Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1085 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש הרבה אנשים נוספים שיעדיפו רכבים יציבים עם אחיזה גבוהה גם במהירויות גבוהות בשיוט, אם הנסיעה היא בתוך תל אביב - גם גיפון זה מיותר, לעבור לתחבצ.

לא כולם בורים גמורים שלא מבינים השפעה של מרכז כובד גבוה, אבא שלי בן 70, נוהג בגיפ ומתלונן על התחושה בסיבובים גם במהירות סבירה.

הסטטיסטיקה שלך לא מבוססת על עובדות, שאלו את דעת חברי הפורום שאלה בכותרת, וענו, אין פה נכון או לא נכון אלא העדפה אישית של כל אחד.

אשתי, שלא נוהגת הארד קור, מעדיפה רכב נמוך כי ג'יפון נותן לה תחושה של שחצנות - מה עם האנשים האלה? אין לך איך לבסס סטטיסטיקה מדויקת.

תעבור על נתוני עליה של רכבים לכביש בשנים האחרונות, ותגלה מה היא ההעדפה של רוב האוכלוסיה, כיוון שחובבי נהיגה הם רק 0.0001 אחוז מהאוכלוסיה, תחזור אלינו עם נתון אמפירי.

 

השאלה הכללית שלך נותרת ללא מענה כי היא זהה לשאלה "מה עדיף לבן אדם, פיצה עם זיתים או עם בולגרית?" כל אחד אוהב משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי sjerby
  • אהבתי 3

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 15 דקות, evc כתב:

חובבי הנהיגה בפורום הזה כל כך מרוכזים בהגיון "המיוחד" שלהם ולא מסוגלים לענות תשובה כללית.

אז בוא אני אענה לך- אני לא "חובב" נהיגה כהגדרתך. אין לי רכב שמתיימר להיות ספורטיבי בשום צורה, מעולם לא קמתי (וגם לא חשבתי לעשות כן) באמצע הלילה לשום דבר חוץ מלעשות פיפי.

אני נוהג לא מעט. אין שום סיכוי שאני אקנה ג'יפון. ה'יתרון' של ישיבה בגובה לא מדבר אליי, הלשלם עוד כסף בדלק לא מדבר אליי, הלהחליף רביעיית צמיגים בפי 2 כסף לא מדבר אליי, הכניסה היותר נוחה לרכב לא מדבר אליי (אולי בגלל שאני רק בן 40, אולי עוד 20 שנה תשתנה דעתי).

כשאני מחפש חנייה אני תמיד מגחך כי יש לפניי איזה ג'יפון שמחפש גם הוא אבל הוא לא יכול להכנס איפה שאני מחנה עוד רגע. אבל אני מניח שזה לא אכפת לו- כי הוא גבוה.

לאמא שלי יש ג'יפון- רוצה לשמוע מה אני מרגיש כשאני נוהג בו? מגוחך. פשוט ככה.

תראה את הסרטונים שואדים צרף. לדעתי זה גאוני.

 

אז מקווה שזה מסביר לך את ההגיון, למרות שהוא לא כזה מיוחד.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, evc כתב:

לגבי חובב נהיגה לייט- ההגיון להעדיף רכב נמוך על פני ג'יפון בשביל 1 אחוז אחוז מהנסיעה ולא להיפך להעדיף ג'יפון בשביל 99 אחוז מהנסיעה, ממש לא מובן, אבל בסדר סבבה, נזרום, כי זה פורום חובבי נהיגה (איפה רשום דרך אגב שזה פורום לחובבי נהיגה?).

אין בעיה להסביר לך את זה.

 

אני נוהג על מאזדה 3,אחת הסיבות שהעדפתי אותה ולא משפחתיות אחרות זה בגלל הדינמיות שלה.

אני פוגש את זה בכל פניה ובכל סיבוב שאני לוקח-הרכב יותר מחובר ומתקשר,לא רוכן ונותן לי תחושת נהיגה שאני נהנה ממנה.

