Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
 שיתוף
עוקבים 44

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 15 שעות, evc כתב:

למה אדם ממוצע צריך דינמיות טובה יותר מזו של ג'יפון ממוצע, בשביל הסלאלום בפקקי איילון

לא כולנו נוסעים סלאלום בפקקי איילון כל יום.

יש אנשים שרוצים רכב שיודע לעשות קצת יותר מאשר עצור וסע בפקק. 

  • אהבתי 2

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני אישית לא הצלחתי להתחבר לאף ג'יפון שנהגתי בו מבחינת ניהוג. נהיגת שטח זה סופר כיף, נהיגת כביש זה סופר כיף. הג'יפונים לא יודעים לעשות כמו שצריך לא את זה ולא את זה, אז למה שאני ארכוש אחד? או

הדבר הכי טוב בטרנד הג'יפונים זה שאפשר לקנות רכב מנהלים בן 3 ב 80,000 ש"ח.   

תכלס, משיחות עם הרבה מאוד אנשים - גם לקוחות וגם אנשים שמוכרים מכוניות - רוב האנשים שקונים ג'יפונים/קרוסאוברים (שזה מבחינתי כל רכב גבוה בלי יכולות שטח - החל מקיה סטוניק, טויוטה CHR וסוזוקי איגניס וכלה

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, o.r כתב:

 

רוב רכבי המנהלים המקבילים יתנו יותר מג'יפון באותו טווח מחיר.

לגבי ההשוואה בין לנד קרוזר ל3008- הכוונה הייתה בעיקר להמחיש שג'יפון זה רכב פשרה- לא מספיק טוב כמו סדאן מקבילה על הכביש, ולא באמת בעל יכולות שטח למרות הגובה (מלבד אולי שני יחידי סגולה).

 

כל רכב הוא רכב פשרה.

איזה יכולות יש לקורולה שאין לchr?

או ליונדאי אלנטרה שאין לטוסון?

אם נתעלם לרגע מההפרש במחיר(שאותו מרבית הקונים מוכנים לשלם) אני לא רואה שום יתרון בסדאן.

 

רכב זה לא רק חבילת ברזלים ופלסטיקים,שיווק ומכירות זה חלק חשוב מאוד.

  • אהבתי 1

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, o.r כתב:

 

עוד יותר מוזר לי שאנשים חושבים שלנהוג בספורטאג' וחבריו זה 'פוזה' או משדר יוקרה כלשהי.

 

 

כן גם אני בשוק שיש אנשים שחושבים שגיפון ב-150-200 אלף משדר שופוני ופוזה 😆

סהכ משפחתית מוגבהת בכמה סמ ותו לא. מילא היו מדברים על X6 או רנג רובר.

 

היתרונות שאני רואה בגיפון זה שאפשר לחנות בניצב בלי לפחד לשפשף את הטמבון,

לעלות ולרדת ממדרכות איפה שמותרת חניה מסוג זה, אם עושים על האש באיזה יער

אחת לחצי שנה אז לא לפחד שהגחון יגע כשנוסעים על שביל כורכר, כניסה ויציאה מהרכב,

אם נכנסים בך אז האנרגיה של המכה מתרכזת יותר למטה (איפה שסף הדלת) וזה יותר

בטיחותי. ה-S-CLASS החדש למשל לפני שהוא מזהה התנגשות מרים את עצמו.

  • אהבתי 2

"You should not show somebody something very cool and then not do it. At Tesla, any prototype that is shown to customers, the production must be better."

 

- Elon Musk.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה פחות פוזה ושופני ויותר התיישרות עם השאר.

אף אחד לא חושב שג׳יפון של קיה משדר יוקרה כלשהי.

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ג'יפונים התחילו משיקולי פוזה ושופוני. היום כל יצרן חייב להיות חלק מהעדר כי אם אין לו ג'יפון בהיצע הוא פשוט לא במשחק.

 

אם אנשים היו מחפשים פרקטיות הם היו הולכים על תצורת MPV שמעניקה תנוחה ישיבה גבוהה בשילוב שדה ראייה פנטסטי ומרחב פנים מ-ע-ו-ל-ה. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותם אנשים שקונים את האייפון הכי יקר ב36 תשלומים ומחליפים אותו כל שנה למרות שהוא עולה כמו משכורת חודשית שלהם.

 

לא חסר אהבלים

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, Potato כתב:

זה אותם אנשים שקונים את האייפון הכי יקר ב36 תשלומים ומחליפים אותו כל שנה למרות שהוא עולה כמו משכורת חודשית שלהם.

 

לא חסר אהבלים

ספציפית לגבי איפונים זה יכול להיות יחסית כלכלי החלפה פעם בשנה בגלל ירידת ערך נמוכה מאוד ביחס לאנדרואידים, כמובן אבל שזה תלוי בדגמים ספציפיים וזה דורש מחקר וניבוי של ירידת הערך על מנת למקסם את התועלת.

אבל זה לא לגמרי לא כלכלי

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, Shmelov כתב:

כן גם אני בשוק שיש אנשים שחושבים שגיפון ב-150-200 אלף משדר שופוני ופוזה 😆

 

 

תתפלא, יש עדיין כאלה, כמו שיש עדיין אנשים שבטוחים שפולקסוואגן זה אוטו גרמני אמין.

 

אנשים לא מבינים שאם כולם מיוחדים, אז אף אחד לא מיוחד.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, MiniVan כתב:

כי יש אנשים שלא אוהבים את הצורה.

