Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 22 דקות, EliC25 כתב:

לא בדיוק. נכון שבסיס הגלגלים שלהם יחסית דומה, וההפרש באורך לא עובר את ה15 ס"מ, אבל מדובר על יחידת כח אחרת לגמרי, ואבזור אחר לגמרי. אתה משווה I20 עם 120 כוחות סוס לקונה עם 177?

לא בדיוק, השוויתי את הגרסה ההיברידית של הקונה לאיוניק שעולה אותו דבר.

i20 זולה משמעותית ולכן לא בת-השוואה.

 

בכל מקרה, יש דוגמאות טובות יותר מזו שבחרתי (לדוגמא: קיה ריו/סטוניק), שם זו ממש אותה מכונית עם הבדלי עיצוב וגובה מושב, והפרש של 15,000 ש"ח... 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לשבת גבוה מבחינתי זה priceless זה פיצ'ר בטיחותי בפני עצמו כי רואים מה קורה בכביש ובסביבה בכלל הרבה יותר טוב מברכב נמוך

לצאת ולהיכנס גם הרבה יותר נוח מרכב נמוך

אם אתה בן 20 זה לא קריטי לך, 30+ זה כבר חשוב ביותר

אגב יש רכבים שהישיבה בהם היא יחסית גבוה (טויוטות מסוימות גם אם הן לא ג'יפון) אני לא סובל תנוחת ישיבה נמוכה בכל רכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בן 37, ואני עדיין מעדיף רכב עם ישיבה נמוכה.

 

מרגיש יותר יציב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ניקו פ. כתב:

אני אישית לא הצלחתי להתחבר לאף ג'יפון שנהגתי בו מבחינת ניהוג.

נהיגת שטח זה סופר כיף, נהיגת כביש זה סופר כיף. הג'יפונים לא יודעים לעשות כמו שצריך לא את זה ולא את זה, אז למה שאני ארכוש אחד?

או ג'יפ/טנדר אמיתי (טנדרים זה מוי כיף), או רכב שנחמד לנהוג בו בכביש. 

למה שאני אקח רכב סופר מיני שרק הגביהו אותו מעט ובכך חרבנו לו כל טיפה דינמיות (שגם ככה הייתה מועטה) רק כדי להרגיש גבוה יותר? לא תודה, הגב שלי בסדר גמור ואני יכול להיכנס גם לרכב "נמוך".

קופרה פורמנטור

אלפא סטלביו

ויש עוד כמה שיתנו לך דינמיות והנאה מנהיגה כמעט יותר מכל רכב ממוצע שאינו sUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשבת גבוה מבחינתי זה priceless זה פיצ'ר בטיחותי בפני עצמו כי רואים מה קורה בכביש ובסביבה בכלל הרבה יותר טוב מברכב נמוך
לצאת ולהיכנס גם הרבה יותר נוח מרכב נמוך
אם אתה בן 20 זה לא קריטי לך, 30+ זה כבר חשוב ביותר
אגב יש רכבים שהישיבה בהם היא יחסית גבוה (טויוטות מסוימות גם אם הן לא ג'יפון) אני לא סובל תנוחת ישיבה נמוכה בכל רכב

חשוב ביותר לבני 30 פלוס? לא הגזמת בכלל...
הפכת בני 30 פלוס לזקנים שלא מסוגלים להתיישב ברכב נמוך.
אני הרבה יותר מזה, ומעדיף תנוחת נהיגה נמוכה אליה היינו רגילים במשך עשרות שנים.


Sent from my iPhone using Tapatalk
קופרה פורמנטור
אלפא סטלביו
ויש עוד כמה שיתנו לך דינמיות והנאה מנהיגה כמעט יותר מכל רכב ממוצע שאינו sUV

פורשה מקאן לפני סטלביו, אבל כן. ועדיין, תנהג בג׳וליה ומייד אחריה בסטלביו ותחזור לספר חוויות.
  • אהבתי 5
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, איניגו כתב:

קופרה פורמנטור

אלפא סטלביו

ויש עוד כמה שיתנו לך דינמיות והנאה מנהיגה כמעט יותר מכל רכב ממוצע שאינו sUV

קח אותן ותשווה לסדאן\האצ המקבילה וקיבלת רכב נחות יותר, אין מה לעשות.

