Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
 שיתוף
עוקבים 44

פוסטים מומלצים

Just now, f31 כתב:

וכשנוסעים לטיולים/על האש לא משפשפים את הגחון בשבילי הגישה לחניון לילה.

 

לא בכולם. בקיה נירו שמתגאה בתיאור "קרוסאובר" יש לך מרווח גחון דומה לזה של מזדה 3.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני אישית לא הצלחתי להתחבר לאף ג'יפון שנהגתי בו מבחינת ניהוג. נהיגת שטח זה סופר כיף, נהיגת כביש זה סופר כיף. הג'יפונים לא יודעים לעשות כמו שצריך לא את זה ולא את זה, אז למה שאני ארכוש אחד? או

תכלס, משיחות עם הרבה מאוד אנשים - גם לקוחות וגם אנשים שמוכרים מכוניות - רוב האנשים שקונים ג'יפונים/קרוסאוברים (שזה מבחינתי כל רכב גבוה בלי יכולות שטח - החל מקיה סטוניק, טויוטה CHR וסוזוקי איגניס וכלה

הדבר הכי טוב בטרנד הג'יפונים זה שאפשר לקנות רכב מנהלים בן 3 ב 80,000 ש"ח.   

תמונות שפורסמו בשרשור

ואם תשפשף את הטמבון קצת,גם ככה האוטו יילך לטרייד אין עוד 3 שנים ואף אחד לא ישים לב.

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

עזוב שזה טוחן דלק, אבל להתנהל עם זה ברחוב ממוצע בישראל בטח מרגיש כמו פיל בחנות חרסינה.

 

כי לא כולם גרים בעיר בצפיפות ללא חנייה,

יש בארץ המצאה נהדרת: מושב / קיבוץ.

 

אבל זה כבר לאשכול אחר 😊

 

 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid
  • אהבתי 3
  • מעניין 2

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx  🎌

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 דקות, vadim6385 כתב:

 

לא בכולם. בקיה נירו שמתגאה בתיאור "קרוסאובר" יש לך מרווח גחון דומה לזה של מזדה 3.

 
13,5 ס״מ ו16 ס״מ זה כן הבדל, מישהו בשרשור טען שההבדל מורגש ומוחשי.😆

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז כבר יש לנו 3 קטגוריות - סטיישן, קרוסאובר וג'יפון" ב 3 דרגות גובה.

אז  אם נוחות כניסה ויציאה זה השיקול, אז יספיק הקרוסאובר. ושוב נשאר הג'יפון במעמד ה wannabe SUV 😃

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אספתי "על הדרך" כמה ציטוטים שיעזרו לי להעביר את מה שיש לי להעביר לשרשור המעניין הזה (מבלי להתעצבן... בתקווה...)

לפני 8 שעות, TheAvatar כתב:

אתה מייצג אולי 0.001% מכל משתמשי הרכב בישראל. נהיגה "ספורטיבית ודינאמית בישראל" = לזגזג כמו מפגר בין רכבים בתנועה שזורמת בקושי על 90 קמ"ש, להבהב עם הפנסים ולשרוף את הברקסים. 

 

זה אולי נכון אם אתה גר ברמת-גן, לא בשמשית או בית-אורן או כל מקום שאינו עיר מרכזית וסביבתה בישראל.

 

לפני 7 שעות, sjerby כתב:

ולגבי נהיגה ספורטיבית, אני לא מסכים איתך לחלוטין, גם לפני שהיו מסלולים (5-6 שנים אחורה), הנהיגה הספורטיבית והדינאמית הייתה מתבצעת לצערנו על כביש ציברי, אבל לא לזגזג ב90 קמש, אלא לצאת ב3:30 בבוקר לכבישים מרוחקים או למנחת מטוסים נטוש כשאין תנועה ולהגיע לפני רוכבי האופניים, כדי לנסוע מהר, ולפעמים קרוב מאוד למגבלות.