לבת זוג שלי יש ג'יפ, שהמחיר שלו בכלל לא קרוב למחיר של רכב משפחתי.

היא אוהבת אותו. 

אני מעדיף מכוניות מנהלים ארוכות ומפנקות

אתה רציני? JEEP יעני רנגלר לעיר?  או  שזה הגרנד צ'רוקי?

 

בכלל, אני לא מבין מה הנסיון להצדיק סטיישן על עקבים, במקום פשוט לקנות סטיישן עבור השימושיות שבוודאי טובה יותר בשל גודל תא המטען בהשוואה לסדאן או האץ' מקבילות.  ה"גיפון" לא נותן מענה לזה במרבית המיקרים. 

בכלל, מאיפה צץ הכינוי "ג'יפון" לכל המוגבהים שאינם תוצרת קרייזלר/JEEP ? זה ממש מגדיר את ה wannabes.

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, TheAvatar כתב:

אמת. לא חסר. בוא נודה בזה רוב המוחלט של אנשים מעדיפים פוזה על פרקטיות. זה מה יש ועם זה צריך לנצח. 

 

זה מאיפה צמחה אופנת הג׳יפונים.

 

בסוף שנות ה90 חשבו שהרכב המשפחתי המושלם זה מיניוואן קומפקטי דוגמת סניק או מולטיפלה, ויש בזה הגיון האמת - קטן מבחוץ, גדול מבפנים, עם 6-7 מקומות, שאפשר לקפל ולהוביל חצי איקאה פלוס מקרר 600 ליטר על גגון.

 

תוך כמה שנים, הופיעו כאלה בשלל גדלים, לכל סדאן הייתה גם גירסת מיניוואן.

 

אבל מה - אצל רוב האנשים מיניוואן מזוהה עם בכי של ילדים, אבקת במבה, כרס, בילוי בג׳ימבורי, קרחת, פאוץ׳, ושאר סטראוטיפים על חיי איש משפחה. לא מגניב בקיצור.

 

אז כדי להעלות את מקדם המגניבות, היצרנים ראו את כל הSUV האמריקאיים והיפניים שאף פעם לא ירדו לשטח, ונקנו בגלל שילוב של שופוני ופרקטיות, ואמרו בינגו!

 

הרי 95 אחוז מהאנשים לא צריכים שלדה נפרדת, נעילות דיפרנציאל, הנעה כפולה או מומנט עוקר הרים ושותה דלק.

 

אז לקחו את המיניוואן הלא מגניב, הגביהו קצת, שמו גלגלים קצת יותר גדולים, פסי פלסטיק שחור מסביב, ואמרו לא עוד מיניוואן - הנה ג׳יפ שכל כך רציתם, והשאר הסטוריה לצער כולנו.

 

ג׳יפון זה המשך לוגי של מיניוואן.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרוסאובר הרבה פעמים נותן תא מטען כמו של סטיישן אבל גבוהה יותר וזה יתרון.

 

וכשנוסעים לטיולים/על האש לא משפשפים את הגחון בשבילי הגישה לחניון לילה.

  • אהבתי 1

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 דקות, zaf כתב:

בכלל, אני לא מבין מה הנסיון להצדיק סטיישן על עקבים, במקום פשוט לקנות סטיישן עבור השימושיות שבוודאי טובה יותר בשל גודל תא המטען בהשוואה לסדאן או האץ' מקבילות.  ה"גיפון" לא נותן מענה לזה במרבית המיקרים. 

 

למען האמת קרוסאובר בגודל דומה יהיה יותר פרקטי מסטיישן, בגלל עצם העובדה שהוא יותר גבוה, ויותר נוח להעמיס או לפרוק.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, vadim6385 כתב:

 

זה מאיפה צמחה אופנת הג׳יפונים.

 

בסוף שנות ה90 חשבו שהרכב המשפחתי המושלם זה מיניוואן קומפקטי דוגמת סניק או מולטיפלה, ויש בזה הגיון האמת - קטן מבחוץ, גדול מבפנים, עם 6-7 מקומות, שאפשר לקפל ולהוביל חצי איקאה פלוס מקרר 600 ליטר על גגון.

 

תוך כמה שנים, הופיעו כאלה בשלל גדלים, לכל סדאן הייתה גם גירסת מיניוואן.

 

אבל מה - אצל רוב האנשים מיניוואן מזוהה עם בכי של ילדים, אבקת במבה, כרס, בילוי בג׳ימבורי, קרחת, פאוץ׳, ושאר סטראוטיפים על חיי איש משפחה. לא מגניב בקיצור.

 

אז כדי להעלות את מקדם המגניבות, היצרנים ראו את כל הSUV האמריקאיים והיפניים שאף פעם לא ירדו לשטח, ונקנו בגלל שילוב של שופוני ופרקטיות, ואמרו בינגו!

 

הרי 95 אחוז מהאנשים לא צריכים שלדה נפרדת, נעילות דיפרנציאל, הנעה כפולה או מומנט עוקר הרים ושותה דלק.

 

אז לקחו את המיניוואן הלא מגניב, הגביהו קצת, שמו גלגלים קצת יותר גדולים, פסי פלסטיק שחור מסביב, ואמרו לא עוד מיניוואן - הנה ג׳יפ שכל כך רציתם, והשאר הסטוריה לצער כולנו.

 

ג׳יפון זה המשך לוגי של מיניוואן.

 

 תותחים. השקיעו אקסטרה כמה מאות דולרים בייצור של כל מכונית והקפיצו את המחיר בגלל שזה "ג'יפון". 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...