תחושה שלא קיבלתי מאאוטלנדר או ספורטאז'.

 

לא צריך להיות בשביל זה נהג מירוצים או לנהוג בפראות.

אני לא מומחה גדול(או בכלל) בנהיגה ו"לתקוף" פניה זה לא משהו שאני עושה.

 

לפני 16 דקות, evc כתב:

 

אבל אני לא מדבר לא על חובבי נהיגה "הארד קור ולא על חובבי  נהיגה "לייט", אלא על אדם רגיל שגם את ה- 2,3 סיבובים וכיכר מזדמנת הוא לא תוקף, שזה בינינו 98 אחוז מהאוכלוסיה, אבל כאן רוצים למשוך את הדיון ל- 2 האחוז דווקא.

כי אלה האנשים שמדברים איתך.

איזו דעה אתה רוצה לשמוע? 

לפני 16 דקות, evc כתב:

אדם כזה שצריך לבחור בין רכבי סדאן נמוכים כגון יונדאי אלנטרה, ניסאן סנטרה, פורד פוקוס סדאן, לבין ג'יפונים באותה סביבת מחיר כדוגמת קיה סלטוס, סקודה קארוק, סיאט אטקה, ניסאן קשקאי, שברולט טרייל בלייזר, מה עדיף לו?

לא מצאתי שום סיבה מוצדקת לג׳יפון.

גם את הטענה על כניסה ויצאה קלה סתרו פה ככה שחוץ מתנוחת ישיבה גבוהה לא נשאר הרבה.

לפני 16 דקות, evc כתב:

חובבי הנהיגה בפורום הזה כל כך מרוכזים בהגיון "המיוחד" שלהם ולא מסוגלים לענות תשובה כללית.

תשובה כללית היא שמדובר באופנה בת 4-5.

ואין ברכבים האלה יותר מזה.

לא בטיחות,לא אבזור ולא נוחות.

ישיבה קצת יותר גבוהה וזהו.

לפני 32 דקות, TheAvatar כתב:

 

זה לא קשור לליסינג. זה נטו המנטליות הדפוקה של האנשים במדינה הזאת שמצד אחד משלמים את המחירים בין הגבוהים בעולם על רכב (רכישה או שווי שימוש בליסינג) ומצד שני מתייחסים למכונית שלהם כמו לפח אשפה על גלגלים. סמוך עלי ב-90% מהמקרים האנשים האלה היו מתייחסים למכונית בצורה כזאת גם אם היא הייתה בבעלותם המלאה. הם היו מפרקים את הרכב במשך 3 שנים כי "רכב עובד בשבילי ולא אני עובד בשבילו" ואחר כך היו מנסים לגלגל אותו הלאה ביד 2 לפני שהיו נאלצים לפתוח את הארנק לתיקונים. 

זו בדיוק המטרה של רכב,לעבוד בשבילך.

אין לי מושג מה זה אומר "לפרק" רכב,אבל להכנס פה ושם לשבילים כדי לעשות מנגל לא יעשה שום דבר לרכב.

אלא אם כן אתה עובד במחצבה או קבלן תשתיות אין סיבה שזה יפגע לך ברכב.

 

אנשים ישימו את הרכב בשטיפה כשהוא מטונף,אין להם זמן ורצון להתעסק בו וזה סופר לגיטימי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם נניח הייתה לך אפשרות בחירה בין רכב נמוך אבל בעל מאפיינים רגילים, פחות דינאמי וסקסי מהמאזדה 3, למשל ניסאן סנטרה לבין קיה סלטוס (לשניהם גם יחידות הנעה דומות, מנועי 2 ליטרים וגיר רציף).

 

האם עדיין היית בוחר בניסאן סנטרה על פני הקיה סלטוס?

