Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האורוס הזאת בכלל לא פרייארית, מאיצה מהמקום מהר יותר מטסלה מודל y פרפורמנס ועוד ישר מהמטר הראשון.

 

בדרך כלל במירוצי דראג כאלה, הטסלות מזנקות ראשונות ורק לאחר מכן רכבי הבנזין עוקפים אותם.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 58 דקות, evc כתב:

האורוס הזאת בכלל לא פרייארית, מאיצה מהמקום מהר יותר מטסלה מודל y פרפורמנס ועוד ישר מהמטר הראשון.

 

וגם עולה פי 4 מהטסלה. מבחינתי זאת תעודת עניות לאורוס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.4.2021 בשעה 05:46, sperial כתב:

אין מה לעשות, לרובנו הצד הכלכלי של רכישת, אחזקת ומכירת רכב משמעותי מאד. יש כאן אנשים שראו דבר או שניים בחיים, כולל תוצאות של התנהגויות אימפולסיביות שלהם או של חבריהם, ולכן מציגים את הצד הכלכלי של הבחירה ברכב. אז הפורום משמש גם ככלי חינוכי, וגם ככלי להצגת פנים שונות של החלטות, כולל הפן הכלכלי. דרך אגב, זה נכון לא רק לגבי בחורים צעירים. היו כאן דיונים גם לגבי אנשים מבוססים שרוצים "לקפוץ מעל הפופיק".

 

אבל הוא לא שאל בפורום ייעוץ האם כדאי וכלכלי, כמה אחזקה והאם שווה להכנס לזה, אלא פשוט בא לשתף בדיעבד על קניה מעניינת וחוויות.

אני מניח שתגובות כמו בשרשור ההוא מוציאות את הרוח מהמפרשים לפרסם כאן חוויות עם רכבים מעניינים.

 

וכל רכב שהוא לא אקזוטיקה שערכה יעלה, לא כלכלי לקנות - רכב זה בור בלי תחתית.

ולמרות זאת התאספנו כאן.

 

אתה משלם על רכב גם כשהוא עומד, כבר לפני ההתנעה הראשונה הרכב עולה לך כסף בביטוח, אגרה ועוד.

אז כדאי לעבור להליכה ברגל, אבל גם שם חלילה לא לקנות נעליים יקרות ונוחות כי הן מתבלות גם ועולות יותר בהחלפה! 

 

אז לפי דעתך מה הקריטריון מתי כן אפשר לקנות רכב שהוא לא אטראז' (למשפחות ברוכות ילדים סובארית) ידנית עם מנואלה ומאוורר דשבורד?

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 3 שעות, amosbmw כתב:

אין ספק שקיבולת הנוסעים והמטען של האורוס הרבה יותר גדולה משל האוונדטור. גם יושבים יותר גבוה. והיא גם זולה יותר.

לכן זאת רכישה מאוד הגיונית. 😜

 

סליחה על איכות הצילום, גזירת פריים מתוך DVR.

vlcsnap-2021-04-28-09h07m59s679.png

מה שמבאס ברכב הזה, ואי אפשר לומר על שום למבורגיני אחרת, זה שאם אתה לא יודע שזו למבורגיני אתה חושב שזה איזה יונדאי עם בודיקיט. 

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהחברה נורא מחשיבה את הרכב הזה כמשהו מגניב ונהדר, אני באמת לא מצליח להבין את הקסם שלו, נראה לי יותר כמו נסיון לייצר פרנקנשטיין מוטורי שהשתבש מאוד.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, SlowRide כתב:

מה שמבאס ברכב הזה, ואי אפשר לומר על שום למבורגיני אחרת, זה שאם אתה לא יודע שזו למבורגיני אתה חושב שזה איזה יונדאי עם בודיקיט. 

 

זאת קיה xceed או משהו, לא?

 

זה כמו שהייתה תקופה אצל אסטון מרטין (לא יודע אם זה עדיין ככה), שהם נראו כמו גירסת קופה לפורד מונדאו

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, ik3 כתב:

למרות שהחברה נורא מחשיבה את הרכב הזה כמשהו מגניב ונהדר, אני באמת לא מצליח להבין את הקסם שלו, נראה לי יותר כמו נסיון לייצר פרנקנשטיין מוטורי שהשתבש מאוד.

 מי שקרא את התגובות שלי, הבין כבר שאני אנטי ג'יפונים. אבל בנוגע לג'יפונים האלה, שמספקים ביצועים של רכבי ספורט מהשורה הראשונה, אהיה בוטה ואומר שאלה כלים מפגרים לאנשים מפגרים. 

מהסיבה הפשוטה, שאם מישהו רוצה ג'יפון מהסיבות הטפשיות של "לשבת גבוה" וכו' וכו', אז סבבה. שיקנה ג'יפון/SUV כלשהו עם ביצועים טובים ושיתפנן לו. אבל אם מישהו קונה את אחד מהכלים המפגרים האלה, סטייל אורוס וחבריו, אז כאילו...למה אתה כבר לא קונה רכב ספורט נמוך? 