לאון קופרה תהיה עדיפה מבחינת ניהוג(שזה מה שאתה רוצה בקופרה) על פני הפורמנטור

והגוליה תהיה עדיפה פי כמה וכמה על פני הטלביו(שוב מבחינת נהיגה)

אם אתה ממש רוצה רכב לקניות בסופר עם סמל של אלפא או קופרה אז כמובן יש לך את האופציות האלו

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, yoav911gt2 כתב:


 


ואם היה את אותו אבזור בשתיהן(כי זו בחירה של היבואן בסופו של יום באיזה מפרט להביא), במה היית בוחר?

אם האיביזה הייתה מספקת נוחות זהה או טובה יותר - באיביזה.

10 אלף ש"ח פחות, תאוצה טובה יותר במעט וצריכת דלק טיפה טובה יותר (לא משהו משמעותי בכל אופן).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, robertf כתב:


חשוב ביותר לבני 30 פלוס? לא הגזמת בכלל...
הפכת בני 30 פלוס לזקנים שלא מסוגלים להתיישב ברכב נמוך.
אני הרבה יותר מזה, ומעדיף תנוחת נהיגה נמוכה אליה היינו רגילים במשך עשרות שנים.


Sent from my iPhone using Tapatalk
פורשה מקאן לפני סטלביו, אבל כן. ועדיין, תנהג בג׳וליה ומייד אחריה בסטלביו ותחזור לספר חוויות.

בג'וליה נהגתי לא מעט...

כרגע עם סטלביו...

הדיון לא מה טוב דינמי סטלביו או גוליה...

כתבתי שאם אתה מחפש suv עם יכולות נהיגה יש גם כאלה.ותאמין לי לסטלביו יש יכולות טובות מעל 90 אחוז מרוב המכוניות שאני לפחות מכיר...

שבת שלום

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, vadim6385 כתב:

אני בן 37, ואני עדיין מעדיף רכב עם ישיבה נמוכה.

 

מרגיש יותר יציב.

 

כמה שאתה יותר קרוב לציר הגלגול של הרכב אתה באמת מתנדנד פחות. בשביל זה חלק בלתי נפרד מנוחות. לא אוהב לשבת על קצה המטוטלת ולעוף קיבינימט בכל עיקול הכי קטן. גם נוח פחות, גם מוריד את קצב הנהיגה.

 

הנימוק של "רואים יותר" גם לא מחזיק מים כח כשכל הרכבים גבוהים (והרוב גבוהים) - איפה בדיוק אתה רואה יותר, ומה אתה לא רואה כשאתה יושב נמוך יותר?

 

הנימוק היחיד שיש אמת מאחוריו זה כניסה ויציאה נוחות יותר. לאנשים עם בעיות גב זה שיקול של ממש. כל השאר די בולשיט.

  • אהבתי 8

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד ביום יום על ספרינטר וכמה שאני סובל...כמה אני שמח אחרי יום העבודה לחזור לפרייבט הנמוכה שלי ולקחת פניות ועיקולים כמו בנאדם שנוהג. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, RK כתב:

לאנשים עם בעיות גב

ושלא נדבר על בעיות ברכיים, אבא שלי ממש סבל במעבר מספארי למזדה 6, אז הפשרה הייתה להחליף אותה לSX4 (סדאן)

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, EliC25 כתב:

ושלא נדבר על בעיות ברכיים, אבא שלי ממש סבל במעבר מספארי למזדה 6, אז הפשרה הייתה להחליף אותה לSX4 (סדאן)

 

במקרה של אמא שלי, הפשרה הייתה טויוטה פריוס 3 - גם רכב שלא צריך לטפס אליו, וגם ישיבה גבוהה. לפניה הייתה פורד פוקוס 2005 עם אותה תצורה - רכב נמוך עם מושב גבוה.

 

בהרבה ג'יפונים יש תופעה שצריך קודם לטפס לגובה, ואז לקרוס לתוך מושב נמוך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא פה הרבה על הטענה שרכב גבוה הוא יותר בטיחותי. האם זה נכון?

 

תמיד חשבתי שהמצב הוא הפוך, שלרכב נמוך יש מרכז כובד נמוך ולכן יותר בטיחותי. מבחינת תאונות, שתיהן תמעכנה בתאונה חזינית עם משאית...

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...