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, TheAvatar כתב:

 הם היו מפרקים את הרכב במשך 3 שנים כי "רכב עובד בשבילי ולא אני עובד בשבילו" זה פשוט בן אדם מלוכלך שלא אכפת לו לשבת בערימה של זבל במכונית שלו. מבטיח לך שאם תיכנס אליו הביתה תראה דירה מטונפת לא פחות  מהאוטו שלו.

 

זאת אחת הבעיות שאני מעלה כל הזמן - היחס לרכב בתור גרוטאה על ארבע, שצריך לשרת אותך, ללא הדדיות מינימלית. זה אגב בניגוד לחובב רכבים ונהיגה מבחינתי, כי הם שני דברים שהולכים ביחד. ( אהבה נהיגה =רכב מטופח/סביר)

 

גם אני אוהב לקחת פנייה חדות מידי פעם להרגיש את האדרנלין עולה, לא פעם בכביש לאילת דרך מצפה רמון

אני נותן שם גז בריא (לפרק זמן קצר) לבדוק את יכולת הרכב, בעבר נהגתי בלילות בכבישים ריקים רק לשם הנאה בלבד.

 

עדיין כשאני משקלל את כל הדברים בין הנאה/דינמיות/פרקטיות/שימושיות -איני בטוח שרכב דינמי ומהנה יהיה עדיף על פני רכב יותר שימושי עבורי (ג'יפון נניח) בהתייחס לשאר הדברים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, evc כתב:

ואם נניח הייתה לך אפשרות בחירה בין רכב נמוך אבל פחות דינאמי וסקסי מהמאזדה 3, למשל ניסאן סנטרה לבין קיה סלטוס (לשניהם גם יחידות הנעה דומות, מנועי 2 ליטרים וגיר רציף).

 

האם עדיין היית בוחר בניסאן סנטרה על פני הקיה סלטוס?

למה אתה מגביל אותי ל2 רכבים?

 

אבל עדיין הייתי הולך על הרכב הנמוך כי אני לא אוהב ישיבה גבוהה.

בהנחה שהמושבים דומים כי גם זה חשוב.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני כשעה, evc כתב:

חובבי הנהיגה בפורום הזה כל כך מרוכזים בהגיון "המיוחד" שלהם ולא מסוגלים לענות תשובה כללית.

תראה מה כתוב פה:

לפני כשעה, sjerby כתב:

השאלה הכללית שלך נותרת ללא מענה כי היא זהה לשאלה "מה עדיף לבן אדם, פיצה עם זיתים או עם בולגרית?" כל אחד אוהב משהו אחר

בול.

אין כזה דבר תשובה כללית כי כל אחד קונה רכב לפי פרמטרים שונים, חלקם עובדות יבשות וחלקם תחושות בטן. 

אתה אומר שחובבי נהיגה לא רואים כלום חוץ מההיגיון המיוחד שלהם אבל אתה זה שחושב שיש איזשהו פיתרון מושלם יחיד לצרכי התחבורה של כולם בלי יוצא מן הכלל וכל מי שמזמין עכשיו רכב רגיל כשבאותו מחיר אפשר לקנות ג'יפון עושה טעות.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, evc כתב:

ואם נניח הייתה לך אפשרות בחירה בין רכב נמוך אבל בעל מאפיינים רגילים, פחות דינאמי וסקסי מהמאזדה 3, למשל ניסאן סנטרה לבין קיה סלטוס (לשניהם גם יחידות הנעה דומות, מנועי 2 ליטרים וגיר רציף).

 

האם עדיין היית בוחר בניסאן סנטרה על פני הקיה סלטוס?

 

לא ניסן סנטרה, כי זה ניסן סנטרה (אלא אם זאת החדשה, אז אולי אחשוב), אבל אם הבחירה שלי הייתה בין קיה פורטה לסלטוס, הייתי מעדיף פורטה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה בסופו של דבר העדפה אישית, אבל בואו ננסה לקחת את זה לכיוון של מהי ההחלטה "הנכונה" יותר.