היום - כשיש מסלולים פעילים אני חושב שאין מקום לנהיגה כזאת על כביש ציבורי, וכל מזגזגי ומהבהבי האורות על איילון, זו לא דוגמא לנהיגה דינאמית וספורטיבית, מדובר בבהמות שלא חושבים יותר מ3 שניות קדימה.

 

בול! אין שום בעיה בנהיגה מהירה בבית-אורן בשישי לפנות בוקר, אפילו מספיקים לצלם כמה תמונות לפני הזריחה וחוזרים לשתות קפה של בוקר בבית הקפה המועדף עלינו לפני שהעולם מתעורר.
אני בטוח שיש לזה הקבלה מעולה גם במרכז וגם באיזור נס-הרים.

 

לפני 4 שעות, RK כתב:

בחיי שאני לא מבין את זה. כן, חותכים אותי לפעמים. לא רואה שזה קשור לרכב שאני נמצא בו, בין אם מכונית ספורט שמשרדת (ה' יודע למה) יוקרה או רכב קטן יותר, או מכוניות של חברים או כל דבר אחר. מי שחותך אותי חותך כי הוא ז', לא כי אני ברכב X או ברכב Y. לא מבין בכלל למה להיכנס למשחקי כבוד וכאלה בכביש. כשנוסעים כמו שצריך (בימני חוץ מעקיפות), זה ממוזער למינימום.

 

שמע, אני איתך, גם אני לא מבין את זה 🤷‍♂️ אבל זה המצב, כשנהגתי ביאריס אנשים אשכרה לא ספרו אותי וחתכו אותי עם רכבים גדולים יותר בלי לחשוב ובלי להתבייש. על ליסינג אני לא מדבר, זו השנאה הכי גדולה שלי בחיים, אנשים שנוהגים ברכבים שלא שלהם ולא שילמו עליהם סכום גדול, וזורקים ז** על כל העולם כי לא יעשו להם כלום אם יהיה שפשוף על הטמבון או תאונה - גם ככה יהיה להם רכב חלופי תוך דקה ושליש... יודע... זו הכללה גסה, מצד שני, אני חשוף לכל כך הרבה רכבי ונהגי ליסינג בעבודה שלי שזו כבר הפכה להיות סטטיסטיקה נטו.

 

לפני 4 שעות, yogev20 כתב:

למזלי זה לא מפריע לי לא לצאת לתוך עומסים רק כדי לעשות על האש עם חצי מדינה

מעדיף לעשות על מרפסת עם חברים/משפחה. 

 

גם אני, קבוע, יום העצמאות אצל חברים עם גינה וגריל גדול, קרוב לבית, כל השאר פשוט לא מעניין ולא אופצייה.
אם מטיילים בסופ"שים, זה לצאת ולהיות בשטח מוקדם, למצוא מקום נעים לפני כולם, כל מה שצריך זה ספר טוב / אייפד, שולחן קק"ל וציוד, צידנית וצל, כל השאר בקטנה.

 

לפני 3 שעות, TheAvatar כתב:

אמת. לא חסר. בוא נודה בזה רוב המוחלט של אנשים מעדיפים פוזה על פרקטיות. זה מה יש ועם זה צריך לנצח. 

 

חלק, חלק מהאנשים מעדיפים פוזה על פרקטיות, לא רוב האנשים, אנשים רבים עדיין קונים רכבים בהתאם ליכולותיהם והשימושיות של הרכב, יודע, נשמע לא אמין, אבל מההיכרות שלי, על פוזאיסט שקנה רכב מעל ליכולתו ותקציבו "בשביל הסמל" אני מכיר 5-6 שקנו רכב במחשבה תחילה ותמהיל של 70-30 לטובת השכל הישר לעומת הרגש והרצונות האגואיסטים. אולי אני מסתובב בחברה לא טובה / מייצגת מספיק 🤔

 

לפני שעתיים, Mr.Hybrid כתב:

כי לא כולם גרים בעיר בצפיפות ללא חנייה,

יש בארץ המצאה נהדרת: מושב / קיבוץ.