אסייג שוב את דבריי ואומר שמי שיש לו בעיות גב משמעותיות וקונה רכב כמו אורוס בגלל שהוא לא יכול להיכנס לאוונטאדור או הורקאן, אז הכול בסדר. כל בנאדם אחר, מה שאמרתי למעלה...כלים מפגרים לאנשים מפגרים. שוב מתנצל על הבוטות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמבאס ברכב הזה, ואי אפשר לומר על שום למבורגיני אחרת, זה שאם אתה לא יודע שזו למבורגיני אתה חושב שזה איזה יונדאי עם בודיקיט. 

במסגרת המגבלות שיש בעיצוב רכב קרוסאובר (היא הרי לעולם לא תיראה כמו למבו סטטנדרטית...) היא נראית מעולה לטעמי. יונדאי היו מתים מה שנקרא...

7188fc2e3b58cc1ba3d976a3416d0600.jpg

097f3b4c8f93cc0c856e9be533d89147.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אבל זה לא נראה כמו למבורגיני. קאיין לפחות מזכיר במשהו את הדגמים הרגילים של פורשה. אבל זה? 

לא אמרתי שהוא מכוער, אלא שזה פשוט לא נראה קשור למותג בגלל.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון הזה בעיקר של יצרני רכבי על/פאר להקנות מראה של הרכבים הרגילים וה״מסורתיים״ שלהם לקרוסאוברים לא תמיד צולח יפה. 

לקח לפורשה שלושה דורות של קאיין עד שהגיעו לעיצוב מוצלח יחסית, כאשר עיצוב המקאן דווקא עבד יפה מלכתחילה. 

האסטון מרטין DBX נראה מוזר לאללה בעיני וברור שהם ניסו להישאר כמה שיותר נאמנים לעיצוב המוכר של המותג. 

והבנטלי בנטיאגה ורולס רויס קולינן אין מילים לתאר את הכיעור.

 

אגב עם האורוס כן יש אלמנטים שמגיעים הישר מהלמבואים הרגילים כמו הפנסים למשל. 

 

כל זאת כמובן לטעמו של הכותב בלבד :)

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, BRAVO30 כתב:

אסייג שוב את דבריי ואומר שמי שיש לו בעיות גב משמעותיות וקונה רכב כמו אורוס בגלל שהוא לא יכול להיכנס לאוונטאדור או הורקאן, אז הכול בסדר. כל בנאדם אחר, מה שאמרתי למעלה...כלים מפגרים לאנשים מפגרים. שוב מתנצל על הבוטות.

 

רגע אז זה כלי מפגר או כלי בסדר?

מאיפה אנחנו יודעים אם לנהג יש יקב והוא צריך לנסוע בשבילים ולא יכול לעבור שם עם למבו קונטאץ' אז הוא קנה אורוס?

או מאיפה אפשר לדעת אם לבן-אדם יש בעיות גב? ומה עם סתם נוחות, אז אם למישהו אחד יותר נוח להכנס לרכב גבוה אבל אין לו בעיות גב, אז זה "מפגר" לקנות ג'יפון?

עריכה אחרונה על ידי f31
  • אהבתי 1

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, SlowRide כתב:

אבל זה לא נראה כמו למבורגיני. קאיין לפחות מזכיר במשהו את הדגמים הרגילים של פורשה. אבל זה? 

 

גם הקשר בין קאיין לבין פורשה "אמיתית" זה רק בסמל. אבל כמו עם קאיין ושאר הנגזרות שלה, יהיו המון כאלה שישמחו לקנות אותה כי מצד אחד צריכים רכב פרקטי, מצד שני יוכלו להגיד "יש לי למבו", מצד שלישי הסמל עדיין מחייב, אז יהיה לזה גם כח והתנהגות.

 

האמת שאפילו אני הייתי רוצה שיהיה לי רכב גם עם כח וגם עם יכולת שטח מסויימת, אבל אני הייתי רוצה משהו יותר בסגנון של סובארו אאוטבק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, f31 כתב:

 

רגע אז זה כלי מפגר או כלי בסדר?

מאיפה אנחנו יודעים אם לנהג יש יקב והוא צריך לנסוע בשבילים ולא יכול לעבור שם עם למבו קונטאץ' אז הוא קנה אורוס?

או מאיפה אפשר לדעת אם לבן-אדם יש בעיות גב? ומה עם סתם נוחות, אז אם למישהו אחד יותר נוח להכנס לרכב גבוה אבל אין לו בעיות גב, אז זה "מפגר" לקנות ג'יפון?

לא הבנת את כוונתי. אז אם לבנאדם יש יקב, שיקנה ג'יפון רגיל, גם כזה עם 300 כ"ס. מדבר על הג'יפונים הקיצוניים כמו אורוס וחבריו. כמו DBX. כמו סטלביו תילתן, כמו אאודי Q8RS, ב.מ.וו X6M וכו'. שיקנה ג'יפון באמצע. הכלים האלה הקיצוניים זה רעיון מטומטם מבחינתי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מבחינתי לקנות SUV של למבורגיני או פורשה זה כמו לעמוד בתור למסעדה יוקרתית ובסוף להזמין רק קוקה קולה. אבל אני לא קהל היעד של הדברים האלה אז מה אכפת לי. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...