 

נניח שמישהו מתייעץ ושואל מה עדיף לו לרכוש, ניסאן סנטרה החדשה או קיה סלטוס.

 

הגבלתי ל- 2 רכבים ספיציפיים, כי אני רוצה לנטרל השפעות זרות שלא קשורות לשינוי הנובע ממבנה הרכב בלבד, למשל המאזדה 3 היא דינאמית במיוחד ומעוצבת במיוחד גם יחסית לרכבי סדאן נמוכים אחרים ואיננה מהווה רכב "מייצג" מספיק.

 

ניסאן סנטרה וקיה סלטוס דומים מאד במאפיינים שלהם ובייעוד שלהם ושונים בעיקר בגובה שלהם.

 

מדובר בייעוץ לאדם רגיל, משה מרחובות, כמו רוב האוכלוסיה שלא תוקף כלל פניות וכיכרות ובינינו גם לא כל כך שם לב לתחושות מהרכב.

 

אנשים ציינו כאן בעיקר יתרון בדינאמיות לרכב נמוך על פני ג'יפונים כדי להעדיף אותם על ג'יפונים ויתרונות פרקטיים של ג'יפונים בוטלו  או זכו להתעלמות על ידי אותם אנשים.

 

לכן בהשוואה הזאת הסנטרה עדיפה על הסלטוס לדעת אותם אנשים.

 

האם זהו ייעוץ נכון למשה?

 

האם לא נכון יותר לבדוק מערכת שיקולים רחבה יותר ורלבנטית יותר לאדם רגיל  כמו משה, כמו ש-@yogev20 ציין. האם הדינאמיות של הרכב צריכה להיות שיקול מרכזי למשה, כזאת שצריכה להטות את הכף לטובת בחירה בסנטרה?

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, evc כתב:

אנשים ציינו כאן בעיקר יתרון בדינאמיות לרכב נמוך על פני ג'יפונים כדי להעדיף אותם על ג'יפונים ויתרונות פרקטיים של ג'יפונים בוטלו  או זכו להתעלמות על ידי אותם אנשים.

 

במקרה שלי זה מאוד פשוט - אין לי רצון/צורך לשבת גבוה, וגם אין לי צורך להעמיס עגלה או סלקל. אז אני מתעלם מהיתרונות הפרקטיים, כי הם פשוט לא מדברים אליי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 22 דקות, evc כתב:

מדובר בייעוץ לאדם רגיל, משה מרחובות, כמו רוב האוכלוסיה שלא תוקף כלל פניות וכיכרות ובינינו גם לא כל כך שם לב לתחושות מהרכב

מה זה אדם רגיל?

מה אני אגיד לך, כל אלה שקנו קורולות וi35 במקום ג'יפונים עשו את זה בשביל תקיפת פניות וכדי לקבל תחושה מהרכב.

אנשים קונים לפי צרכים, גובה זה צורך שקיים במקרים מסויימים כמו קושי בכניסה לרכב למבוגרים, נוחות בהושבת ילדים ובפריקה וטעינה של טיולונים ועגלות. גם שופוני ותחושת ביטחון זה סוג אחר של צורך. אבל מי שאין לו את הצרכים האלה לא אדם רגיל? מה אם הילדים גדולים/אין הרבה ילדים/ גרים במקום צפוף בלי חניה פרטית/ לא רוצה לשלם סתם על צמיגים גדולים/ לא אוהב את הפוזה של soccer mom/ מעדיף מכונית שתנצל את אותה יחידת הנעה טוב יותר בלי משקל מיותר ומבנה פחות אווירודינמי?