 

אבל זה כבר לאשכול אחר 😊

 

 

הוצאת לי את המילים מהפה, בחירת מיקום הבית הבא שלי (בתקווה בשנתיים שלוש הקרובות) תהיה מוכוונת יישוב \ עיר קטנה בפרברים ולא עיר גדולה / מרכזית. זה פשוט עולם אחר.

 

זהו. לבינתיים.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 4

💡אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, Super_T כתב:

אנשים שנוהגים ברכבים שלא שלכם וזורקים זין על כל העולם כי לא יעשו להם כלום אם יהיה שפשוף על הטמבון או תאונה

 

גם אני חשבתי ככה

עד שקיבלתי מהעבודה רכב שכור ואני משתדל לנהוג בזהירות כיוון שכל נזק יהיה עליי,

בעוד ברכבי הפרטי אני לא ממהר/חייב לתקן נזקי פחחות. 

  • רעיון טוב! 2

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx  🎌

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדיון סטה להשוואה בין התאמת הרכב לאנשים רגילים שאינם חובבי נהיגה לבין אנשים שהם חובבי נהיגה.

 

אז ברור שבהשוואה הזאת ג'יפון לא ייתן לחובבי הנהיגה את הנהיגה הדינאמית שהם רוצים.

 

אבל חובבי הנהיגה כנראה חיים במציאות חליפית של אשליה עצמית, כי במציאות שאני מכיר בישראל נהיגה דינאמית לא אפשרית במהלך חיים רגיל של אדם, נקודה. לא טכנית עקב העומס בכבישים, מבנה הכבישים- רמזורים, שלטים מעברי חציה, הולכי רגל וכו' ולא עקב כך שהיא מצריכה עבירות על החוק מבחינת מהירות הנסיעה, נהיגה שלא בהתאם לתנאי הדרך, הפרעה לציבור וסיכונו, ובכלל אתם נראים מהצד  בדיוק כמו שבן דוד מצוי מהפזורה נוהג ומרגיזים כמוהו, שלא תחשבו שלא בגלל שאתם יהודים "מתורבתים" (בואו נניח שיושב איתכם באופן קבע שוטר ברכב- האם תעזו בכלל לנהוג את הנהיגה "הדינאמית שלכם? האם נהיגה כזאת עדיין תהיה לגיטימית?)

 

ואני לא מתכוון לחובבי נהיגה הארד קור שקמים באמצע הלילה כדי לנהוג בכבישים נידחים או שנוהגים במסלול וגם נוהגים על רכבים ספורטיביים שאז נהיגה דינאמית אפשרית.

 

אז בואו נחזיר את הדיון למציאות הנוכחית שבה נמצאת רוב האוכלוסייה הרגילה שאינה חובבת נהיגה ופשוט נוהגת רגוע ובצורה חוקית כדי להגיע מנקודה א' ל- ב', איזה רכב עדיף לאוכלוסיה הזאת? רכב נמוך או גבוה?

 

אני דרך אגב נוהג ברכב נמוך, אבל עדיין משתדל לחשוב בצורה אובייקטיבית.

עריכה אחרונה על ידי evc
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, Mr.Hybrid כתב:

גם אני חשבתי ככה

עד שקיבלתי מהעבודה רכב שכור ואני משתדל לנהוג בזהירות כיוון שכל נזק יהיה עליי,

בעוד ברכבי הפרטי אני לא ממהר/חייב לתקן נזקי פחחות. 

 

שכור, לא ליסינג במקום עבודה שלא אכפת לו מה תעשה ואיך תנהג.

