Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 7 שעות, Night Driver כתב:

יש הרבה באמצע.

 

בהחלט, אני תמיד טוען שצריך תמיד להיות בדרת האמצע, שהיא הדרך הכי נכונה

 בכל תחום בחיים.

 

הבעיה שאוהבים תמיד להגזים ולקחת את הדברים לקיצון. אני לא מתכוון לרגע שצריך לשמור על רכבים

כפי שאני שומר -מודע לזה שיש אובססיה לניקיון בצורה חריפה, אם בבית ואם ברכב או בכלל היגיינה כללית.

 

עדיין צריך לשמור על הרכב (כמו על המנוע) באופן בסיסי וסביר. לא לומר: "רכב משרת אותי, לא אני אותו"

אין לזה שום מקום בפורום לחובבי רכבים לטעמי. 

 

יחד עם זה כשיוצאים בהפחדות שג'יפון פחות בטוח או יכול להתהפך, זה עוד דרך ללכת לקיצון

בלי שום סימוכין, כי זה יותר נוח מאשר לענות עניינית. כלומר, לקחת צד בצורה עיוורת בלי לבחון את הדברים 

בצורה הוגנת ואובייקטיבית (ברור לי שזה יותר קשה) וכנראה גם בלי ניסיון לנהוג ברכבים כאלה. (שזה יותר עצוב)

את הסיבות למה אני מעדיף רכבים יותר גבוהים, תיארתי כבר בפירוט, ולא, זה בגלל לראות יותר גבוה. (זאת העדפה עוד משנות ה -90 לפני האופנה הנוכחית)

 

מזל שיותר מ 90% מקוראי הפורום יודעים לא להתייחס לדברים האלה, אלא להתייחס לדברים בפרספקטיבה יותר נכונה

כדי לבחון אותם לגופם של דברים. צר לי שאחוזים בודדים שלא מבינים בתחום, כן יכולים לוקחים את הדברים ברצינות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משרת את הרכב כדי שישרת אותי. לא פחות מזה אבל גם לא יותר.

 

לגבי גבוה ולא יציב מעניין לבדוק מרכז כובד ביחס למפתח סרנים ברכבים השונים. מרכז הכובד מושפע מהמון דברים מעבר לגובה הרכב או אפילו מרווח הגחון.

  • אהבתי 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, RK כתב:

 

אתה יודע, כולנו גם מצוידים לאנוס, ברמת התיאוריה.

למזלנו רובנו מצויידים במערכות בטיחות ובקרה שמונעות מאתנו לעשות שטויות, כולל בכביש. כמובן שיש כאלה עם כשלים, כנראה כמו אותו אחד שהצליח (כנראה) לסבסב ולחסל RCZ בפרויד לפני שעתיים (לא ברור לי איך הוא עשה את זה בקטע צר ועמוס). 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל בפרופורציות,אני אוריד ממנו קקי של ציפורים ואשטוף אותו כשהוא מלוכלך.

אבל לא רואה סיבה להתחיל לשפשף את הג׳אנטים ודברים כאלה.

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, Night Driver כתב:

לגבי גבוה ולא יציב מעניין לבדוק מרכז כובד ביחס למפתח סרנים ברכבים השונים. מרכז הכובד מושפע מהמון דברים מעבר לגובה הרכב או אפילו מרווח הגחון.

 

 

אתה בטח מודע לעובדה שאפשר להתהפך גם עם רכב משפחתי/מנהלים/מירוץ באותה צורה כמו ג'יפון.

הכל מתחיל מטעויות אנוש שמובילים לטרגדיות, ולא בסוג המרכב. מעבר לזה, לשם זה קיימים מערכות בטיחות מתקדמות כמעט בכל רכב חדיש. היום בנסיעת המבחן במאזדה CX30 הרגשתי הכי בטוח שאפשר, ולא, זה בגלל כמה סנטים גובה הרבה בזכות במערכות הבטיחות שקיימות ברכב.

 

מציע לכבד כל אחד והעדפות שלו. לא חייבים לקטלג אנשים לפי הרכב שהם נוהגים, גם אם זה נראה להם אופנה מיותרת.

עובדה שאני נוהג (מבחירה) ברכבים ישנים ולא מרגיש שאני חייב רכב חדש יותר, כי שהשכן או החבר קנה.

אני עושה את מה שמתאים עבורי, ולצרכים שלי. כל ההפחדות על חוסר יציבות מיותרות ונובעות כנראה מחוסר הבנה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, sperial כתב:

למזלנו רובנו מצויידים במערכות בטיחות ובקרה שמונעות מאתנו לעשות שטויות, כולל בכביש. כמובן שיש כאלה עם כשלים, כנראה כמו אותו אחד שהצליח (כנראה) לסבסב ולחסל RCZ בפרויד לפני שעתיים (לא ברור לי איך הוא עשה את זה בקטע צר ועמוס). 

זה לא כל כך קשה, עובדה שזה קורה די הרבה. לדעתי מזמן היו צריכים להתקין מראות בעיקולים החדים (במיוחד בפנייה לולנברג). הכי נורא כשזה קורה בשעות האלה, ואז כל מי שחוזר מהמתמ ב-4 צריך להיות תקוע בפקק שאורך את כל פרויד, ולזחול ב-5 קמ"ש כמעט חצי שעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום חוסר הבנה.

יציבות זה לא דבר סובייקטיבי אלא דבר שניתן למדוד במבחן סללום תקני.