אתה מנסה לצייר את זה כאילו התשובה ברורה ויש העדפה מובנת מאליה, זה לא ככה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, SlowRide כתב:

לא רוצה לשלם סתם על צמיגים גדולים

 

צמיגי חתך נמוך, גג פנורמי ופנסי קסנון ברכב פשוט זה כבר טימטום מסוג אחר

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה סתם שטויות של עיצוב שפוגעות בשימושיות. קסנון וגג פנורמי עוד יש לזה יתרונות אבל חישוקים 19 אינצ' וצמיגים בחתך נמוך על רכב משפחתי זה נראה כמו בדיחה. לא רק שזה יעלה לך הרבה כסף להחליף צמיגים, זה גם פחות נח והרכב שלך זה טוסון, לא למבורגיני גייארדו. אין לך בלמים כאלה גדולים שמצריכים חישוק ענק כזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, evc כתב:

ברור שזה בסופו של דבר העדפה אישית, אבל בואו ננסה לקחת את זה לכיוון של מהי ההחלטה "הנכונה" יותר.

 

נניח שמישהו מתייעץ ושואל מה עדיף לו לרכוש, ניסאן סנטרה החדשה או קיה סלטוס.

 

הגבלתי ל- 2 רכבים ספיציפיים, כי אני רוצה לנטרל השפעות זרות שלא קשורות לשינוי הנובע ממבנה הרכב בלבד, למשל המאזדה 3 היא דינאמית במיוחד ומעוצבת במיוחד גם יחסית לרכבי סדאן נמוכים אחרים ואיננה מהווה רכב "מייצג" מספיק.

 

ניסאן סנטרה וקיה סלטוס דומים מאד במאפיינים שלהם ובייעוד שלהם ושונים בעיקר בגובה שלהם.

 

מדובר בייעוץ לאדם רגיל, משה מרחובות, כמו רוב האוכלוסיה שלא תוקף כלל פניות וכיכרות ובינינו גם לא כל כך שם לב לתחושות מהרכב.

 

אנשים ציינו כאן בעיקר יתרון בדינאמיות לרכב נמוך על פני ג'יפונים כדי להעדיף אותם על ג'יפונים ויתרונות פרקטיים של ג'יפונים בוטלו  או זכו להתעלמות על ידי אותם אנשים.

 

לכן בהשוואה הזאת הסנטרה עדיפה על הסלטוס לדעת אותם אנשים.

 

האם זהו ייעוץ נכון למשה?

 

האם לא נכון יותר לבדוק מערכת שיקולים רחבה יותר ורלבנטית יותר לאדם רגיל  כמו משה, כמו ש-@yogev20 ציין. האם הדינאמיות של הרכב צריכה להיות שיקול מרכזי למשה, כזאת שצריכה להטות את הכף לטובת בחירה בסנטרה?

 

 

 

 

 

 

אין החלטה נכונה לכולם. אם אתה רוצה לזקק, למשוך באזניים, בכל זאת איזושהי החלטה נכונה אז יש בדיוק 3 רכבים שאדם "ממוצע" צריך - סוזוקי סלריו אם הוא צריך רכב קטן (כי היא הזולה ביותר), קורולה סטיישן אם צריך משפחתית (או כל מקבילה גנרית אחרת) ודאצ'יה לודג'י למשפחות ברוכות ילדים, זאת ה-7 מושבים הכי זולה.

 

כל היתר אינן מכוניות שפלוני צריך, אלא מכוניות שפלוני רוצה. הן לא צורך, אלא גחמה. מה שאתה מתעקש זה לעשות רציונליזציה לגחמה שלך ולהגחיך תחביבים וגחמות של אחרים. אז הגחמה שלי (ושל רבים כמותי פה) היא להנות מנהיגה דינאמית. של אחר - נהיגת שטח. של שלישי - הרגשה של אוטו גדול ולשבת גבוה (כמו me5000). זה בסדר, אגב. בדיוק בשביל זה יש היצע מכוניות רחב שמתאים לכל טעם ותחביב.

 

רק אל תנסה למכור לנו שאתה הצודק היחיד וכל השאר סתומים. זה לא המצב. כולנו (שכן זה פורום חובבים) נוהגים במכוניות שאנחנו רוצים, לא צריכים. רובנו המכריע בעלים של מוצר מותרות ולא מוצר כורח. גם אתה.  

