 

מעניין, מדוע לא הלכת על ה-4S?

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לאחרונה דגם PS4S כלל לא היה זמין באירופה בקוטר "18, בשנה האחרונה הצמיג כבר כן זמין במספר מידות בקוטר "18, כולל כאלו שמתאימים לסדרה 2, אך אני לא יודע לומר אם ניתן להזמין באופן מיוחד בארץ ולא יצא לי לראות את הצמיג במידה "18 בפנצ'ריות בארץ. זה גם המקרה עם קוניטי ספורט 7, אמנם יש במידה של 225/40R18 שהיא מאוד פופולרית, אך הוא בעיקר זמין בקוטר "19 ומעלה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, itaysamurai כתב:

בכל החלפה בדקתי,  לא היו ל-18".

 

אהה, שכחתי שאתה עם החישוקים המקוריים. ה-PS5 צמיג מדהים - שמתי אותו על הגולף והוא היה פשוט יוצא דופן בכל אספקט אפשרי.

  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון שלי עם הps5 זהה. צמיג פנטסטי אול אראונד ומחיר שפוי. 

בגלל שסקרנתם בסט הבא אולי אנסה את הקונטי ספורט 7. ככה סתם, בשביל הספורט lol

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.5.2024 בשעה 16:59, amosbmw כתב:

מקווה שהתארגנת על גלגל רזרבי כלשהו וכלים.

גם אם אתה נתקע עם נזק בצמיג בשעות שפנצ'ריות פתוחות, אלה לא מידות שיש במלאי על המדף, שלא לדבר על איך תגיע אל הפנצ'ריה בכלל.

אישית הייתי הולך על runflat כלשהו, תוספת הבטיחות היא משמעותית. 

 

נראה ששכחתי להגיב על החלק הזה. 

 

אין בסדרה 2 מקום לגלגל רזרבי (די בטוח שלכל ה-F Chassis אין כזה), יש ערכה של תיקון תקר וקומפרסור. בלי קשר, ב-4 שנים שהחזקתי את הרכב הקודם (הגולף) לא היה לי פאנצ׳ר פעם אחת. אני מאמין שזה קשור לעובדה שאני מחנה בחניון תת-קרקעי גם בבית וגם בעבודה, מנסה להימנע מבורות ומהמורות בכבישים ולעולם לא מחנה באיזורים בעייתיים (רק חניונים). כמעט כל מי שאני מספר לו את זה בהלם ואומר שהוא חווה אחד לפחות כל כמה חודשים.

 

הביקורות שאני רואה באינטרנט על היתרונות של לעבור מ-Runflat לצמיגים קונבנציונליים הן די קיצוניות - כולם מעידים שההבדל באיכות הנסיעה מורגש באופן מאוד משמעותי, אז זה מסקרן אותי מאוד לראות כיצד זה ירגיש בפועל. 

 

אני מעדיף להנות מכל היתרונות הפוטנצליים עם צמיג קונבנציונלי מאשר לחשוש מהסיכוי שיהיה לי פנצ׳ר. ובמקרה הכי גרוע, ברגע האמת, אני אדע מעולה להסתדר לבד ולחלץ את עצמי.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אין מקום לצמיג רזרבי גם אצלי (F87), הרכב מגיע עם ערכת ניפוח.

אחזק ואומר שב8 שנים האחרונות שהחזקתי מיאטה, עשיתי כ 120 אלף ק''מ, התניידתי עימה כדיילי, טיולים וכו' חוויתי 2-3 תקרים וגם אז היה מדובר במצב של לנוע לפנצ'רייה סמוכה ולבצע תיקון.

אני חושב כמוך וכמו אחרים שהמעבר של ראנפלט לצמיג קונבנציונלי הוא מבורך.

פחות משקל בלתי מוקפץ, יותר היצע.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי אין מקום לרזרבי בF25.

אבל סטיטיסקה של רכב בודד לא מלמדת כלום. עברתי תקופות של אולי 10 שנים ללא פנצ'ר ותקופות של פנצ'רים כל 3 חודשים. לאחרונה, כמתנדב בידידים, אני רואה המון פנצ'רים.

יש לי חרדה בנושא, ובנוסף לערכת ניפוח או צמיגי RF אני חושב שהמינימום הוא להחזיק במחסן בבית רזרבי בגודל מלא עם צמיג תקין, במיוחד שמידות הצמיגים והג'אנטים ברכבים שלי בדרך כלל חריגות.

כמוך קראתי את הדעה המקובלת שהמעבר מRF לרגילים שיפר מאוד את איכות וחווית הנסיעה, שלא לדבר על מבחר וזמינות צמיגים. אבל נתקלתי גם בדעת מיעוט, שצמיגי הRF המודרניים הרבה יותר טובים מהדורות הראשונים.

תוספת הבטיחות היא חשובה מאוד. נכון שהסיכוי קלוש אבל להיתקע עם רכב מושבת בכביש מהיר זאת סכנת נפשות.