תאמין לי,

אני מזמין אותך לכל חניוני קק"ל (ואחרים) שאליהם אני מגיע בסופ"ש לרכיבות, מכוניות מגיעות למקומות שלא תאמין, וזה תמיד או ליסינג או רכב של בני דודינו (ואני ממש משתדל לא להישמע מכליל מגעיל כי אני לא אדם כזה, פשוט זה מה שאנו פוגשים בצפון)..
אין לי מושג איך זה שאני בא עם חבר שיש לו קארוק ואנחנו בוחרים תוואי בכניסה לכל מיני חניוני יום של קק"ל ולידינו עוברות איוניק במהירות כפולה או כל מיני רכבים נמוכים שאין סיכוי שעברו "חלק",

ואני לא נכנס בכלל למקרים שאותם אני מכיר אישית של רכבי ליסינג שחזרו מסופ"ש בו "הילד ירד לים עם חברים" או "הילדים נסעו לעשות לינת לילה עם מדורה" והרכב נראה כאילו סיים את ראלי הפרעונים, לא נראה לי ש"דאגו" לצורת או מיקום הנהיגה,

באחת הפעמים לקחנו אוקטביה של מנהל בעבודה שכל תא המטען שלה היה מלא חתיכות בוץ ומיני צעצועי ילדים וההגה היה דביק... 🤢 
החזרנו את הרכב לבן אדם עם האמירה שאין מצב שלוקחים אותו לנסיעה (הקצרה) שהיינו צריכים כי הרכב לא נהיג, הוא אמר לנו במשיכת כתפיים "לי זה לא משנה, גם ככה השטיפה (החינמית שמגיעה לו) רק עוד שבוע"
נוראי. אמנם זה ספציפית קיצוני, אבל זה הלך רוח. ובזה אני אפסיק להסיט את השרשור מייעודו. 

💡אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגובה יש יתרונות גם פרקטיים וגם פחות 

גובה נחשק בכל תחומי החיים

אנשים תמיד יעדיפו דירה בקומה כמה שיותר עליונה ואם אפשר אז פנטהאוז 

נשים מעדיפות גברים גבוהים 

אז גם רוב האנשים יעדיפו רכב גבוה מאשר נמוך 

גם יותר פרקטי ונוח וגם הרבה יותר בטיחותי

בגלל זה גם אנשים מוכנים לשלם טיפה יותר על רכב גבוה 

עריכה אחרונה על ידי me5000
  • רעיון גרוע 4
  • מצחיק 4
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם Cx3 וcx5 בדיוק בשביל אנשים שרוצים גבוה.

 

מוכנים לשלם, אז למה לא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון
לפני 53 דקות, me5000 כתב:

לגובה יש יתרונות גם פרקטיים וגם פחות 

גובה נחשק בכל תחומי החיים

אנשים תמיד יעדיפו דירה בקומה כמה שיותר עליונה ואם אפשר אז פנטהאוז 

נשים מעדיפות גברים גבוהים 

אז גם רוב האנשים יעדיפו רכב גבוה מאשר נמוך 

גם יותר פרקטי ונוח וגם הרבה יותר בטיחותי

בגלל זה גם אנשים מוכנים לשלם טיפה יותר על רכב גבוה 

כל מי שגר בבית פרטי בוכה עכשיו, וגם כל מי שהשקיע אלפי שקלים בקוילוברים והנמכות לרכב.

מי שמעדיף רכב גבוה משיקולים פרקטיים זה טיפוס שונה לגמרי ממי שקונה טוסון הנעה קדמית וחי בסרט שזה שיושב לידו ברמזור בs class מקנא בו.

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתיימר להיות נהג ספורטיבי אבל בכל הפעמים שנהגתי על SUV תמיד הרגשתי שאני ממש, אבל ממש, לא נהנה מהנהיגה עד כדי כך שפשוט לא רציתי לנהוג.

הרכב תמיד היה גמלוני ומסורבל משהו, בסיבובים תמיד נראה שצריך להאיט,  לעיתים אף חשתי ממש כמו קברניט של ספינה רוכנת ומתנדנדת.

 

למי שמחפש פרקטיות - תצורת הסטיישן מקבלת את היתרונות משני העולמות ולא בכדי היא מאד פופולרית באירופה וגם בארה"ק קצת יותר לאחרונה.

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...