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר הייתי שואל בתמיהה את אותה השאלה של פות"ש, רק הפוך: למה אנשים קונים ג'יפון כשאפשר באותו סכום או פחות לקנות מכונית סדאן/האצ'בק? אבל במשך השנים הבנתי שזאת אופנה שהיא כאן כדי להישאר, שכל אחד יקנה מה שטוב לו ויהנה. אפילו רולס רויס מוכרים רכב "שטח" היום, יש גם עשירים בלי טעם.

 

יש רק כמה טענות של חובבי הג'יפונים כאן בשירשור שהם פשוט מנוגדות למציאות:

1. אצל רוב היצרנים, באותו סכום אתה מקבל ג'יפון מקטגוריה אחת נמוכה יותר מאשר רכב סדאן/הצ'בק. ככה שהכותרת "עולה כמו" פשוט לא נכונה. הרכב הרגיל יהיה יותר נוח, יותר מאובזר ויותר חזק בדרך כלל. במכוניות משומשות בכלל, תקבל רכב ברמה הרבה יותר גבוהה באותו סכום כשתוותר על הג'יפון.

2. היתרון היחיד של הגובה הוא בכניסה/יציאה נוחה יותר לאדם נכה או הסובל מכאבי גב. ייתכן שגם אני אזדקק לכך בעתיד, היום בגיל 47, עדיין לא, ברוך השם. מבחינת הגובה לראות את התנועה אין לכך שום משמעות, רוב הנהגים במילא לא מסתכלים מספיק רחוק קדימה ו/או נצמדים מדי לרכב שלפניהם, בלי שום קשר לסוג הרכב. 

הדבר היחיד שאני רואה יותר טוב כשאני ברכב גבוה, הוא מה אנשים עושים בתוך המכוניות שלידי. אבל לאכיפה של תשומת לב הנהג עדיף להשתמש ברכב דו גלגלי.

3. יתרון בהעמסה לרכב גבוה? מי שכתב את זה אמיתי?

כל מי שניסה להעמיס מטען כבד (אמיתי, לא שקיות מהסופר) לתוך רכב, או להעמיס ציוד על גגון, יודע שככל שהרכב יותר נמוך זה יותר קל. בשנות ה80-90 כשפרוספקטים התייחסו לצדדים פרקטיים, ומבחני רכב לא התייחסו לגודל מסך המולטימדיה כיתרון, סף העמסה נמוך היה נחשב כיתרון מהותי ותמיד נמדד. כמה שיותר נמוך, יותר טוב.

נפח המטען? אם אתה צריך להעמיס הרבה נפח, מיניוואן או רכב מסחרי בסגנון ברלינגו ייתן הרבה יותר נפח להעמסה מכל ג'יפון.

4. רכב בעל תכונות דינמיות זה בעל משמעות רק במסלול? WTF? כשאני נוהג ברכב שטח או גבוה בסיבוב רגיל לחלוטין, אני נאלץ להאט הרבה יותר על מנת שהנוסעים לא יצרחו עלי שהם מרגישים לא בנוח. ברכב סדאן עם שילדה נורמלית, אין שום בעיה באותה מהירות. וזה עוד לפני שנכנסים לאספקט הבטיחות של העניין הזה.

5. נוהגים רק בפקקים אז עדיף ג'יפון? איזה יתרון יש לג'יפון בפקק? אם אתה נוהג רק בפקקים, ממליץ להחליף מקום מגורים, מקום עבודה, שעות נסיעה או לא לנסוע ברכב פרטי. אבל זה כבר דיון אחר.

 

תהנה לך בכל רכב שתבחר. אני כבר הפסקתי לשכנע אנשים שבאים אלי להתייעץ "איזה ג'יפ כדאי לקנות".

 

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1085 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...