תחפש תוצאות של רכבים שונים ותראה הבדלים.

האבסורד הוא, שהיום ניתן לפצות על שילדות ומערכות מתלים פחות מוצלחות בעזרת הesp ולכן בונים קונסטרוקציות שלא היו נחשבות ראויות לשימוש בלי העזר האלקטרוני.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, amosbmw כתב:

האבסורד הוא, שהיום ניתן לפצות על שילדות ומערכות מתלים פחות מוצלחות בעזרת הesp ולכן בונים קונסטרוקציות שלא היו נחשבות ראויות לשימוש בלי העזר האלקטרוני.

 

מה רע בזה? לדעתי זה מעולה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, eitanuch כתב:

זה לא כל כך קשה, עובדה שזה קורה די הרבה. לדעתי מזמן היו צריכים להתקין מראות בעיקולים החדים (במיוחד בפנייה לולנברג). הכי נורא כשזה קורה בשעות האלה, ואז כל מי שחוזר מהמתמ ב-4 צריך להיות תקוע בפקק שאורך את כל פרויד, ולזחול ב-5 קמ"ש כמעט חצי שעה.

איזה פניה? כידוע לך, יש פניה מפרויד לוולנברג (רמזור) ויש פניה מויינשל לוולנברג (ללא רמזור). אני מניח שאתה מתכוון לשניה, תאמין לי שאני מכיר אותה היטב, אני פונה בה כמעט כל פעם שאני חוזר הביתה. אמנם היו שם כמה תאונות כולל אחת קטלנית (רוכבת אופנים שירדה במהירות גבוהה בפרויד והתנגשה ברכב שפנה שמאלה לוולנברג), אבל המקום המסוכן יותר הוא כמה מאות מטרים בהמשך (העיקול שמאלה בירידה או ימינה בעליה), שם יש לפחות 10 תאונות בשנה, בדרך כלל בעליה אבל לפעמים גם בירידה.

 

אבל התאונה האמורה היתה בירידה בקטע העליון של פרויד, ליד מס' 12 או משהו כזה.

 

ואם אתה מדבר על הזחילה בפרויד - אותי מרתיחים כל החכמולוגים שחושבים שאם יפנו לוולנברג ירוויחו זמן. בגלל תזמון הרמזור ביציאה העליונה ממנו הם נתקעים לחצי שעה, בעוד שהעולים בפרויד זורמים הרבה יותר טוב. מי שנדפק הוא תושבי השכונה, שאין להם דרך אחרת לצאת לכיוון חורב. האופציה השניה היא לרדת למנהרות, לנסוע עד הגרנד ואז לחפש את הדרך המתאימה - חתיכת סיבוב של כמה קילומטרים. גם את זה עשיתי כבר יותר מפעם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, פבל כתב:

רכב גבוה יותר אינו בהכרח בטוח יותר. הוא עלול להתהפך יותר בקלות.

שיב לב לבחירת המילים שלי, לא סתם שרפתי קלוריה,

לא טענתי שרכב גבוה הוא בהכרח בטוח יותר, יתרה מזאת, לא טענתי כלום לגבי רכב גבוה או רמת בטיחות, אלא אך ורק להשפעת מיקום השילדה על הרוגע הנפשי שלי לגבי מפגש חזיתי (שהסיכוי להתהפך בו האחרון חששותיי)

הקונספט של מרכז כובד והשפעת מיקומו על ההתנהגות אינו חדש לי, כמו כן, לא אני ובטח לא אישתי מנסים לבצע סיבובים חדים במהירות גבוהה.

אני די סומך על עצמי ולעיתים גם על אישתי, שאנו לא נהיה הסיבה לגרימת תאונה והפחד העיקרי שלי הוא מהטימטום/10% ריכוז סביב שיכנסו בנו, לכן ברגע שנכנסו התאומים לחיינו, עלינו קצת בגובה לXC60 ואין רגוע ממני מאז,

אין צורך להבהיר לי את הברור מאליו

 

 

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, חולה רכב#1 כתב:

אני נמצא מס' שנים בפורום והמנהלים מקפידים על שמירת הסדר פה ומתן כבוד איש לרעהו. 

 

גם כיום יש הקפדה (ייתרה) על כתיבה נקייה וכבוד הדדי בין אנשים. לכתוב ענייני, ולא לגופו של אדם. (גם כשלא מסכימים)

יש פריצות מידי פעם, כמו שקורה בכל מקום, זה עובר טיפול, אתה פשוט לא רואה את מאחורי הקלעים.

 

מסכים שחובה לכבד את דעתו של האחר, אפשר ורצוי לפתח דיון ער וענייני, רק חובה להפנים שלא כולם דומים בדעתם

לכל אחד העדפות ורצונות אחרים - וזה מה שיפה בפועל. (דעה אחת גורפת, זה משעמם ולא תורם לידע)

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, yairw כתב:

 להשפעת מיקום השילדה על הרוגע הנפשי שלי לגבי מפגש חזיתי (שהסיכוי להתהפך בו האחרון חששותיי)

אז כל ה8 עמודים האחרונים מתבססים על תחושת בטן?

בסוף באת עם טיעון מנצח.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג על איזה 8 עמודים אתה מדבר, הגבתי פעם אחת ולא המשכתי לעקוב עד אשר ציטטו אותי ועניתי לגופו של עניין, מה בדיוק בעייתך?

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...