הרכב שלי הגיע עם RF סיניים חדשים ונסע איום ונורא. התחושה היתה כמו לנסוע עם גלגלי בטון. אני משער שהם אולי מייצגים את תחושת האכזבה שיש לאנשים מRF.

לאחר הקריאה המעמיקה החלטתי לנסות לפחות פעם אחת בעצמי לפני שאפסול.

הניסוי עלה אמנם 4800 ש"ח אבל הוכתר בהצלחה גדולה. אמנם אני עם SUV אבל הדרישות שלי מצמיגים הם גבוהות מאוד. אני נוסע עם רכב חזק בצורה אגרסיבית ומנצל את היכולות שלו. האחיזה פשוט פנומנלית והשיכוך טוב.

מה שממש מוזר בעיני - ב10000 ק"מ הצמיגים לא איבדו טיפה של לחץ אויר. אני רואה בtpms שהלחץ נשמר לאורך חודשים. לא האמנתי, בדקתי שוב עם מד לחץ ידני ואכן לא חסרה טיפה. אני גם לא רואה בלאי או שחיקה, שאצל הPS4 נראים בהחלט אחרי 10000 ק"מ.

שוב, מציע לך לנסות סט אחד. לא תאהב - תחזור לרגילים בסט הבא.

PXL_20230827_085017988~2.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, amosbmw כתב:

שוב, מציע לך לנסות סט אחד. לא תאהב - תחזור לרגילים בסט הבא.

 

זה בדיוק מה שאני עושה כרגע, רק הפוך. הרכב נקנה כאשר הוא מרכיב Pirelli P Zero RF. קשה לי להגיד מה ההבדל בין RF או לא יהיה ברכב הזה כי ככה קיבלתי אותו, אבל הוא מאוד קפיצי וקשה, בלשון המעטה. ברור לי שזה רכב ספורט עם מתלים קשים ושהוא לא נועד להיות נוח, אבל אני בטוח שחלק מסוים מזה מגיע מה-RF. 

 

אני עתיד להתקין את ה-PS4S שכבר הגיעו אתמול לפנצ׳רייה שלי ביום ראשון, אז אעדכן כאן על החוויה. 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבתי את הבילשטיין B6 הקשיחים מאוד, אחרי החלפת הצמיגים.

הצירוף מוצלח.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, amosbmw כתב:

שצמיגי הRF המודרניים הרבה יותר טובים מהדורות הראשונים.

 

זה בהחלט נכון, צמיגי RF מודרניים הם שדרוג לעומת מה שהיה בעבר. ג'ונתן עשה על זה סקירה, גם אם אלו צמיגי AS ולא קיץ.

אישית, אני עדיין מעדיף צמיג רגיל בעיקר בשל המבחר הגדול יותר משמעותית והבונוס הקטן של משקל מופחת. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היום סוף סוף ביצעתי את ההחלפה אצל ״צמיגי המושבה״ בפתח תקווה. 

 

נאלצתי לחכות שהג׳אנטים שלי יחזרו מצביעה, לכן זה לקח מעט זמן. משום שהם היו דנדשים אחרי הצביעה, בעל המקום, אלירן, הבטיח לי שהוא יעשה את ההחלפה ולא עובד שלו כדי שלא תהיה שריטה ואכן הוא עבד בצורה מושלמת והכל יצא מושלם.

 

על הצביעה של הג׳אנטים אעשה שרשור בנפרד.

 

רשמים ראשונים: וואו. ההבדל בנסיעה מורגש מיד כשיצאתי מהפנצ׳רייה. הרכב מרגיש כאילו הוא ״מרחף״ על פני הכביש. אם לפני כן חשבתי שה-M235 קשה , עכשיו אני מבין שזה היה בעיקר בגלל ה-Runflat. הרכב בהגדרה קשה והמתלים שלו לא כל כך רכים, אבל מהמורות שאני רגיל לקבל מהן בעיטה בגב לפתע מרגישות כאילו אני עם כל רכב אחר. כל הזמן האשמתי את הרכב כשאני פתאום מבין שאלו היה הצמיגים. 

 

לא יצא לי לנסוע על כביש מהיר יותר מדי עדיין, אבל במעט שיצא לי, הרכב מרגיש סופר מדויק - כאילו הוא יודע בדיוק לאן שאני רוצה לנסוע. 

 

בינתיים הצמיג עושה רושם *ממש* טוב ואני ממש שמח על ההחלטה גם לשדרג וגם להעיף את ה-Runflat. 

 

וכמובן, תמונה של הסט מורכב עם הג׳אנטים הצבועים:

 

 

IMG_7654.jpeg

  • אהבתי 3

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! הצטרפת לרבים שהעיפו את ה- RFT ונהנים מצמיגים שיודעים להוציא את העוקץ משיבושים ובעיקר ממבחר גדול של צמיגים שפתאום זמינים לרכישה. לשם התזכורת, אל תשכח לשים ערכה או קצף לתיקון תקרים בתא מטען :-) 

אתה על הנמכה מסוימת או משהו כזה? כי הרכב נראה נמוך יותר מהרגיל לדגם.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...